Jandino Asporaat: ‘Koninklijke familie is fan van mij’

Jandino Asporaat was gisteren zo trots als een pauw na de uitblinkerslunch op Paleis Noordeinde. Volgens de komediant was koning Willem-Alexander blij hem te ontmoeten en zijn diens kinderen fan van hem. Dat heeft de SBS 6-ster ’s avonds gezegd in Shownieuws. Jandino heeft lak aan het geheimhoudingsprotocol van de Oranjes en vertelt ronduit hoe het eraan toe ging. “Ik kom binnen en het eerste wat de koning zegt is: ‘Eindelijk! Eindelijk ontmoet ik jou in het echt!’ Noooouuuuu!“, zegt hij.

Het is geweldig dat de koning het zo leuk vond om hem te ontmoeten, aldus Jandino. “Wie je ook bent, dat is toch onze koning en koningin, en als zij dat doen, dan vind je dat gewoon echt leuk. Dan is meteen alle spanning weg. En we lachen meteen.”

Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane vinden Jandino ook een topper, meent de komediant. “De koning zegt dan dat de kinderen allemaal grote fan zijn en dat ze hen helemaal gek hebben gemaakt. Dan begint Máxima er ook over hoe vaak de kinderen de film hebben gekeken.

Jandino was naar eigen zeggen ook volop aan het dollen met de koning. “Ik zei tegen de koning: ‘Dat is ook karig. Ik wist dat het land het echt zwaar had, maar ook hier…’ Dat is de sfeer die ze hebben gecreëerd.”

Ze geven het gevoel dat je lekker tegen ze aan mag praten en lekker grapjes mag maken, dus het was heel erg leuk.”

Foto: SBS

76 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
LOVE
juli 2, 2020 20:28

Mooi gezegt, blijft gefocust op het goede!.Laat negativiteit voor wat het is en geeft positieve energie in alles wat slecht is. Dat zal alles overwinnen. Slechte mensen zullen zichzelf tegenkomen, geeft ze tijd.
(voor sommige zal dit een jaren plan zijn)😂. Voor de goede mensen zal de zon altijd schijnen en zullen zij voor altijd uitblinken!💎

Gast
Fidan
juli 2, 2020 17:39

Dat pleit niet voor de prinsessen dat zij deze vervelende adhd-er leuk!!!!? Vinden. Niet te geloven voor gymnasiasten, daar moet je toch IQ voor hebben??

Gast
tada
juli 2, 2020 12:25

Ja Jandino, blijf vooral focussen op het goede, jongen. Dat je zo dom en naief als een hamster bent is echter ondertussen wel duidelijk.

Gast
Fikkie
juli 2, 2020 09:02

Hiep hiep hoera…hij heeft zeggen en schrijven 1 fan. Zullen we het daarbij houden? 1 fan.

Gast
Cherry
juli 2, 2020 02:02

Goed gedaan Jandino, blijft focussen op het goede. In deze tijd moet er geen ruimte meer zijn voor haat en nijd en ook niet voor racisme en discriminatie. Mensen die dat wel doen die hebben blijkbaar een minderwaardigheidscomplex met zichzelf!

Gast
Joop55
juli 1, 2020 21:50

Sommige mensen houden het syndroom dat totale zelfoverschatting heet. Het is jammer dat mevrouw Edith Schippers zei heeft bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg.

Gast
Meindert Kramp
juli 1, 2020 20:01

Ach was ik maar een racist.

Gast
Klaus Partyhouse
juli 1, 2020 19:55

Jandino, dat heet politiek correct zijn, in het echt hebben ze een bloedhekel aan je omdat je whiteface doet en zo.

Gast
Job
juli 1, 2020 19:47

Ik heb een hekel aan die eeuwig lachende 9r

Gast
hahahahahaha
juli 1, 2020 19:32

Bizar, hahahahahahah

Gast
Wilfred Genee
juli 1, 2020 18:19

Natuurlijk want hij is het hoolmaatje van Mark Rutte en die doet het ook weer met Willem Alexander kortom een grote homoscene

Gast
Bastiaan
juli 1, 2020 18:13

dat is mooi voor hem, wij geen Fan van hem

Gast
Keto
juli 1, 2020 18:12

grapje :-)

Gast
Keto
juli 1, 2020 18:11

Duh, ook Willem houd van slaven.

Gast
Jan
juli 1, 2020 17:09

Dan hebben ze duidelijk geen smaak of ze doen een leugentje voor een goed doel.

Gast
Harry
juli 1, 2020 16:06

Jandino is NIET leuk en vooral hééééééééééééééééééél erg vol van zichzelf.

(Ojee!… Ruim het Malieveld maar vast weer leeg…)

Gast
Jan Kert
juli 1, 2020 16:04

willem alexander is ook een kansloze kneus.

Gast
Leo knots
juli 1, 2020 15:57

Fijn voor hem. Geloof er niet veel van

Gast
Vic
juli 1, 2020 15:12

Wat doet deze nono op een lunch voor uitblinkers? Of ben je al een uitblinker als 3 kinderen je grappig vinden?

Gast
elter
juli 1, 2020 15:03

De nazaten van Pr.Bernhard zijn fan van Jandino, uh. Echt niet.

Gast
wereld
juli 1, 2020 15:01

Kanonnen wat is die naief zeg.

Gast
Kneefel
juli 1, 2020 14:52

Omg… Wat een naïef mannetje, ze zijn fan van mij, en je hebt lak aan geheimhouding, heb je dat hen ook vermeld van te voren…nee hé, dan was je niet binnen geweest…wat een niveau.

Gast
jan
juli 1, 2020 14:50

fijn dat de koning je wel kan verstaan…..ik niet namelijk

Gast
Teuntje
juli 1, 2020 14:00

Die heeft appelmoes in zn bovenkamer wat een narcist zeg

Gast
Tvbubble
juli 1, 2020 13:56

Haha die Jandino toch….zolang hij maar zelf gelooft dat ze fan zijn. Dat er niet eens een lichtje is gaan branden bij hem dat het alleen maar om zijn kleur gaat. De Koninklijke Familie moet in deze tijd wel een donker iemand uitnodigen, maar dan zijn ze echt niet hoor. Ik ken overigens echt niemand die fan van dat pratende gebit is.

Gast
Draak
juli 1, 2020 13:33

Jee Jandino ben je echt zo naief ? Begrijp je positieve discriminatie nu echt niet? Denk je dat dergelijke ontmoetingen spontaan zijn met spontane opmerkingen? Dan ben je wel dom vrees ik.

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 13:26

Corry Jankert, jij bent ongetwijfeld een zwaar carrière gefrustreerde administratief en koffie zettende medewerkster. Kan niet anders. Ja meisje, valt ook niet mee hé?

Gast
joost
juli 1, 2020 13:23

Het zijn altijd de ideeën en voorwaarden van de Rijksvoorlichtingsdienst die uitmaakt wat de koninklijke familie mag zien, horen en zeggen. Een beperkt leventje hebben zij.
Ik vermoed ook dat er bij die dienst veel links figuren zitten, net als bij de inburgering van Koningin Maxima, toen de maoïst Paul Rosenmöller en de communiste Andrea van Es ( GroenLinkser kon toen niet ) haar Nederland moest laten zien en horen.
GroenLinks is n.b. een partij die onze monarchie helemaal niet ziet zitten en DIE laten een toekomstige koningin door hun kompanen inburgeren en nu moeten ze weer naar Jandino ( waar mijn kinderen helemaal niks aan vinden ) kijken.
Om moverende reden wordt dit ook maar in de publiciteit gegooid.
Maxima zei daarna foutief, dat de Nederland eigenlijk geen identiteit heeft.
Lekker voorgelicht en lekker ingeburgerd.

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 13:20

Wat geruststellend dat er kennelijk ook mensen op deze site zitten als @Mark 01 July 13.01hr. Hoe jij het verwoordt is hoe ik ”t ook zie! Vrij van republikeinse jaloersi en ranzig burgerlijk gemekker!

Gast
Corry Jankbal
juli 1, 2020 13:16

De koninklijke familie wil graag een groot koninkrijk: vandaar dat ze fors lobbyt om zoveel mogelijk publiek geld richting de criminele antillen te sturen. Zelf betalen Alex en Max geen belasting.
Belasting betalen is immers iets voor gewone mensen.
Ze vinden het leuk om af en toe op tournee te gaan op de benedenwindse eilanden. Zo voelen ze zich nog even van belang.

Gast
Mark
juli 1, 2020 13:09

Wat een negatieve reacties allemaal weer. Jandino is mateloos populair onder de jeugd. Die Bon Bini films zijn niet voor niks allemaal dubbel platina geworden. De derde is nu in de maak, en er zal zeker ook nog een 4e en 5e komen, let maar op! Die prinsessen zijn gewoon lekker normale NL’ers die de dingen doen zoals elke NL puber. Niks mis mee. Als ze alleen maar lintjes zouden doorknippen was het ook weer niet goed geweest.

Gast
nico
juli 1, 2020 12:59

Ik denk niet dat ze naar zulke onzin kijken.

Gast
Vragen
juli 1, 2020 12:57

Echt? Uitblinkers? Geen verborgen camera?
Sinds wanner is de koning een poedelprijs?

Gast
Frits
juli 1, 2020 12:53

Dat zeggen ze uit beleefdheid, ze zijn eigenlijk fan van Johan Derksen…… sssst.

Gast
ed
juli 1, 2020 12:29

Mooi, dan heb je tenminste een fan

Gast
Marijke
juli 1, 2020 12:19

Dat noemen ze nu “etnisch profileren”, dat heeft het koningshuis goed begrepen

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:14

…. en wie denkt of zegt nooit discriminerende gedachten heeft, liegt of heeft een beangstigend gebrek aan zelfbewustzijn.

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 12:11

Het zijn de meest onvervalste blanke racisten die Jandino NIET grappig en vol lichtverteerbare humor vinden. Geloof me, dat is een betrouwbare graatmeter wie een racist is. Andersom geldt dat ook. Gekleurde mensen die de blanke grappenmakers verafschuwen zijn evenzo keiharde racisten! Zo simpel zit de mens in elkaar ongeacht hun kleur. Racisme en discriminatie zitten tot onze ziel in de mens verankerd

Gast
Zomaar een persoon
juli 1, 2020 12:11

Nienke Plas schijnt ook nog bij die uitblinkerslunch te hebben gezeten. Geen idee waar die in uitblinkt, behalve in heel lelijk praten en op curieuze wijze een heel leger volgers verzamelen (ze schijnt humor te hebben – is me nog nooit opgevallen).

Gast
Patricia P.
juli 1, 2020 11:39

Die Oranje s hebben wél meer vreemd en afwijkend gedrag vertoond in het verleden…. Dit is de nieuwste misslag… fan zijn van een mislukte komediant!

Gast
Ik hou van lekker fris..
juli 1, 2020 11:38

Een neger omdat het moet

Gast
Janusz
juli 1, 2020 11:33

Jandino en SOundos. Ken niemand die kan lachen om deze multiculti ellende.

Gast
Karel
juli 1, 2020 11:28

Mooi dan weten we ook dat de koninklijke familie geen humor heeft, oftewel niets nieuws onder de zon.

Gast
Actries van Houten
juli 1, 2020 11:21

@Woordkunstenaar Sjors van Kempen Dat moet je in Jandino’s geval denk ik letterlijk nemen.

Gast
Jeroen
juli 1, 2020 11:21

Jandino je moeder.

Gast
Koe Man
juli 1, 2020 11:21

Binnenkort de jaarlijkse deuglunch…

Gast
darius
juli 1, 2020 11:18

De naiviteit! Tevoren worden de belangrijkste punten over gasten doorgenomen en alle vragen / opmerkingen besproken.
Echt alles is geregiseerd.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
juli 1, 2020 11:18

Maar waar blinkt Jandino precies in uit?

Gast
Apfelflapf
juli 1, 2020 11:14

Sehr politiek correcte deugmenschen , oog für talent und intellect .

Gast
JMP
juli 1, 2020 11:08

Sorry Jandino, maar ik denk dat de koninklijke familie gewoon beleefd was tegen je.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen