Hazes-schandalen drogen op, Story vreest lege pagina’s

Nu André Hazes jr. zijn ruzies met vriendin Monique, moeder Rachel en zus Roxeanne heeft bijgelegd, vreest Story-baas Guido den Aantrekker voor lege rubrieken. Hij is bang dat het voorlopig over en uit is met de Hazes-schandalen. Dat gaf de bladenmaker gisteren aan in Shownieuws. Guido knijpt hem. “Er zijn nu ook helemaal geen mensen in de familie meer over waar ze ruzie mee kunnen maken, dus we moeten weer óf helemaal opnieuw begonnen óf met de schoonfamilie.”

Toch is er nog één ruzie over: die tussen Rachel en Roxeanne. “Geloof me: dat gaat gebeuren, maar Rachel heeft zich nu natuurlijk wijselijk een beetje op de achtergrond gehouden. Wie zegt dat dat nog heel lang duurt? Ik denk dat zij heel erg – zoals moeders dat heel goed kunnen – haar kinderen even op de voorgrond heeft gezet. Dat heeft ze altijd gedaan.”

Uiteindelijk zal ook Roxeanne wel inzien dat Rachel altijd het beste met haar voor heeft gehad, denkt Guido. “Laat één ding duidelijk zijn: wat André en Roxeanne hebben bereikt, hebben zij voor het grootste deel te danken aan hun moeder. Die heeft hen discipline bijgebracht en al hun zaakjes zo goed voor elkaar gebokst dat zij er nu heel erg goed van kunnen leven.”

Aanvankelijk vormden de drie een héél hecht, misschien wel iets té hecht gezin. “Natuurlijk, maar is dat bijna niet altijd zo bij moeders en zoons die iets te lang met elkaar optrekken? Ze hebben elkaar misschien iets te laat losgelaten. Het is misgegaan, maar ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.”

Lees ook: Privé kapt extra bomen: 11 pagina’s voor Hazes-reünie (gisteren)

Foto: SBS

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Heineken
juli 30, 2020 21:42

Wij gaan vanaf januari André jr. sponsoren.
Dus nieuws genoeg de komende jaren.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 19:14

Zal het nooit meer doen ✌

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:21

Neem me niet kwalijk 😁

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:20

oh, sorry, op het verkeerde topic geplaatst! 😉😂

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:19

haha, je hebt het door, maar wie opened nu iets nog van racist en fascist Akwasi?!

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:15

Was Andre Hazes er nog maar… lekker zingen i.p.v. dat gemodder.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 18:02

Familie Hazes in paniek, “oh de Story stopt met schrijven!”… probleem opgelost.

Gast
Pettie Fart
juli 30, 2020 17:25

En ipv Barbie aan haar verminkte k*t te likken door mee te gaan in haar leugens kan Den Aftrekker eens de smerige maar harde waarheid optikken van die doorgesnoven junk, daar krijgen ze elke week hun pauperblaadje wel mee gevuld. Voor jaren!

Gast
Pettie Fart
juli 30, 2020 17:20

De HazesTokkies kunnen niet leven zonder zelf gecreeerde drama’s. Het is een grote borderline-familie, dus we gaan zeker nog van ze horen, danwel lezen.
MOON zit bijna in de overgang dus ventje Hazes gaat hem binnenkort weer peren. Dat heeft papa alvast maar mooi geregeld vanuit de hemelse bar. De appel valt niet ver van de boom.

Gast
Marianne
juli 30, 2020 17:06

Guido is weer lekker op de hoogte. Heeft zeker gemist dat Monique en Rox nog altijd niet praten met Rachel. Er blijft genoeg te roddelen over over deze familie, laat Guido maar verder slapen.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 14:19

Nog een trick… in Word kun je ook text centreren, dan heb je ook sneller de pagina gevuld, Story.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 14:16

In Word kun je bovenin de lettergrootte aanpassen, Story.
Probleem opgelost.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 13:42

Andre Hazes kon het gezin toch beter in het gareel houden.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 13:26

Story moet toch even mededelen dat de ruzie bij de familie Hazes is bijgelegd, anders hebben ze het nog steeds over dezelfde ruzie als deze afgelopen ruzie.

Gast
Robert
juli 30, 2020 13:08

Nou dan maar weer gaan uitzoeken wie de vader van Dreetje is.

Gast
Teuntje
juli 30, 2020 12:46

De Tokkie familie van Nederland mag van mij naar de maan geschoten worden wie de as van hun vader in je armen stopt spoort bij mijniet

Gast
Nozem
juli 30, 2020 12:44

Ze kunnen nog even uitzoeken wie de vader is van Dreetje alles wijst naar die van Eijk ! En Dreetje zal binnenkort wel weer een vrouwtje vinden in het bejaardenhuis waar die mee vreemd gaaat .

Gast
raam
juli 30, 2020 12:26

guido

je krijgt de groeten van

de burgervrouw

domme guido!

Gast
rob
juli 30, 2020 12:25

wees gerust. er is nog meer dan voldoende buiten de familie hazes die op ruzies na nauwelijks iets zinnigs te melden hebben.

Gast
Zomaar
juli 30, 2020 12:19

Nou ja blaadje komt wel vol.
Ze verzinnen vast weer nieuwe leugenachtige verhalen onder de noemer geruchten of uit goed geïnformeerde kringen.
De manier om je niet te hoeven verantwoorden op uw leugens.

Gast
Xxx
juli 30, 2020 11:58

Guido ga eens wat nuttigs doen ga eens onderzoek doen naar de pedofiele elite in ons land.
Of durf je dat niet?

Gast
Jantien Visser
juli 30, 2020 11:49

Ach, niet zo snel piepen Guido. Dat snoezige en begripvolle van de Hazesclan is binnen no-time weer voorbij en krabben ze elkaar de ogen uit.
Dit volk ( mag ik dat wel zeggen?) zijn precies blikken pannen ( = zo warm, zo koud )
Dus even aftellen en je kunt de Story weer volplempen over deze platvloerse ( mag ik dat wel zeggen?) mensen.

Gast
Gerda
juli 30, 2020 11:44

En die rochel moet hij dan maar eens doorslikken…Iedereen is die familie spuugzat

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 11:29

Bij MC ook, de reacties lopen flink terug… iets maar weer gaan doen over racist en fascist Akwasi?!

Te triest voor woorden 😂

Gast
Donald Dumb
juli 30, 2020 11:24

Is deze kerel wel helemaal goed?
Lijkt er niet op. Djeezus…

Gast
Rick
juli 30, 2020 11:16

Roddeltante Guido met z’n scheve oogstand en geen wimpertje te bekennen. Wat een loser.

Gast
HBaz
juli 30, 2020 11:04

Wat een mafkees is dat.

Gast
Pauline
juli 30, 2020 11:04

Heel fijn om van de berichtgeving over deze walgelijke mensen met al hun schandalen verlost te zijn…

Gast
GrijzePilion
juli 30, 2020 11:02

Lekker failliet laten gaan die rioolblaadjes. Net als John de Mol en zijn maffia zal niemand ze missen.

Gast
Tim
juli 30, 2020 10:58

lol die Guido is lachwekkend….doet zich hautain en chic voor, is ondertussen niets meer dan kalibertje roddeltante.

Gast
Guido den Aandachttrekker
juli 30, 2020 10:57

Ik dacht dat hij Femke Halsema kapot zou maken…

Gast
Arie B
juli 30, 2020 10:56

Heeft iemand nog een link voor de naaktfoto’s van Ferry Doedels?

Gast
Theo
juli 30, 2020 10:55

De roddelbladen vinden altijd wel iemand.

Gast
Henk
juli 30, 2020 10:54

Nou ik vrees het ergste, wat als André weer volop aan de bak gaat en weer gaat zuipen, vreemdgaat en de weg weer kwijt raakt?
Wat als Rachel weer opgenomen wordt omdat ze te veel schapen telt?
Vader van Galen met z’n boek komt?Rachel houdt meer van geld dan van mensen.

Gast
Wanny
juli 30, 2020 10:54

Tjonge, wat een nieuws weer. Moet ik toch ff van bijkomen.

Gast
MediaPrak
juli 30, 2020 10:53

Kan het RIVM het abonnementen bestand van Story, Privé en Weekend niet eens opvragen om de abonnees lichamelijk en geestelijk te onderzoeken?

Gast
gtstfites
juli 30, 2020 10:51

Scheelt weer wat bomen.

Gast
ome H
juli 30, 2020 10:51

‘discipline bijgebracht’

Gast
Peter
juli 30, 2020 10:49

Hij gaat er af en toe lekker tegenin vooral Anouk die aan de kant van de sterren zit.De Hazesclan mag even uit de bladen blijven. Kansloos die familie op zoek naar aandacht Stelletje leeghoofden.

Gast
Liselot
juli 30, 2020 10:40

Haha ik vind hem grappig. Hij maakt Shownieuws echt leuker. Benieuwd of de kijkers zijn tongue in cheek een beetje snappen.

Gast
Wilfred Gemeen
juli 30, 2020 10:36

Guidootje kruipt vol in het holletje (zwart gat red.) van Raggel. Wat zit daar nou weer achter?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen