Nikkie Plessen: ‘Rob Goossens heeft beugel nodig’

Het is de week van de gebitshaming. Nadat in Shownieuws Bart Ettekoven al belachelijk werd gemaakt om de spleet tussen zijn tanden, was gisteren in RTL Boulevard tv-deskundige Rob Goossens flink aan de beurt. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Net als in Shownieuws ging het bij Boulevard over de facings die Dave Roelvink momenteel laat zetten in Turkije. “Je komt wel heel veel mensen tegen die daarvoor hun tanden laten wegslijpen“, merkte Nikkie Plessen op.

Rob Goossens brak vervolgens in met de opmerking: “Ik niet hoor.”

Dat wekte geen verbazing op bij zijn collega’s. Nikkie bitchend: “Nee, jij niet, maar daar waren we ook niet vanuit gegaan dat jij het had gedaan.”

Collega Peter R. de Vries: “Toch zou het wel helpen, Rob.”

Nikkie denkt dat Rob beter aan een beugel kan beginnen. “Jij zit daar in je gebreiden trui, Rob. Ik denk: jij pakt gewoon een beugeltje en dan ben je klaar.”

Rob hoorde het allemaal aan, maar bedoelde eigenlijk iets anders met zijn opmerking ‘ik niet hoor’. “Nee, jij zegt dat je allemaal mensen tegenkomt die het doen, maar ik ken niemand die dat überhaupt zou overwegen.”

Lees ook: SBS 6-ster Bart Ettekoven laat spleet niet vullen (gisteren)

Foto: RTL

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Teuntje
juli 1, 2020 13:59

Die Plessen de stoephoer van Boulevard moet een raam nemen waar achter ze kan gaan zitten iedere dag in dr punani geen gezicht aandachtsgeile heks zonder inhoud

Gast
Lies
juli 1, 2020 13:39

@12.45 Komt het misschien omdat je een beetje achterlijk bent?

Gast
anonymous
juli 1, 2020 12:53

Kan die Nikkie trouwens niet weg bij Boulevard.

Gast
anonymous
juli 1, 2020 12:51

Niks mis met het gebit van Rob Goossens
We moeten ons geen onzin laten aanpraten en we willen niet allemaal
zo’n Gerard Joling hebit.

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:46

Of moest om zijn!!!!!

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:45

Heel fijn! Mijn geschreven woorden worden voortdurend knal fout weergegeven. Doet MC dat opzettelijk of e. o. a. reden?

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:40

Weinigen van die uiterlijk perfectionist beseffen dat door al dat gespijkerd aan hun uiterlijk leidt tot steeds meer de eenheids fabrieksworsten te worden zoals ook al die botox spuiters op elkaar lijken.

Gast
Suckerpunch
juli 1, 2020 12:40

Nikki Plessen heeft een goeie beurt nodig!

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:31

Hoe zielig ben je tegenwoordig wanneer je almaar bezig bent met de bestrijding van je natuurlijke onvolmaaktheden. Hier begint al je discriminerende gedachten in dit geval tegen jezelf en indirect tegen ieder mens die niet voldoet aan jouw streven naar volmaaktheid. Hoe verachtelijk zijn zulke ultra klein geestige zielepoten! Et voila, nu discrimineer ik zulke wezen die net zo hard op het grote toilet stinken als iedereen dat vaak doet. De apen achter de tralies moeten wel vaak in een deuk liggen voor wat voor primaten de homo sapiens is die dagelijks in hun visie voorbij schuiven.

Gast
robster
juli 1, 2020 12:25

Nikkie Plessen heeft behoefte aan wat likeability, want die is bij haar bijzonder ver te zoeken!

Gast
Respect ✌️
juli 1, 2020 11:29

Ik stomp met alle plezier de tandjes van Rob uit zijn bekkie,knapt híj vast en zeker van op.

Gast
Xxxx
juli 1, 2020 11:16

Als ik al die verhalen lees over uiterlijkheden van mensen gaan mijn darmen spontaan werken. Mensen spuiten zich in met Botox en allerlei andere troep om maar jong te lijken. Wat een nep! Er uit zien als Gerard Joling wil toch ook niemand? Het lijkt wel een Michelin-mannetje. Zo nep! Laat mij maar “grijs” worden hoort bij mijn leeftijd. Dan maar oud van buiten maar jong van geest van binnen! Pikzwart haar en grijze wenkbrauwen bij een ouder iemand is toch geen gezicht? Neem het leven zoals het komt. Conny Witteman of Marijke Helwegen lijken wel etalagepoppen. Vreselijk wat zien ze eruit!

Gast
jmp
juli 1, 2020 11:10

Van mode zal ze veel weten, maar als er verder toch ooit een verkiezing voor het grootste leeghoogd komt in Nikkie de absolute topfavoriete. Och, och och!

Gast
Abij
juli 1, 2020 11:01

Ik lees dit heb boulevard niet gezien kijk ik al maanden niet ! Ik snap niet dat een redactie dit soort nieuws uitzend! En dan die Nikki P en Peter V kijk zelf eens goed in de spiegel hoe lelijk je van binnen bent dan is de buitenkant ook nep!!!!

Gast
VI
juli 1, 2020 10:59

Nikkie plassen [plessen] moet eens naar haar eigen neppe lichaam kijken, ALLES, JA ALLES is nep aan haar.
Je weet niet wat je ziet als ze gewoon eens puur natuur daar zou gaan zitten.

Gast
Pim
juli 1, 2020 10:59

Mensen mogen gewoon zijn zoals ze zijn Nikki. Anders gaan we allemaal zo op elkaar lijken.

Gast
Ap
juli 1, 2020 10:36

Wat een bagger weer bij boulevard,weer die walgelijke P de Vries en Nikkie Plessen.

Gast
Daan
juli 1, 2020 10:33

Rob Goossens heeft een prima gebit. Gewoon een natuurlijk gebit, zonder die perfect gemodelleerde en gebleekte tanden, dat is pas lelijk.

Gast
Roel Driesvink
juli 1, 2020 10:09

En Nikki Plessen heeft géén kinprothese nodig.

Gast
Xxxx
juli 1, 2020 10:07

Ik heb het niet gezien. Maar ik zou willen dat ik een gebit als Rob Goossens zou hebben. Ik ben van een generatie waar niet gekeken werd naar een perfect gebit. Ik was 6 jaar toen ik voor het eerst “kennismaakte “ met de “tandarts”. Dat was een complete BEUL (dan praat ik over 1967). Werd ik “geboord” met een boor waar je zoveel pijn van had en onverdoofd waar ik tot op de dag van vandaag nog een “minderwaardigheidscomplex” van over heb gehouden. Als de schooltandarts op school kwam had ik letterlijk buikpijn. Had de neiging om hard weg te rennen. Ik zag van ver de auto staan. Zoveel angst had ik heb ik nog. Als mensen het over de tandarts praten heb ik nog de neiging om weg te kruipen. Daarom ben ik stik jaloers als ik al die hedendaagse stralende gebitten zie en word ik BOOS als ik al die lulverhalen lees over het gebit van Rob Goossens. De generatie van nu heeft niet in de gaten dat dat een “luxe” probleem is. Gelukkig is het kunstgebit heel sterk en heb ik er “baat” bij. Ik eet er zelfs een appel mee. Ik hoop dat het nog lang zo blijft zitten zoals het nu is. De kinderen van nu moeten blij zijn dat ze niet 50 jaar geleden geboren zijn. Die zouden nu niet weten wat ze overkwam. Dat is mijn verhaal over de tandarts.

Gast
G.ossip
juli 1, 2020 10:02

Plessen heeft een permanente muilkorf nodig,wat kraamt dat mens altijd een onzin uit.

Gast
Nelleke
juli 1, 2020 10:01

Een slecht gebit ,was dat het maar alleen.bind het z’on vervelende gooser .hoort daar echt niet thuis.als hij er is zappen we snel naar andere zender.

Gast
Curryworst
juli 1, 2020 10:01

Die Nikkie Plessen heeft blijkbaar alleen maar verstand van de nieuwste trends in teenslippers en nepgebitten.
Dat zo iemand dag na dag daar mag brabbelen is onbegrijpelijk.

Gast
A
juli 1, 2020 10:00

Eens Nelson

Gast
Gerda
juli 1, 2020 09:55

Haha, ja uiterlijk is zo belangrijk voor Nikki, met haar vieze vleermuizen nest op haar hoofd..Ze moet eens wat vaker een douche nemen..en Peter Rrrrrr verdenk ik ervan constant bij de geriatrische botox spuiter te zitten…

Gast
Beste paard van stal
juli 1, 2020 09:52

Er is niets mis met zijn gebit, gewoon zo houden.

Gast
Jantien Visser
juli 1, 2020 09:46

Was eindelijk eens een onderwerp waardoor ik bleef hangen. Het gebit van Rob Goossens is prima. Een gebit is onderdeel van je uiterlijk. Door al die akelig rechte en onnatuurlijk witte tanden, dan wordt je pas een clown. Wie zegt dat al dat kaarsrechte blikkerende wit mooi is, geeft weinig blijk van smaak. En eindelijk werd ook eens vermeld dat die facings of porseleinen tanden niet voor lang zijn. Na een jaar of 10 ben je weer aan de beurt en ondertussen hoop je dat je niet te veel klachten heb gehad. Zie maar eens tot je 80ste de boel knap te houden!
Enfin, net als die opgespoten lippen, ze maken karikaturen van zichzelf!

Gast
Pettie Fart
juli 1, 2020 09:40

Wat een ziekelijk nepzooitje daar allemaal om op iemand af te geven die een meer dan prima gebit heeft. Walgelijke figuren! De gekkies die hun goed gebit laten afslijpen zijn rijp voor de GGZ en zullen allemaal binnen de kortste keren met een verrotte muil zitten die ze weer moeten maskeren met steeds grotere nepmuil. 1 overeenkomst; die neptanden zijn net zo’n lege hulzen als hun eigen sneue persoontje.

Gast
Nelson
juli 1, 2020 09:19

Is dit een onderwerp bij RTL Boulevard geweest?

Vlug verder

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen