‘Meer André Hazes jr. nu coronavirus op retour is’

De hoeveelheid media-aandacht voor André Hazes jr. neemt toe nu het coronavirus op retour is. Waar er tijdens het hoogtepunt van de crisis nauwelijks over het leven van de volkszanger werd bericht, is hij nu weer rap op weg om de media te beheersen, merkt columnist Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf. “Een tip aan het kabinet en het RIVM, als het gaat over het coronadashboard: vergeet de Factor H niet“, zegt hij, doelend op de ‘Factor Hazes’.

Hazes kan opgelucht ademhalen. Hij kreeg tijdens het dieptepunt van de crisis zó weinig aandacht, dat hij direct een online programma begon waarin hij zichzelf wat gouden platen uit liet reiken. Inmiddels bedienen de showmedia hem weer op zijn wenken.

Hoe werkt de Factor H van Peereboom Voller precies? “Liet Dré een windje in het pre-coronatijdperk, dan werd dat windje nieuws. Ook al was het een windje van niets. Toen corona kwam en de lockdown begon, liet André ook windjes maar die deden er niet meer toe.”

In feite werden zijn windjes toen op juiste waarde geschat, aldus Peereboom Voller. “Het was windstil. Heerlijk windstil, mag ik wel zeggen.”

Nu het aantal ic-patiënten afneemt, is Dreetje weer in het nieuws, merkt hij. ‘André Hazes lijkt breder dan tevoren!’, luidt het. En: ‘André Hazes laat bizar grote tatoeage zetten’.

Peereboom Voller: “Als Dré een dag niet in het nieuws is geweest, zal het controlelampje Factor H op het coronadashboard oplichten. Dan moeten we ons zorgen maken.”

De Telegraaf-column ‘Factor Hazes is onmisbare schakel coronadashboard’ kunt u hier lezen.

Lees ook:
‘Ik had ook corona’-uitspraak André Hazes valt niet goed (11 april)
89 procent wil minder André Hazes jr. op televisie (woensdag)

Foto: SBS

57 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Poes
mei 24, 2020 13:45

Ruziemakers familie en dom. Mootje denkt als ze dr zoontje een dure zonnebril op zet dat ze klasse heeft. Rot op zeg houd je gezin uit de media kind is nu al verziekt. En met Dreetje komt het ook niet goed hoor die wil alweer iets nieuws tussen de lakens. Hij weet toch wel dat het geaccepteerd wordt door Mootje. Want die kan niet zonder zijn creditcard,

Gast
Derksen J.
mei 24, 2020 11:11

Vooral veel aandacht hier op MC voor Hazes, en shownieuws en boulevard dan. Al tijden geen programma en zijn soap is ook al veer een tijd van de buis, zijn jullie werkelijk zo dom, om dat niet te zien? Of hebben jullie tijd te veel, waarom zitten jullie hier eigelijk te reageren op alle artikelen?

Gast
Bert
mei 24, 2020 10:50

wat zijn jullie zuuuur.. Lekker met karen op de bank afgeven op een zanger.. te hoge hypotheek zeker, schulden van de te dure auto… lekker simpel leven. en dan genieten om iemand anders af te kraken. Leuk leven zo he LOL

Gast
Anja
mei 24, 2020 09:23

Ach die vieze Dre toch.

Gast
Bejaarde
mei 24, 2020 04:34

Zag hem vanavond alweer in die reclame van Essent. Moest gelijk aan het slipje van Bridslet denken.

Gast
Esther
mei 24, 2020 00:24

@Bart TV man
zo 24 mei 2020 om 0:19

En blijven liegen dat Hazes sr. zijn vader was.

Gast
Bart TV man
mei 24, 2020 00:19

Hazes, pakt zijn carrière weer op.Neuken,zingen en zuipen.

Gast
Bastiaan
mei 23, 2020 23:40

Meer? liever minder, minder en nog meer minder

Gast
Snorlax
mei 23, 2020 20:29

@Guttegut

Omdat die naam ervoor zorgt dat ie goed geld kan verdienen met weinig tot geen talent.

Gast
André Hazes jr
mei 23, 2020 19:44

Ik ben zo dom dat ik niet eens weet wat ik met een rol WC-papier moet doen.

Gast
RaymondVL
mei 23, 2020 18:12

Denk je net van hem af te zijn, komt dat bastaardkind van Rachel weer even langs met zijn woonwagenkampharses. Hoepel lekker op, Dreetje. Ga desnoods een hoogbejaarde vrouw beffen maar rot een eind op uit de buurt.

Gast
IKNOW
mei 23, 2020 16:24

wat een kneus met zijn irritante kutkop.

Gast
Pieter
mei 23, 2020 16:14

Nee nou nog mooier.
Lees je dan liever over de reinigende klysma’s van Patty Brard?
Meer Dré Hazes graag.

Gast
Suzy Wang
mei 23, 2020 15:55

De kermisklanten 2.0

Gast
Yippee-ah-yee
mei 23, 2020 15:26

Ik vond een leuke making-of van die knaller van Leon Krijgsman:

https://www.youtube.com/watch?v=-VkLYkOohc4

Gast
Flits Bom
mei 23, 2020 15:18

Helaas voor de zoon van John de W. Men zit niet meer op hem te wachten.

Gast
Priscilla
mei 23, 2020 14:57

Wat weinig mensen weten is dat Andre Hazes Junior de zoon is van Roxanne Hazes. Open je ogen mensen.

Gast
MediaPrak
mei 23, 2020 14:56

Een dag niet in de media, is een dag niet geleefd.

Gast
Bo6
mei 23, 2020 14:16

Ik heb echt een tyfushekel aan kermisvolk maar Monique lijkt me een aardige meid.

Gast
Dries Roelvink 🍌
mei 23, 2020 14:11

@Lianne heb je iets tegen de kleur geel dan? Want dan maak je mij wel kwaad!

Gast
Yuwan
mei 23, 2020 14:11

En jullie maar lezen en reageren en afvragen waarom komt hij zo vaak in het nieuws?

Gast
Koos PlaatvoordeKop
mei 23, 2020 14:08

Hoe blijf ik in de schijnwerpers ? De ene dag rouwen ze om oma en de volgende dag om de hond en ze gooien het ook vaak door elkaar de arme zielen, Het gaat om het toch maar om der aandacht. Geen hond die het interesseert.

Gast
teuntje
mei 23, 2020 14:06

Wie zit er in godesnaam op die ordinaire tokkie te wachten domme uitspraken domme moves doet alles omdat ie H6 heet alles te danken aan de naam want zingen kan die aso niet

Gast
Tsja Tsja Tsja
mei 23, 2020 14:04

Lianne heeft gelijk ! Echt wel.

Gast
Bossa Nova
mei 23, 2020 13:59

@Lianne
za 23 mei 2020 om 13:47

Vraagje: Kun je een tipje van de sluier oplichten over de door jou behaalde resultaten, die je roem en rijkdom hebben gebracht met als gevolg dat je nu onbeschaamd op het plebs mag neerkijken?

Gast
Lianne
mei 23, 2020 13:47

Ik kan die vieze kop niet meer zien en die verveldene nasale volkse k&t stem niet meer horen. Ook dat oude wijf van hem in die eeuwige ordinaire gele jurk kan ik niet meer zien, die domme glimlach op dat smoelwerk,gadverdamme.

Gast
Bob Dylan
mei 23, 2020 13:47

Ik wel John!

Gast
John
mei 23, 2020 13:45

Ap,

Ik vindt er ook niks aan maar er dan net als de
meeste reactie hier er op gaan schelden, denk ik
kijk dan niet heb je er ook geen last van.
Maar ja de meeste doen dat graag anoniem, niemand
durft hem dat in zijn gezicht te zeggen.

Gast
Bittersweet
mei 23, 2020 13:42

Tja, één ding moeten jullie toegeven:
De ene Hazes zijn dood is de andere Hazes zijn brood.

Gast
kritisch avro-lid
mei 23, 2020 13:39

Het zijn voornamelijk de Telegraaf en het achterlijke zusje (het AD) die over Hazes, Barbie of de Roelvink-clan schrijven. Bij gebrek aan een fatsoenlijk journalistiek netwerk en bemensing. Triest

Gast
Ap
mei 23, 2020 13:36

Geef die Dreetje toch geen podium meer,hij en Monique zijn gewoon mediageil,ze doen alles om maar in het nieuws te komen,hij ziet er niet uit met al die tatoos,walgelijk mannetje,en zij is ook een aso.

Gast
zorro
mei 23, 2020 13:35

Als ik een foto van dat drankorgel zie moet ik kotsen.

Gast
Blokkie
mei 23, 2020 13:18

En dat zegt een columnist van de Telegraaf??????

Gast
Kris
mei 23, 2020 13:15

Monigue is net zo’n dweil, en aandachtsgeil. Hopelijk gaan ze ooit emigreren. Moeder en zoon. en kleinlind. BLEGGHHHHH

Gast
Kris
mei 23, 2020 13:13

Misselijk vervelend ventje, weg ermee!

Gast
iemand
mei 23, 2020 13:12

Snap het echt niet ook dat kind staat iedere dag op de site van het AD terwijl ze hem niet meer wilde publiceren omdat hij zo naar school gaat. Die Monique is ook aandachtsziek hoor altijd zielig doen over de hond die overleden is terwijl ze toen op vakantie waren dat anderen die hond moesten laten inslapen.

Gast
Zomaar
mei 23, 2020 13:09

Nauwelijks????
De publiciteitsgeile zoon van ging naadloos vanuit een relatie naar een ander en weer terug.

Gast
Naam
mei 23, 2020 12:55

Dat hij een Hazes kun je zo zien uit sr zijn kop gesneden.

Gast
Guttegut
mei 23, 2020 12:49

Waarom heet die gozer eigenlijk Hazes terwijl die ouwe zijn vader helemaal niet is?

Gast
Patty 💩
mei 23, 2020 12:48

Ik heb op de tafel gepoept toen ik over Dreetje ging lezen.
Dat jong is onbelangrijk en hij krijgt te veel aandacht.
Ik sta elke dag in de bladen en heb een boek in de top 250 van mislukte biologiën. Dat is wel wat anders dan elke dag een kratje bier wegtikken.

Gast
Ome Cor
mei 23, 2020 12:48

Misschien kan hij de hoofdrol krijgen in een bier- of knakworst reclame.

Gast
Naam
mei 23, 2020 12:39

Hij naait Bridget toch maar even lekker ding.

Gast
oja
mei 23, 2020 12:36

Zowel AD als Telegraaf komen DAGELIJKS ?!?!?! met Hazes nieuws. Dat moet haast wel betaalde content zijn. Of zit de hoofdredactie te slapen en is er een verdwaalde fan actief op de redactievloer????

Gast
ROBSON
mei 23, 2020 12:33

Als dat zo is , laat dan a.u.b. De Corona weer terugkomen

Gast
Fred
mei 23, 2020 12:28

Media, zoals ook deze website, zijn de hoofdveroorzakers van vele nieuws over Dreetje Hazes. Ook weer dit nutteloze artikel. Waarom ze dit doen? Omdat het veel lezers/kijkers trekt wat weer aantrekkelijk is voor adverteerders en dus draait het uiteindelijk weer om, Money, Money, Money!

Gast
Saskia
mei 23, 2020 12:27

Mooi, kan ik wel waarderen. Ff geen LHBTIFEYT meer.

Gast
Trudy
mei 23, 2020 12:25

Kan deze super sukkel niet gewoon verdwijnen..

Gast
chris?
mei 23, 2020 12:24

Vreselijk al die aandacht voor dat kereltje HAZES

Gast
Willie
mei 23, 2020 12:20

Je zou haast gaan zeggen kom dan maar op met de tweede golf corona.

Gast
Berend Maasland de broer van
mei 23, 2020 12:17

Krokettenvolk dronken Jordanezen anabolen tattoo shops zijn allemaal fan van dit onnodig en onnozel stuk vreten vreselijk met gelakte nagels een lijf vol plakplaatjes en aandachtsziek. Ik niet dus.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen