Kijker wil Hélène Hendriks op VI-plek Wilfred Genee

De tv-kijker ziet liever Hélène Hendriks op de Veronica Inside-plek van Wilfred Genee dan Wytse van der Goot, die volgens Angela de Jong in zicht is om de in ongenade gevallen presentator op te volgen. Dat blijkt uit een poll op de Telegraaf-site, waar al 16.000 keer op is gestemd. De Telegraaf heeft aan zijn lezers gevraagd wie uit de Talpa-stal zij het liefst op de plek van Wilfred zien. Zijn collega’s Johan Derksen en René van der Gijp willen immers niet meer met Wilfred werken.

Bijna de helft van de lezers (46 procent) kiest voor Hélène, terwijl Wytse genoegen moet nemen met slechts 6 procent van de stemmen.

Er zijn ook veel mensen die denken dat Wilfred gewoon blijft, namelijk 19 procent, en mensen die denken dat VI stopt als Wilfred vertrekt, namelijk 16 procent.

De uitslag van de Telegraaf-poll:

  • Hélène Hendriks: 46 procent
  • Niemand, Genee blijft gewoon: 19 procent
  • Zonder Wilfred Genee geen Veronica Inside: 16 procent
  • Wytse van der Goot: 6 procent
  • Johnny de Mol: 6 procent
  • Albert Verlinde: 3 procent
  • Jan Versteegh: 2 procent
  • Winston Gerschtanowitz: 2 procent

Foto: SBS

61 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Apfelflapf
juli 3, 2020 14:04

Is dat de debiele nicht van Johnny de Mol ?

Gast
Mr. Theo
juni 28, 2020 19:45

Die Helene gaat dat niet trekken. Echt veel te licht hiervoor. Geen partij voor de heren van VI. Zal ze toch wel doorhebben hopelijk?

Gast
Fikkie
juni 28, 2020 16:15

Gewoon opdoeken dat programma. Voegt helemaal niets toe aan de sowieso mislukte culturele samenleving. Deze multi culti waanzin gaat alleen maar erger worden als we bepaalde lieden in onze samenleving niet van repliek dienen dat ook voor hen de wet geldt. Geen taakstrafjes meer, maar fikse boetes en pas nog meer de Pluk ze regels toe.

Gast
Wendy's dealertje
juni 28, 2020 16:10

Er zijn al genoeg brabo’s op tv, sla deze gewoon over.

Gast
Patrick Lemmen
juni 28, 2020 14:24

Dat moet ze niet willen. Derksen en Gijp zijn te laag qua niveau. Stop gewoon met dat stompzinnige programma.

Gast
JasperV
juni 28, 2020 13:58

Hélene een uitstekende keus.

Gast
Harry
juni 28, 2020 11:33

Géén Hélène Hendriks s.v.p.. Die is de deugdelijkheid zelve. OERSAAI!!!

Laat haar maar fijn aan de zijlijn babbelen.

Gast
achtmet
juni 28, 2020 11:15

Nu hebben sommige mensen het over Wytse Uit de Sloot ? aub nooit aan beginnen
Die adhdr is alleen geschikt voor voetbalcommentator maar in beeld als opvolger van Genee ?Echt een schreeuwlelijk eerste klas !Totaal ongeschikt !

Gast
toxilogic
juni 28, 2020 07:15

Heleen Handrix- no way veeeel te licht voor de heren, moeten ze zich gaan inhouden-niet goed voor de show-doe Wytse maar

Gast
Mr. M
juni 28, 2020 03:58

R.I.P. V.I.

Gast
M.
juni 27, 2020 18:51

Heleen Henrichs is een non-talent, totaal ongeschikt voor VI.

Gast
Britt Scholte Lover
juni 27, 2020 17:59

Kijk op de instagram van Dutch_Bodygirls heerlijke foto’s van Helene in bikini

Gast
Joahn
juni 27, 2020 17:15

Ze is niet slecht, maar ik zou liever harry vermeegen, en voor het echt spektakel jensen erin.

Gast
Wie zijn die kijkers toch die er geen verstand van hebben
juni 27, 2020 17:14

Ach mensen Hendriks heeft niet eens de journalistieke kwaliteit om een reclame in te spreken. Ze heeft met Geneerme al bewezen die kwaliteit volledig te missen.

Dus gewoon kappen met dit ondermaatse afzijkprogramma.

Gast
HANSIE HANSIE
juni 27, 2020 17:12

Ik weet dan Hans Kraay bij FOX zit, maar misschien hadden ze wel een regeling kunnen treffen? Hij zou ook hoog gescoord hebben als ze hem in de poll hadden opgenomen.

Gast
Respect ✌️
juni 27, 2020 17:07

Die Hendriks kan er helemaal niks van en heeft ook nog een heel lelijk raar hoofd: doe dan de zuster van Kraaij maar.

Gast
Piet Pannelap
juni 27, 2020 16:37

Hendriks alleen als ze dr haar een keer anders doet… al 💯 jaar hetzelfde haar extensie stukje in. Pfff….

Gast
Mario
juni 27, 2020 16:24

Niks op tegen maar ik denk wel met een vrouw aan tafel gaan de grappen minder hard worden zeker als die pijp- en kutscheten grappen, niet doen dus, Helene is te netjes, het moet een man zijn.

Gast
COSA NOSTRA
juni 27, 2020 16:00

Nee het moet gewoon een man zijn met harde humor! Hendriks kan er helemaal niks van

Gast
Japie
juni 27, 2020 15:40

Ah, heel slim! De Telegraaf weet ook dat ’t lezerspubliek van de Kutkrant van Nederland meer racisten dan anti-racisten telt, en als je dan de uitslag als de wil van de kijker presenteert… Voilà!

Gast
Siem
juni 27, 2020 15:18

Ze vergeten alleen dat Genee de host is en niet Derksen en rat Gijpje.

Contract is contract.

Gast
Guttegut
juni 27, 2020 15:07

Men heeft haar toch ook zien stuntelen op de Champions league avonden. Waarom dan Genee opvolgen?

Gast
anonymous
juni 27, 2020 15:05

Nee, dat wil de kijker helemaal niet.

Gast
Bart
juni 27, 2020 14:58

Heleen moet het doen

Gast
FUALL
juni 27, 2020 14:48

zon meeprater moet je niet willen, ook een product van geforceerde diversiteit trouwens..

Gast
Robbie
juni 27, 2020 14:47

Zat zelf te denken aan Ruud Gullit. Ervaren voetballer, trainer, analist en een begenadigd spreker. Kortom DE ideale man voor deze job.

Gast
azijnzeiker
juni 27, 2020 14:47

Marco ik weet wat Hans er van zou vinden, ik kop die even voor jouw in, aan gezien jij dat niet durft, een paardenlul. dat zou Hans er van vinden.

Gast
Marco Borsato
juni 27, 2020 14:42

Absoluut ongeschikt , niet om aan te gluren wat zou Hans Kraaij ervan vinden

Gast
William Raaf
juni 27, 2020 14:38

Idee

Johan en Gijp gaan (lekker op de bank) een youtube show beginnen.
Uitgezonden op hetzelfde tijdstip als Genée samen met (waar blijven mijn herstelbetalingen) Dries, de incestueuze Grachtengordel (ik haat de Verlichting) Silvana, die(anti-Vrijheids van meningsuiting-) advocate die altijd over gevoelens en feeeelings spreekt etc een racistisch anti-NL programma opzetten.

Gaan we checken wie wint
John de Mol en zijn deugers. Kosten: miljoenen
Of Johan en Gijpie op youtube: kosten zero

Go for it jongens. De centjes zijn binnen. Jullie hoeven je geen zorgen meer te maken. Geen zorgen te maken dat jullie per ongeluk iets ‘verkeerds’ zeggen wat de bloeddorstige Inquisitie/twitterhorde/Deug-Grachtengordel tot razernij noopt.
‘le school ’90 fun. De tijd voor Orwell’s 1984.

Go for it. Binnen een nano second is Veronica failliet.

Gast
Wilfred Genee
juni 27, 2020 14:34

Wesley Sneijder is een goede vervanger voor die huichelaar van een Wilfred Genee

Gast
Elmar Mol
juni 27, 2020 14:31

Dan mogen er geen grapjes meer gemaakt worden over lesbische vrouwen.

Gast
Kuis
juni 27, 2020 13:54

Verfrissend idee, zet Welmoed Sijtsma als presentator aan de tafel van VI.
Gaat een heleboel mannelijke kijkers opleveren. Nog meer dan Hélène.

Gast
o.p. lichter
juni 27, 2020 13:53

Prof.dr.in.akkerman word genoemd .

Gast
Jahhj
juni 27, 2020 13:38

16% en 19% voor Wilfred dus totaal. Rare poll, twee antwoorden die vrijwel identiek zijn.

Gast
Mick
juni 27, 2020 13:29

Hans Kraay jr.

Gast
Vaderlander
juni 27, 2020 13:17

Laat me niet lachen. Dus ‘de kijker’ is nu gelijk aan ‘de Telegraaf-lezer’. Bedankt, MC.

Genee is de beste man op die plaats. En dan gewoon weer over voetbal. Als dat, als gesuggereerd, dan zonder Gijp en Derksen moet is dat ook best.

Gast
Zin in 5 december!
juni 27, 2020 13:13

Marcel van rosmalen!

Gast
Teuntje
juni 27, 2020 13:05

Helena heeft de kwalititeiten er niet voor

Gast
ikweethetbeter
juni 27, 2020 13:01

Ik heb geen stemmingslijst gezien ,maar Wilfred is de enige goeie presentator !!!
Misschien is het wel goed dat rene en johan stoppen …………..

Gast
Jan van Eerten
juni 27, 2020 13:01

Ben wel benieuwd naar de snor van Helene

Gast
ano@niem.nl
juni 27, 2020 12:59

Het is volgens mij heel simpel. De samenstelling wijzigt echt niet, ook niet wanneer de Telegraaf Wilfred Genee blijft bashen waar ze kennelijk een appeltje mee hebben te schillen.

Het enige waar ze eens goed over na moeten denken is de duur van de uitzending en de inhoud weer volledig terug naar voetbal.

John de Mol is zelf schuldig aan alles wat er nu speelt:
* John wil uitzendingen van 2 uur die niet altijd te vullen zijn met voetbalpraat, dus komt er ook politiek, Sylvana, Ellie en Harry Mens voorbij.
* Te lang doorgaan terwijl er helemaal geen voetbalnieuws was de afgelopen twee maanden. Het is niet zo gek dat de hele uitzending gesproken wordt over andere zaken (bijzaken).

De heren leggen het echt wel weer bij komende weken. Maar men moet goed gaan kijken naar de duur van de uitzendingen. Terug naar 1 uur of maximaal anderhalf uur. Dat laatste wanneer er veel voetbal is.

Gast
Anti-racist
juni 27, 2020 12:43

Hélène is een geweldige meid. Elke opvolger van Genee is een verbetering. En ze is mooi, maar dat is natuurlijk seksistisch.

Gast
Wessel
juni 27, 2020 12:41

Hans Kraay jr

Gast
TopShow
juni 27, 2020 12:35

Genee moet gewoon blijven.
Hij heeft geblunderd door als gesprekleider aan tafel te gaan zitten in plaats van als onderdeel van de show! Beginnersfout.
Zoals Wim Kieft al memoreerde. Deze mannen moeten over een tijdje eens rustig om de tafel gaan zitten. Dan komen ze er wel uit.
Maar vooral Genee moet even goed in de spiegel kijken!

Gast
Snuifje
juni 27, 2020 12:35

Wat n geleuter. Genee moet gewoon blijven. Kijk de uitzending nog maar eens terug en benoem dan exact de momenten waar Genee de fout in zou gaan. Misschien 1 momentje, nou nou nou.

Gast
WEST*
juni 27, 2020 12:33

Er is er maar 1 die Genee kan opvolgen en dat is Humberto Tan,

Kent de voetbalwereld maar ook de showbizz

John moet hem alleen nog even naar Talpa halen.

Gast
Roos
juni 27, 2020 12:31

“Veronica in fight”
door Youp van ’t Hek op NRC

Gast
Ome Cor
juni 27, 2020 12:28

Ze kunnen niet zonder elkaar.
Is (was?) voor mij de enige vaste prik op maandag en vrijdag.
Je hoeft het uiteraard niet eens te zijn met alles wat ze zeggen. Zelf het gezonde verstand blijven gebruiken, te allen tijde.
Het enige wat me stoort is dat ze te vaak (lachend naar elkaar) aangeven dat ze zoveel geld verdienen bij baggerkoning de Mol. Dat is op z’n minst 4 tot 5 keer teveel. Dat is voor mij een echte afknapper. Teveel geld leidt tot een soort verhevenheid die nergens op gebaseerd is. Je kunt dan wel heel gewoon over willen blijven komen naar je publiek maar intussen zitten de heren in hun riante panden, innen ze een giga salaris en raken ze (hierdoor) meer en meer verwijderd van de mensen die fysiek moeten werken voor een meer bescheiden salaris.

Gast
Huismaker
juni 27, 2020 12:23

Mening van De Telegraaf. Het blad dat een Groot Duits/EU Rijk omarmt. Hendriks heeft al meerdere malen bewezen dat zijn niet geschikt is in deze rol.

Gast
raam
juni 27, 2020 12:21

beste helene

niet doen

het is uit met VI

neem een voorbeeld van

barend & van dorp

weg is weg

brand je zelf niet in een

op ge fokt VI

Helene kom met iets nieuws

het is over en uit met VI.

Luister niet naar angela de vrouw van 800.000

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen