Boezemvriendin Glennis Grace bedreigt Dennis Schouten: ‘Vuile rat’

Dennis Schouten wordt bedreigd door een boezemvriendin van Glennis Grace. Ze raadt hem aan om op straat over zijn schouders te kijken en geeft aan te hopen dat zijn vader snel overlijdt.

Jan Roos, Glennis Grace en Dennis Schouten © YouTube

Het grenzeloze narcisme van Glennis Grace was vorige week het onderwerp van gesprek in RoddelPraat, de smeuïge online talkshow van Dennis Schouten en Jan Roos. Vlak voor het overlijden van haar vader nam Glennis een vlog op waarin haar doodzieke vader figureerde. Het zag er allemaal vrij ongepast uit en daar uitte RoddelPraat dan ook felle kritiek op.

‘Hé, vuile rat!’

Dennis en Jan hadden weliswaar een goed punt, maar dat werd enigszins onderuit gehaald door grapjes waarin Jan refereerde aan de zwarte huidskleur van Glennis’ vader. Zo lachte hij erom dat Glennis een banaantje prakte voor haar ‘diepgepigmenteerde’ vader. Daarna trok Jan zijn zwarte capuchon over zijn hoofd: “Ik lijk ook nog op hem, zie je?”

Een boezemvriendin van Glennis die in die bewuste vlog hielp om een kerstboompje op te tuigen, ene Angela, heeft vervolgens op Instagram een woest berichtje gestuurd aan Dennis. “Hé vuile rat!! Jullie moeten jullie diep schamen.. om zo te praten over een vader!! Jij en die dikkeeeeee maaat van je jullie zijn de grootste racisten die er bestaan!!”

Over je schouder kijken

Vervolgens ontploft Angela echt vol-le-dig. “Hoop dat jullie de tering worden geslagen door dit soort uitspraken, geld verdienen met dit soort uitspraken!! Schaaaaaam je diep, ik hoop voor je dat jou papa nog lang mee gaat (niet dus). Ik ben dat meisje die die kerstboom aan het optuigen was en geloof me: jij mag nu achter je om gaan kijken op straat, samen met die dikke maat van je.”

Het klinkt allemaal vrij ordinair en opvliegend, een beetje zoals we Glennis zelf ook al kennen. Angela stuurde haar reactie privé aan Dennis Schouten, maar hij vertoont die deze week onomwonden in de nieuwste aflevering van RoddelPraat. Dat had ze natuurlijk kunnen verwachten, wat haar dreigberichtje extra onhandig maakt.

Jan reageert

Jan Roos reageert gelaten op deze bedreiging. “Nu is het heel vervelend als mensen met de dood worden bedreigd en ook dat ze zegt dat jouw vader zo snel mogelijk mag sterven, maar waarom jij vuile rat wordt genoemd en ik die dikke maat? Ik ben toch wel wat meer dan die dikke maat? Annie, als jij ons met de dood wil bedreigen, prima, maar noem me dan gewoon bij mijn naam en niet ‘dikke maat’. Dat is onaardig.”

Zelf vindt Jan niet dat hij zichzelf racistisch heeft uitgelaten. “Lieve mensen, circusaapje zeg je over iemand die wordt uitgebuit voor de roem van een ander.”

Geen excuus

Dennis veinst nu spijt te hebben: “Even naar Glennis om daar toch op terug te komen: het was niet de bedoeling om jou te kwetsen. We snappen dat je in een moeilijke periode zit en Annie… Gezien je vocabulaire ben je niet bijzonder intelligent, maar ik wil niet achter mijn schouder kijken, Jan niet en daarom zeggen wij oprecht vanuit ons hart…”

Jan: “Krijg lekker de tering! Ja, man, ik ga toch niet mijn excuses aanbieden aan iemand die me bedreigt en zegt: ‘Ik hoop dat je vader doodgaat!’ Je begint wel elke dag meer een slap, nat washandje te worden.”

Dennis: “Ik heb overlegd met Wilfred Genee en mijn antwoord is: ‘Sorry.’”

RoddelPraat

De nieuwste aflevering van de online kijkcijferhit RoddelPraat ziet u onderstaand (bovenstaande passage vanaf 7:30):

79 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dennis
december 18, 2020 18:11

De entourage van die Paardenmuil Glennis bestaat uit plat volk zoals ze zelf is. Hard schreeuwende tokkies. Dit type zwakbegaafde moet je met gelijke munt terugbetalen. Mij bedreigen lelijke s n o l en gelijk een stoot van onder uit de zak recht tussen haar lelijke platte domme tokkies ogen.

Gast
Gerard
december 17, 2020 23:08

Domme wijven, lichtelijk aangebrand deze zichzelf geweldige meiden te vinden, helaas ontbreekt het verstand.

Gast
Ttt
december 17, 2020 17:32

Glennis zou het toch al een paar keer hélémaal gaan maken in Amerika? En nu zitten wij er alweer mee opgescheept.

Gast
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
december 17, 2020 17:41
Antwoord op  Ttt

Is de schuld van Arjan Lubach.
Die moest er weer zonodig in de zeik zetten toen ze in de finale zat.

Gast
Hitman
december 17, 2020 14:26

Roos en zijn schandknaapje moeten gewoon dood.

Gast
Jaap5000
december 17, 2020 14:09

Jaren terug was ze op tv bij AT5, trok ze haar bek open tegen een automobist die de wijk in wilde rijden terwijl ze hem de doorgang belemmerde.. Zo plat en zo aso. In de loop de jaren is ze niks veranderd. Die video waarbij ze haar stevende vader misbruikte voor haar selfie video is daar het bewijs van. Aan de andere kant is het ook haar pa z’n eigen schuld, had hij haar maar goed op moeten voeden..

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 14:26
Antwoord op  Jaap5000

😷Klopt helemaal. 👍

Gast
Hitman
december 17, 2020 14:32
Antwoord op  😷Paulus

Nog zo’n pannenkoek.

Gast
Hitman
december 17, 2020 14:31
Antwoord op  Jaap5000

Fout!
Ze werd bijna omver gereden in een voetgangerszone.

Gast
Simone Wallendorf
december 17, 2020 15:11
Antwoord op  Hitman

Viel wel mee.
Ze stonden tijdens het interview precies bij een zijstraat en een mooie bloeiende rozenstruik.
De witte opel diesel slaat rechtsaf en geeft frank awick en glenda batta de tijd om opzij te stappen.
Terwijl die optrekt zegt mw.Batta dat die bestuurder een klerelijer is.

Waarom schold ze die man uit voor klerelijer?
Echt kansloze tokkie reactie van deze vrouw.
Netjes dat die man het liet bij een waarschuwing, niemand gaat de straat op om zich uit de tent te laten lokken door zo een goedkope ansterdamse stoephoer als Glenda.

Ik erger me nog steeds aan dat mens.

Gast
Robert
december 17, 2020 18:58
Antwoord op  Simone Wallendorf

Ik ken dat filmpje en geloof me die kerel die uitstapte en met hoge poten verhaal kwam halen is een agressieve dorpsgek. Een woeste mafkees met een lange paardenstaart. Ze kwam gewoon op voor de cameraploeg van AT5. Lekker op z’n Jordanees. Ik hou ervan.

Gast
Buurman
december 17, 2020 20:05
Antwoord op  Robert

Droom lekker verder.
Die man werkt daar om de hoek en was onderweg naar z’n werkplaats.
Niks dorpsgek. Het is geeneens een dorp.

Het enige waar hij op reageerde was de opmerking klereleier die zij maakte.
Die was onnodig en misplaatst.

Waarom ze dat deed?
Waarom ging zij hem uitdagen.
Groe bek. Asociaal gedrag. Kansloze tokkie actie.

Hij zei dat hij haar makkelijk een paar dreunen kon geven,wat volgens mij niets anders dan een zuivere voorstelling van de feiten is want hij was bijna twee keer zo groot als Glenda.

Dat jij in je broek poept, Robert, als er een heterosexuele man met een paardenstaart tegen je zegt dat ie je kan neerhoeken betekent niet dat dit specifieke figuur in het filmpje een agressieve dorpsgek is.

Ga maar lekker uithuilen bij Arie Boomsma en zn zachtaardige vriendjes knul.

Gast
Robert
december 17, 2020 21:37
Antwoord op  Buurman

Wat een onsamenhangend verhaal, onduidelijke zinsopbouw ook. Die kerel liep jarenlang hier door de buurt in centrum-oost en was altijd overal problemen aan het zoeken en schold voortdurend op alles en iedereen. Een Tokkie van het zuiverste water. Sorry hoor.

Gast
Troy
december 17, 2020 20:34
Antwoord op  Robert

Jordanees??

Gast
Buurman
december 17, 2020 20:49
Antwoord op  Troy

Precies.
Import.
Forgetaboutit.

Gast
Robert
december 17, 2020 21:54
Antwoord op  Buurman

Import deugt niet en Glenda B. deugt ook al niet. Terwijl zij geboren en getogen is in de Jordaan. Beetje onduidelijk niet?

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Robert
Gast
Robert
december 17, 2020 22:11
Antwoord op  Buurman

Zo blij dat je mijn buurnan niet bent!

Gast
Willem
december 17, 2020 22:43
Antwoord op  Robert

Bang gedrocht. Er lopen er meer van zoals jij. Ik zou je in het donker in een put proppen als ik je tegenkwam sukkel. Dan vinden ze je tien jaren later weer.

Gast
Robert
december 17, 2020 23:21
Antwoord op  Willem

Hoe ziet het er in jouw hoofd uit? Moet doodeng zijn…

Gast
Lillian van Rijssel
december 17, 2020 14:03

Dennis Schouten is zelf ook niet zo een groot kereltje, dus het zou op zicht vermakelijk kunnen zijn als hij voor het oog van de camera op zijn nummer wordt gezet door Angela. Kijken of hij dan nog zo een grote bek heeft.

Gast
Suf Konijntje 🐰
december 17, 2020 14:32
Antwoord op  Lillian van Rijssel

Alles op Dumpert

Gast
Bart tv man
december 17, 2020 13:42

Ik zeg niks! kijk wel uit met deze dames.

Gast
Petr
december 17, 2020 13:33

Ik snap sommige reacties niet. Glennis heeft haar eigen band met haar vader en zal zelf weten hoe zij hem moet herdenken. Misschien heeft ze wel afspraken gemaakt toen haar vader in goede gezondheid was, over hoe ze deze momenten kunnen vastleggen. Dan moet je zowel als Dennis als Jan Roos wel heel zielig zijn om daar zo mee om te gaan en dan nog racistische grappen te maken. En dan ook nog verbolgen zijn als iemand je er op aanspreekt en bedreigd.

En het meest sneue is dat er blijkbaar genoeg mensen zijn, die deze 2 clowns steunen en gelijk geven.

Gast
Donald Dumped
december 17, 2020 13:24

Ruzie tussen Tokkies.
Vermakelijk…
Zowel die Glennis Krijs als Jantje Roos zijn volgens mij nog in de veronderstelling dat ze wat voorstellen…

Gast
mrGer
december 17, 2020 13:11

Glennis Grace eert haar vader op haar manier.
Je moet een zieke geest hebben als Roos en Schouten om daar iets racistisch van te maken. En dan zou vriendin Angela de heren niet mogen bejegenen. Het is jammer van je tijd en energie, dat wel

Gast
Teun
december 17, 2020 13:28
Antwoord op  mrGer

Precies dit.
Laat dat mens.
Het is al erg genoeg.

Gast
mrGer
december 17, 2020 13:03

Jan Roos weet van gekkigheid niet wat hij moet doen of zeggen om toch nog beetje in de belangstelling te staan. De racist uithangen dat ligt hem bijzonder goed en levert nu ook weer aandacht op en hij is weer helemaal in zijn element. Domoor Dennis denkt dat Jan een goeie partner is maar ben bang dat snel zal blijken dat hij ook snel uitgerangeerd raakt.

Gast
😷Paulus
december 17, 2020 12:55

😷Tja, heren! De spot drijven over Zwarte mensen is voorbij. Die slaan hard terug!!

Gast
Roddelpraat
december 17, 2020 12:32

Tja, Glennis en haar gesponsorde kerstboomvriendin zetten zich weer flink voor schut.

Gast
Wyatt
december 17, 2020 11:55

Jan Roos is echt een trieste sukkel. Dennis was nog ok maar nu hij tevaak met deze lelijke vetzak omgaat begin ik hem ook een stuk minder te vinden.

Gast
Van de Camp
december 17, 2020 11:48

Dennis en Jan vragen er zelf om. En ik verbaas me over de reactie van Jan over het feit dat hij “dikke maat” genoemd word en dat niet aardig vind. Misselijke mongool. Grappen maken over iemand die aan het doodgaan is en het dan niet aardig vinden als je “dikke maat” genoemd word. Geintjes over donkere mensen en bananen kan grappig (bedoeld) zijn maar niet als de persoon in kwestie op sterven ligt.
Maar zoals in elke kwestie in Nederland staat de aanstichter op een voetstuk en degene die hem aanspreekt op zijn wangedrag is de boeman.
De reactie van Angela is zeer netjes en ingetogen in vergelijking tot wat men hier van die achterlijke Akwasi pikt dus daar moet je niet over zeiken. Als Akwasi alles uit mag kramen en mag roepen dat hij verminkte blanke in het gezicht schopt moet je niet raar opkijken als andere zijn voorbeeld opvolgen.
En ik hoop ook dat ze die 2 misselijkers goed aftuigen. Mooie les voor de sensatiezoekers die overal mee weg denken te komen.

Gast
Cobweb
december 17, 2020 11:38

Glenda en Annie zijn tokkies.

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:34

De heren voelen zich bedreigt.. nou nou… vroeger gepest en nooit er overeen gekomen!

Gast
Claudia
december 17, 2020 11:31

Angela heeft gelijk. En hoezo hebben hun een punt. Kotswaardige nare rasistische lelijke kerels Die dikke heeft al eerder klappen gehad ivm zijn domme opmerkingen. En dat andere gedrocht is met visbakken uit de pan gesprongen qua dom en lelijkheid.
Hulde aan Angela 🐸

Gast
Duco van Deugen
december 17, 2020 11:22

Niks aan de hand. Bedenk dat je tegenwoordig pas meetelt in dat wereldje als je doodsbedreigngen hebt ontvangen…

Gast
Slipknot
december 17, 2020 11:20

Echte tokkies

Gast
Ikke
december 17, 2020 11:13

Angela wat zijn we toch lief in deze vervelende tijd, laat ieder voor zich zijn/haar zaken regelen!

Gast
allochtoon
december 17, 2020 11:03

Angela is een woordkunstenaar. Net als aquarium….Not.

Ik lig in een deuk bij roddelpraat

Gast
Corry Jankbal
december 17, 2020 10:47

Glennis Grace, ons racistische nachtegaaltje, mag blij zijn met haar kleur. Aangezien er tegenwoordig in ieder programma een getint iemand MOET aantreden, krijgt ze veel meer boekingen dan wanneer ze blank was. Ze wordt niet uitgenodigd omwille van haar talent, maar omdat ze “kleurrijk” is.

Gast
Bep
december 17, 2020 10:20

Zo ordinair die Jordanezen,zelfs geen thuisonderwijs gehad.

Gast
Piepmuis
december 17, 2020 10:18

Glennis Krijs gaat nu zelfs “vrienden” gebruiken om in het nieuws te blijven..

Gast
Misutoria
december 17, 2020 09:51

Wat die vriendin Angela schreef kan ik maar één conclusie over trekken. Letterlijk is zij wat ontwikkeling betreft nog feitelijk een kind, gezien hoe zij reageert.

Gast
André Schoonenberg
december 17, 2020 09:55
Antwoord op  Misutoria

Ik zou d’r doen. Zou jij d’r doen? Ik wel 😄

Gast
saperdeflap
december 17, 2020 10:24
Antwoord op  André Schoonenberg

Ja, als je nog nooit iets of iemand ‘gedaan’ hebt. Dan kan ik het begrijpen. Get a live!

Gast
Hitman
december 17, 2020 14:50
Antwoord op  saperdeflap

Life, kneus.

Gast
Marja
december 17, 2020 23:08
Antwoord op  saperdeflap

It’s get a life and not get a live

Gast
Jeroen
december 17, 2020 10:07
Antwoord op  Misutoria

Gekke vrouw. Beest in bed. Angela de sloopster.

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:35
Antwoord op  Misutoria

Je vergeet de heren..

Gast
Picalilly
december 17, 2020 09:48

Dit is afdreiging toch in termen van de talpa kliek?

Gast
Tina
december 17, 2020 09:46

Neem gewoon verantwoording voor je eigen uitspraken.
Nu moet je heel je leven over je schouder kijken wat niet lukt met zo’n dikke harses straks loop je nog een hernia op.

Gast
Van de Camp
december 17, 2020 11:50
Antwoord op  Tina

Hahaha die is echt goed Tina.

Gast
Teamnobullshit
december 18, 2020 15:52
Antwoord op  Tina

Tina! Was kosten diese Kondome?

Gast
Luister
december 17, 2020 09:36

Die “vriendin” van Glennis Grace is niet het beste soort. Ze passen perfect bij elkaar.

Gast
jmp
december 17, 2020 09:35

Het was, is en blijft voor mij sowieso een compléét mysterie wáárom in godsnaam deze mevrouw Grace overal mag op draven. Als al vaker gezegd, die heeft in al die jaren létterlijk nog niets gepresteerd.
Die vriendin laat hiermee heel goed zien waar haar talent en dat van mevrouw Grace ligt, nl. als gillende viswijven achter de viskraam op de markt.

Gast
Joris Achterflap
december 17, 2020 09:57
Antwoord op  jmp

Grace Klennis was solozangeresje bij Kinderen voor Kinderen.
Toen ze ouder werd heeft ze niet geheel onverdienstelijk een impersonificatie te indertijd van Britney Spears gedaan.
Verder was ze in elke kwiz te zien die er is tot ze de Lotto-Millionär in Duitsland won.
Nu renteniert ze samen met haar vriendin Angela in haar huisje in de Amsterdamse Jordaan. Samen hebben ze twee kinderen.

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:36
Antwoord op  Joris Achterflap

Ja.. en?

Gast
M52
december 17, 2020 09:35

Ach ja soort zoekt soort. Aso vind ik het.

Gast
Van de Camp
december 17, 2020 11:52
Antwoord op  M52

En wat zou je er van vinden als er grappen over jouw vader gemaakt worden op de tv op het moment dat hij ligt te sterven? Zou je dan niet kwaad worden?

Gast
Kees
december 17, 2020 12:31
Antwoord op  Van de Camp

Nee, je vader filmen terwijl hij op sterven ligt en dat op social media zetten.
Dat is pas klasse.
Dat wijf is gewoon ziek als je zoiets bedenkt.

Gast
Thomas
december 17, 2020 13:16
Antwoord op  Kees

Mag je geen videodagboek maken dan?

Gast
wim heitinga [de echte]
december 17, 2020 09:31

Jantje – kan helemaal niks dan dom lullen – Roos, GG en Denis Schuoten in 1 post. Ik kan dit niet aan….

Gast
Respect ✌️
december 17, 2020 09:24

Stuur J.de Mol erop af, die weet wel raad met bijdehante vrouwtjes.

Gast
Barteljaap
december 17, 2020 09:27
Antwoord op  Respect ✌️

Die beukt die Grace Klennis met drie klappen achter het behang. Pats waar ze hoort.
Waar is die Grace verder zo bekend van dan? Was zij toen één van die Terrorkandidaten bij First Dates?

Gast
Joris Achterflap
december 17, 2020 09:40
Antwoord op  Barteljaap

Grace Klennis was solozangeresje bij Kinderen voor Kinderen.
Toen ze ouder werd heeft ze niet geheel onverdienstelijk een impersonificatie te indertijd van Britney Spears gedaan.
Verder was ze in elke kwiz te zien die er is tot ze de Lotto-Millionär in Duitsland won.
Nu renteniert ze samen met haar vriendin Angela in haar huisje in de Amsterdamse Jordaan. Samen hebben ze twee kinderen

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:42
Antwoord op  Joris Achterflap

Ja… en?

Gast
Snorlax
december 17, 2020 09:22

Het was natuurlijk wel degelijk rascistisch bedoeld van Jan…ook die opmerking circusaapje mbt de donkere huidskleur van die man. Wees dan zo stoer en geef dat dan nu gewoon toe. Als je dan een banaan samen met een donker persoon linkt aan racisme, en dat deed hij…erken het dan gewoon. Glennis is asso, die vriendin van d’r ook en Jan is ook een eikel. Iedereen is tegenwoordig veel te snel beledigd. Gewoon negeren als iets je niet aanstaat.

Gast
Zwarte Piet is anti-racistisch
december 17, 2020 10:51
Antwoord op  Snorlax

Wat is rascistisch, wat is asso?
Hoe weet jij hoe het bedoeld is? Hoe dan ook is Zwarte Piet niet racistisch want ZP was en is niet racistisch bedoeld.

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:38
Antwoord op  Snorlax

Helemaal gelijk…

Gast
Barry
december 17, 2020 09:12

Ik zou die lekkere Angela keihard doen.

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:38
Antwoord op  Barry

Ze sloop jou met je peewee…

Gast
Lee King
december 17, 2020 09:06

Met wat voor tuig gaat Glennis Grace om.

Gast
Juist
december 17, 2020 09:36
Antwoord op  Lee King

Soort zoekt soort

Gast
Mick
december 17, 2020 09:02

Volgens mijn bescheiden mening is het over het algemeen beter als men van te voren probeert te voorkomen dat men achteraf sorry moet zeggen.

Ik snap dat dit soms een beetje moeilijk kan zijn voor Danny en Jan en dat ze daardoor niet alles zeggen kunnen wat ze op hun hart hebben maar ze zijn in die blog op jongensachtige wijze nogal tekeer aan het gaan en dat is waarschijnlijk niet helemaal slim.

Goed, Dennis Schouten loopt voortaan over z’n schouder te kijken en Jan Roos is reddeloos verloren.
Mensen kwetsen in zo een blog is heel erg makkelijk en zo gedaan, ze moeten zich realiseren dat er best een grote groep luisteraars is die er een mening over heeft.
Zeggen dat je schijt hebt aan de mening van de luisteraars vind ik respectloos naar de luisteraars, daarvoor luisteren ze niet naar je podcast.
Allengs vind ik die podcasts een steeds irritanter verschijnsel worden. Naar een podcast van Jan en Dennis ben ik al niet meer nieuwsgierig. Ik hoef dat soort dingen niet te weten.

Gast
Koen
december 17, 2020 09:00

tja je kan wel de achterbuurt verlaten hebben maar de achterbuurt heeft Angela en Glennis nog niet verlaten.

Gast
Blame it on the boogie
december 17, 2020 08:57

Het was dan ook een werkelijk walgelijke vertoning van deze twee mongolen ongeacht wat je van van Glenda Batta en haar eveneens onsmakelijke vlog vindt. Ik snap heel goed waarom de vriendin losgaat.

Gast
John
december 17, 2020 08:47

Heerlijk. Wekelijks geniet ik ook nog van de extra uitzending. Wat een heren!

Gast
Angela
december 17, 2020 08:52
Antwoord op  John

Heren? Zielige rukkertjes!

Gast
John
december 17, 2020 08:57
Antwoord op  Angela

Omdat ze een beetje schuren? Hoe serieus kun je het leven nemen..

Humor!

Gast
Lidl
december 17, 2020 11:46
Antwoord op  John

Welke heren… die mafkezen met hun glorieuze carrière opgebouwd met de teletubbies tot nu? Oh.. die!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen