Dave Roelvink: ‘Media doen mij geestelijk veel pijn’

Dave Roelvink vindt dat de media er altijd op uit zijn om hem in een heel kwaad daglicht te stellen. Hij begrijpt bijvoorbeeld niets van de ophef over zijn Lamborghini-crash. Dat zegt hij in de Grazia. Het tijdschrift confronteert hem met enkele duivelse headlines die na de crash verschenen in de kwaliteitsmedia. “De teneur in de showbizzkolommen was: ‘Dave wéér de fout in’. En: ‘Vrees dat hij ooit iemand doodrijdt‘”, legt de interviewster van het blad voor aan ‘de zoon van’.

Dave vindt dat heel kwalijk. “Het is erg genoeg wat er is gebeurd. Ik voel me er superklote onder, maar het is een heksenjacht geworden. Er wordt van alles bijgehaald en opgerakeld.”

Het is niet eerlijk dat erbij wordt gehaald dat hij vroeger dronken achter het stuur heeft gezeten, betrokken was bij een juwelendiefstal en door de politie klem is gereden op de A10, vindt Dave. “Incidenten van jaren geleden, dingen die gebeurd zijn met de politie. Wat heeft dat te maken met het feit dat ik de kracht van een auto onderschat en een eenzijdig ongeluk krijg?

Het zijn allemaal sensatietypes, vindt Dave. “Dat is puur een kwestie van iemand in een kwaad daglicht willen stellen. Het zal wel de eigen onzekerheid of een karakterfout zijn van de mensen die dat soort dingen roepen. Dus ik wil me daar niet te druk om maken, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me niet heel erg raakt.

Ook GeenStijl, die een ooggetuige opvoerde, krijgt een veeg uit de pan. “Het gaat nu dus al zo ver dat ze, op het moment dat ze geen ooggetuigen kunnen vinden van het ongeluk, dan maar uitgaan van iemand die mij in de middag te hard zou hebben zien rijden. Dat vind ik zo erg. Ze grijpen alles aan om een ongeluk in nuchtere toestand te doen voorkomen alsof ik iets verschrikkelijks aan het doen was.

Het is allemaal heel erg, aldus Dave. “Dat doet geestelijk echt veel pijn.

Het Grazia-interview met Dave Roelvink kunt u lezen via Blendle.

Foto: NPO

91 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ben
juli 30, 2020 23:21

Met zo’n vader en zo’n gezin kan het niet anders of er mankeert iets aan je zelfbeeld. Die vader had nooit kinderen mogen opvoeden!!
Gedoemd om te eindigen in een gevangenis of inrichting!!

Gast
Ikke
juli 30, 2020 14:13

Leer normaal te doen, raar wezen.

Gast
Jordao
juli 30, 2020 06:48

Die knakker zat bij die Andy vd Meyde in zijn auto welke hij opneemt voor al die interviews met BNNérs en vooral (ex)voetballers die alleen op you tube kanalen te zien zijn. Man, man, wat een stoere en domme praat allemaal , gaat nergens over alleen zeer dom lachen. Die knakker kan totaal niks , wil alleen maar heel makkelijk veel geld verdienen. Die knakker heeft gewoon nog nooit echt gewerkt denk ik zo en kijk al zo verschrikkelijk lui uit zijn ogen. Mag je “trots” zijn op zo’n zoon Dries. Echt een 100% loser.

Gast
AxelF
juli 29, 2020 23:48

ja leuk In bad met dries ;-)

Waarin kandidaten gewoon in bad gaan met Random Dries.
een meter bepaald welke dries de geselecteerde in bad moet. En verteld dan bla bla zijn levens verhaal.

( nou grijp je kans met deze format ;-)

Gast
Robert
juli 29, 2020 14:40

Dave jij doet 100.000 mensen pijn en verdriet met je onverantwoordelijke gedrag waardoor je velen in gevaar brengt.

Gast
Maria
juli 29, 2020 14:25

Daar hebben we we de crimineel en sukkel Dave Roelvink met zijn ordinaire platte kermiskop. Hij zuipt teveel dat is hem aan te zien en hij zal ongetwijfeld ook drugs gebruiken.

Gast
Teuntje
juli 29, 2020 12:58

Leeghoofd maakt fout op fout het doet hem geestelijk???? pijn kan niet met appelmoes in je bovenkamer aso

Gast
Gerda
juli 29, 2020 11:29

Als je leest op Wiki…wat hij ooit gepresteerd heeft, dan zou ik me als opvoeders rot schamen…Nooit enige betekenis voor de maatschappij..Net als zijn pa trouwens

Gast
raam
juli 29, 2020 11:28

dave

behinderd

Gast
aammehoela
juli 29, 2020 11:27

Typisch voorbeeld van iemand die zo verwend is dat hij niet doorheeft hoe dom hij is. Het meest trieste ervan is dat hij veel te gemakkelijk zijn geld verdiend. Nou ja verdiend, het levert teveel geld op. Hij zou er geen geld mee moeten verdienen. Geldt trouwens voor al die influencers en vloggers. Zonde van je tijd.

Gast
Tom
juli 29, 2020 11:16

Zou onze Dave geen normaal stel hersens hebben!? Zelf denk ik aan schuim… piepschuim.

Gast
Gerda
juli 29, 2020 11:09

Dirk2
wo 29 jul 2020 om 7:10

Laat Dave daar nou zelf ook op gaan stemmen, doet zijn pappie al jaren..

Gast
J. Bloemheuvel
juli 29, 2020 09:56

Wanneer je jezelf zo opstelt als dit fuguur
doet vraag je om moeilijkheden.
Als je het voor elkaar krijgt dat mensen die
niet weten wat een narcist is en jou dan als
voorbeeld krijgen en het dan wel begrijpen
ben je toch wel heel erg verkeerd bezig.

Gast
Violentrein
juli 29, 2020 09:47

Arriva haz da best trainz

Gast
Dirk2
juli 29, 2020 07:10

Maakt het uit Dave, Nederlanders zijn zwaar dement, stemmen straks weer VVD 😂

Gast
Webmaster
juli 29, 2020 06:39

Waarom zulke kleine letters zo dicht op elkaar? Met wat kleine aanpassingen wordt deze site zoveel leesbaarder… Hulp nodig? In een uurtje fix ik het voor je.

Gast
Geilneef
juli 29, 2020 05:46

My brains hurt

Gast
Bastiaan
juli 29, 2020 00:41

dit achterloze geval heeft werkelijk geen hersens!

Gast
Gerda
juli 29, 2020 00:09

Ik dacht dat Dries de domste figuur ooit was..Maar hij heeft dat goed overgebracht op zijn kroost, die neerkijken op hardwerkende mensen..Trouw met een rijke meid en je bent op je toekomst voorbereid..Zonnebankje hier, neusje verbouwen daar, tandjes slijpen, sportschooltje doen..hardwerkende Nederlanders…

Gast
Meneer de Uil 🐦
juli 28, 2020 23:24

Wat enorm sneu.

Gast
Karen
juli 28, 2020 22:58

Die 1,5 hersencel zal het inderdaad zwaar hebben met al die haters.

Gast
Flits Bom
juli 28, 2020 22:27

Dries ouwe pik, je kan trots zijn op die twee dombo’s van je.
Ik verkneukel me al om deze lange termijn te volgen.
Wat zal het worden, Bajes of success?

Gast
Geronimo
juli 28, 2020 22:22

Dave Roelvink is de blanke Balotelli. Op zijn graf zullen de volgende woorden gebeiteld worden: Why always me!

Gast
In de Bergen
juli 28, 2020 22:19

Voor vragen over Kees & Co kan men contact opnemen met de producent (info@medialane.nl) en de zender (customercare@rtl.nl).

Gast
Gerhard
juli 28, 2020 22:14

De opnames (waarbij normaal gesproken publiek aanwezig mag zijn) van Kees & Co zijn waarschijnlijk in oktober. De media zal dit wel bekend maken als het zover is.

Gast
dyanne
juli 28, 2020 22:09

is er al een datum bekend voor nieuwe afleveringen van ‘kees en co’?

Gast
Rotterdammer
juli 28, 2020 21:56

Probeer= PROLEET

Gast
Rotterdammer
juli 28, 2020 21:55

Onmogelijk dat Dave geestelijke pijn heeft. Hij heeft namelijk het IQ van een bevroren aardbei. Een probeer eerste klas!

Gast
Uw Paard in de Gang
juli 28, 2020 21:27

in het artikel wordt gerefereerd aan ‘de zoon van’. niet dat ik van gisteren ben, maar van wie is deze man zijn zoon, en wie is deze dave überhaupt? daarnaast vind ik de uitspraak dat hij de kracht van de auto onderschat heeft opmerkelijk; indirect de schuld in de schoenen van de auto schuiven. wie zat er achter het stuur dan, sinterklaas? maik de boer?

Gast
Wim Heitinga
juli 28, 2020 21:22

If you can’t stand the heat, stay out of the kitchen, Dave.

Overigens wil ik u er opmerkzaam op maken dat er nogal eens sujetten en recalcitrante figuren zijn die mij na proberen te doen. Alle reacties die niet ondertekend worden met de code WIM20HEIT1NG4 zijn nep!

Gast
Guttegut
juli 28, 2020 21:13

Hoe kan het geestelijk pijn doen bij domme Dave? Dst zou impliceren dat hij hersens had en we weten allemáál dat dit zeker niet het geval is

Gast
Anton Rucbeer
juli 28, 2020 20:43

Lijkt me een geschikte kerel die Dave. Ben op zich niet erg te spreken over OP1 presentator Thijs Brinkman van de Evangelische Omroep, dus stel voor dat Dries zijn plek aan tafel inneemt. Lijkt me niet meer dan normaal.

Gast
Cafe
juli 28, 2020 20:33

Ze moeten die kop van jou op de heren wc hangen, is goed te gebruiken als pis bak.

Gast
Captain Caveman
juli 28, 2020 20:24

Krijgt, verdiend het niet!, bakken net geld! Zal wel moeten want over een jaartje of wat staat hij ook niet meer populair te doen in de kinderdiscootjes. Dan wordt het auto’s wassen bij de Carglass. Of thee serveren in een amsterdamse metronichtenhipster tent. Mannelijke klanten in harembroek en slippers. Wonen nog vaak en lang bij hun moeder en nemen dat verwende gedrag mee. Beetje zachtjes sissend praten. Geeft niks! Zolang hij de pubermeisjes van straat houdt en de echte bikkels lekker het gore, linke werk laten opknappen hoor je mij niet klagen!

Gast
Ex
juli 28, 2020 20:20

Als ik mijn tablet aanzet is het eerste wat ik zie is de kop van dave roelvink.
Hij klaagt over de media,hoezo je zoekt het toch zelf op.
Rot is op met die kop van jou. , ben het spug zat
De levensduur van mijn tablet gaat er onder lijden.

Gast
M
juli 28, 2020 20:19

Mijn moeder vindt mijn geboorte één grote fout.

Gast
Pauline
juli 28, 2020 20:17

Allebei verwende tokkies, maar ja wat hebben ze ook als voorbeeld. Walgelijke familie

Gast
M
juli 28, 2020 20:15

Tina alsof jij in jouw jeugd nooit fouten maakte, heel makkelijk oordelen.

Gast
Curryworst
juli 28, 2020 20:13

Ik ben wel echt slim maar wie kan mij helpen met veters te strikken en weet welke schoen links en welke rechts moet?

Gast
Dirk2
juli 28, 2020 19:51

Anna kijkt naar boven en maakt een bekend gebaar naar haar voorhoofd toe.

Gast
Curryworst
juli 28, 2020 19:45

Hoe kan het hem nu geestlijk pijn doen als hij geen hersenen heeft?

Gast
NOORD*
juli 28, 2020 19:20

Tja die hele familie van mij is van het padje praten alleen maar geld bezielen op deze site en leven geen bijdrage aan het onderwerp dus alleen maar of topic vooral West is het broertje van Kayne we vrezen zelfs bipolair maar goed de echte discussie ik heb medelijden met dit joch want hij komt er niet goed vanaf. Arme Dave.

Gast
WEST*
juli 28, 2020 19:15

heb nog een broer die heet Zuid de domste van de familie en de rijkse
ik heb maar 7 miljoen ,mijn broer 18 miljoen euro Maar omdat ik me zo dom hou ,komt er wel elke maand 100.000 op mijn bankrekening bij

Gast
Tina
juli 28, 2020 19:08

@ M di 28 jul 2020 om 18:20

Ik ben toch lichtelijk geshockeerd dat er op deze site mensen bereid zijn het op te nemen voor pratende dildo’s zoals donnie & dave.

:-|

Gast
Oost*
juli 28, 2020 19:08

Mijn broer is ook oliedom en daarom lijkt hij op deze famile. Zit ook vaak op social media met onzin.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 28, 2020 18:57

Hij heeft ADHD dan doe je alles snel.

Gast
Tim
juli 28, 2020 18:57

West sukke¦

Gast
Mark Hendriksen
juli 28, 2020 18:54

Als ik dat zo lees dan is Dave Roelvink daadwerkelijk te doen om te poepen ongelofelijk. En dan achteraf ook nog gaan lopen janken over ‘die andere mensen’.
Hij is beyond dom. En uitermate zielig dat hij dit niet zelf begrijpt. Hoe dom wil je het hebben?

Gast
WEST*
juli 28, 2020 18:53

@Tim Nee jij staat bovenaan, omdat jij mn reactie niet begrijpt

Gast
Lies
juli 28, 2020 18:34

Tim18.30 Dan ben ik zeker nr1, dat wint echt niemand van mij!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen