Evert Santegoeds wekt ergernis met ‘Nederland weer bij’

Nog nooit kende een tv-programma een afsluiter die zo vol overschatting zit als die van Shownieuws. “Nederland is weer bij“, zegt Evert Santegoeds steevast nadat hij wat afgeleefde shownieuwtjes over Sylvie Meis, André Hazes jr. en Connie Witteman heeft voorgelezen. Wat is dit voor iets aanmatigends? Is Nederland ‘weer bij’ als we weten welke kleur de poederkwast van Sylvie heeft en waar André zijn volgende scharrel heeft opgegraven? Niet echt dus. Ook op de socials ergert men zich.

De ergernis over deze opgeblazen afsluiter van Evert heeft ook Patty Brard bereikt. Eén van haar volgers laat Patty weten dat Evert er echt eens mee moet stoppen.

Deze mevrouw Van Erkel laat Patty weten: “Mooi, heb gekeken en van genoten maar heb een vraagje. Kan Evert Santegoeds misschien stoppen met steeds op het eind te zeggen van: Nederland is weer bij. Ben dat echt wel beu hoor.

Patty reageert er als volgt op: “😂😂😂

Een ander stelt dat de microfoons snel dichtgedraaid moeten worden na de afsluitende woorden van de presentatrice. “Sport van maken, op tijd die knop drukken, elke keer dat het niet lukt (wat aannemelijk is) een euro in de pot, gegeven moment kun je uit eten en proost je op Evert voor de leuke avond.

Evert wordt volgende maand 59 jaar. Volgens collega Guido den Aantrekker is de fut er een beetje uit bij Evert.

Foto: SBS

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ruggetuffer
augustus 30, 2020 23:15

Evert,wanneer ga je emigreren?

Gast
Ilja
augustus 30, 2020 11:06

Is die man pas 58?! Zou je 68 zeggen zou ik je ook geloven.

Gast
Ikke
augustus 30, 2020 10:01

Kijk deze programma’s niet, zonde van de tijd!

Gast
Ikke
augustus 30, 2020 10:00

Met veel Programma’s mis je niks GTST bestaat al ,100 jaar of zo en is er nog steeds, ook niks bijzonders wat er gemeld wordt. Goede programma’s maken valt blijkbaar niet mee in deze tijd ??!!!

Gast
GrijzePilion
augustus 30, 2020 09:08

Evert Santegoeds de poep-eter! Waarom mag die vent nog steeds zijn gezicht vertonen? Weg ermee.

Gast
Obersturmbannführer Heinz
augustus 29, 2020 23:40

Nederland is weer bij, want Halbe was er bij!

Hee, dat rijmt!

Gast
Curryworst
augustus 29, 2020 18:55

Die kwast van mij poets ik ook dagelijks, moet dan maar ook in het nieuws komen, want dat is schokken te noemen. M heeft mijn kwast altijd schoon.

Gast
Peter Beense
augustus 29, 2020 16:31

Marianne Weber moet dood

Gast
Sander
augustus 29, 2020 15:40

Waarom kijk je dan unerhaupt programma‘s als RTL Boulevard en Shownieuws? Al kijk je het tien jaar lang niet dan heb je nog niks gemist.

Gast
Mark
augustus 29, 2020 15:40

Ik sluit altijd af met “ik kom niet meer bij”.

Maar Shownieuws moet je gewoon bekijken als een soort van Promenade. Is net een satirisch programma, met Evert in de rol van Ton Kas. En Patty in de rol van Eva Crutzen.

Moet iedereen eens doen, net of het Promenade is, dan kom je niet meer bij.

Gast
John
augustus 29, 2020 15:16

Evert zegt dit omdat deze tekst ook ergens wordt genoemd in de leader van RTL Boulevard.

Gast
Astrid
augustus 29, 2020 14:07

Boulevard Robje Goossens weer fake nieuws aan het verspreiden.

Doel is de Molletjes zwart maken in opdracht van Jut & Jul.

Gast
Pierke
augustus 29, 2020 13:35

Afvalputje voor vergane glorie….Albert, Patty, die malle DJ (vriend van Erland), …wat moeten we ermee? Zet maar bij shownieuws.

Gast
Lies
augustus 29, 2020 13:23

Wie kijkt er nou niet naar? Evert is van alles op de hoogte en is grappig dus kijken stelletje zuurpruimen! mijn pruimpje kent vele kostgangers maar is tenminste niet zuur.

Gast
Teuntje
augustus 29, 2020 13:14

Hij verdient zn geld aan al die gestoorde tokkies wie kijkt er in godesnaam naar die shit

Gast
aammehoela
augustus 29, 2020 13:03

Dat hier nog mensen naar kijken is nog triester dan deze onzinnige opmerking.

Gast
Zalmneusje
augustus 29, 2020 13:01

Die afsluiting is toch ook een beetje ironisch bedoeld neem ik aan. Dat je je daar aan ergert zeg..

Gast
Bep
augustus 29, 2020 12:47

Nooit gehoord!
Ik kijk er ook niet naar, totaal niets interessants aan, wekt alleen maar irritatie op.

Gast
Frank
augustus 29, 2020 12:24

die man lijkt wel 77, tjonge jonge.

Telegraaf en Talpa willen constant verjongen, ruim hem eerst eens op

Gast
Endra Hezas
augustus 29, 2020 12:18

door de voortschrijdende ouderdom vergeet hij de belangrijkste uit de kudde, de roelvink dummy’s. ook van die mama’s hansworstjes

Gast
Mamma
augustus 29, 2020 12:13

Dan ben je bijna 59 jaar oud en dan presenteer je zo’n programma…

Gast
Hansworst
augustus 29, 2020 12:12

Dat roept hij al jaren…en nu ineens valt iedereen erover… triest…

Gast
nijntje
augustus 29, 2020 12:12

Waarom kijk je dan ook zo’n kutprogramma? Dan vraag je erom.

Gast
Curryworst
augustus 29, 2020 12:07

Mensen die zich daaraan ergeren zijn niet goed bij.

Gast
Piet Pannelap
augustus 29, 2020 12:04

Dank je wel Evert. Nu ben ik weer bij.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen