Rancuneuze Patty Brard vernedert Bridget Maasland: ‘Je hebt verloren!’

Patty Brard heeft Bridget Maasland woensdagavond ongenadig hard aangepakt aan de desk van Shownieuws. Ze verweet haar niet alleen kinderachtig te zijn, maar ook een loser. Dat was te zien in de uitzending op SBS 6.

Bridget Maasland en Patty Brard © RTL, SBS

Bridget Maasland heeft woensdagochtend een lekker cynische sneer uitgedeeld aan het adres van André Hazes jr., die haar liefdesrivale Monique Westenberg ten huwelijk heeft gevraagd. “Oh, hartstikke leuk. Ik ben echt heel blij voor ze, serieus. Echt, ik ben alleen wel heel erg benieuwd wie hij volgend jaar met kerst gaat vragen, maar verder vind ik het hartstikke leuk… Ha ha ha…”, bitchte ze op Radio 538.

Verliezer

Hartstikke leuk natuurlijk – de showbizz leeft van dit soort relletjes – maar Patty Brard kan er niet om lachen. Zij ging gisteren in Shownieuws he-le-maal los op haar vroegere bestie Bridget. Zelf vindt Bridget dat ze hier best een grapje over mag maken aangezien André haar een jaar geleden rond dezelfde tijd óók ten huwelijk heeft gevraagd, maar Patty vindt het kinderachtig.

Patty vernedert Bridget door haar neer te zetten als een gedumpte vrouw. “Om nou vandáág de geluksbubbel te bursten waar André en Monique in zitten, vind ik een beetje kort dag en een beetje kinderachtig. Je hebt die wedstrijd verloren, je dacht dat je vorig jaar geschaakt had, je was al je jurk aan het uitzoeken en dacht dat het allemaal in kannen en kruiken was. Ik snap best wel dat je je de verliezer voelt, maar laten we die mensen laten genieten van dat ze gaan trouwen.”

Ontklede Bridget

De boosheid over Bridget begon bij Patty al een dag eerder, op dinsdag, toen Bridget een Insta-foto plaatste die viral is gegaan. In reactie op de lockdown gooide Bridget een foto online van een ontklede vrouw op een bank, waar ze haar eigen hoofd op had geplakt. “Dan maar weer bankhangen!”, grapte ze (zie Insta).

Ook daar kan Patty niet om lachen: “Het begon natuurlijk al met de foto op de bank die ze op Instagram postte. Dan denk ik: ja jeetje miena, het gaat het hele weekend over het beeldschone, romantische aanzoek van André aan Monique en dan is de eerste de beste foto die jij post van: we gaan even lekker bankhangen in je nakie.”

Shownieuws-collega Airen Mylene: “Denk je dat ze dat als reactie heeft gedaan op de verloving dan?”

Patty: “Nou, ik vond hem niet gepast.”

Rancune

Waar Patty zich nou zo vreselijk over op zit te winden is volstrekt onduidelijk, maar het lijkt erop dat hier sprake is van een stukje rancune. De dames waren ooit de grootste vriendinnen van elkaar, maar dat veranderde abrupt in 2014. Daarna heeft Patty zich in de media alleen nog maar negatief uitgelaten over Bridget.

Zeven jaar geleden werden Patty en Bridget collega’s bij Shownieuws. Patty schrok aanvankelijk behoorlijk van de komst van Bridget, maar in het echt vond ze haar alleszins meevallen. Sterker nog: binnen no time hadden ze de grootste lol op televisie. Ze waren ineens de grootste vriendinnen, tótdat in 2014 alles veranderde.

Slipje op de enkels

In dat jaar vond het veelbesproken incident plaats waarbij Bridget op het huwelijksfeest van Patty met haar slipje op de enkels zou hebben gestaan, terwijl André aan haar zat te frunniken. Patty heeft dat André niet kwalijk genomen, maar Bridget wel. “Dat hele incident heeft voor zo’n smet op ons feest gezorgd, en dat neem ik haar hoogst kwalijk”, zei ze afgelopen april nog.

Sinds dat incident is Bridget het favoriete lijdend voorwerp van Patty als ze op televisie showbizzcommentaar levert. Zo riep ze diep medelijden met Bridget te hebben, dat ze een leugenaar is en dat ze haar dronken mond moet houden.

Het zou al met al smullen zijn als deze dames weer eens samen in het panel van Ranking the Stars komen te zitten.

Fragment

De grap van Bridget:

136 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
teuntje
december 21, 2020 13:49

Van je vrienden moet je het hebben

Gast
teuntje
december 21, 2020 13:04

Laat die Papoea eens haar omgebouwde kop houden

Gast
Kenia
december 20, 2020 10:55

Nou die Patty denkt over iedereen alles te weten en te vernederen Bridget heeft in ieder geval humor en ’t een leuke dame en ze ziet fris uit. Bridget heeft helemaal gelijk, die TOKKIE van Andre doet inderdaad maar wat, binnen twee maanden heeft hij Bridget ten huwelijk gevraagd hij weet niet eens wat hij doet, ’t gewoon vraag om aandacht. Ben inderdaad eens met Bridget wie gaat hij volgende jaar ten huwelijk vragen. Hij en zijn werkloos Monique die zogenaamd kinderen kleiding aan het ontwerpen zijn de grootste zieke aandacht vragen in Nederland, je hoeft maar iets te openen en je ziet ze, het betekent als je gelukkig bent dan hoeft de heel wereld niet van te genieten dus MAW ze zijn niet gelukkig ‘tgewoon schijn naar de buitenwereld. Hij verveel thuis zich dood dus hij moet maar ieder keer wat verzinnen om zich zelf te camoufleren. En ook als ze straks getrouwd zijn gaat hij ooit vandoor met een leeftijdgenoot dus dit voor op dit moment een gewoon tussen weg. Patty Brad moet masr haar bek houden ze kan niet eens aan haar woorden komen ze is vergeten wat zij allemaal heeft gevreten, ze gaat nu popie jopie hangen met haar plastiek lichaam en ze moet maar eerst eens gaan leren praten en wat vlotter en ze ziet zo oud uitgeput uit tussen de ander frisse dames. Weg er mee!!

Gast
teuntje
december 21, 2020 13:06
Antwoord op  Kenia

Helemaal waar

Gast
Dennis
december 19, 2020 06:51

Hoe the fuck

Gast
Edwin
december 18, 2020 22:33

De meeste snappen helaas de humor van Bridget niet.
Patty moet haar eigen tijd niet vergeten, zij heeft zoveel wedstrijden verloren.

Gast
Wout
december 18, 2020 21:54

Wouter Schut

Gast
Wout
december 18, 2020 21:59
Antwoord op  Wout

Ik moet zeggen ik ben het eigenlijk nooit eens met Bridget. Maar nu slaat ze de spijker op zijn kop. Want zo is het wie vraagt Andre volgend jaar ten huwelijk. Hazes is een zeer onevenwichtig persoon. Hij doet maar wat.

Gast
Marjan
december 18, 2020 20:19

Bridget is een raar mens , bah ! Die had zich nooit in de relatie van Hazes moeten mengen .
Dat geeft al aan hoe ze is 😡

Gast
A. v.d Ende
december 18, 2020 19:37

You go Patty

Ik ben het (helaas voor Bridget) met je eens. Waarom moet zij nu zo uithalen naar André. Het lijkt er idd op dat ze jaloers is. En als ze eens realistisch zou nadenken ( zoals een normaal denkend mens) dan wist ze van te voren dat hardlopers doodlopers zijn.

Patty
Jij bent geweldig 👍💪.

Gast
Bijna middelbaar
december 18, 2020 15:46

Bridget is bijna middelbaar en not amused om altijd nog alleen te zijn, zij vraagt zich af hoe dat toch kan, het is geen leuke dame en zal altijd vals blijven, jammer dat Pepijn, waar ze zo lang mee samen is geweest, exit is, hij had het verschil kunnen maken. Patty, tja…wat een vrouw, die heeft alle facetten van het leven al doorleefd.

Gast
Jans
december 18, 2020 17:09
Antwoord op  Bijna middelbaar

Gezien de zuurgraad van je schrijfsel ben je een oude taart. Jaloers op die prachtige Bridget?

Gast
Els
december 18, 2020 20:35
Antwoord op  Jans

Inderdaad een hypocriet van de bovenste plank.mevr Patty stopte met tv maar probeert nu de heilige Maria uit te hangen met haar strak getrokken uitgelubberde gezicht. Tijd dat ze echt verdwijnt!!

Gast
teuntje
december 18, 2020 12:36

Patty Poep is weer bezig ze maakt met iedereen ruzie gooi die junk van de buis

Gast
Qullyta
december 18, 2020 12:09

Patty you Go Girl 👍🏾

Gast
Cecilia
december 18, 2020 12:20
Antwoord op  Qullyta

Juist

Gast
Jannes van Loon
december 18, 2020 09:29

Patty is gewoon blij dat ze nog tv kan maken en weer een keer in beeld is dat geld ook voor Bridget deze is ook op retour .

Gast
Louis
december 18, 2020 13:12
Antwoord op  Jannes van Loon

Zij zijn beide op retour. Patty doet ook alles om maar op te vallen.
Watbij mij blijft hangen is die vreselijk gênante scène waarbij Patty ons moest laten zien hoe zij een clisma bij zichzelf inbracht. Wat ordinair en zo zijn die beide dames ook eigenlijk.

Gast
Harrie de Corteling
december 18, 2020 07:21

Kutnijd….

Gast
Paul.
december 18, 2020 01:02

Kan ijskast Bridget niet gewoon van de buis af? Bridget zit in hetzelfde schuitje als Donald Trump….

Gast
Qullyta
december 18, 2020 12:10
Antwoord op  Paul.

Yep 👍🏾

Gast
Marry Hens
december 17, 2020 22:50

Mevrouw Brard is in al haar vezels slecht. Dom, ordinair en anders dan haar figuur doet vermoeden, plat. Kan mij voorstellen dat haar dochter niets met haar te maken wilde hebben. Ze zat echt te wachten om Bridget de les te lezen. Past niet in Shownieuws.

Gast
>>incognitive inside<<
december 17, 2020 22:49

Iedereen weet dat er iets goed mis is met Pat.
Haar zicht neemt zienderogen af.
Ze praat verward en onsamenhangend.
Ze heeft geen energie meer.
Ze haalt dingen door elkaar.
Verder gaan de plaspillen verder dan ze zou willen en ze is al een jaartje of twintig in de overgang. En dit kadaver zit elke week bij ons op de redactie en wij doen of het normaal is.
Wie snapt het nog?

Oja. En ze stinkt naar zeep om de geur uit haar scheur te maskeren.

Gast
Marjol Becker
december 17, 2020 23:52

Er is iets goed mis met Pat.
Dat is wel zeker ja.

Gast
Jans
december 18, 2020 17:05

Je hebt zeker een kleintje, he, anders zou je niet zulke stompzinnige teksten plaatsen.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
december 17, 2020 22:06

Er is iets goed mis met Pat, maar dat weet ze zelf ook wel.

Gast
Tv kijker
december 17, 2020 18:54

Die Patty praat alleen maar met de sterkste mee.
Die oude lap vel ,snap niet wat ze met die bejaarde nog op tv doen ze kan amper haar hoofd stil houden.
En dan zo flauw bridget afvallen.
Laat ze naar haar zelf kijken jaren niet met haar eigen dochter gepraat.
Dat zegt al meer dan genoeg over die verwaande gooise slettebak

Gast
Oma den A
december 17, 2020 18:34

Ha ha die Patty die pleepapier bij het Kruidvat verkoopt dat armoedige opgetrokken wijf vindt wat van Bridget? Wie maakt ze zelf niet met de grond gelijk als het ff kan.

Gast
Hannah S
december 17, 2020 23:53
Antwoord op  Oma den A

Ze weet zelf niet meer wat ze doet. Patty Brard is schaamte al jarenlang voorbij, die wordt gedoogd, niemand neemt haar meer serieus.

Gast
Programma Maker
december 17, 2020 17:49

Patty Brard zit weer eens te raaskallen.
Aangezien ze te nog dom is om haar veters
te strikken denk ik dat ze soms een kaartje met wat trefwoorden van Evert krijgt om op los te gaan.
En dan krijg je dit: Gebrek aan intellect en geveinsd fatsoen.

Uit de mond van Patty Brard
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 hou me vast

Gast
Laat me niet lachen
december 17, 2020 17:06

Patty die met een dildo in haar scheve muil op het werk van haar dochter verscheen en mede daarom diezelfde dochter jaaaaaren niet meer gezien heeft, noemt Bridget een verliezer. En diezelfde Patty die nog steeds haar eigen Playboyfoto van 60 jaar terug – met een struik haar op d’r kut waar men zich zelfs nog in jaren 70 nog voor zou schamen- aan de muur heeft hangen, neemt een ander de maat.

Gast
teuntje
december 18, 2020 12:40
Antwoord op  Laat me niet lachen

Ja idd ze is ff vergeten wat ze zelf flikte het is en blijft een smerig wijf die haar benen voor iedereen open deed Haar dochter werkte als serveerster en daar stapte Patty Poep naar binnen met een dildo in dr muil en dan nog gek vinden als je dochter niets meer met je te maken wil hebben

Gast
teuntje
december 17, 2020 15:29

Patty moet weer met poep gooien pak die puber Hazes aan dat durft ze niet

Gast
Renee
december 17, 2020 17:13
Antwoord op  teuntje

Helemaal mee eens Teuntje!!! ZE KAN ER OOK WAT VAN OM MENSEN DOOR DE SHIT TE HALEN!!

Gast
teuntje
december 18, 2020 12:41
Antwoord op  Renee

Ja toch !!

Gast
Rianne
december 17, 2020 15:28

Ik dacht dat we het over die Maasland hadden, en niet over Patty Brard!!

Hazes is gaan bedenken dat het lichaam van Monique veel lekkerder is dan dat van Maasland, [wat ik me heel goed voor kan stellen]…dus maar gauw weer terug naar zijn echte liefde.
Ik wens het a.s. Hazes echtpaar heel veel liefde geluk en gezondheid toe.

Gast
Ron Brandsteder
december 17, 2020 14:22

@Bart TV man, ja hoor sukkel…………..lul maar lekker verder

Gast
Bart tv man
december 17, 2020 14:42
Antwoord op  Ron Brandsteder

Ik heb je door hoor Bridget! Andre’ zei zelf tegen mij dat je last heb van “ophol” geslagen hormonen. Je weet niet van ophouden. Hij had geen rust bij jou vanwege jouw sexdrive. Geen wonder dat hij gevlucht is.

Gast
A. B
december 17, 2020 14:01

Waarom had Bridget nu ook commentaar op Hazes zijn (huwelijks)plannen ?
Als zij zich daarover uitlaat (moet je ook gewoon niet doen !), ja dan vraag je bijna om weer om een reactie.

Gast
Bart tv man
december 17, 2020 13:56

Zag die Bridget laatst in een online gesprek met Clooney. Zag er letterlijk en figuurlijk uit als een blonde Hoer achter de raam . Clooney zal wel zeker gedacht hebben, leuk hoertje uit Amsterdam.

Gast
Lydia
december 17, 2020 13:28

Nou waar hebben we het over.Die Andre is een hufter.Zo ga je niet om met de moeder van je kind.Haar eerst vernederen tot de bodem.Ongeloof de wedstrijd is nog niet gestreden.Beide vrouwen zijn zn speeltje geweest.Laten we hopen dat Andre haarvoor altijd trouw blijft.Wens ik hun verder een gelukkig huwelijk .Andre moet hulp zoeken.
Anders gaat Bridget gelijk krijgen denk ik zomaar.

Gast
teuntje
december 17, 2020 15:31
Antwoord op  Lydia

Monik is de lachende derde Zij wordt Mevr Hazes Roggel wordt groen van jaloezie

Gast
mrGer
december 17, 2020 13:25

Onder het kopje Shownieuws vindt Patty de ruimte om Bridget de maat te nemen, flink hoor. Leuk zo’n moeder ook meteen weer.

Gast
Mieke
december 17, 2020 13:17

Had niet anders verwacht van oma Patty. Wat een gemeen wijf,kijk eens naar je zelf.
Wat een lelijk ding. Bah.

Gast
Ank
december 17, 2020 13:13

Patty heeft helemaal gelijk, Bridget verdiend haar commentaar. Antwoord van Bridget op het huwelijks aanzoek, ja, had meer betrekking op een ja met in gedachten uitzicht op een en/of rekening…

Gast
Georgina van Berkel
december 17, 2020 13:32
Antwoord op  Ank

Patty moet haar bek houden. Lelijke bemoeial.
Waarom zou Patty hierop moeten reageren?
Haar is niks gevraagd en er niemand in dit verhaal die verantwoording hoeft af te leggen aan Patty Brard. Dat Patty daar bij Shownieuws zit te kletsen betekent in elk geval niet dat ze serieus genomen wordt.

Gast
Ank
december 17, 2020 23:22
Antwoord op  Georgina van Berkel

Laat ze nou net bij shownieuws werken…haar taak dus. En ze doet het goed, zo goed, dat iedereen meent een mening te moeten geven over..juist, Patty. Helemaal niet relevant. Het ging om de puber uitspraak van Bridget. Ze had het ook gewoon volwassen op kunnen pakken. Zou haar gesierd hebben. Zeker voor zoon Mees. Die jongen heeft al genoeg meegemaakt.

Gast
Ron Brandsteder
december 17, 2020 14:19
Antwoord op  Ank

Ann hou op met dat gejank over Patty dat verlopen misbaksel

Gast
Ank
december 17, 2020 23:47
Antwoord op  Ron Brandsteder

Janken?? Wie jij of ik…probeer je zin eens te onderbouwen..tja, is te moeilijk he. Maar geeft niet jongen, Fijne dagen

Gast
Ludolf
december 17, 2020 13:12

Patty is een opgekalefaterd cadaver die aandacht wil en bridget is een cheap hooker en daarbij ook nog zeer onnozel en kinderrachtig.

Gast
W van Dungen
december 17, 2020 13:09

Ze houdt wel d’r mond als ze een paal zuigt

Gast
Robb
december 17, 2020 12:59

Het wordt tijd dat de dames weer eens gaan kutje-botsen.

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 12:57

😷Zag 2 hoeren broodjes smeren. Niet dus!! 😁

Gast
Duco van Deugen
december 17, 2020 12:53

Dit gaat niet werken. Denk maar aan Patricia Paay en Adam Curry. Op een gegeven moment begint de vrouw over AOW en pensioen. De man denkt: “waar heeft zij het over? Het wordt tijd om op te stappen…”
Andersom lukt meestal beter.

Gast
Lariekoek
december 17, 2020 12:44

Monique is niet realistisch. Het leeftijdsverschil wordt over enkele jaren een dingetje. Zij 70 en André 50.

Gast
Alfred H.
december 17, 2020 13:34
Antwoord op  Lariekoek

Dreetje kan nog 25 jaar kratjes Heineken leegzuipen tot ie helemaal kapot is.

Gast
Jaap Aap
december 17, 2020 12:39

Patty, hou je kop met je dramatische gewauwel. Ga lekker naar Ibiza.

Wat een irritant secreet ben je toch.

Gast
Marcel
december 17, 2020 12:22

Patty wie volgens mij ben jij allang verloren.

Gast
Gretha
december 17, 2020 12:09

Hallo laat andre hem eerst eens inzijn broek houden dat gaat hem.niet lukken en patty hoeveel.mannen heb jij niet gehad laat bridget met rust jij hebt helemaal.geen recht van spreken neem nog een ljjntje pilletje een wijntje maar houd nu maar eens je mond

Gast
Alfons
december 17, 2020 12:08

Wat verwacht men van een wijf die op een bruiloft haar slip op enkel heeft .
Wat een niveau. Wat een haat.

Gast
Lobeau
december 17, 2020 12:32
Antwoord op  Alfons

Vrouwen haat !!Zelf meegemaakt..Sommige vrouwen maken veel kapot! Mannen zijn nog naief en laten zich verleiden…

Gast
Jeroen Smit
december 17, 2020 12:04

Nou Patty Waarom ga je zo tekeer ? Dat hele SBS6 is pro proleet Hazes omdat hij direct en indirect voor de zender werkt en daarom zit het hele stel 10 x naar het aanzoek te kijken in die Blokkerwinkel.Patty heeft overigens geen recht van spreken, maakt ruzie met iedereen en zit maar wat te raaskallen aan die desk.Als je goed naar haar luistert is het allemaal bagger wat ze zit rond te strooien. Vervelende narcistische vrouw.

Gast
Jarka
december 17, 2020 12:00

Patty is gelijk

Gast
Sjesus hè
december 17, 2020 11:46

Ik snap sowieso niet wat ze in die Dre Hazes zien..bah! Die gast komt met alles weg! Hij heeft nu zogenaamd alles op een rijtje..totdat hij de kolder weer in zijn kop krijgt en weer op vrouwen jacht gaat! Tja..

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Sjesus hè
Gast
Cobweb
december 17, 2020 11:35

Patty is de gootste sloerie die we hebben op tv. Laat Bridget met rust allemaal.

Gast
Ron Brandsteder
december 17, 2020 12:17
Antwoord op  Cobweb

@Cobweb……..Nou dat is nog zacht uitgedrukt dat ze de grootste sloerie is,janken toen ze failliet ging,de relatie met haar dochter enz enz,laat ze lekker oppleuren.

Gast
Duco van Deugen
december 17, 2020 11:32

Nooit een fan geweest van Patty, en dat is er na deze onnodige tirade niet beter op geworden…

Gast
Ap
december 17, 2020 11:24

Patty Brard is een riool rat,net als haar collega Evert,laat Patty haar mond houden ze heeft helemaal geen recht van spreken,grotere aso moet er nog geboren worden,dus Patty ga lekker naar Ibiza,en blijf daar lekker,we kotzen je hier uit,rat.

Gast
Ikke
december 17, 2020 11:17

Altijd gedacht dat Bridget een verstandige vrouw was, helaas heb me vergist. Om zich t.o.z. van Monique zo te gedragen met een naaktfoto als reactie, erg laag en verschrikkelijk voor haar zoontje zijn moeder zo te zien reageren.

Gast
Ank
december 17, 2020 23:32
Antwoord op  Ikke

Precies!

Gast
Liselot
december 18, 2020 01:04
Antwoord op  Ikke

Iedereen gaat er maar vanuit dat ze de naaktfoto plaatste als reactie op het huwelijk. Wie kan het bewijzen? Ze mag toch plaatsen op social media wat ze wil en wanneer ze dat wil? Zijn Hazes en zijn verloofde opeens van het koninklijk huis ofzo dat alle persen moeten worden gestopt omdat zij iets hebben aangekondigd? Ik heb verder helemaal niets met Bridget maar dit slaat echt nergens op.

Gast
Conny
december 17, 2020 11:16

Laat elkaar toch met rust,er is al genoeg aan de hand. Is deze tyd al niet moeilijk genoeg, blij in iedergeval ,dat bridget het nakijken heeft,want wat een sloerie bak is dat.Meer wil en mag ik er ook niet over zeggen.Veel geluk met jullie liefdevol gezinnetje. 💏

Gast
Roely
december 17, 2020 11:13

Heerlijke humor van Bridget!!
En wat is die Patty een zuur figuur, triest mens is het.

Gast
Caro
december 17, 2020 11:12

Oh kom op, Patty heeft toch totaal geen recht van spreken. Wat doet zij zich heilig voor met haar verleden?? Bridget heeft niets fout gezegd. Ik vond het wel grappig wat ze zei. Beetje spot zit er in, moet kunnen toch. Daarnaast belachelijk dat de meerderheid over haar heen valt en niet over gekke Dreetje. De enige reden dat hij nu rustig is, is Corona. We zien over een tijdje wel weer verder.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen