Vrees dat Dave Roelvink ooit iemand doodrijdt

Steeds meer partijen vrezen dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Dave Roelvink iemand doodrijdt nu hij levensgevaarlijk gedrag blijft vertonen op de wegen in en rondom Amsterdam. Hij moest in 2014 zijn rijbewijs inleveren omdat hij dronken achter het stuur zat, werd daarna toch rijdend betrapt, werd in 2018 klemgereden door de politie toen hij dronken met 180 kilometer per uur over de A10 reed en in de nacht van maandag op dinsdag reed hij een Lamborghini in de prak.

Dave trok razendsnel op, verloor de macht over het stuur omdat hij niet gewend was aan de sterke motor en knalde tegen een paal aan. Gelukkig was het een paal en geen onschuldige passant, merkte Albert Verlinde gisteren op in Shownieuws.

Albert denkt dat Dave veel mazzel heeft gehad. “Het is voor Dave fantastisch dat het goed is afgelopen, maar stél dat hij inderdaad iemand geraakt had en dat er iemand in het ziekenhuis gewond of dóód was geweest, dan was zijn leven nooit meer hetzelfde geweest en ook niet van het slachtoffer.

Zijn vader Dries Roelvink (bij monde van Verlinde): “Albert, je wil die jongen toch achter het behang plakken? Ik begrijp het echt niet, hij is zo goed bezig: hij drinkt niet meer, rookt niet meer. Het gaat hartstikke goed en toen kwam de coronacrisis: alles wat hij deed, dat draaien op feesten, kon ineens niet meer. Het is toch een jongen die dan iets mist. Hij dacht toen: ik heb geen omzet en ik ga met Mo contact opnemen, die al die shakes doet. Dave mocht een week lang rondrijden en hard optrekken en ik heb toen gezegd: ‘Kijk goed uit.’ De eerste avond is het goedgedaan, de tweede avond ook en vannacht ging de telefoon.

Story-baas Guido den Aantrekker: “Dries zegt dat hij zo goed bezig en niet meer drinkt, maar alsof dat een prestatie is… Deze jongen komt alleen maar negatief in het nieuws. Het is een soort tournee van akkefietje naar akkefietje. Wordt het niet eens tijd dat Dave op zijn 26ste gewoon wat serieuzer wordt en laat hij gewoon eens kijken of hij een jaar lang zonder akkefietjes kan. Verdien die auto gewoon zélf een keer, in plaats van van zo’n Mohamed.”

Presentatrice Airen Mylene: “Het is gewoon een beetje pochen met wat je dan hebt.”

Met 100 door de bebouwde kom

Dave wil dat de media hem met fluwelen handschoenen behandelen. Hij klaagt erover dat GeenStijl een ooggetuige aan het woord laat, die heeft gezien hoe Dave zich de hele dag al misdroeg in de Lamborghini. “Ik heb geen zin in een heksenjacht.

GeenStijl in een reactie: “Weet je waar GeenStijl nou geen zin in heeft, dweil? Kinderen die worden doodgereden omdat JIJ je niet kan gedragen. Dat die paal de volgende keer geen paal is, maar een mens. Grow a fucking pair en word een keer volwassen. Bro.

De opiniesite wijst ook op een oude Instagram-story van Dave, waarop te zien is hoe hij met meer dan 100 kilometer door de bebouwde kom rijdt. Hij maakt de foto zelf en is op dat moment nog aan het versnellen.

Hardleers

Dave lijkt heel erg hardleers te zijn. Een kwartier geleden postte hij een nieuwe story, waarop te zien is hoe hij rijdend achter het stuur zit en met één hand een ongeluk op straat filmt.

Rij hier toevallig langs net. Haters, hoop dat het jullie ooit overkomt. Ongeluk zit in een klein hoekje.

Foto: SBS

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Merel
juni 18, 2020 18:39

Het trieste is dat dit echt gaat gebeuren, en dat dit onvolwassen misproduct het dan nog niet begrijpt. Ook kun je bij voorbaat al zien dat die oliedomme Pa Roelvink zijn misbaksel zoontje zonder denkvermogen blijft steunen, en dat we nog heel lang met Daveje zitten opgescheept als Maatschappij. Het zou een zegen zijn als hij zichzelf doodrijdt voor hij dat een ander kan doen, sorry dat ik dit zeg maar het is waar. Onze maatschappij pakt dit soort lui niet aan. Een strafkamp voor zwakbegaafden is het enige dat helpt hier. En dat is er niet.

Gast
arjan
juni 18, 2020 12:31

Patrick Kluivert deed dit ook .

Gast
Captain Caveman
juni 18, 2020 07:41

Plaatjes draaien op kinderdisco’s vakantie enclave’s, bij gebrek aan beter. Als je als omhoog gevallen bn’er TOCH de plank misslaat kan men 3 dingen doen; kookboeken schrijven, repper worden, dj-eetje spelen.

Gast
Jordao
juni 18, 2020 07:01

och, och weer zo’n droeftoeter verhaal van zijn zoon; “alles deed ie goed en toen kwam de corona crisis….. “, Volgens mij hebben daar ook 17 miljoen mensen last van. Die looser heeft ook echt 2 linkse poten en wil alleen maar makkelijke baantjes waar ie veel geld mee kan verdienen en niks of weinig hoeft te doen en vooral niet nadenken. Tsja dan wordt het zeer moeilijk. Wordt nooit wat met die vent echt een looser.

Gast
Captain Caveman
juni 17, 2020 22:05

Ik dacht dat al die hoofdstedelijke h@mo’s in die nichterige Teslaatjes rondzoemden, allochtonen,Turken en maroc in BMW, Audi. Antilianen in shampoogroene Toyota Celica’s en Honda CRX uit 1990, suri’s in dikke Opels, Roemenen in oudere maar dikke VW/VAG. En jan pleb gaat met de trein, bus of met zijn 4en in een Polo 1.0 of 208 1.0vTi

Gast
Jan.
juni 17, 2020 21:29

Dave is helaas het probleem niet. Ons rechtssysteem laat volslagen mongolen weer rijden nadat ze dronken met 180 door de stad rijden… dat soort mensen moet je nooit meer laten rijden, zo simpel is het.

Gast
Anymous
juni 17, 2020 20:56

20.51u dan is hij niet de enige.

Zeker nu het zo rustig is op de weg wordt er gescheurd bij het leven.
En dat zijn geen BN’ers, die (gelijk) aan het kruis worden genageld.

Gast
Mousse
juni 17, 2020 20:52

@20.19u, daar lijkt het wel op. Maar ook heel véél rijvaardigheid en auto-beheersing. Iemand die met een “standaard-auto” is gewend te rijden, is dergelijke auto af te raden.

Gast
Pauline
juni 17, 2020 20:51

Dit misbaksel zou nooit meer op de straat moeten komen….

Gast
De Heer
juni 17, 2020 20:24

Ach ja, Dave… vreet rotzooi uit en videoland beloonde hem met een contract. En ik was zo dom lid te zijn. Vandaag opgezegd nadat ik opnieuw rond etenstijd niet de aflevering van Beau kon terugkijken. Videoland werkt voor geen meter.

Gast
Keta Minek
juni 17, 2020 20:19

Voor zulke auto’s moet je een vliegbrevet hebben.

Gast
Suzy Wang
juni 17, 2020 20:12

Was hij wel clean?

Gast
Moud
juni 17, 2020 20:00

Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, de uitzending van EditieNL van vanavond.

Gast
Moud
juni 17, 2020 19:58

Kijk allen eens naar het item in EditieNL over dit soort (snelle & patser) auto’s.
Komen ook experts aan het woord. Echt de moeite waard.

Na het zien van dit item, dacht ik, waarom worden dit soort auto’s überhaupt verkocht in Nederland, infrastructuur van de Nederlandse wegen is daar totaal niet geschikt voor.

Gast
Captain Caveman
juni 17, 2020 19:57

kijken of bro nog blij is als hij de rekening krijgt gepresenteerd dankzij zijn grootste brootje! Lach me rot om die patserige stuntels. Die kom je alleen daar tegen in dat gekken gat a’dam. Proberen ruig te zijn maar komen niet verder dan aanstellerig nichten gedrag!

Gast
Solidarikots
juni 17, 2020 18:31

Hij kan beter een iq transplantatie ondergaan.

Gast
Sjoseke
juni 17, 2020 17:49

Alles afpakken van die macho

Gast
Beau ter Ham
juni 17, 2020 17:48

Het is echt te hopen dat deze familie en dan vooral Dave niet meer op tv komt in praatprogramma’s real life soaps etc. Het is echt een a sociaal stel. Hoe haal je het in je hoofd om die gecrashte auto op instagram te zetten. Waarom geeft Dries geen commentaar meer ? Waarom leen je een auto uit aan dit figuur ? Waarom rij je zo hard door het centrum ? Waarom betalen mensen geld om hem te zien optreden ? Allemaal geen idee…Morgen staat Dries weer met de microfoon voor onze premier om slimme vragen te stellen. Weg met die familie, prutsers.

Gast
anna
juni 17, 2020 17:01

“..en vannacht ging de telefoon.”

WAKE UP CALL voor DRIES (en DAVE)

Ja Dries, het volgende telefoontje zou wel eens kunnen zijn dat je zoon tegen een paal of vangrails in geknald en FATAAL is VERONGELUKT.

Hopenlijk beseffen ze beiden wat ze doen roekeloos rijden en leven (dave) en die eeuwige mantel der liefde om de zonden goed te praten (dries)

Gast
Robert
juni 17, 2020 16:27

Wellicht twee oplossingen:
-Opsluiten
-Rijverbod op leggen
Ik kies voor het eerste, bijkomend voordeel is dat die niet meer op de tv komt.

Gast
Ap
juni 17, 2020 16:01

Ben benieuwd, wie deze gek gaat uitnodigen,om aan tafel aan te schuiven vanavond op tv,heb wel een idee,dit figuur moet geen aandacht krijgen,gaat steeds erger worden met hem.

Gast
raam
juni 17, 2020 15:26

sorry hoor

what you see

what you get

deze familie is niet 100%

er is een afwijking/behinderheid in hun gene.

Gast
Donald Dumb
juni 17, 2020 15:04

Echt , wat een ongelofelijke proletenfamilie die Roelvinkjes.
Nauwelijks iets presteren maar wel menen boven het volk te staan.
Vieze parasieten!
Volgende keer moet die Dave zijn snelle bolide maar in de Amstel parkeren. Of in zo’n gracht. Met hem erin…

Gast
Fikkie
juni 17, 2020 14:52

Dus? Voordat het zover komt, levenslang zijn rijbewijs inleveren.

Gast
Thea Rosenbaum zum Zauberflöte
juni 17, 2020 14:50

Zonde, want het is en blijft ’n lekker ding. Fout als de neten, maar heel lekker!

Gast
moeder van Dave
juni 17, 2020 14:49

Toen ooit Dries mij had volgepompt, moest ik een zwangerschapstest doen.

Ik heb Dries de test laten doen. Wat bleek? Hij had alle vragen fout!

Intelligentie is erfelijk maar zwakzinnigheid dus ook! Sorry mensen….

Gast
kerk
juni 17, 2020 14:44

Een gedwongen psychologisch onderzoek inclusief iq test zou ook heel juist zijn in dit geval. En daar dan consequenties aan verbinden. Doet de politie wel vaker als iemand zich gedraagd als Dave.

Gast
Elise
juni 17, 2020 14:40

Jammer voor die paal, de wereld zou echt beter af zijn zonder zwakbegaafde Dave. Deze slapjanus leer het namelijk nooit.

Gast
Joop55
juni 17, 2020 14:23

Gelukkig is het coronakomkommertijd en hoeven niet veel mensen de wegen op, zo ook in Amsterdam niet.

Gast
Tsja
juni 17, 2020 14:23

Hoezo heeft hij zijn rijbewijs nog?

Gast
Heidi
juni 17, 2020 14:21

Mogen we hopen dat Dave Roelvink accuut wordt doodgereden…Dan redt je wel het leven van onze dierbaren die die patser anders doodrijdt…

Gast
Meisje
juni 17, 2020 14:18

Zo ’n gast moet preventief het zijn rijbewijsje inleveren. Overtuigd van zijn ‘mooiboy’ imago denkt ie alles te mogen. Deze Jordanees , meneer de egotripper moet met voetjes op de grond worden gezet.

Gast
Flauwe Kul
juni 17, 2020 14:16

Dave Roelvink: Zelfs onder andere zwakbegaafde BN-ers wordt hij als extreem zwakbegaafde gezien!

Gast
Cor Netto
juni 17, 2020 14:15

Met onze strenge verkeerswetgeving is het niet de vraag of, maar wanneer.

Gast
Brian
juni 17, 2020 14:10

O, het is ook nog zo’n smerige ongeluksfilmer. Altijd leuk voor slachtoffer(s) en familie. Goed bezig hoor, Dave!

Gast
Moeder van Dave Roelvink
juni 17, 2020 14:10

@Larry Ling

Toen ik moest bevallen van Dave zijn Dries en ik onderweg naar het ziekenhuis uit de bocht gevlogen.
Waarschijnlijk heeft hij daar een flinke tik opgelopen.
Dus wat u zegt kan kloppen.

Gast
Trudy
juni 17, 2020 14:08

Hoe dom ben je Dave als je ZELF een foto plaatst van te hard rijden in de bebouwde kom…
hahahahah. wat ben je toch een sukkel, niet te geloven.

Gast
Nico
juni 17, 2020 14:06

Beste Dries Roelvink uw zoon leent een auto van een crimineel in schaapskleren. Kijk er mee uit!

Gast
Dries Roel Vink
juni 17, 2020 14:06

Het schijnt dat Dave het niet zo heeft op mijn gele speedo, dus ik blijf uit zijn buurt ;-)

Gast
Wil van Bil
juni 17, 2020 14:05

Stop die slavink in een inrichting zeg!

Gast
Theo
juni 17, 2020 14:04

Hij gaat met rijbewijs 100 procent zeker iemand doodrijden. Zonder rijbewijs ook. Duss… Een ouderwets heropvoedkamp voor zwakbegaafden is de enige optie. De rest begrijpt hij niet. Alleen als een debiel gedrild worden snapt hij.

Gast
Captain Caveman
juni 17, 2020 14:03

Zolang die mongool in dat idiote amsterdam blijft is het prima, op een dag mag hij misschien weer op kinderfeestjes draaien. Iets hogers zit er niet in. Dat is alleen voor echte doorzetters zoals die andere knurftruiker molendijk. Die mag op bedrijfsfeestjes zijn toeren maken!

Gast
Vetklep
juni 17, 2020 14:01

Wellicht is het een goed idee als Dave Roelvink onvrijwilliger wordt opgenomen in het vreemdelingenlegioen; die leren hem heel snel wat discipline en fatsoen bij en als hij daar dan uitkomt kan hij een nieuwe identiteit aanvragen; zijn wij van hem af en hij van ons!

Win win!

Gast
Larry Ling
juni 17, 2020 14:01

Dave aardige jongen maar volgens mij zwakbegaafd.

Gast
Pepijn
juni 17, 2020 13:59

Als hij dan maar begint bij zichzelf.

Nog beter is rijbewijs afnemen want dat doet zijn nabestaanden minder pijn.

Gast
Bernard Barneveld
juni 17, 2020 13:59

Dit zei ik gister ook al, het baart me vreselijk veel zorgen.
Ik durf haast niet meer over straat te lopen sinds gister.
Misschien kunnen ze Dave zijn rijbewijs in beslag nemen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen