Imca Marina sluit huwelijk René van der Gijp

Hitzangeres Imca Marina, die al twee keer het coronavirus heeft gehad, gaat over precies twee weken – op 16 juli – het huwelijk van televisiester René van der Gijp sluiten. Dat heeft ze laten weten aan Privé TV. Imca Marina vindt het geweldig dat zij is uitgekozen als trouwambtenaar. “Het is natuurlijk enig. Het is een enige man. Hij krijgt een heel leuke vrouw. Hij zegt: ‘Er is maar één die mijn huwelijk moet doen en dat ben jij’”, aldus de artieste, bekend van hits als Harlekino en Viva España.

Er is een goede klik met Gijp, zegt Imca. “Ik ben misschien wel een van de weinige vrouwen die toch wel een klein beetje van voetbal weet. Ik ben naar hen toe gereden en toen heb ik bij een gezellig kopje koffie gevraagd wat ze wel en niet willen vermelden in de speech.”

Privé-ster Jan Uriot vindt het leuk dat Imca hem deze primeur gunt. “Imca Marina belde mij. Die ken ik heel erg goed. Imca zei tegen mij: ‘Ik heb zúlk leuk nieuws. Ik mag het huwelijk gaan sluiten van René en Minouche.’”

Jan: “Dat is natuurlijk hartstikke leuk. Fantastisch. Imca doet dit al jaren en zij kan het heel goed, omdat ze veel ervaring heeft. Ze heeft een komische spraak en dat kan bij René ook wel. Ik vind het geweldig.”

Lees ook: Ondanks tv-rel en corona: Gijp gaat gewoon trouwen (22 juni)

Foto: YouTube

23 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Hans
juli 3, 2020 13:12

2x corona? Niet kapot te krijgen !

Gast
Donald Dumb
juli 2, 2020 21:47

Hitzangeres?
Ja, in een grijs ver verleden…

Gast
Peter
juli 2, 2020 18:08

iedere keer dezelfde foto van Imca. Ik zit hier hardop te lachen. Wat slecht.

Gast
dennis
juli 2, 2020 15:53

Imca was vroeger een groot artiest in Op volle Toeren bij de Tros. Ze had hits als Vino vino, waar is de wijn, en Er staat niks meer op de giro. Ook heeft ze zichzelf als Spaans verkleed. Ach ja vergaande glorie zullen we maar zeggen.

Gast
M
juli 2, 2020 14:01

Ook zij kan geschaard worden,liefhebbers?

Gast
HansR
juli 2, 2020 13:45

Rene maakt heel vaak andere mensen belachelijk vanwege hun smaak of keuzes. Ja wat zou Rene gezegd hebben in VI bij dit nieuwtje over van der Gijp.
Hij zou zich de pest pokken hebben gelachen over dit verschrikkelijke ouwe wijf.
of is het nep nieuws van vriendje Genee?

Gast
Teuntjes vader
juli 2, 2020 13:36

Miskleuntje is weer eens aan mijn aandacht ontsnapt. Excuses, miskleuntje weet niet beter en Ritalin is ook niet alles.

Gast
Corry Jankbal
juli 2, 2020 13:36

Trouwen doet rouwen.
Wat rijmt er op huwelijk?
Denk na Rene, straks ben je de helft van je vermogen kwijt!

Gast
Teuntje
juli 2, 2020 13:29

Zielig voor de vrouw die de malloot Gijp trouwt hij gaat niet met haar samenwonen wha vanwege een tic dat heet dwangneurose

Gast
Winterklaar
juli 2, 2020 13:23

Imca Marina, ons eigen grote zwarte gat.

Gast
Garry glamour
juli 2, 2020 12:06

Dat wordt gezellig met Johan voorop in de polonaise.

Gast
Jan
juli 2, 2020 11:25

Ik hoop dat haar schuldeisers ook meelezen, kunnen ze vast beslag laten leggen op de vergoeding ze krijgt. Ook het zwarte gedeelte.

Gast
Rotterdammer
juli 2, 2020 11:06

Die Imca is toch echt vergane glorie.En hitzangeres???? Het is toch minimaal een kwart eeuw geleden dat zij een hitje had… net zoiets als die vieze ouwe Paay…. eeuwig teren op anderhalf hitje. Inmiddels zijn deze overrijpe dames aan de bedelstaf máár ze blijven interessant doen terwijl het niemand meer interesseert.Afvoeren naar de krochten van het Rosa Spierhuis aub.

Gast
Ron
juli 2, 2020 11:01

Zend het dan ook maar gelijk live uit op TV die inzegening. Lekker man! Trouwerijtje, feestje…

Gast
snoezigkleinhertje
juli 2, 2020 10:38

Is dat luie drolle wijf dan eindelijk uit de schuldsanering ?

Gast
Remi
juli 2, 2020 10:32

Imca Marina … met tónnen aan schuld weggejaagd uit Groningen ;)

Gast
m00i!
juli 2, 2020 09:57

Boomer conventie.

Gast
tafka mike
juli 2, 2020 09:50

Snap je,begrijp je, weet je wel. Nee Rene ik snap je niet. Rot dan maar op!

Je moet je als buitenlander is zo gedragen. Dan wordt je aangeklaagt voor luiheid en nalatig denken.

Die gast is 1 en al white privilege.

Gast
Nelson
juli 2, 2020 09:45

@MolTalk
Akwaso wordt de nieuwe huidhoudster bij de Meilandjes. Salaris: 900 netto en een leasefiets.

Gast
MolTalk
juli 2, 2020 09:42

Ik had verwacht dat Akwasi het zou doen.

Gast
Nelson
juli 2, 2020 09:39

ps: ik zou haar doen.
Ze heeft haar mondje al heerlijk openstaan.

Gast
Nelson
juli 2, 2020 09:33

Leeft die ouwe tang nog.

Wat een niveau. Soort zoekt soort.

Gast
Bears’den
juli 2, 2020 09:32

Hij heeft wel smaak, die Gijpie..

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen