Schapendrijven with the Stars: dit zijn de eerste beelden

De eerste spectaculaire beelden van Schapendrijven with the Stars, het nieuwste BN’er-programma van SBS 6, staan online. Rachel Hazes, die samen met Bram Moszkowicz het eerste kandidatenduo vormt, geeft op haar socials een tipje van de sluier. Te zien is hoe ze door een bos loopt met tientallen schapen achter haar aan. Ze spreekt de schapen dwingend toe, maar is tegelijkertijd ook vriendelijk en beheersd. “Kom maar, kom maar, goed zo, kom maar mee“, klinkt het.

Bram houdt zich op de eerste beelden nog enigszins op de vlakte. Hij laat het zware werk over aan Rachel en loopt enigszins vooruit.

De oud-advocaat zat gisteren aan de desk van Shownieuws en reageerde daar op deze schnabbel. “Ik heb respect gekregen voor schapenherders en ook voor Rachel Hazes.”

Vond hij het leuk met haar? “Het klikte in die zin dat ik iemand heb leren kennen die ik niet eerder kende en ik heb daar wel respect voor. Het is een leuke vrouw, ze heeft geweldige humor en je kan met haar lachen.”

Lees ook: Rachel Hazes in Schapendrijven with the Stars op SBS 6 (vrijdag)

De eerste beelden:

 

View this post on Instagram

 

Wat een avontuur was dit.🐑 2 onvergetelijke dagen 🙏🏼 Binnenkort te zien op sbs6!

A post shared by Rachel Hazes (@rachelhazes) on

Foto: SBS

55 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Margriet
juli 27, 2020 10:09

Krijg een briljant idee voor een nieuw programma; wandelen met 2 ezels. Mogen de kijkers stemmen wie de grootste ezels zijn.

Gast
achtmet
juli 27, 2020 09:43

Lijkt me leuk,de volgende uitzending met als schapendrijvers Kuzu ,Azarkan, Ozturk en niet te vergeten Sylvana S ,dat wordt smullen van schaaaap …behhh..

Gast
darius
juli 27, 2020 07:52

ach ach wat is die slagersdochter toch een tokkie. Schapendrijven met een Vuitontasje om. Waarschijnlijk ook haar naaldhakken van prada. Wat ihebben die lui toch met dat patserig etaleren van hun rijkdom.

Gast
LD
juli 27, 2020 07:28

Flopper de flop

Gast
Bastiaan
juli 27, 2020 00:15

dit is toch diep diep triest…. is de tv hier nu voor bedacht, wat een onzin en creatieve armoede

Gast
Zomaar een persoon
juli 26, 2020 18:00

@Mart – Zo zou ik Rochel Hazes toch niet direct typeren.

Gast
Peter van C.
juli 26, 2020 17:57

Wat slecht.
Wie bedenkt dit?
Wordt dit echt serieus uitgezonden?
Ik ben met stomheid geslagen (als dit echt zo is)

Gast
Fries
juli 26, 2020 17:54

@Leo, roken op de hei? Ik dacht niet!

Gast
Loes
juli 26, 2020 17:40

@Chelsey: ze kijken wel uit, want ‘opdraven’ bij een programma van Talpa betekent zwaar voor lul staan.

Gast
MediaPrak
juli 26, 2020 17:38

De nieuwe Islamomroep komt met SchapenSlachten with the Stars.

Gast
Pettie Fart
juli 26, 2020 17:37

Prrrtff!

Gast
Penny Wise
juli 26, 2020 17:32

Als dit de toekomst van tv is is een voltooid leven nog niet zo gek.

Gast
Chelsey
juli 26, 2020 17:29

Zou leuk zijn als Fons en Remko van Westerloo ook eens zouden komen opdraven in dit “SBS-programma”, … maar dan als “Supra-Schapenherders”?! “Grondlegger” en “Mister SBS” kan dan samen met zijn Algemeen Programmadirecteurtje precies aan John de Mol laten zien hoe het in elk geval Niet moet op 6!

Gast
q8
juli 26, 2020 16:37

zou brammetje rachel ook nog ff hebben laten blèren,

Gast
Leo knots
juli 26, 2020 16:25

Dus Raggel loopt met een peuk in haar verloopte hoofd achter paar schapen aan? Dat zal mooie tv opleveren……. een nieuw dieptepunt. Vraag kan het nog platter?

Gast
Tim H
juli 26, 2020 16:19

Waarschijnlijk loopt er buiten beeld een schaapsherder mee die het echte werk doet.

Gast
tim
juli 26, 2020 16:09

BREAKING NEWS: er komt een nieuwe show. Roeien acht met stuurman voor sterren

Gast
Er ist wieder da
juli 26, 2020 16:04

Alleen schapen doen hier aan mee!!!! Bèèè

Gast
Pol
juli 26, 2020 15:42

Volgende programma ” SLAVENDRIJVEN MET SJONNIE”.
En we gaan ook lekker knikkeren.
Nee het gaat hard achteruit met sjonnie,maar wie kan tot hen doordringen. Therapie is hard nodig, maar durf deze slavendrijvers maar eens tegen te spreken.

Gast
mart
juli 26, 2020 15:30

Wel een heel erg wit programma. Kan dat nog wel? :)

Gast
tss
juli 26, 2020 15:25

Leugenaar , oplichter en crimineel zijn loont. Dat is duidelijk.

Gast
Dolman
juli 26, 2020 15:18

Beeldbuisvulling.

Gast
ga
juli 26, 2020 15:12

Ik denk dat we met die Bram zitten opgescheept tot hij dood is. Wen er maar aan.

Gast
Bep
juli 26, 2020 14:32

Die Bram is ook diep gezonken….. helemaal zelf gedaan.

Ook zijn eigenwaarde is flink aangetast.

Gast
Saskia
juli 26, 2020 14:32

Het trekt altijd veel kijkers weg bij RTL

Gast
MolTalk
juli 26, 2020 14:14

Ze heet toch Rochel?

Gast
Roddelpraat
juli 26, 2020 14:10

Rachel is me een charme-offensief bezig (eerst hoge bomen en nu dit schapendrijven). Helaas is ze zo ‘unlikable’ dat het allemaal tevergeefs is. Rechtszaak na rechtszaak starten om meer geld van nota bene mensen die je vrienden waren te eisen. Als iemand het durft voor de lol iets met Andre Hazes te doen, hangt er gelijk een proces aan je broek. Monique, de moeder van je kleinkind verbannen, maar wel dronken feestjes vieren met ijskoningin Bridget. En dan nog haar relatie met een oplichter die er snel vandoor is gegaan met wat centjes!

Gast
Landy
juli 26, 2020 13:48

Nutteloze tv optredens. Waarom zou je hier aan meedoen. Zo´n dom programma.

Gast
ca
juli 26, 2020 13:47

Volkomen nutteloos t.v. optreden weer van allebei. Ik denk niet dat ik aan zo´n dom programma zou willen meedoen.

Gast
Bart
juli 26, 2020 13:45

Nou, Louis Vuitton zou ik niet willen zeggen.
Dit is weer zo een goedkoop knakending van Alie Express, anders ga je er echt niet mee tussen die smerige schapen lopen hoor. Een weldenkend mens denkt wel twee keer na!

Gast
Pauline
juli 26, 2020 13:35

@Lonny helemaal gelijk en dan Hazes met een Louis Vuitton tasje op haar buik. Wat een aanfluiting, neem dan een rugzakje, past beter toch?

Gast
Kanjer.
juli 26, 2020 13:34

Verschrikkelijk die Rachel Hazes, ze kan haar eigen gezin nog niet bij elkaar houden, laat ze dat maar eens eerst proberen, i.p.v. die schaapjes.

Gast
Kanjer.
juli 26, 2020 13:31

SBS6 laat Linda de Mol leuke familie programma`s maken, daar trekken jullie kijkers mee..en had die Frank en Rogier bij jullie gehouden, dat soort programma`s trekt de meeste mensen. Frank Visser en Victor Brand.

Gast
mcp
juli 26, 2020 13:28

Schapen drijven uitslag is 17 maart 2021.

Gast
Frits
juli 26, 2020 13:19

Dit is diep triest, voor alle partijen….

Ik hoop dat Talpa voor die tijd op zwart gaat.

Gast
david
juli 26, 2020 13:07

Lijkt of de Corona bij de molletjes in hun hoofd is geslagen.
Wie verzint weer zo”n baggerprogramma met 2 nietsnutten van de aardbodem.
Bijna elke dag over de tokkie familie Hazes .
Staat niemand op te springen.

Gast
Lachgas
juli 26, 2020 13:02

Als het maar genoeg schuift!

Gast
Lena
juli 26, 2020 13:00

Oftewel hoe ijdeltuiterij je ten val kan brengen.
Hij had een glansrijke carrière maar vond het nodig dit te vergooien.
Dan mankeert er echt wat aan je bovenkamer.

Gast
Marga Scheide
juli 26, 2020 13:00

Dit is nog erger dan Patty Brard op de duikplank.

Gast
Pauline
juli 26, 2020 12:44

Ik zou de hele dag trek hebben in shoarma.
Daar kan ik echt niks aan doen.

Gast
Harry
juli 26, 2020 12:43

Het is heel simpel:

Het is nobel om de zwarte

schapen uit ons medialand-

schap therapie aan te bieden.

Maar moet daar dan ook weer

meteen een camera bij zijn?

En is dit wel de juiste therapie?

(Als één groep BN’ers het

herkauwen/blaten perfect

beheerst dan is het deze wel.)

Maar goed… Ik wens het kijkvee

veel plezier met dit nieuwe tv-

veehikel, dat ongetwijfeld bij

zal dragen aan het wei-gevoel…

Gast
Lau
juli 26, 2020 12:36

Gisteren een stukje gezien van hoe het programma er in het echt uitziet. Als dat het hele programma krijgt, dan heeft het hetzelfde gevoel als ‘De gevaarlijkste wegen’.
Als er verder nog mooie beelden geschoten worden, kan dit best een aardig programma worden. Zou ook niet misstaan bij omroep Max …
Al moet SBS niet denken dat dit past in het weekend. Prima voor doordeweeks, het is geen showprogramma!

Gast
Guttegut
juli 26, 2020 12:36

Dit is geen grap dus! Min god!

Gast
Cees
juli 26, 2020 12:34

Mooi tassie raggel.

Gast
Maartje
juli 26, 2020 12:29

Schapen op de Drentse hei.
Schapen op de Veluwe.
Schapen in Noord Holland.
Jeetje, wat veel mogelijkheden nog.
Ik denk dat we dit nog wel drie seizoenen gaan zien hoor.
En daarna schapen in Normandië..
En die is gek: Spaanse schapen in de Pyreneeën.
John is nog lang niet klaar! Wat creatief! Knap hoor!

Gast
Matthijs Zelf.
juli 26, 2020 12:28

Bram als boer dat ligt hem niet.

Gast
Curryworst
juli 26, 2020 12:21

Waarom doet Raggel mee? Zij heeft haar schaapjes toch al op het droge?
Dat de gevallen advocaat meedoet begrijp ik daarentegen wel.

Gast
Lonny
juli 26, 2020 12:21

Je bent/was ooit een van de beste advocaten van Nederland.

Ergens in je carrière bega je één of meerdere misstappen en wordt je uit de Orde van Advocaten geknikkerd. Je bent het daar niet mee eens en onderneemt meerdere pogingen om je advocaten-imago te herstellen en terug te keren als advocaat. Die pogingen falen keer op keer, want de Orde van Advocaten wil jou gewoon niet meer en puur om te voorkomen dat Nederland jou(w gezicht) vergeet ga je meedoen aan allerlei rare tv-programma’s en -spelletjes.

Maar eigenlijk wil onze Bram M. nog altijd het liefst weer advocaat zijn!

Vraagje: hoe geloofwaardig/serieus ben je als advocaat nog na een spelletje schapendrijven?

Heb je het nou écht niet door, Bram?

Gast
John
juli 26, 2020 12:18

SBS IS NIKS WORDT NIKS

Gast
Curryworst
juli 26, 2020 12:16

In eerste instantie denk je dat dit format één grote grap is maar nee hoor. Daar lopen ze, de BN’ers uit de B-categorie uit de SBS-stal.
En dan staat er ook nog een mal knikkerprogramma op de rol.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen