RTL Late Night wijdt uitzending aan nieuwe Hazes-song

De Humberto Tan-show RTL Late Night staat donderdag volledig in het teken van een nieuw nummer van André Hazes: ‘Op de schoorsteen staat een foto’. Dat heeft RTL 4 zojuist laten weten. Hazes schreef het nummer met zijn neef Tony Le Roy en nam het oorspronkelijk in 1980 op voor zijn album ’n Vriend. Uiteindelijk paste het nummer niet voldoende bij de sfeer van het album. De opnames waren jarenlang onvindbaar en werden eigenlijk als verloren beschouwd. Nu is het echter teruggevonden.

Ter gelegenheid van Hazes’ 65e verjaardag wordt de song alsnog uitgebracht. De bijbehorende videoclip is geregisseerd door Noël Loozen.

Aan tafel spreekt Tan met zijn dochter Roxeanne Hazes, platenbaas Kees de Koning en André’s producer John van de Ven.

Met Frits Spits en Lil’ Kleine gaat Tan in op de invloed die Hazes had en nog steeds heeft op de Nederlandse muziekwereld.

Muzikale gasten Douwe Bob en Guus Meeuwis treden op in de studio met hun favoriete Hazes-nummer.

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
PvPuffelen
juni 30, 2016 15:20

Benieuwd of Tim Griek nog ter sprake komt dat was de steun en toeverlaat van Andre Hazes , de man die Hazes heel lang op het goede pad hield , maar helaas verongelukte toen zijn auto te water raakte .

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 12:04

@PvPuffelen Gaan we niet achter komen want Humberto durft dat soort vragen niet te stellen. Het word weer een steek de veer maar in me reet show Goedenafunt!

Gast
Erik
juni 29, 2016 21:28

ag een grote hit word het vast niet. Zal wel in de top 10 van die single top 100 komen en de week erna snel gaan zakken

Gast
PvPuffelen
juni 29, 2016 20:03

Oude wijn in een nieuwe zak , benieuwd naar wie van de Hazes clan zonder poen zit !!

Gast
Jeroen
juni 29, 2016 18:26

Waarom nodig je niet Andre JR uit ipv die nietszeggende zus van hem! Roxanne is niets, kan niets en zal nooit iets worden!

Gast
mark
juni 29, 2016 17:39

+ moeten.

Gast
mark
juni 29, 2016 17:37

Hazes had nog even wachten met doodgaan dan was de scheiding een feit, en Rachel nu schoonmaakster bij John de Mol.

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 17:15

Nou, dat wordt weer geweldig.

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 16:59

Thanks mc voor de info dat word wederom geen LN voor ons.

Gast
Actries van Houten
juni 29, 2016 16:58

Ach ja, nou en. Er is verder toch helemaal niks gebeurd in de wereld.

Gast
watiserdan
juni 29, 2016 16:50

Toevallig terug gevonden, oftewel zogenaamd kwijt geraakt en nu hij dood is spontaan gevonden, even flink cashen want zo is famillie hazes en co.

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 16:26

Kassa,een grote reclame spot.

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 16:08

Goed dat ik het weet, hoef ik niet te kijken.
Een hele uitzending hier aan besteden is belachelijk.

Gast
wim
juni 29, 2016 16:06

En dat noemt zich ’n talkshow.

Gast
Mark2
juni 29, 2016 16:05

Dat RTL als enige “talkshow” momenteel een hele uitzending aan zoiets kan weiden zegt genoeg over het feit dat het niet als volwaardig wordt gezien!

Gast
slak dutronc
juni 29, 2016 15:43

Heeft Rochel weer nieuwe tieten nodig ofzo?

Gast
Jeroen
juni 29, 2016 15:24

Goh Andre Hazes junior en niet bij.. Maar wel geld bijeen harken als er weer een concert moet worden verkocht.. Wat een fijne familie

Gast
Kirth Gersen
juni 29, 2016 15:17

Wat een vetklep.

Gast
[dannyºlinkers).nl
juni 29, 2016 15:13

Noem dat maar nieuw! Knakker ligt al jaren in zijn kist / vuurpijl.

Gast
Hellen Helmink
juni 29, 2016 15:07

Komt puber Lil’ Kleine weer bij Tan, ik ga niet kijken

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen