Privé kapt extra bomen: 11 pagina’s voor Hazes-reünie

Evert Santegoeds is zo trots als een aap met zeven lullen, want zijn weekblad Privé heeft deze week de primeur van de hereniging van André en Roxeanne Hazes. Hij heeft niet alleen de allereerste foto’s van hun samenzijn na een jarenlange ruzie, maar ook een uitgebreid interview met beide sterren. “Vandaag in de nieuwste editie van weekblad Privé: op elf pagina’s het uitgebreide verhaal van André en Roxeanne en hun ontroerende weerzien“, laat de redactie van Evert jubelend weten.

Er wordt al een hoop weggeven op de Telegraaf-site, maar wat iedereen natuurlijk wil weten is: waaróm hebben de twee jarenlang met elkaar in de clinch gelegen?

André en Roxeanne winden er geen doekjes om: het blijkt dat Roxeanne de kwade genius was. Zij trok in de ruzie tussen André en hun moeder Rachel blind partij voor haar en daar heeft Rox spijt van.

De zanger heeft excuses gekregen van zijn zus. “Ze heeft altijd achter mijn moeder gestaan. Zo is het en niet anders. Ma had natuurlijk gewoon niets met Moon, dat was geen match. Ik koos gewoon voor mijn vrouw, Rox voor haar moeder.

Waarom legt hij het nu toch bij met Rox? “Toch haar oprechte excuses. En de woorden dat ze nu anders over de situatie denkt, omdat ze zelf moeder is.

Rox reageert

Rox legt de schuld ook bij zichzelf neer: “De fout ligt wel degelijk bij mij. Ik had niet van één kant van het verhaal uit moeten gaan en dat heb ik helaas wel gedaan. Tegen André heb ik ook gezegd dat ik daar enorm veel spijt van heb.

Hierdoor hebben wij elkaar al die jaren niet gezien en hebben we veel mooie momenten van elkaar gemist. Alleen maar omdat ik partijdig was in deze situatie. Ik stond achter mijn moeder.

De Privé met een flinke portie Hazes ligt vanaf vandaag in de winkels. Evert: “Positief nieuws in deze barre tijden. Ik denk dat heel veel mensen opgelucht ademhalen.

Foto: Cornelie Tollens, Tom Cornelissen, Talpa

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pieter
juli 30, 2020 13:26

Moeder Rachel. de ordinaire hazes weduwe zal snel wel weer een nieuwe ruzie creeeren

Gast
AxelF
juli 29, 2020 21:05

Ach zijn vader Andre Hazes SR(overladen) gebruikte meer bomen gemiddeld dan Andre Hazes Sr(tegenwoordig)

citaat van Wikipedia:

Bierviltje: Het productieproces werd in 1903 geperfectioneerd door Casimir Otto Katz. Deze industrieel gebruikte sparrenhout, waarvan de lange vezels een hoog absorberend vermogen hebben. Aan dat productieproces veranderde weinig tot in 1960 een Finse maatschappij het crèmeachtige karton met een laag pure witte cellulose bedekte. Hierdoor namen zowel de bedrukbaarheid als het absorberend vermogen van het viltje toe. Het bierschuim dringt door het cellulose in het karton en wordt daar vastgehouden.[1]

Gast
JM
juli 29, 2020 20:47

Heeft er al iemand een poule gemaakt wanneer de pleuris weer uitbreekt bij de Hazesjes?
Ik zeg binnen 3 weken….

Gast
rob
juli 29, 2020 16:29

Zijn Trump, Merkel, Macron en Poetin al op de hoogte van dit nieuws?

Gast
rob
juli 29, 2020 16:28

is oud nieuws, verzoening was al bekend, is nu alleen ondersteunt door beelden. Nieuwswaarde is zeer beperkt. Zelfs met zeven lullen. Houdt ook zeker geen stand. Familie Hazes kan niet buiten ruzies

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 29, 2020 15:40

Een familie ruzie uitvechten op televisie; hoe fokking dom en schaamteloos ben je dan?

Gast
Abij
juli 29, 2020 15:19

Ik ben al blij als ik in wat voor blad of show programma
Niks hoef te lezen van deze familie dus ik hoop dat er veel NL zullen zijn die deze Prive niet lezen wat een blamage!!!!!

Gast
Captain Caveman
juli 29, 2020 15:10

Surrealistisch als je die ouwe wijven en afgerichte kereltjes uit hun dak gaan van die nepartiesten. Zegt al genoeg!

Gast
Matty
juli 29, 2020 14:51

Tja, als je even zonder inkomen zit, kun je altijd Evert bellen met een “goedmakertje”
Die heeft er wel een lieve duit voor over, zo in de komkommer/corona tijden!!

Gast
iemand
juli 29, 2020 14:23

Ja Evert ik haal opgelucht adem kon al bijna 5 jaar er niet van slapen. Hoe bestaat het dat de media Andre en Roxanne benaderen of het wereldsterren zijn. Beiden kunnen niet zingen teren op de naam Hazes en ze worden afgeschilderd in de Nederlandse pers of het godenkinderen zijn. Ook hun kinderen weer hoe geweldig ze samen kunnen spelen het is gewoon walgelijk voor woorden. Andre en Monique die de kleine sinds enkele weken uit het nieuws willen houden maar ondertussen staat dat kind iedere dag weer met foto op een of andere site.

Gast
Captain Caveman
juli 29, 2020 14:15

Grootste publiek houdt van nep en imitatie. Dat hun helden parasiteren op de prestaties van een ander en dat helemaal financieel uitmelken nemen de fans voor lief. Dat zegt al genoeg.

Gast
Jan Dudoc
juli 29, 2020 13:56

“Ik denk dat heel veel mensen opgelucht ademhalen.” flikker toch een eind op man.

Gast
Bep
juli 29, 2020 13:50

Wordt vervolgd!

Gast
Grace
juli 29, 2020 13:29

🤮🤮🤮

Gast
Peter
juli 29, 2020 13:28

De Privé met een flinke portie Hazes ligt vanaf vandaag in de winkels. Evert: “Positief nieuws in deze barre tijden. Ik denk dat heel veel mensen opgelucht ademhalen.” Het is diep triest nieuws dat broer en zus jaren lang niet met elkaar praten op hetzelfde podium staan en elkaar negeren. Het is een rare familie en er is altijd wel wat en het draait veel om geld helaas.

Gast
Peter de Weter
juli 29, 2020 13:23

Een oude ziel in een stevig jong lijf en een anabool in een tatoelijf met poezieplaatjes hebben elkaar na jaren ruzie weer gevonden.

Gast
Claire
juli 29, 2020 13:17

e stonden zeker niet vooraan toen schoonheid werd uitgedeeld. Verder geen commentaar.

Gast
Teuntje
juli 29, 2020 12:48

Tokkie familie

Gast
Raggel
juli 29, 2020 12:43

En ik maar achter de schapen aanrennen op mijn oude dag!

Gast
Arie op Safari
juli 29, 2020 12:40

Wie maar dan echt wie kan deze onzin interessant vinden…

Aandacht zieke mensen zijn, het met minimale toevoeging aan de maatschappij. Dan haten ze elkaar, dan is het weer goed, dan gaat het om de simpelste reden weer fout, om vervolgens met Kerst weer aan tafel te zitten.. (blijf de zin herhalen en je zit een aantal jaar goed met de drama)
Zeker nu in alle open riool programma’s opdraven om het verhaal te vertellen..
Eigenlijk wel een verdienmodel om beetje jaloers op te zijn…

Gast
Paul
juli 29, 2020 12:37

Privé zegt: “Ik denk dat heel veel mensen opgelucht ademhalen.”
Werkelijk? Kan me niet voorstellen dat er iemand wakker van heeft gelegen en nu opgelucht is. Kan me er niets bij voorstellen dat mensen dit tokkie-volk interessant vinden. Mocht dat wel zijn… ach, soort zoekt soort

Gast
Pettie Fart
juli 29, 2020 12:37

En wie heeft de papz gebeld om alles vast te leggen voor het nageslacht?
Aandachtshoertje MOON zeker?

Je kan op je klompen aanvoelen dat die 2 er alles aan gaan doen om de naam van hun pedo-vader nog veel meer gaan uitmelken door samen een tranentrekker te gaan zingen bij het volgende >Holland melkt Hazes<.
Wat een zooitje Tokkies bij elkaar. Om te kotsen!

Mijn respect gaat alleen maar uit naar de eerdere kinderen van die ouwe zuiplap. En niet in de laatste plaats omdat ze geen trek hebben om de media te bespelen met hun aandachtshoererij. Zo kan het dus ook!

Gast
Bert
juli 29, 2020 12:35

Evert heeft 7 lullen?
Mocht hij willen!
1 micropenis, dat is alles.

Gast
Peter Selie
juli 29, 2020 12:23

11 pagina’s over dat bagger gezin haha.

Gast
raam
juli 29, 2020 12:22

jullie vader in de hemel

zou graag met jullie willen knuffelen.

Gast
aammehoela
juli 29, 2020 12:19

Weten we dit ook weer. Hoeven we dat blad ook niet te kopen. Zonde van de bomen.

Gast
By the way
juli 29, 2020 12:19

Mooi. Nu kan ik opgelucht ademhalen.

Gast
Arie
juli 29, 2020 12:16

Een opmaat naar de volgende ruzie of scheiding.

Gast
Tsja
juli 29, 2020 12:14

De fout ‘lag bij Rox’, maar als we kijken naar hoe Dreetje zich het afgelopen jaar heeft gedragen is het wel echt dom van haar om zo door het stof te gaan. De beste man heeft z’n normen en waarden nou niet bepaald op orde.

Gast
Beau ter Ham
juli 29, 2020 12:12

Zou het nou echt helemaal koek en ei zijn in deze aandachtszieke familie!
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de hond van Dre en de poes van Rox elkaar haten. Gelukkig anders is er echt geen nieuws meer om de bladen te vullen.

Gast
Dennis
juli 29, 2020 12:06

Mensen hebben echt geen leven als je dit koopt en gaat lezen…

Next!

Gast
HBaz
juli 29, 2020 11:58

Zeven lullen? Dan komt ie handen te kort.

Gast
Anne
juli 29, 2020 11:53

Ach tokkies houden een harmonieuze situatie nooit lang vol.
Op naar de volgende ruzie.

Gast
Marc
juli 29, 2020 11:53

@erik

Inderdaad, hij heeft ook zijn artiestennaam veranderd in Andre Eijkel

Gast
Erik
juli 29, 2020 11:48

André lijkt als 2 druppels water op zijn vader Marco Eijk.

Gast
Theo
juli 29, 2020 11:46

Klasse Evert Santegoeds. Ik gun het je op je oude dag.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen