‘NOS Journaal op teenslippers presenteren kan niet’

Schrijver Özcan Akyol vindt het een goede zaak dat nieuwspresentatoren ook in de zomerperiode in pak presenteren. Dat schrijft hij in zijn rubriek in VARAgids. Een briefschrijver opperde aan Akyol dat het leuk zou zijn als presentatoren hun kleding aan de zomerperiode zouden aanpassen, maar dat vindt hij geen goed plan. “Het heeft met representativiteit te maken: iedere professionele presentator weerspiegelt het aanzien en de autoriteit van zijn programma“, aldus de bekende columnist.

Zelfs Dionne Stax wil hij in het NOS Journaal niet zomers gekleed zien. “Niemand zal het NOS Journaal serieus nemen als Dionne Stax op teenslippers en met een zonnebril op haar hoofd omineuze berichten over Islamitische Staat voorleest.

In andere tv-genres maakt het volgens Akyol minder uit. “Kijk, als je Victor Reinier heet, werkt dat natuurlijk anders, dan is het geoorloofd om als een afgeleefde junk op het scherm te verschijnen, want dat beeld heeft de helft van Nederland tóch al van hem – en die andere helft kent hem niet, lucky them“, besluit hij in de gids (via Blendle).

Overigens zag Strax er vroeger in de jongerenvariant van het NOS Journaal, NOS op 3, wel regelmatig zomers uit. In Shownieuws verscheen ze zelfs een keer in een blauwe sporttop.

13 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Keesjan
juli 3, 2016 17:57

Zij mag wat mij betreft op slippers, ze blijft geil om te zien!

Gast
paashaaspindakaaskippengaas
juni 30, 2016 11:04

Leuke dame.

Gast
watiserdan
juni 29, 2016 20:40

Blijft een lekker wijf :)

Gast
Anouk
juni 29, 2016 19:45

En toch zegt die Özcan Akyol geregeld juiste dingen.

Gast
Joost
juni 29, 2016 19:14

Dionne is lekker!

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 17:49

Dit artikel: Joh, echt!

Gast
Glasbak
juni 29, 2016 17:23

Catwalk show speciaal voor Özcan Akyol

https://www.youtube.com/watch?v=KkFOGKKk7EY

Gast
[dannyºlinkers).nl
juni 29, 2016 16:26

Ik zie die Dianno Stax graag in iets strax.

Gast
114
juni 29, 2016 16:22

kan niet waarom niet met mooie borsten is top

Gast
mark
juni 29, 2016 15:01

Özcan Akyol voor intimi Eus is het ramp dat DWDD een zomerstop heeft nu moet deze Turkse crimineel zelf het nieuws opzoeken.

Gast
Balkje Bij?
juni 29, 2016 14:43

Ik vind dat alle niet nederlans uitziende typjes zoals hij dan ook maar enkel no met een balkje voor de ogen mag worden afgebeeld op foto;s en in beeld gebracht bij tv..
A) het past bij hun status
B) anders worden ze niet herkend
C) een zwart balkje past goed bij hun zwartgalligheid
E) hoe groter het balkje hoe beter het is.
F) een Mannenbboerka zonder kijkgat zou het ultieme zijn, want je moet er toch niet aan denken dat ze een heel blote grote teen van een dame zouden kunnen zien., laat staan 10 blote tenen. Het zou voor een pakkefethisist als Özcan Akyol blote billen met een string zonder voorkant zijn.
Deze Özcan Akyol heeft dus niet enkel een blad voor zijn kop maar een heel boek!
Ze zouden gelijk vlekken in hun broek krijgen

Maar er is goede hoop voor de normale liefhebber van bloot een het nieuws presenteren. En het is gewoon via yt te volgen via Naked News

Gast
Marly van der velden Lover
juni 29, 2016 14:17

Perfect screenshot voor een cumshot. Mmm.

Gast
Sonja Kaal
juni 29, 2016 14:16

Nog zo’n MC-fetisj: Özcan Akyol.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen