René van der Gijp: ‘Wilfred weet hoe VI weer verder kan’

René van der Gijp is terug van zijn huwelijksreis op Ibiza en werd gisteren op Schiphol opgewacht door Aran Bade, de steverslaggever van RTL Boulevard. De gemoederen tussen de mannen van VI zijn behoorlijk bedaard: Johan Derksen heeft alweer lopen keuvel met Wilfred Genee en iedereen sorteert inmiddels weer voor op een voortzetting van Veronica Inside. Vandaag zitten de mannen met z’n drieën aan tafel en Wilfred heeft volgens René de oplossing in handen.

Johan en René hebben de hele tijd geroepen dat Veronica Inside met geen mogelijkheid meer op een geloofwaardige manier verder kan, maar ze krabbelen nu voorzichtig weer een beetje terug.

Wilfred heeft goede ideeën voor hoe het allemaal verder kan, zegt René. “Ik heb Wilfred op de bruiloft gezegd dat ik niet zou weten hoe je het aan zou moeten pakken om weer geloofwaardig te zitten. Daar heb ik geen idee van. Hij zei: ‘Daar heb ik wel bepaalde ideeën over.’ Toen zei ik: ‘Nou, dan wil ik die weleens horen hoe je daar tegenaan kijkt.’ Ik hoor het wel. Ik hoop dat hij met een idee komt, waarvan ik denk: nou ja, daar is over nagedacht.”

Hij vindt het goed dat Wilfred en Johan al samen hebben gezeten. “Ik had best wel het idee dat Johan er klaar mee was en toen heb ik tegen hem gezegd: ‘Wilfred stuurde mij een mailtje dat we nog een keer moeten praten. Als je 14 jaar samengewerkt hebt is het wel normaal dat iedereen nog even zijn zegje doet.’ Ik heb gezegd: oké, ik ben op vakantie, maar als jij naar Johan toe wil… Toen heb ik Johan gezegd: ‘Daar moet je wel voor open staan.’”

De mannen van VI gaan vanavond dus om tafel. Of we vandaag al witte rook kunnen verwachten van de VI-dramaqueens is nog even de vraag.

Lees ook:
Veronica Inside lijkt gered, Johan draait 90 graden (eergisteren)
Ook René van der Gijp draait: VI keert gewoon terug (gisteren)

Foto: RTL

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Rinze
juli 31, 2020 21:41

Droeftoeters

Gast
Willem
juli 31, 2020 16:11

Met een NSBer samenwerken, wat ben je dan zelf?! Heeft geen basis meer om te bestaan. Niet meer kijken

Gast
J. Bloemheuvel
juli 31, 2020 09:55

Komkommertijd en dus gaan 3 semi bejaarden met elkaar
op de verbale vuist over een sport waar zij, fysiek, allang
afstand van hebben moeten nemen.
Het probleem is zo eenvoudig op te lossen:
Stuur W. Genee het grote enge bos in en geef de grote boze wolf een seintje waar Wilfredje zich bevind.
Probleem voor eens en altijd opgelost behalve voor de
grote boze wolf, die heeft er mogelijk voedselverspilling aan overgehouden.

Gast
Sandy
juli 30, 2020 20:27

Een hoop gezeik voor niks. Die rotkop van een Genee, daar heb ik echt geen zin meer in. Nu denkt ie helemaal dat ie overal mee wegkomt. Niet van Johan gedacht, dat hij zo snel bijdraait. Maar goed, we hebben Boskamp en Kraaij en hopelijk komt Kieft ook nog eens langs(maar dat betwijfel ik na al dat spektakel). Daar krijg ik wel weer goede zin van. Maar mijn man begint nu wel te twijfelen, want het begint het op goede tijden, slechte tijden te lijken. Het lijkt me wel zeer ongemakkelijk worden om weer met zo’n nepperd aan tafel te gaan zitten.

Gast
JM Winkels
juli 30, 2020 18:56

Als Johan en René niet meer met Wilfred wil werk dan hoppelen zij toch gewoon op. Want je kunt niet meer alles over een ander zegen zoalles zij iedere keer wel doen. Want in bedrijfsleven kan dat ook niet meer. Ik vind dat daar op tv ook rekening mee moet worden gehouden en de beide heren vinden dat het wel kan op tv.

Gast
Bjorn
juli 30, 2020 14:05

Tja als je werkt voor een tientje per uur is er al snel jaloezie

Gast
Brabants boerke
juli 30, 2020 13:25

Als die Genee terug komt haak ik af. Dit zou een blamage
zijn voor het programma. Genee hoort daar niet
meer thuis, Genee zou zijn eigen vrouw nog
verraden. De gluiperd dat hij is.

Gast
ikweethetbeter
juli 30, 2020 13:20

Derksen en Gijp er uit ,Genee maakt een nieuw team ,jantje kieft wisselend helene.

Gast
Lois Verdonk
juli 30, 2020 12:27

Is “witte rook” niet racistisch en is het wel politiek correct ? Waarom heeft zwarte rook zo een negatief imago ?

Gast
Jos
juli 30, 2020 12:17

Ik krijg er braak neigingen van opdoeken dat progeamma

Gast
joost
juli 30, 2020 12:11

Kijk de heren ( vooral die nagemaakte Genee) zijn uit hun foute grappenmakerij slaap ontwaakt en zien plotseling dat een salaris van 6 ton nu hun neus voorbij zal gaan.
Het terug krabbelen is begonnen derhalve. Want het trio is gek op geld en hebben het gezien hun levens standaard ook nodig, tezamen met hun onderbroeken, sokken, schoenen, boekjes ( de dochter van Derksen leeft ervan) lezingen, radio, muziekpresentaties etc. etc.

Als ze van TV zullen verdwijnen worden het “nobody’s ” en verdienen ze niks meer.
Wij kijken nooit meer naar VI hebben wij besloten. Onechte mensen daar.

Gast
Jiyani
juli 30, 2020 11:44

Johan Derksen is een misselijk oud mannetje. Hij heeft gezegd dat Wlfred Genee met de vijand heeft geheuld. Met die vijand bedoelt de vieze snor Dries Boussata en Natacha, de advocaat die ook aan tafel zat (haar achternaam ben ik kwijt).
Wordt Johan Derksen in het nauw gedreven door zijn eigen uitspraken, dan gaat hij schelden. Hij beweerde dat hij kan uitdelen maar ook kan incasseren. Deze gek is er niet van gediend de deksel op zijn neus te krijgen, maar hij trapt wel de deksel op de neus van een ander.
Zielige vent die Johan Derksen.

Gast
Cillie Dartelrok
juli 30, 2020 11:17

Komt er dan geen einde aan dit gezeur over dat frut programma ?

Gast
Ron
juli 30, 2020 11:03

Het moet gewoon weer over voetbal gaan, terug naar de basis en niet altijd maar zijpaden bewandelen want dan krijg je weer andere meningen waardoor je weer mogelijk mensen tegen de schenen trapt. Dat moet je vermijden. En dan maar wat inkorten die uitzendingen en eens kijken hoe dit gaat.

Gast
Theo
juli 30, 2020 10:57

Ik zou kunnen begrijpen dat Wilfred de stekker uit VI trekt als Gijpje zijn belediging NSB niet terugneemt.

Gast
Kanjer.
juli 30, 2020 10:55

Yoehoe,…ik hoop dat het weer goed komt, dan kunnen wij hier weer lekker genieten.
En iedereen die zit te zeiken over die 6 ton die ze ermee verdienen, denk eens na wat je zelf zou doen…..wie zegt het niet te doen, die liegt.

Gast
Hans S.
juli 30, 2020 10:52

René van der Gijp, Johan Derksen en Wilfred Genee, alles voor de poen, wat een slappe hap, het is het kijken niet meer waard.

Gast
floki
juli 30, 2020 10:27

blijken dus mannen zonder ruggengraat,
waar is nu de zg oprechtheid van derksen?
rene is ook een 2e hands wijf.
aan genee is ieder woord verspilde tijd
gewoon een stelletje WANKERS ofwel mannen zonderBALLEN.
zum KOTZEN.

Gast
MolTalk
juli 30, 2020 10:26

Als ze gewoon weer beginnen en ook nog eens veel kijkers trekken, dan worden de heren helemaal arrogant.

Gast
ikweethetbeter
juli 30, 2020 10:25

Als het allemaal echt is ,is het jammer dat v/d Gijp en Derksen zich zo hebben laten gaan tegen Wilfred .Het lijken wel puber jongetjes .Zonder Genee geen VI .

Gast
Annoniemus
juli 30, 2020 10:24

Derksen en vd Gijp vinden poen toch belangrijker dan principes , zijn dus beiden onstabiele figuren !

Gast
Wachter
juli 30, 2020 10:17

Dan moet er eerst een wonder gebeuren om een argument te vinden om door te gaan en toch geloofwaardig te blijven.

Gast
ano@niem.nl
juli 30, 2020 10:11

Die uitspraak is onzin. De vaste aanhangers kijken gewoon weer. Wat dondert het mij nu of de heren ruzie hebben (gehad) ik kijk voor de inhoud, de lach. Het is vermakelijke tv.

Gast
Bert busser
juli 30, 2020 10:05

Allemaal voor het geld massaal afhaken lijkt me.

Gast
ano@niem.nl
juli 30, 2020 10:04

Ze moeten terug naar de basis Anderhalf uur als er veel voetbal is en een uur op vrijdag wanneer er geen CL of Europacup is. Dan gaat het alleen over voetbal en hoeven de heren iet alles uit de media er bij te halen om het programma te vullen.

Juist doordat de afgelopen vier jaar er ruimte kwam voor politiek en media gingen de meningen ook alle kanten op en is er ruimte voor het niet met elkaar eens zijn.

Overigens moet Genee het eens zijn met uitlatingen of meningen van Derksen??
Want dat pretendeert Derksen nu wel. Derksen die zelf zijn eigen mening wil kunnen ventileren? Is het dan niet gek dat hij Wilfreds mening niet respecteert omdat ze een team zijn. Ik ben het wel eens met Derksen dat Genee Derksen niet moet afvallen en schande gaan spreken een week later. Genee had de meteen in de uitzending moeten doen.

Gast
Zomaar
juli 30, 2020 09:59

Oplossing van Wilfred.
Sorry heren,miscommunicatie, mijn fout, en verder.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 30, 2020 09:55

Lachebekje Gijp dom figuur.

Gast
Bart
juli 30, 2020 09:46

@Curryworst Aran en Buddy doen gewoon hartstikke goed. Beter dan naar dat gelul Rob Goossens en Eric de Munk. Rob heeft het altijd fout. Eric meent altijd dat zijn mening voor iedereen geld. Die laatste komt ook altijd opdraven als het over Britney Spears moet gaan in Boulevard. Hij en een redactielid zijn blijkbaar na al die jaren nog steeds groot fan.

Gast
Peter Selie
juli 30, 2020 09:30

Gewoon weer op tv het trio – te lange cliffhanger – kijker voor de domme houden – opportunisme ten top !

Gast
X
juli 30, 2020 09:21

@Hansworst
Ze heeft 1 maand geleden getekend en meteen een huis van 8 ton gekocht.

Gast
WEST*
juli 30, 2020 09:19

Pim en jij zou 6 ton laten schieten als je in zijn schoenen stond ? Principes tellen niet als het om veel geld gaat ! en voor elk probleem is er altijd een oplossing

Gast
Hansworst
juli 30, 2020 09:15

Al die lui die die Hendriks willen hebben zullen er na 2 afleveringen ook achter komen dat ze het niet in haar vingers heeft om zo’n programma te maken…

Gast
Boris
juli 30, 2020 09:14

Ik word hier toch zo moe van. Iedereen weet het, iedereen kondigt het al aan en nog moeten we allemaal heel verrast doen dat ze toch weer terugkeren.

Gast
Per Huismans
juli 30, 2020 09:13

Mondkapje????? Hij staat op Schiphol.

Gast
Pim
juli 30, 2020 09:11

Haha…René is op vakantie omgelult door vrouw lief… die 6 ton per jaar is blijkbaar belangrijk genoeg om je principes aan de kant te zetten…. je draait wat… je doet wat… je geeft een ander de schuld… van we hebben een contract…. en gaan weer verder… niks meer dan slappe hap René… en dan durf je Genee een Judas of nsb’er te noemen… je zou excuses moeten maken voor je verder gaat… dat zou je sieren…niet zo maar doen als of het nu goed is…

Gast
lvs2015
juli 30, 2020 09:07

ik zeg dat VI niet meer die aandacht en grote navolging krijgt , laat staan prijzen krijgt , laat staan prijzen wint , zoals voorheen want trouwe kijkers zullen nu dmen toch na alles wat gezegd is indertijd door Rene en Johan over Wilfred hun niet meer geloofwaardig vinden en ongeschikt om trouw te blijven volgen. En dat zal zich vertalen in dalende kijkcijfers en dus op langere termijn exit vanallen.

Gast
Oja
juli 30, 2020 09:02

Wat een blamage dit. Dik verdienen met flauwekul dan ruzie maken en terugkomen ondanks alles en weer doordraaien. Zou ik ook doen als ik hun was, maar ik haak af. En kijk niet meer.

Gast
Klaas
juli 30, 2020 08:54

Genee draagt het stokje over aan Hélène Hendriks.

Gast
Laat
juli 30, 2020 08:51

Wat goooeeed

Gast
JM
juli 30, 2020 08:49

Nou, ben benieuwd hoe ze dat willen doen zonder aan geloofwaardigheid te verliezen..

Gast
WEST*
juli 30, 2020 08:49

@Sandra Gelukkig maar dat we RTL 4 hebben ! Wat zouden we zijn als die er niet meer zou zijn !Ik denk dat de kijkers een beetje dood zouden gaan!

Gast
adam
juli 30, 2020 08:44

Ze hadden geloofwaardiger geweest als ze meteen hadden gezegd dat ze Genee een misselijkmakend mannetje vinden maar dat ze voor 6 ton per jaar met iedereen lachend blijven samenwerken.

Gast
Sandra
juli 30, 2020 08:38

Dus dit soort figuren moeten de kar trekken bij Talpa: kampers waar geen zinnig woord uitkomt.
Dus is het niet geheel onlogisch dat die hele rommel daar bijna op z’n gat ligt!

Gast
Theo
juli 30, 2020 08:37

BLVD heeft het er maar druk mee in komkommertijd.

Gast
Bea
juli 30, 2020 08:37

Maar wat gaan de mannen doen als er weer zo een relie-storm langskomt. Wilfred heeft geen ruggegraat en is allemans vriend. Hij waait mee met de sterkste winden. Het is net als met Mark Rutjes: Nee zeggen, maar als de oppositie te moeilijk wordt gaat ie voor de fopspeen van loze beloftes.

Gast
Sandra
juli 30, 2020 08:36

Dus dit soort figuren moeten de kar trekken bij Talpa: kampers waar geen zinnig woord uitkomt.
Dus is het niet geherl onlogisch dat die hele rommel daar bijna op z’n gat ligt!

Gast
Ard
juli 30, 2020 08:34

Wat een jokers

Gast
Curryworst
juli 30, 2020 08:34

Gelukkig is kwispelstaartje Aran Bade weer terug.
Eindelijk verdieping en analyse. Komt bij dat hij mensen altijd het heetste nieuws weet te ontfutselen zonder dat ze het zelf willen.
Waar is die andere grote sterinterviewer Buddy Vedder gebleven?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen