Brief Peter R. de Vries aan Glennis Grace werkt niet

Het geblaf van het advocatenkantoor van Peter R. de Vries aan het adres van Glennis Grace werkt voor geen meter. De zangeres is voor de duvel niet bang. Dat laat ze blijken in de rijdende talkshow van NU.nl. Het Amerikaanse ex-management van Grace lijkt De Vries in de arm te hebben genomen om Grace met een hoop geblaf monddood te maken. Toen ze De Vries’ programma RTL Boulevard geen reactie wilde geven, concludeerde hij zelfgenoegzaam: “De brief werkt goed.”

Nee, Peter R. de Vries, de brief werkt niet. De ex-managers van Invisible sloegen aan op de uitspraak van Grace in Het Parool dat ze haar eigen advocaten niet mocht laten kijken naar te tekenen contracten. Niet alleen blijft de zangeres daarbij, maar ze doet er ook nog eens een schepje bovenop.

Grace vertelt bij NU.nl dat haar ex-managers hebben gelogen dat zij voor haar optreden in America’s Got Talent hebben gezorgd. Ze kwam erachter dat de tv-makers haar zelf gevonden hebben.

Zij hebben mij gevonden via YouTube. Ja, ze zijn heel diep gaan searchen naar talent. Er waren mensen die zeiden dat zíj het hadden geregeld dat ik daar aan meedoe. Toen ging ik vragen aan de productie: ‘Hoe hebben jullie mij eigenlijk gevonden?’ Toen zeiden ze: ‘Nou, we hebben een heel team klaar zitten die echt op zoek gaan naar mensen op internet.’”

Haar ex-managers stonden erbij toen ze dat vroeg, aldus Grace. “Ik zei: ‘Maar jullie hebben mij verteld dat jullie dit mogelijk hadden gemaakt.’ Dat was best een beetje pijnlijk.

Het enige wat ik hierover kan zeggen – en ik moet al heel erg oppassen op wat ik zeg – was dat mijn management in Amerika niet zo goed was. Ze deden zich eigenlijk beter voor dan ze waren.”

Volgens Grace wilde Invisible ook een deel hebben van haar inkomsten in Nederland. Op de suggestie van gastheer Chris Helt dat de ex-managers van Invisible makkelijk geld wilden verdienen aan haar Nederlandse optredens omdat ze het in Amerika niet best deden, antwoordt Grace: “Dat is niet volstrekte onzin.”

Hopelijk voor Invisible werkt de volgende brief van Peter R. de Vries wel. Wordt vervolgd.

De rijdende talkshow van NU.nl kunt u hier bekijken.

Lees ook:
Management ontslaat Glennis Grace via RTL Boulevard (13 november)
Kantoor Peter R. de Vries sommeert Glennis Grace (21 december)
Peter R. de Vries: ‘Brief aan Glennis Grace werkt goed’ (22 december)

Foto: NU.nl

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
A Tempelman
december 31, 2018 19:26

Het is een vreemd soort belangenvermenging als de journalist Peter R de Vries in RTL Boulevard verwijst naar een brief van het advocatenkantoor (van zijn zoon) waar hij een directiefunctie heeft. Dat moet RTL niet accepteren.

Gast
Rukaap
december 30, 2018 19:25

Tis 1 en al Houston bagger, verzin ééns wat nieuws hork!

Gast
Zafi Blijft echt wel zonder Werk
december 30, 2018 18:18

Peter er de Friesh heeft zo hoorde ik, altijd een pot glijmiddel bij zich zodat hij constant iedereen kan na-aien.

Gast
Tom
december 30, 2018 18:00

Peter r de Vries is zo’n zielig kereltje!!!

Gast
Josien
december 30, 2018 17:47

@Tas ik kan niet zingen. Ik zou ook niet durven optreden. Maar dat zo,n zangeres de publiciteit blijft zoeken is toch zielig? Roept al jaren dat de VS op haar wacht. Ze krijgt in NL de zalen nog niet vol. Zelfs niet met covers. Braderieën en bruiloften en bedrijfsfeesten. Dat is haar hele carrière.

Gast
Tss
december 30, 2018 17:16

@ Josien
Sun 30 Dec 2018 om 14:07
En wat score jij josien? Een witte poeder neus?
Zeer zeker een groene kop van jaloezie!

Gast
Nou
december 30, 2018 15:28

Remi, zo’n agenda is voor publieke optredens en zelfs die worden niet altijd vermeld. Waarom zou ze een ander event promoten?

Dat wil niet zeggen dat ze stil zit. Slechte aanname van je.

En je kan moeilijk elke maand een concert van jezelf in de Ziggo dome of ahoy geven.

Gast
Joost den draaier
december 30, 2018 14:41

Peter en Glennis wat een stel,als het sneue gedrag van beide niet om te lachen was zou je er toch diep verdrietig van worden ,wat een droevenis om zo je vreten te moeten verdienen.

Gast
Marina
december 30, 2018 14:14

Goeie zangeres. Maar oh die uithalen en dat ego. Weet niet wat ik erger vind. En de VS?? Droom verder. Schnabbelende coverqueen. Wees blij dat je in NL wereldberoemd bent.

Gast
Josien
december 30, 2018 14:07

Ach ach ach en naar blijven doormodderen. Was niks is niks word niks. Zie eerst maar eens eigen nummers te scoren. Doe covers weten we nu wel. En die iets aan je arrogantie.

Gast
Remi
december 30, 2018 14:01

Heel even ben je “Glennis” … en voor je ’t weet is het gewoon weer Brenda.

… met een opvallend lege agenda …
… lekker weer braderietjes draaien.

https://www.glennisgrace.nl/shows/

Gast
gertj
december 30, 2018 13:46

Volgens Grace wilde Invisible ook een deel hebben van haar inkomsten in Nederland. […]

Als ik het niet dacht. Nu komt de aap uit de mauw. Het is maar goed dat Glennis een sterke vrouw is die niet met zich laat sollen.

Gast
Peter rdv Misdaadoplosser?
december 30, 2018 13:23

Peter weet veel beter! Maar de zaken die hij niet goed doet of achter af beter had kunnen doen hoor je hem NOOIT over!! Puttense zaak de veroordeelde R.P. zou nooit genoemd,benaderd(politie) of getipd zijn? 100 procent een LEUGEN!!

Gast
liefkleinhertje
december 30, 2018 13:22

Mijn kleine nichtje was laatst ook ondeugend maar als ik dan zeg dat ik dan Peter er bij wil halen gaat ze me uitlachen.

Gast
Jasper
december 30, 2018 12:27

Waarom in hemelsnaam doet petertje zoveel moeite één van neerlands minst gewaardeerde en bij sommigen zelfs, naar het lijkt, geminachte Nederlanders?

Gast
Flexi
december 30, 2018 12:23

Betweters als Peter RdeV heb je als samenleving en persoon nodig. Door hem leer je beter nadenken, formuleren en beter je standpunten onderbouwen. Ook in bedrijven heb je zulke personen nodig om beter te worden als organisatie. Zonder tegengeluid en zonder kritiek blijf je hangen in luiheid en onnadenkendheid. Hoe irritant het soms ook is.

Gast
Ton
december 30, 2018 12:19

Denk dat niemand erg onder de indruk zou zijn van brieven van deze mislukte talkshow SNABBELAAR, mislukte voetbal manager, mislukte programma maker ,mislukte directeur van advokaten kantoor,mislukte wijsneus in tal van zaken, mislukte journalist. Kort om een totale mislukkeling. zou prettig zijn als dit arrogante mannetje eens een tijdje uit het nieuws zou verdwijnen.

Gast
JohanV
december 30, 2018 12:17

Peter de Vries moet zich hier helemaal niet mee bemoeien, hij is geen advocaat maar Peter weet het altijd beter.

Gast
Joris
december 30, 2018 11:52

Verklaar je nader, Annie.

Gast
Annie
december 30, 2018 11:41

Het verhaal interesseert me niet maar één tip…. wees nooit bang voor Peter R de Vries.Eigenlijk is het een sukkeltje. Hoogmoed komt voor de val Peter.

Gast
T. Muts
december 30, 2018 11:31

Pfffff……ik voel weer een musical aankomen. Wat een kapsones heeft dit mens.

Gast
Acrobaatje
december 30, 2018 11:30

Nee, duh. Alsof je naar geblaf moet luisteren.

Gast
RaymondVL
december 30, 2018 11:18

Nou ik me ook geen moer aantrekken van wat die narcist Peterrrrrrrr R. de Vries zegt.

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
december 30, 2018 11:09

Dat is niet volstrekte onzin.

En dat vinden wij een mooi citaat.
Misschien kan Petert R. de Vries deze kwaliteitszangeres wel een beetje juridisch bijstaan, als raadsheer met de dubbele pet zou hem dat geen moeite hoeven kosten.

Gast
Gee Force
december 30, 2018 11:08

Onduidelijk verhaal. Snap het na twee keer lezen nog niet.

Gast
Leo
december 30, 2018 11:03

Kijk maar uit voor de illuminati

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen