Dennis Schouten: ‘Bram Krikke egoïstische klootzak’

Dennis Schouten vindt Bram Krikke, met wie hij eind vorig jaar het PowNed-programma Onrecht maakte, een egoïstische klootzak. Hij kan bovendien niet tegen zijn verlies. Dat zegt het tv-talent vandaag in De Telegraaf. Na het eerste seizoen van Onrecht raakten de heren in onmin met elkaar. “In januari heb ik Wilfred Genee geholpen om met Veronica Inside de Radioring te winnen. Bram, met wie ik dus al had samengewerkt, was onze tegenstander“, legt hij uit.

Een gekke situatie voor Dennis. “Ik ben daar naar hem heel open over geweest. Maar de ochtend nadat we wonnen, kregen we een berichtje van zijn management. Wegens andere verplichtingen had hij geen tijd meer voor Onrecht. Dan ben je wel een slechte verliezer, vind ik.

Een paar maanden geleden leek het goed te komen: Bram zag vanwege corona zijn theateroptredens wegvallen en stelde zich alsnog beschikbaar voor een tweede seizoen van Onrecht. “Toen Bram zei dat het goed zou komen, heb ik mijn contract bij Powned laten aanpassen. De eindredactrice zag het ook helemaal zitten en kocht een huis. Vervolgens haakte Bram op het allerlaatste moment alsnog af.

Ongelooflijk, vindt Dennis. “Als je niet wilt: prima. Maar zeg dan niet de hele tijd dat het goed komt. Dan vind ik je een egoïstische klootzak, en dat heb ik ook tegen hem gezegd.”

Dennis zag onlangs ook zijn vriendschap met Wilfred Genee bekoelen. Wilfred neemt Dennis kwalijk dat hij niet meer partij voor hem trok in de ruzie rondom VI.

Foto: PowNed

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wilfred Degens
juli 31, 2020 16:37

@simon 17.25
Mee eens! Leuk om naar te kijken. Ik doe dat zonder in die gasten te kruipen en dan te proeven hoe ze smaken! Rare gewoonte bij sommige kijkers in dit neuzellandje over iedereen.
.

Gast
Klaas Flink
juli 31, 2020 14:31

Dennis moet gewoon ergens gaan werken. Werk genoeg. Bram, die moet ook gewoon een baantje zoeken. Er gaat helemaal niets verloren als die niet meer terug komen. Over het paard getilde babbelaars, o, vergeet die Tim den Besten niet mee te nemen, wat een ei is dat zeg, die kan, weet, doet niks en loopt er bij alsof hij de hele dag geplaagd wordt door diepzinnigheid.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 19:16

De naam Bram is het minst populair nu om je kind zo te gaan noemen 😂

Gast
Simon
juli 30, 2020 17:25

Jammer, samen maakten ze leuke content. Met Jan Roos is het niets dan bagger.

Gast
Wyatt
juli 30, 2020 14:55

Alle boerentokkies zijn fan. 🤣

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 14:53

Dennis en Bram zijn zulke ongelofelijke prutsers 😂

Gast
Peter
juli 30, 2020 14:45

Bram en met name zijn management zijn onbetrouwbaar en hebben geen vorm van zelf kritiek. Op de een of andere manier geniet Bram grote populariteit en het stijgt ze beetje naar hun hoofd.

Gast
Tvstoker
juli 30, 2020 14:35

Kan deze jongen niet gewoon weg? Mediageile boer.

Gast
Teuntje
juli 30, 2020 12:47

Krikke is een engerd om te zien

Gast
Guttegut
juli 30, 2020 12:20

Dennis Schouten gaat zichzelf wel heel belangrijk vinden. Toch knap van een lul die programma’s maakt op tv en social media waar geen sterveling naar wil kijken.

Gast
Anti-racist
juli 30, 2020 12:16

@Wyatt

Het domste zijn de Afrikanen die hun keurige (Nederlandse) rollende r omruilen voor een Amerikaanse (Gooise) r. Zij willen zo in een goed blaadje komen bij de domme, blanke Randstadelite en verloochenen hierdoor hun Surinaamse, Antilliaanse, Afrikaanse wortels.
Nog dommer zijn mensen die andere accenten minderwaardig vonden. Dit heet racisme.

Gast
Enno bikker
juli 30, 2020 12:10

Bram Krikke is net als Martien Meiland; he-le-maal uitgekauwd. Deed bij Onrecht ook niks anders dan ongemakkelijk in de camera staren en monotoon sarcastische oneliners maken als het daadwerkelijk uit de hand dreigde te raken.

Gast
Whitedog
juli 30, 2020 12:05

Kamp Bram…!

Gast
Geertje
juli 30, 2020 12:01

Bram is niet snor.

Gast
Minder of Mirjam
juli 30, 2020 12:01

Hier in den haag is er al eens een Krikke uitgegooid na een faal optreden. Tijd dat Bram ook de deur wordt gewezen! Met zijn nep snor.

Gast
Elmar Mol
juli 30, 2020 11:55

Kunstje van Krikke is allang weer uitgewerkt.
En Dennis heeft een geheim.

Gast
J.P.
juli 30, 2020 11:07

Vind die Krikke een eng ventje, zo’n type met een groot geheim, een martelkelder of zo.

Gast
Nimmermeer
juli 30, 2020 11:02

Wyatt is en blijft een hypocriete lul. Zeg je iets over iemand met wat meer pigment, dan schreeuwt hij moord en brand, maar zelf loopt hij af te geven op iemand met een accent. Een Nederlander met een accent wel te verstaan, want zou Dennis een accent hebben omdat hij uit Afrika komt, dan gilde Wyatt moord en brand over zijn eigen opmerking.

WYATT, JE BENT EEN РOLITIEK СORRECTE HUICHELAAR!

Gast
Jeroen
juli 30, 2020 11:00

Jan roos bij onrecht. En het programma kan weer beginnen. Bram is te bang voor dit soort programmas. Dus beter dat hij niet meer wilt.

Gast
Jasmijn
juli 30, 2020 10:56

@Wyatt: beter een boerenaccent dan jouw n ikkeraccent.

Gast
Wyatt
juli 30, 2020 10:55

Wat een huilie. Hopelijk rot hij nu op met z’n sensatie TV en z’n boerenaccent.

Gast
Paulien
juli 30, 2020 10:48

Die 2 namen zeggen me niets.
In ieder geval zien ze eruit als 2 karakterloze mietjes.

Gast
MediaPrak
juli 30, 2020 10:47

Goh dat die Krikke nog niet door Sjon is weggekocht om Drama Dane op V&D Radio te vervangen..

Gast
TVkijker
juli 30, 2020 10:47

Het is Brammie allemaal naar z’n koppie gestegen. Hij had bij het winnen van de Radioring zo gehoopt nog een speech te mogen geven vol dijenkletsers om op z’n Instagrammetje te zetten. Hij had het papiertje al geschreven vol grappen in de richting van ‘haha ik geef “zogenaamd” niks om deze Ring en doe er super cynisch en sarcastisch over maar iedereen gaat wel via mijn socials weten dat ik hem heb gewonnen ha-ha’. Toen Genee er mee weg liep, kon Brammie het niet hebben dat zijn grappetjes nooit gehoord zouden worden. Daarom Bram boos op Dennis. Eindredactrice dakloos. Dennis weer op Mediacourant. Waar van akte.

Gast
GW
juli 30, 2020 10:45

Gaat Dennis nu elke keer dat hij clasht met een ego in Hillywood een boekje open doen? Kan hij lang bezig blijven. Ik heb best sympathie voor Dennis Schouten, maar dit begint vermoeiend te worden.

Gast
Televisieman
juli 30, 2020 10:44

Vecht het lekker uit na schooltijd kleuter

Gast
Koe Man
juli 30, 2020 10:42

Waarom zijn deze 2 Aldi vakkenvullers steeds in de media?

Gast
Tsja
juli 30, 2020 10:36

Wat raar dat een rechtse mafketel niet met een linkse mafketel door één deur kan. Vraag is, wie verlost ons van beide?

Nietsnutten.

Gast
Misutoria
juli 30, 2020 10:35

Die Bram had ook de andere partij oprecht kunnen feliciteren, dat zou je als mens sieren.
Maar we leven niet meer in een dergelijke hoog ontwikkelde beschaving waarin dat normaal is.
Mensen zijn zich niet meer bewust van hun gedrag en gaan zich als kindertjes gedragen, alhoewel, sommige kinderen nog bijdehanter zijn..

Gast
Rastom
juli 30, 2020 10:24

Bram acteert zijn leven. Sukkeltje.

Gast
Bart
juli 30, 2020 10:15

@Peter Eens!

Gast
Tim
juli 30, 2020 10:11

Zie toch liever Dennis dan die debiele Bram.

Gast
Sjors
juli 30, 2020 10:08

Kom maar op mijn schoot uithuilen Dennis

Gast
Norvo
juli 30, 2020 10:07

“De eindredactrice zag het ook helemaal zitten en kocht een huis.”

Als je meent dat de productie van Onecht seizoen 2 een solide basis is voor een koopwoning is er iets goed mis.

Gast
Peter
juli 30, 2020 10:04

Ik heb op de één of andere manier ook meer sympathie voor Dennis dan voor Bram. Dennis komt vrij gewoon over, Bram vind ik gemaakt.

Gast
Theo
juli 30, 2020 10:04

Dennis Schouten is weel HEEL vlug op zijn teentjes getrapt.

Kleuter, ga samen met Robje Goossens terug naar school.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen