Bridget Maasland reageert op Hazes-aanzoek én ‘poging tot doodslag’

Twee van Bridget Maaslands exen zijn volop in het nieuws: André Hazes jr. vanwege zijn verloving, Johnny de Mol omdat hij beschuldigd wordt van poging tot doodslag. Wat vindt ze daarvan?

Bridget Maasland Foto: RTL 5

Bridget Maasland werd er vanochtend naar gevraagd tijdens Missie 538 op Radio 538. Sidekick Hannelore Zwitserlood vroeg eerst naar ‘de roze olifant in de kamer’. “Wat vind jij van de verloving van je ex?”, vroeg ze, verwijzend naar de verloving van André Hazes jr. en Monique Westenberg.

Cynisch over Hazes

Vervolgens kwam Bridget onverwacht cynisch uit de hoek over dit voorgenomen Hazes-huwelijk. “Oh, hartstikke leuk. Ik ben echt heel blij voor ze, serieus. Echt, ik ben alleen wel heel erg benieuwd wie hij volgend jaar met kerst gaat vragen, maar verder vind ik het hartstikke leuk… Ha ha ha…”

Helaas ging Frank Dane, die zowel een goede relatie met André als met Bridget onderhoudt, verder niet in op die opmerking. Dat kenmerkt eigenlijk perfect zijn radioprogramma: als het een beetje dreigt te gaan schuren, dan gaat de handrem erop. Daarom gingen ze in de studio snel door naar het volgende onderwerp.

Poging tot doodslag

Dat volgende onderwerp was Johnny de Mol, die wordt beschuldigd van poging tot doodslag. “Er is aangifte voor poging tot doodslag gedaan tegen Johnny, kan jij daar bij met je hoofd?”, vroeg Frank Dane haar.

Bridget: “Nee compleet niet. Ik ben natuurlijk een tijdje met Johnny gegaan en ik ken hem alleen als een goedlachse, leuke vent. Ik was er natuurlijk niet bij, dus ik weet niet wat daar is gebeurd, maar het verhaal zoals ik het nu hoor kan ik me gewoon geen voorstelling bij maken. Absoluut niet.”

Beelden

De beelden van het interview met Bridget Maasland kunt u terugzien op de website van Radio 538.

45 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Leo knots
december 16, 2020 23:36

Maar heefy Btidet nu nog haar slipje op haar enkels hangen?

Gast
Freek
december 16, 2020 21:27

Op Instagram Rtl boulevard reageert Bridget dat ze klaar is met hand boven het hoofd te houden.

Gast
Lies
december 16, 2020 19:37

Ik sta net als bridget ook vaak met slip op knietjes op feestjes alleen ik weeg 150 kg en heb wel veel pukkels op mijn achterwerk

Gast
Wen
december 16, 2020 18:18

Ze kan nog altijd pot worden met Rachel Hazes dan wordt ze de jarloerse boze stiefmoeder want die twee zijn zo close saampjes dus wat hou je tegen

Gast
Wen
december 16, 2020 18:16

Pleur toch op Bridget als André je een huwelijks aanzoek had gedaan was het ook wel op Instagram en op tv geweest.
Maar jammer voor jou is hij lekker terug waar hij hoort bij zijn moontje en Dre.

Gast
Robbedoes
december 16, 2020 17:16

Een sterke en grappige reactie wel. Maar verder kan ze maar beter de eer aan zichzelf houden en niet meer publiekelijk op Hazes leven reageren.
Want dat maakt haar wel een beetje sneu. Ze heeft gewoon verkeerd gegokt op een bezette vreemdganger. Niets aan de hand en gewoon weer doorgaan met je eigen leven.

Gast
Pettie Fart
december 16, 2020 16:27

Heerlijk wijf, die Bridget!

Gast
Horny Henkie
december 16, 2020 17:40
Antwoord op  Pettie Fart

Zeg Pettie Fart,niet zo bescheiden hoor,het is gvd een verschrikkelijk lekker wijf,die ik graag helemaal zou willen uitwonen tot ze op haar knieën de trap afgaat,tis gewoon een beest lijkt me

Gast
Jonnie
december 16, 2020 18:17
Antwoord op  Horny Henkie

Je komt niet veel verder dan dit soort verknipte fantasietjes, he! Heel sneu😩

Gast
Horny Henkie
december 16, 2020 19:28
Antwoord op  Jonnie

@Jonnie
Pas op dat je jezelf niet omver trekt, lamlul

Gast
Annemiek
december 16, 2020 15:43

Een en al jaloezie. Zij hoopt dat zij eens wordt gevraagd…..

Gast
Iemand
december 16, 2020 17:50
Antwoord op  Annemiek

Lees net op de site van het AD dat zij vorig jaar met Kerst door Andre werd gevraagd daarom zegt ze wie zal hij volgend jaar vragen. In ieder geval zij kan zeggen Andre vroeg me na een maand Monique heeft 6 jaar moeten wachten.

Gast
mrGer
december 16, 2020 15:13

Bridget wil toch naakt op de bank met lockdown? Ze mag toch max. 3 gaaten ontvangen, ik heb niet zo veel te doen komende tijd, dus eh………….

Gast
Jonnie
december 16, 2020 15:26
Antwoord op  mrGer

Boeiend hoor, die verknipte fantasietjes.

Gast
Robb
december 16, 2020 20:39
Antwoord op  mrGer

Ja Ger, ook Bridget heeft 3 gaaten.
Daarin passen precies 3 lullen.
1 in haar kut, 1 in haar kont.
En ook nog 1 in haar mond.
Full house!

Gast
Daantje
december 16, 2020 15:07

Dus uit de opmerking van Bridget moet ik opmaken dat hij haar verleden jaar heeft gevraagd? Wat een hoerenzooi eigenlijk. Bridget heeft half Mediapark gehad maar Johnny ook.

Gast
Rianne
december 16, 2020 15:16
Antwoord op  Daantje

Je gaat die B. Maasland toch niet geloven zeker, zou ze wel willen.

Gast
Karbonade
december 16, 2020 14:45

Die Monique W. blijft toch één groot vraagteken.
Nergens hoor je of lees je iets zinnigs over haar periode vóór hitsige Dreetje.
Kan me niet voorstellen dat hitsige Dreetje haar eerste luvver is. En wat deed ze voorheen voor de kost etc etc.

Gast
Maria
december 16, 2020 15:07
Antwoord op  Karbonade

Al was ze prostituee wat gaat jou dat aan?

Gast
mrGer
december 16, 2020 15:12
Antwoord op  Karbonade

werkte bij Feyenoord in skyboxen, bij staatsloterij, ging mee met ouders land door met kermissen; toen Andre haar voor het eerst uit vroeg stuurde ze als reactie een kleurplaat, vond hem veel te jong, anders nog iets sufferd?

Gast
Casa de Paplepel
december 16, 2020 16:39
Antwoord op  mrGer

hahahaha

Gast
Iemand
december 16, 2020 17:56
Antwoord op  mrGer

Jij zegt wat ze gedaan heeft maar ze vraagt met wie misschien heeft ze bij Feyenoord wel het hele elftal afgewerkt en hoopte een rijke voetballer aan de haak te slaan. Nu zit ze met een puberjochie die denkt dat hij de meest populaire zanger van Nederland is.

Gast
Blue
december 16, 2020 15:17
Antwoord op  Karbonade

Ze werkte als hostess in de skyboxen van Feyenoord en ze heeft bij de Staatsloterij gewerkt.

Gast
teuntje
december 19, 2020 12:56
Antwoord op  Karbonade

stewardess was Moniek wat die knappe vrouwen in die tokkie van Hazes zien is mij een raadsel

Gast
Anja
december 16, 2020 14:38

Heb de foto van haar gezocht want alleen bij gedachte al moet ik denken aan zeehonden centrum Pieterburen.

Gast
Huismaker
december 16, 2020 14:38

Zou zo ook met “een jongen van de hoek” willen omgaan ? Of wordt “de marktwaarde” uitsluitend verhoogd als het om een zogenaamde BN-ertje gaat ?
Zie hier hoe onecht dat wereldje is.

Gast
John K
december 16, 2020 14:51
Antwoord op  Huismaker

Wat maakt het uit best nog een lekker ding.

Gast
Giel Legaal
december 16, 2020 15:05
Antwoord op  Huismaker

De jaloezie loopt weer eens over bij jou, arrogante nitwit. Jij verdient de titel ‘een jongen van de hoek’ niet eens. ”Het hoekje om’ is veeleer van toepassing op jou.

Gast
Cobweb
december 16, 2020 14:38

Bridget, trek je niets aan van al die negatieve reacties. Geniet met je zoontje van een mooie kerst.

Gast
teuntje
december 19, 2020 12:58
Antwoord op  Cobweb

Zo is dat jij krijgt de zwarte Piet Bridget maar de grootste smeerlap is Tokkie Hazes

Gast
Harry:-D
december 16, 2020 14:38

Wat een slap interview!

Waarom heeft hij niet gevraagd
wie haar volgende ex wordt?

Gast
Robb
december 16, 2020 14:29

Ach ja, Bridget met haar uitgelubberde labia. Daar wil toch niemand meer op rijden?

Gast
Jonnie
december 16, 2020 15:28
Antwoord op  Robb

Wat een projectie! 😩

Gast
Oma den A
december 16, 2020 14:24

Zuur en ondertussen zelf een naaktfot op je insta zetten. Hoopt zeker dat Dretje of Johnny bij haar terug komt

Gast
John K
december 16, 2020 14:13

Ik kan Bridget met kerst wel verwennen.

Gast
Robert
december 16, 2020 14:10

Die Bridget gaat op zeker niks zeggen over Johnny, anders werkt ze morgen bij de Hema. Oh wacht die gaat ook dicht. Over die Monique vind ik wel weer leuk, zou Bridget zelf al weer iemand hebben.

Gast
Losse Handjes en een Witte Neus
december 16, 2020 14:02

Daarom is Bridget alleen uit Bali vertrokken..

Gast
micky
december 16, 2020 14:00

Wat staat Monique te wachten in het huwelijk met het jochie dat haar kind zou kunnen zijn… Veel gezeik en gezeur, veel onderhoud en zo niet naar verwachting… als hij de kans heeft, zo weer een ander wijf

Gast
Respect ✌️
december 16, 2020 13:57

Dat trouwgedoe van dat k.tjochie Hazes is natuurlijk ook wel een lachertje , wat een zielig zootje is die familie toch..

Gast
Annemiek
december 16, 2020 15:41
Antwoord op  Respect ✌️

Jij doet jouw nickname eer aan……

Gast
Lee King
december 16, 2020 13:56

Jaloerse Bridslet naakt op de sofa!

Gast
Jonnie
december 16, 2020 14:06
Antwoord op  Lee King

is het weer tijd voor je vunzige fantasietjes?

Gast
Frederik
december 16, 2020 13:53

Arme Bridget heeft geheugenverlies, wat zielig, is ze haar eigen vakantie met hem plots vergeten. Die vakantie waar ze was weggevlucht…

Gast
Paul
december 16, 2020 13:53

Zo oud en dan toch zo naïef. Ze noemde kleine Dre na een paar weken de liefde van haar leven.

Gast
teuntje
december 16, 2020 13:52

schiet niet op met de jongetjes van Bridget ze wordt steeds aan de kant gezet maar het zijn ook asos met een dikke knip mss valt ze daar op

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen