SBS 6-ster Bart Ettekoven laat spleet niet vullen

Weekend-baas Bart Ettekoven, één van de deskundigen in Shownieuws, is geenszins van plan om zijn gebit te laten vervangen door facings. De spleet tussen zijn tanden is zijn handelsmerk. Dat gaf hij aan in de uitzending op SBS 6. Steeds meer bekende Nederlanders laten hun tanden afvijlen om deze te bedekken met hagelwitte facings. Bart gaf aan niet te begrijpen dat mensen dit doen als ze al een mooi gebit hebben. “Als je het doet als alles schots en scheef staat zoals bij mij, ja dan…”

Collega Airen Mylene gemeen: “Ik wilde het niet zeggen…

Daarop opperde Anouk Smulders dat Bart misschien net als Dave Roelvink kan afreizen naar Turkije om zijn gebit aan te pakken. “Wanneer ga jij naar Istanbul?

Nee, Bart heeft geen zin om te voldoen aan het schoonheidsideaal in de showbizzwereld. Hij heeft er lak aan dat er een spleet tussen zijn tanden zit en laat het lekker zitten.

Bart: “Ik ga helemaal niet naar Istanbul. Ik ga dat spleetje niet weg laten halen, hoor. Dat is mijn handelsmerk, mijn spleet.”

Foto: SBS

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Garry glamour
juli 1, 2020 18:06

Ik laat mijn spleet graag vullen.

Gast
Spleet boy
juni 30, 2020 21:16

Dat is mijn handelsmerk, mijn spleet

Gast
Bromsnor
juni 30, 2020 18:33

@Youssef, vieze geitenbreier.

Gast
Jaap Aap
juni 30, 2020 17:30

Te vaak een piemel tussen z’n tanden gehad zeker, ranzige spleetspiermusketier!

Gast
tim
juni 30, 2020 17:05

ok David

Gast
Teuntje
juni 30, 2020 16:20

Anouk heeft ook Botox jammer wat ze daar doet weet ik niet ze is steeds inde contramine Kwalert de slijmerd is ook niks Guido en Bart zijn de beste daar zeggen hoe het is en niet kontlikkers zoals Poep Brard en die Chinees

Gast
Robert
juni 30, 2020 16:09

RTL ster? Het is gewoon en ordinair lulorgel

Gast
Rotterdammer
juni 30, 2020 16:02

Toevallig weet ik uit de scène dat de spleet van Bart méér dan regelmatig gevuld wordt….

Gast
Meindert Kramp
juni 30, 2020 16:00

Ik zou hem niet laten zitten die spleet. De samenleving is zo al gespleten genoeg.
Je kunt hem ook niet verbergen door er zelf op te gaan zitten, dus met je eigen spleet op die spleet, zeg maar. Want zo’n slangenmens lijkt die Bart Ettekoven mij nu ook weer niet.

Gast
Youssef
juni 30, 2020 15:37

Vieze reetragger.

Gast
iemand
juni 30, 2020 15:26

Snorlax helemaal met je eens is toch gewoon verminking en dat mag en kan allemaal
een gezond gebit naar de mallemoer helpen. Dus Yolanthe en Sylvie en zo hebben ook van die stompjes denk daar maar eens aan. Eerst was het bleken en nu die vreselijke facings vind die tanden echt niet mooi. Als ik Jurgen Klopp of Gerard Joling ziet met hun gebit het past niet eens meer bij een ouder iemand. Jongeren ook niet.

Gast
Curryworst
juni 30, 2020 14:41

Die Anouk Smulders heeft opeens een heel ander uiterlijk gekregen.
Maar zegt nog steeds niets zinnigs.

Gast
Snorlax
juni 30, 2020 14:16

Die zogenaamde bn’ers die facings zetten hebben daarmee hun eigen tanden zwaar verpest. Om de facings erop te kunnen zetten, worden je eigen tanden geslepen tot kleine dunne staafjes, dus je kan nooit meer terug.

Gast
o.p. lichter
juni 30, 2020 14:08

Blij dat we dat weer weten.

Gast
Sjaak
juni 30, 2020 14:07

Ik heb ook een spleet, ben er trots op.

Gast
Ronald
juni 30, 2020 14:02

Die lieve David Harkema

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen