Nance: ‘Natuurlijk hoop ik op een nieuw contract’

RTL is voornemens grote dingen met me te gaan doen en daar hou ik ze aan“, zei Nance toen ze in 2014 onder contract kwam bij RTL 4. Familie Gezocht stopte na één serie, Puur Geluk deed het prima, RTL Woonmagazine was een klusje erbij en Kanjers Van Kinderen flopte. Nu zit ze tegen einde contractdatum aan: deze zomer loopt haar contract af. “Natuurlijk hoop ik op een nieuw contract, maar na het afgelopen jaar, dat extreem druk was, verheug ik me ook om er even tussenuit te gaan“, zegt ze in Privé.

Nance lijkt voor te sorteren op een RTL-exit. Een paar weken geleden zei de presentatrice op Radio 2 dat ze zich opmaakt voor een lange siësta.

In Privé zegt ze: “Ik ga eerst met een club vriendinnen op vakantie en daarna met mijn vriend Pico en onze zoon Robin.

De tv-toekomst van Nance is ondertussen onzeker. “Eerst maar even genieten, en dan zien we wel hoe het straks allemaal verdergaat“, besluit ze in het blad (via Blendle).

RTL-baas Erland Galjaard is onverbiddelijk. Eerder dit jaar liet hij Irene Moors na 26 jaar trouwe dienst gaan, om een dag later met haar tv-echtgenoot Carlo Boszhard te feesten. Ook Nicolette van Dam kon vertrekken.

Nance heeft niet alleen inkomsten uit televisie. Ze treedt met Diva’s of Dance ook op in zalen in Nederland.

8 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Virginia, de ex van
juni 29, 2016 17:47

beter gooit RTL 4 Wendy, Winston, Martijn, John, Jan, Quinty en Loretta eruit, die hebben hun hoogste tijd wel gehad,

daarvoor in de plaats graag presentatiecontracten voor Buddy Vedder, Peter Jan Rens, Hans van der Togt, Barbara Sloesen en Everon Jackson Hooi, Curt Fortin en Eva Smid

Het oog wil ook wat natuurlijk

Gast
Fred
juni 29, 2016 17:05

Pffff mediacourant…… uit jullie eigen artikel over het radio 2 interview: “Deze zomer loopt het tweejarig contract van Nance bij RTL 4 af. Op Radio 2 liet de presentatrice weten dat er nog iets ‘op stapel staat’. Wat dat is, wilde ze niet zeggen.”

Gast
Henk
juni 29, 2016 17:00

2 J. ik gok van wel ;) die 2 programma’s met een nieuw programma wat bij de perspresentatie bekend word gemaakt en aanschuiven in het nieuwe seizoen als co host bij Carlo’s TV Café en als een van de vervangers van Winston bij RTL Boulevard kan ze zo een nieuw contract krijgen.

Gast
J
juni 29, 2016 16:57

Dit komt overigens al uit de privé van 2 weken geleden, en het interview zal dus al een kleine maand geleden gehouden zijn. Ondertussen zal ze vast wel meer weten, ook gezien bekend is dat RTL WoonMagazine en Puur Geluk terug komen

Gast
J
juni 29, 2016 15:53

@Henk; die pagina op de adverterenbijrtl.nl gaat volgens mij nog over het 2e seizoen.

Ook staat hier geen presentatie bij, wat normaal wel zo is: http://adverterenbijrtl.nl/programmering-marktindex/highlights/rtl-4/augustus?currentSlide=rtl-woonmagazine

Overigens is dit bij Eigen Huis & Tuin ook zo: http://adverterenbijrtl.nl/programmering-marktindex/highlights/rtl-4/augustus?currentSlide=eigen-huis-en-tuin

Ik denk dat Nance op projectbasis verder gaat met in ieder geval Puur Geluk.

Gast
Bonnie Kreukhoven
juni 29, 2016 15:40

Ik vind haar weinig toevoegen. Erland heeft genoeg andere opties en dames die hij aan het werk moet houden vanwege een contract. Laat haar maar lekker lang op vakantie gaan met die Poco en die Pico van d’r.

Gast
Henk
juni 29, 2016 15:09

vanaf 27 augustus iig een nieuwe seizoen van RTL Woonmagazine en er is ook een nieuw seizoen van Puur Geluk in de maak. Lijkt dat Nance wel bij RTL blijft, al dan niet op project basis.

Lijkt me eigenlijk wel dat ze een nieuw contract krijgt. Robbert ten Brink en Angela Groothuizen hebben dit jaar ook een 2 jarig contract verlenging gehad terwijl ze elk maar een paar programma’s hebben. Angela alleen HGT en Alzheimer programma, Robbert AYNIL, LIITA en eventueel nieuw seizoen van Big Picture.

Btw, op nieuwe advertentie pagina van adverterenbijrtl.nl zie bij hoofdstuk Cases een pagina over advertentiemogelijkheden rondom een nieuw seizoen Puur Geluk. Hierbij zijn foto’s van Nance te zien.

Gast
Eva den Hartog
juni 29, 2016 15:08

Leuke vrouw. Ik denk dat veel mensen zich in haar kunnen herkennen. Niet zo’n presentatiepopje. En spelprogramma’s presenteren kan ze als de beste.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen