Tino Martin loopt miljoenen mis door coronacrisis

Tino Martin, het jongere broertje van René Froger, loopt miljoenen euro’s mis door de coronacrisis. Alle concerten en optredens zijn geannuleerd en dat loopt in de papieren. Dat heeft de volkszanger gezegd tegen Radio 538. Van alle mensen in Nederland worden artiesten het hardst getroffen door de coronacrisis, gaf René Froger eerder aan, en dat betekent dat ook Tino hard geraakt wordt. En als razendpopulaire artiest loopt hij nog eens bovengemiddeld veel inkomsten mis.

Radio-dj Frank Dane vroeg aan Tino: “We bespreken met onze gasten weleens de financiële situatie, waar zit jij ongeveer?

Daarop zei Tino Martin onomwonden: “Nou wat je misloopt hè? Ja, dat gaat ook wel in de miljoenen.”

Tino probeert nu gewoon genoeg geld te hebben om comfortabel te kunnen leven. “Wij kijken helemaal niet naar wat we mislopen, we kijken nu gewoon puur naar wat het mij kost om te leven, dat ik gewoon kan eten en drinken wat ik wil. Nou dat is ook ongeveer een ton in de maand, haha. We zijn gezond, daar gaat het om.

Dat eten en drinken wat hij wil is goed gelukt. “Nou, ik ben 10 kilo aangekomen. Ik heb de eerste maand toen de crisis begon zoveel gegeten en gedronken. Dat moet er nu wel weer van af. Dus ik ben nu weer aan het sporten.”

Er komen gelukkig weer wat mogelijkheden aan. In juli kun je toch weer voor 100 man spelen dus dan doen we dat maar.”

Lees ook: Tino Martin schept vreselijk op in Playboy-interview (juli 2018)

Foto: SBS

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
JAN
juni 6, 2020 16:07

Donald Dumb Ieder zijn smaak en hij is ook bij vrouwen geliefd Hij is wel doorgebroken en al zijn hits er maar een paar geweest, hij is nu wel een gevestigd A artiest die Ziggo dome vol kreeg De meeste artiesten in spe dromen ervan een carriere te hebben zoals Tino Martin , Dries Roelvink en vele andere in dit genre Er zijn veel beginnende artiesten die na een paar mislukte demo`s in een diep gat vallen! Er zijn er gewoon te veel die dromen om A artiest te worden. Daarom zullen er weer duizenden nieuwe kandidaten zijn die willen mee doen aan de vele talentenjachten in het land of op tv !
Eddy Christiani verwoorde dat zo mooi in radio gesprekken , er zijn meer zangers, dan behangers !
Maar als je het mij vraagt denk ik , meer zangers dan kerkgangers !
Ze willen ook te snel carriere !
Maar beter is het voor beginnende artiesten , de klappen van de zweep te leren kennen in de showbizz ,vallen en opstaan , huilen in het toilet dat je afging als een gieter , en als je na jaren gestaald bent door een harde leerschool, en van je fouten hebt geleerd, en je kunt ook nog wat … ja dan ben je er bijna!!

Gast
JAN
juni 6, 2020 15:37

i@ Holle Bolle Gijs zeker 15 miljoen , smakeloze mensen , je hoeft alleen maar naar hun huiskamer te kijken Ikea Blokker Action publiek

Gast
Holle Bolle Gijs
juni 6, 2020 15:33

Zo zingen en dan miljoenen mislopen dat laat zien hoeveel smakeloze mensen er rondlopen die dit goed vinden

Gast
Joop55
juni 5, 2020 22:09

Na alles wat ik heb verdiend hij weet het, hij weet het.

Gast
Donald Dumb
juni 5, 2020 21:17

Ja en waarom hij het zo hoog in zijn bol moet hebben?
Een volkszangertje met nauwelijks eigen hits…

Gast
Bastiaan
juni 5, 2020 21:02

schijt ziek wordt je van die klagende BN-ers, overgewaardeerd volk is dit. Er zijn mensen die het echt zwaar hebben.

Gast
Tvbubble
juni 5, 2020 20:57

Deze man heeft het behoorlijk hoog in zijn bol….arrogantie ten top. Vals zingen…..tja

Gast
Sjaakie
juni 5, 2020 15:59

Wat is er met Ali B aan de hand ?? Weet iemand meer??? Hij zal toch niet de pijp uit zijn??

Gast
Willie
juni 5, 2020 15:56

Zolang de Nederlanders miljoen geven aan zulke middelmatige zangers kan de zorgpremie best omhoog.

Gast
Sjaakie
juni 5, 2020 15:55

naast de staats omroep krijgen we nu ook staatswinkels , en dat van mijn belangcenten!

Gast
pip
juni 5, 2020 15:42

Als hij nu miljoenen misloopt dan heeft zeker nog genoeg miljoenen om van te leven .
Een spreekwoord zegt KLAGERS GEEN NOOD POCHERS GEEN BROOD.

Gast
Donald Dumb
juni 5, 2020 13:55

Ach. Heb je deze blaaskaak weer
100 man publiek. Dat haalt hij niet.
Dit wordt een van de mensen die door corona omvalt…
Ach na de crisis zijn er vast ook wel braderieën ergens…

Gast
Bruine Beer
juni 5, 2020 13:32

hij zou maar bij je in het woonwagenkamp wonen….

Gast
Pettie Fart
juni 5, 2020 11:37

Was hij het niet die zelf nogal wat optredens moest cancelen omdat hij te bezopen was om iets neer te kunnen zetten maar dat onder de noemer ´gezondheidsredenen´ plaatste?!
Publiek dat naar deze kloon van Froger gaat kijken is zich al lange tijd aan het beklagen dat hij bezopen en zo vals als een kraai zijn optredens gaf. Het ligt dus aan hemzelf en niet aan corona!!!!

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 11:11

Maak er maar 3 of 300 meter van voor bepaalde mensen.

Gast
Dorus
juni 5, 2020 10:52

Het snuiven kost Tino ook veel geld…

Gast
persvoorlichter
juni 5, 2020 10:43

Bij het OM zijn al diverse zaken aangemeld door advocaten, met het verzoek de 1,5 meter ongedaan te maken. Dit nav wat er op 2e pinksterdag is voorgevallen in Amsterdam. Mocht het OM beslissen de regel op te heffen, dan valt het nog te bezien of de mensen massaal naar optredens toe gaan.

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 10:43

Met een reepje karton van een bananendoos met daarop ‘fuck the white people’ gaan staan als blanke op een pleintje in amsterdam. Dan ben je lekker hypermodern bezig! Kreeg er bijna medelijden mee door dat naïeve gedoe, maar niet heus!!

Gast
Maartje
juni 5, 2020 10:32

Hij maakte een grapje, duidelijk zichtbaar.

Gast
Snake Charmer
juni 5, 2020 10:31

Captain Caveman je komt inderdaad uit de oertijd als ik zie wat voor onzin je typt.

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 09:56

Ik ben niet gepensioneerd, rook en drink niet zoals de gemiddelde overspannen slachtoffer van racisme! Heb een vaste baan en heb schijt aan die aanstellers die nu om aandacht zeuren omdat ze zwart zijn en niks willen maar wel van alles op een presenteerblaadje aangereikt willen krijgen door die linkse slapjanussen. Op het werk merk je het ook al. Een teamleider maakt ZELF een fuck-up en de eerste vraag is van dat wijf:” wie gaan we hierop aanspreken?

Gast
Snake Charmer
juni 5, 2020 09:49

Miljoenen? Wie is dit? Is hij bekend?

Ik luister sowieso niet naar Nederlandstalige volksmuziek. Maar is deze man zo populair dan?

Gast
E. Hartsma
juni 5, 2020 09:44

Een onzuiver zingende patser. Opschepper eerste klas.

Gast
René Froger
juni 5, 2020 09:43

Tino, ik voel met je mee pik!

Ook ik kan niet zingen en loop tonnen mis! Al maanden kan ik geen nieuwe Mercedes en/of Range Rover kopen!

Door corona ben ik wel inmiddels tonnetje rond!

Natas, wanneer gaan we lunchen?

Gast
Klaas van ‘t Geloof
juni 5, 2020 09:35

Voetbalclubs raken nu ook in de problemen en kloppen aan bij de overheid.De salarissen van de 21 jarige voetbalkers van 92.000 per maand wordt moeilijk om uit te betalen en de Lease Audi’s R8 hebben gemiddeld ook alweer 50.000 op de teller! Zijn toe aan vervanging door het allernieuwste 2020 model!

Gast
Caramba
juni 5, 2020 09:35

Niet zo negatief mensen. Laten we een hulpactie voor Dingetje starten. Help Dingetje de winter door of zo.

Gast
Opgepompte bloedworst
juni 5, 2020 09:30

Captain caveman je doet je naam eer aan. Jou rare extreme wereldbeeld klopt van geen kant….. Wellicht moet je eens van dat pensioennetje afkomen, de drugs en alchol links laten liggen en eens met de mensen praten.

Of nee wacht, doe maar niet, blijf alsjeblieft binnen, je bent een gevaar voor de maatschappij. Het eerste wat je zal doen is mensen proberen te overtuigen van jou visie om vervolgens een soort van guerrilla legertje samen te stellen en dan vervolgens een coup plegen.

Gast
Greet
juni 5, 2020 09:18

Zo’n sukkel.

Gewoon je huis weer verkopen.Omhooggevallen kermiszanger.

Gast
WEST*
juni 5, 2020 09:06

@wat nu weer Nou dan zit ik 100 meter onder de grond in mn schuildorp in TOSCANE
en daar heb ik alles in voorraad een complete AH XL met 10 jaar voorraad , Gall en Gal ,een Etos een eigen water en olie pomp en electra via een generator
radio en tv hebben we niet nodig want alles is toch weg gebommedeerd dus geet Talpa of RTL group of RAI UNO
Mijn vrouw is mode ontwerpser en heeft al haar een complete naaiatelier inrichting
en er liggen duizende rollen stof en leer kan ze ook schoenen ontwerpen

Gast
Ik word genegeerd
juni 5, 2020 09:05

Tino loopt miljoenen mis. Dat lijkt me toch een tikkeltje overdreven vriend. Sowieso is het al een godsraadsel dat er iemand naar deze nog slechter zingende Rene Froger imitator wil luisteren. Maar ja, er is genoeg campervolk wat hier van smult.

Gast
Lora
juni 5, 2020 08:57

Bizar toch? Een ton nodig per maand, om gewoon te eten en te drinken wat hij wil.

Wij leven zeer comfortabel van 2000 per maand (meestal minder).

Geen medelijden met dit deel van de cultuursector. Absoluut niet.

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 08:56

Voor de babyboom generatie werd je na een misstap niet naar zalvende geitewollen sokken alternatievelingen van links zijnde therapeuten doorverwezen maar kon je met de eerste gelegenheid naar het oostfront. Kon je daar spijt hebben van je misdaad, zolang je nog leefde! Nu kwijlen we om crimi’s die 6000 km verderop tegen de lamp lopen.

Gast
WEST*
juni 5, 2020 08:52

Ben ook hard geraakt eet al 2 maanden rosbeef, lever, pindakaas gestampte muisjes en jam op mijn brood bah niet te vreten
nee de kaviaar kan ik ook niet meer betalen! en elke morgen champagne is er even niet bij
eerst verdiende ik nog 1 miljoen, p. m. nu moet ik mn reserve aanspreken van 115 miljoen , wat een ramp. Mijn vrouw mag ook niet meer elke dag naar de kapper, en koopt haar kleren maar bij de Primark in Hilversum De dure boetiek in Laren zit er even niet meer in . Ja slecht weer he jongens Even kijken of ik op marktplaats mn jacht kan verkopen en mn antieke auto BUGATTI
Mijn kasteel in Frankrijk is ook een optie !

Gast
Sjors van Kempen
juni 5, 2020 08:52

Tino is het vleesgeworden voorbeeld van helemaal niets kunnen en toch miljoenen binnenharken.

Gast
MERS Pardoel
juni 5, 2020 08:48

EEN TON PER MAAND?! Waarvan 95.000 aan drank en eten zo te zien.

Zingen kan die gozer ook niet, extreem vals gejengel!

Gast
Watnuweer
juni 5, 2020 08:48

Nederland wordt een zeer triest land in alle
opzichten alleen een oorlog kan Europa redden om
schoon schip te maken ,of een grote meteoriet
die de gehele mensheid laat uitsterven wereldwijd
van mij mag het.😭

Gast
Opgepompte bloedworst
juni 5, 2020 08:46

Dus alles voor de babyboom generatie is van het niveau “ trommeltje in africa”???

Wat een intens domme en arrogante reactie, typisch iets voor een boomer om te zeggen, ook typisch nu weer te gaan patsen met smartphones… Normaal beschouwen boomers smartphones als het ultieme kwaad!

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 08:43

Die witte babyboomers hebben er wel voor gezorgd dat jij en ik een mooie smartphone of pc kunnen bezitten. Anders waren we nog op nivo Afrika. Met een paar trommeltjes in je plaggenhut!

Gast
Captain Caveman
juni 5, 2020 08:41

Plebs met een vast contract en een betrouwbare werkgever zijn gewoon verzekerd van hun inkomen. Weliswaar geen miljoenen zoals onze BN’rs. Goed he? Dat de Gewone man nu eens keertje niet achter het net vist!

Gast
Zalmneusje
juni 5, 2020 08:39

Tino Martin, valszingende Froger-nadoener met een enorm onsympathieke uitstraling. Zo iemand kan alleen in kneuterig Nederland succesvol worden.

Gast
Ad
juni 5, 2020 08:34

PIPPA
vr 05 jun 2020 om 8:31

Door jouw beperkte verstandelijke vermogen kom je niet verder dan steeds hetzelfde herhalen?

Gast
MolTalk
juni 5, 2020 08:34

Proleet

Gast
Opgepompte bloedworst
juni 5, 2020 08:34

Ik haat alles en iedereen, maar het meest haat ik die wereldvreemd racistische Witte babyboomers die altijd maar weer reacties plaatsen hier op deze website.

Gast
PIPPA
juni 5, 2020 08:31

Ik haat klagende BN’ers

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen