Hazes-huwelijk niet op televisie, aanzoek was al 20.000 euro waard

André Hazes jr. is niet van plan om zijn aanstaande huwelijk met Monique Westenberg uit te zenden op televisie, ondanks dat het filmpje van zijn huwelijksaanzoek vorige week al 20.000 euro waard was.

André Hazes jr. © Instagram

SBS 6-ster en zanger André Hazes jr. vroeg zijn vergevingsgezinde vriendin Monique Westenberg afgelopen weekend ten huwelijk. Het stel liet het gebeuren filmen door cameraman Jaap Hilhorst, die al jaren reality-tv maakt zoals Temptation Island én de Hazes-soap. Het zag er daardoor buitengewoon professioneel uit, maar toch sloeg André een mediadeal af: hij zette het filmpje zelf op Instagram.

20.000 euro

André Hazes jr. kreeg 20.000 euro aangeboden van een medium als zij het filmpje exclusief mochten brengen. Op de vraag of zijn huwelijk niet gewoon op televisie moet komen, antwoordt hij bij Radio 538: “Nee, jongens ik zal jullie eerlijk zeggen: ook voor het filmpje van het huwelijksaanzoek hebben we aanbiedingen gekregen van: je krijgt dit geld als wij het als eerste mogen uitzenden.”

Dat aanbod heeft André afgeslagen. “Nou, dan post ik het zelf online. Ik vind het zoiets stoms. Het is een liefdesding, dan ga je toch niet aan centjes denken.” Raar inderdaad. Zo’n liefdesding hou je gewoon intiem en deel je niet als een soort realityshow-achtig fragment op de socials.

Hoeveel was het filmpje van het huwelijksaanzoek eigenlijk waard? “Ik zeg het gewoon. Ik hoorde dat ik er 20.000 euro voor kon krijgen voor de video van mijn aanzoek.”

Niet in Nederland

Het huwelijk zal pas plaatsvinden als alle coronagekkigheid weer een beetje achter de rug is. “We willen niet in Nederland trouwen en we willen er een heel weekend van maken. De eerste dag het eten en het trouwen en de dag erna lunch op het strand. Zo zie ik het voor me. En dan in de avond een groot feest met een dj en dan de volgende dag uitrusten.”

Wordt het BN’er-eiland Ibiza? “Nee joh, dat vind ik veel te dichtbij. We hopen lekker ver te gaan.”

Heeft hij al een datum in gedachte? “Ik wil dat het zo snel mogelijk gebeurt, alleen met corona kan dat nu niet, maar wat mij betreft zo snel mogelijk.”

Aanzoek

Het filmpje van het huwelijksaanzoek:

53 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Respect ✌️
december 15, 2020 18:36

Die snotneus doet altijd alsof hij alles zo goed weet en probeert zo slim over te komen maar het snotje in mijn neus is nog wijzer als die ouwe lijken neμker..over oud lijk gesproken: wat
Is die Monique toch een misvormd suf wicht.

Gast
Yamilah
december 15, 2020 18:23

De uitgebrande caravan van de vader van Monique wordt het nieuwe droomhuis.

Gast
Winterklaar
december 15, 2020 18:07

Patsertje met zijn gescripte kul.

Gast
Bart tv man
december 15, 2020 17:29

Het is allemaal show. Na een tijdje komt een 10x knappere blondine met de billen zwaaien en is Monique voorgoed verleden tijd. Wordt vervolgd! tot over een paar jaar zou ik zeggen..

Gast
idioot
december 15, 2020 17:05

ik vind het wel smullen hoor. Een vreselijk urdinair stel dat zich telkens zo lekker tentoon stelt en het hele land kan de emotie even laten lopen in der reacties op de socials. Probeer er maar eens een gek voor te vinden. En deze twee hoeven niet naar het loket voor een uitkering. Win – Win

Gast
G.ossip
december 15, 2020 16:47

Wat een gezeik,Monique wist zogenaamd van niks maar droeg al wel een zender,kan dit koppel geen ban krijgen op social media.

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 17:11
Antwoord op  G.ossip

Ik heb het gedraaid, en alleen andre had een zender vriend! Dus even nadenken voordat je iets negatiefs plaatst, want verstand heb je er niet van

Gast
G.ossip
december 15, 2020 17:15
Antwoord op  Jaap Hilhorst

Monique had een zender onder haar jurk op de rug dat zag je duidelijk,maak er van wat je wilt tis allemaal opgezet,en das niet erg maar doe niet net of je van niets weet.

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 17:22
Antwoord op  G.ossip

Ik had geen geluidsman! Er lag 1 zender bij de piano en 1 aan Andre! Dus je weet echt niks vriend! En anders gaan we 1000 euro wedden en kom je lekker ruw kijken als je het zo zeker weet!

Gast
Spreek ABN
december 15, 2020 18:50
Antwoord op  Jaap Hilhorst

Enig idee waarom je als een Marokkaanse puber typt?

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 17:30
Antwoord op  G.ossip

Je bent opeens aardig stil voor een mislukte eindredacteur!

Gast
W. Zwageman
december 15, 2020 18:02
Antwoord op  G.ossip

Ja, G.ossip, huilebalk, daar sta je dan met je gossip. De grote jongen willen uithangen, vervolgens terecht nul op het rekest krijgen en dan als een jankende kleuter met een volgepoepte pamper inbinden: tis allemaal opgezet, en das niet erg. De hypocrisie ten top. Volkomen terecht dat je door Jaap H. op je nummer bent gezet. Klasse Jaap, dat zal G.ossip, die het klassement der hypocrieten met grote voorsprong aanvoert, leren.

Gast
G.ossip
december 15, 2020 18:33
Antwoord op  W. Zwageman

Ik voel het niet zo dat ik op mijn nummer ben gezet door wie dan ook,jij komt ook uit de tokkie stal waar de Hazes clan denken wat voor te stellen wat niet zo is,huilebalk . I rest my case

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 18:52
Antwoord op  G.ossip

Jij denkt ook dat je wat voorstelt gossip… weddenschap staat nog steeds trouwens

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 18:42
Antwoord op  W. Zwageman

Dank je wel

Gast
A van den Boom
december 15, 2020 16:33

Lekker onbelangrijk waarom toch zo veel aandacht aan dit soort waardeloze mensen, wanneer gaan ze scheiden volgende aflevering

Gast
Nico
december 15, 2020 16:27

Gelukkig niet .
Het zal niet zolang duren dan komt hij een nog oudere vrouw tegen en dan stapt hij over.

Gast
Geilneef
december 15, 2020 16:26

Komt er ook een afterparty,met in je broekje?

Gast
Geertje
december 15, 2020 16:26

Je huwelijksaanzoek aan de hoogste bieder verkopen? Hoe laag kan je zakken????
Hazes verkoopt vast ook zn moeder nog… rood lampje erbij….

Gast
Jaap Hilhorst
december 15, 2020 17:12
Antwoord op  Geertje

Hij heeft het gratis online gezet!! Hij kon 20.000 euro krijgen, maar afgeslagen! Begrijpend lezen is zeker lastig voor je?

Gast
ROTTERDAMMER
december 15, 2020 19:34
Antwoord op  Geertje

Jij kunt kennelijk niet begrijpend lezen want hij heeft juist NIETS verkocht! Trouwens, wat heeft zijn moeder nou met deze ongein te maken….je bent nogal suggestief met ” dat rode lampje” ????
Jaloers op een succesvolle vrouw die haar schaapjes wél op het droge heeft?
Het zou mij trouwens niks verbazen als die moeder stiekem in haar vuistje lacht om al die neerbuigende opmerkingen hier over die hersenloze ouwe lellebel van het kamp !

Gast
Infidel
december 15, 2020 23:58
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Succesvolle vrouw? Oh je bedoeld die lijkenpikker, wist even niet om wie het ging sorry.

Gast
Anna
december 16, 2020 06:05
Antwoord op  Geertje

Even goed lezen… en iets minder azijn drinken. Deze tip was gratis!

Gast
André
december 15, 2020 16:19

“Dom blondje zegt JA tegen overspelige jongere gozer”. Het voorgenomen huwelijk kan niet op wederzijds vertrouwen rusten, dus wordt vervolgd.

Gast
Wanny
december 15, 2020 16:12

Goed idee, lekker ver gaan. En daar ook blijven dan.

Gast
6Inside
december 15, 2020 16:02

Mari Borsato regelt de trouwjurk!!
Fantastisch nieuws!!
En Marco kan tegen die tijd wat tips aan André geven over huwelijkse trouw en over hoe stom die wijvon zijn tot op zekere hoogte.

Gast
Nu is het nog leuk
december 15, 2020 15:54

Als hij maar niet in gemeenschap van goederen trouwt ;)

Gast
Real love
december 15, 2020 15:48

Die Monique,ik heb het met je te doen schat,hij is alleen maar bij je vanwege je mooie grote tieten en dat je goed kan neuken maar Dreetje loopt regelmatig zijn pik achterna (Bridget en Karen van K3)

Gast
Infidel
december 15, 2020 23:59
Antwoord op  Real love

Correctie, pikje…..

Gast
Koen
december 15, 2020 15:47

Ik snap eigenlijk überhaupt niet dat je het aanzoek professioneel laat filmen en met ons deelt, hou het lekker voor jezelf. Geld of niet het voelt vooral vooropgezet en dat zou niet moeten met zo een romantisch moment.

Gast
Hella Kooiker
december 15, 2020 15:44

Ik vind het prachtig nieuws en Sri Lanka is heel erg mooi. Misschien wel de mooiste locatie om te trouwen.

Gast
Ernestine
december 15, 2020 15:39

Door naar het volgende item! Zum kotzen🤮

Gast
Mariëlle van Hartgensteijn
december 15, 2020 15:21

Shangri-La Hambantota op Sri Lanka
kost een vermogen ook voor onze begrippen maar het is wel de mooiste plek op aarde om te trouwen.

Gast
Ap
december 15, 2020 15:10

Monique zegt natuurlijk ja,die denkt als ik nee zeg,dag vakanties, en dag creditcard,dan moet ik gaan werken,dus zet ze haar toekomst op zeker,met die walgelijke aso,verkeerde keuze,Monique is een echte golddigger.

Gast
Snorlax
december 15, 2020 16:35
Antwoord op  Ap

Goed gezegd! Een paar maanden geleden was ie nog met Bridget en werd Monique dag in dag uit voorschut gezet door hem. Toen die klaar was met Bridget nam ze hem binnen een paar minuten terug. Zo gênant. Dan weet je dat ze alles pikt zolang ze zijn geld maar mag spenderen en niet hoeft te werken.

Gast
Greet
december 15, 2020 15:10

Dit kan alleen wat worden als ze alles privé houden,al hun sores en familieperikelen.Oftewel…IK WIL HET NIET MEER HOREN!!!

Gast
Piepmuis
december 15, 2020 15:08

Ik wacht nu al op de scheidingsperikelen…kunnen we nog een keer meegenieten🤔 opgepompte kabouter met zijn ouwe doos. Die er dan nog goed uitziet in vergelijking met hem.

Gast
Iemand
december 15, 2020 16:51
Antwoord op  Piepmuis

Komt omdat ze ook opgepompt is op bepaalde plekken. Zus Roxanne zou al 3 jaar geleden trouwen is tot zover ook niks van gekomen.

Gast
Kevin dildokopf
december 15, 2020 15:07

Echt ouderwets man; trouwens.

Vroeger was het noodzak nu is het puure aandachttrekkerij, zeker ls je je domme aanzoek ook nog eens filmt en publiceerd.

Wat heb ik toch een ontzettende hekel an mensen en hun domme zoektocht naar onderlinge bevestiging. Ik hoop dat corona de mensheid uitroeid!

Gast
oma
december 15, 2020 15:03

Wanneer komt die komeet? ik trek het niet meer.

Gast
Luister
december 15, 2020 15:00

Ik vind het een walgelijke vent, goedkoop en ordinair. En Monique wil hem alleen voor de centjes.

Gast
deug niet
december 15, 2020 14:57

Hij wil er een heel weekend van maken zijn huwelijk dan, niet de trouwerij. Kortom zaterdag getrouwd en maandag in scheiding. Wellicht dat dat wel verkocht kan worden: dan is het geen liefdesding meer en ja er is geen mooier vermaak dan leedvermaak. En sommige omroepen doen er wat voor om hun leden te vermaken.

Gast
Greet
december 15, 2020 15:10
Antwoord op  deug niet

Nog lang

Gast
animo
december 15, 2020 14:57

Het moet niet gekker worden.

Gast
Jeroen Smit
december 15, 2020 14:48

Is dit opgenomen in een Blokkerwinkel wat een troep op de achtergrond en op voorgrond trouwens ook. Doe het privé maar deel het niet met de hele wereld aandachts ge*l kereltje.

Gast
Rob rtl
december 15, 2020 14:48

De ALLERGROOTSTE tokkies. Wat zal Bridget achteraf in haar vuistje lachen. Té ordinair. En wat gaat Monique een vreselijk leven beginnen met deze grootste narcist van Nederland. En dan schijnt hij ook nog eens klein geschapen te zijn. Vandaar al dat trainen in de gym waarschijnlijk.

Gast
☑️GESCHIKT
december 15, 2020 14:46

Mooi hoor.
Prachtige Locatie ook op Sri Lanka om te trouwen. Shangri-La Hambantota is echt wereldberoemd.

Gast
Wilke*
december 15, 2020 15:05
Antwoord op  ☑️GESCHIKT

Wanner wordt dit uitgezonden?

Gast
Marq
december 15, 2020 14:45

Pfff…. weer dat vieze plakplaatje met zn gelakte nageltjes.

Gast
Koekwous
december 15, 2020 14:42

Opzouten met die aandachtshoeren! Geloof maar dat het lachertje van het jaar dat zij huweijk noemen wel degelijk tot in den treure uigemolken wordt tot 2025! Ze wachten gewoon op de hoogste bieder. Geil op geld zit in de genen, ze verkopen hun kind en een lijk nog voor de aandacht en pegels! Zum kotzen deze mongolen!!!!

Gast
Hermann Boring
december 15, 2020 14:41

Wat ENORM jammer!!

Gast
Karbonade
december 15, 2020 14:40

Begin 2020 trok hij Bridget nog uit elkaar en moest heel NL het weten hoe dolgelukkig ze samen waren. Met zijn zwartgelakte nageltjes.
Ze dachten zelfs aan een liefdesbaby.
En nu wil Dreetje zo snel als mogelijk trouwen met zijn “vergevingsgezinde” Moontje

Gast
Koekwous
december 15, 2020 14:46
Antwoord op  Karbonade

Om te gieren, toch!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen