Insta-mode: alle BN’ers op bootje door de grachten

Als de temperaturen boven de 25 graden klimmen, dan gaat het op Instagram weer helemaal los: al die BN’ers die met hun bootjes door dezelfde Amsterdamse grachtengordel varen. Waar ze met Ibiza al een gezamenlijke vakantiehotspot hebben, hebben ze in eigen land nu ook een gezamenlijke hobby: pronken met hun dure bootjes. Vooral de neppe tv-persoonlijkheden Nicolette van Dam en Nikkie ‘buurtheks’ Plessen hebben er een handje van. Ze etaleren hun luxe levensstijl net iets te graag.

Vooral de Insta-pagina van Nikkie Plessen is vrij schaamteloos. Zelfs als ze met haar eigen gezin aan het varen is, is ze vooral druk met selfies van zichzelf en haar outfit: er zijn weinig sterren zo narcistisch als deze dame. Ze zou haar kinderen nog inruilen om haar garderobekast veilig te stellen.

Boulevard-ego Nikkie, die door haar buren schijnt te worden uitgekotst, probeert haar collega-sterren in Amsterdam-Zuid momenteel de ogen uit te prikken met een luxe tripje naar het Italiaanse Comomeer. In een luxeboot vaart ze daar samen met haar man Ruben Bontekoe over het meer.

De twee hebben het heel erg leuk samen in de Italiaanse zon. Net op het moment dat de Insta-camera begint te draaien geeft Nikkie haar man een innige kus. Goed getimede romantiek dus.

Hakken

Nikkie vertelde onlangs bij Boulevard dat ze het heerlijk vindt om te varen. “Wij houden ook ont-zet-tend van varen, dus als het echt lekker weer is, dan duiken we meteen de boot op en dan gaan we het liefst door de grachtjes en dat mag gelukkig weer. Dat vind ik gewoon heerlijk. Bij mensen op boten kijken, kijken wat er om je heen gebeurt.”

De belangrijkste vraag in Nikkie’s universum: hoe kleed je je op de boot? “Wat heel belangrijk is voor de vrouwen die voor het eerst aan boord gaan, is dat je niet met je naaldhakjes gaat. Ik draag graag een hakje, maar dat moet je vooral niet doen op een boot. Ik ga dan echt gewoon met slippers of blote voeten, maar als je toch lang wil ogen op een boot, dan kun je het best met zo’n sleehak aan boord gaan, want dat is natuurlijk gewoon een hele schoen en dan heb je niet het hakje waar de druk op zit, maar de gehele schoen.”

Hoe kun je je fashiontechnisch onderscheiden op de boot? “De zonnebril, want daarmee kun je gewoon altijd shinen. Die ziet iedereen. Als je een koordje om je nek hangt, valt hij ook niet in het water. Je maakt er geen schade mee en iedereen kijkt naar je.

Narcistisch

Story-baas Guido den Aantrekker constateert dat BN’ers op zomerse dagen steevast nóg narcistischer worden. Hij zei gisteren in Shownieuws: “Het was weer een beetje nationale narcistendag. Als de temperaturen boven de 30 graden zijn, dan gaan de hemdjes uit bij de BN’ers.”

Hij wijst op types als Jan Versteegh en Jim Bakkum, saaie huisvaders die graag nog wel sexy gevonden willen worden door tienermeisjes. Ze trekken op zonnige dagen zo snel mogelijk hun shirt uit voor een foto op Instagram. “Van Geraldine Kemper tot Jan Versteegh tot Kees Tol zelfs. Ze hebben allemaal zichzelf weer even goed laten zien.”

Nikkie:

 

View this post on Instagram

 

Lunch #Como ❤️🚤 #Work #Italy #dress #NIKKIE #bag #NIKKIE nu in de winkels & vrijdag online 💥

A post shared by NIKKIE (Nikkie Plessen) (@nikkie_official) on

Foto: SBS

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet Pannelap
juni 27, 2020 13:16

@MC…. heerlijk stukje. Dank dank dank dank…!! 🙏🏼
GA ZO DOORrrrr….

Gast
Mark
juni 27, 2020 11:35

Ik zie ze dagelijks voorbij varen over de gracht. Laat die mensen lekker genieten van het mooie weer en hun zelfverdiende centen. Of mag dat ook weer niet van de afgunstige zolderkamer-politie?

Gast
.WEST*
juni 27, 2020 10:14

WIM UIT H . VEEN

Heb wel de hele week gefilmd, en wat heb jij gedaan voor de kost?

Gast
Peter Selie
juni 27, 2020 10:04

@ Wim uit H’veen alweer 11 fouten in je stuk. Leer eerst eens schrijven kerel. Nikkie is een ordinaire vrouw met weinig parate kennis en leeft zo oppervlakkig als een deur en daarom herken je het dombo. Als je wat schrijft hier doe het dan met inhoud & passie maar niet dit.

Gast
bril
juni 27, 2020 02:20

Ja origineel, die BN ners.

Gast
A.
juni 26, 2020 21:51

Heerlijk stuk. Ik heb me rot gelachen, bedankt 😄!

Gast
Warmoes
juni 26, 2020 21:15

Die vent heeft helemaal geen trek in die kus, dat zie je aan alles.

Gast
Captain Caveman
juni 26, 2020 21:00

In hou van Nikkie. Ik ben mijn melkert baan wel door haar kwijtgeraakt! Werd betrapt door de stadswachten toen ik mezelf aan het @f R.kken was in de elektrische veegwagen, wist ik veel dat ik voor een kleuterschool stond. Kon niet lezen wat er op dat grote bord boven de deur stond! Was er 5 meter van vandaan. Te ver! Sorry voor die vervelende eindeloze epistels!

Gast
Wim uit H'veen
juni 26, 2020 19:13

@Jeroen Smit
vr 26 jun 2020 om 17:59

Alsof jij uitmaakt hoe ik mijn leven dien in te richten. opgeblazen patser. Zo te lezen is jouw enorme wijsheid weer eens uit de kan afkomstig. Gesundheit …

Gast
Wim uit H'veen
juni 26, 2020 18:38

.@WEST*
vr 26 jun 2020 om 16:43
en
@Peter Selie
vr 26 jun 2020 om 17:31

Ziehier, twee potsierlijke sukkels/volgevreten paljassen die evenmin een leven hebben en zich bij gebrek aan realiteitsbesef afreageren op alles wat hen niet zint. Ik heb enorm met jullie te doen. De mateloze jaloezie druipt er vanaf en daar ben ik buitengewoon blij om.

Het bewezen onvermogen om een ander – in dit geval ondergetekende – op normale wijze te bejegenen maakt jullie tot uitschot van de maatschappij, zoals ik ook in mijn reactie van 15:05 reeds constateerde. Uiteraard met dank aan de desbetreffende ouwelui, want jullie weten inderdaad niet beter.

Kortom, een enorm hiaat in jullie beider opvoeding dat tot op de dag van vandaag doorwerkt. Inderdaad, de onderlaag van de bevolking door beiden op schrijnende wijze in woord en beeld gebracht. Bravo.

Om die reden herhaal ik nog maar eens dat ik Nikki Plessen en aanhang hun successen van harte gun en dat de weelde die daarbij hoort, in welke vorm dan ook, volkomen terecht op haar en haar aanhang afstraalt. In welke verhouding ik tot Nikki sta is voor jullie een grote vraag, maar voor mij een doodgewoon weetje. Lekker balen voor jullie, armoedige hongerlijders.

Derhalve nogmaals een driedubbele chapeau aan het adres van Nikki, een prachtvrouw die succes na succes aaneenrijgt en waar .West* en Peter Selie, beiden kontkrabbers bij uitstek en beiden te beroerd om een poot uit te steken, een voorbeeld aan kunnen en moeten nemen. Wat een stelletje armoedzaaiers, ik lach me dood om jullie gebleken onvermogen tot relativeren.

Gast
Misutoria
juni 26, 2020 18:35

Dus als je in een bootje vaard en je post die foto, dan heb je een luxe levenstijl?
Dan vraag ik mij af, hoe wordt mijn levensstijl dan genoemd?…

Gast
shrink
juni 26, 2020 18:18

Ja hoor, het Comomeer… de hele tijd langs de villa van George Clooney in Laglio varen met je penozebootje en dan hopen dat hij je herkent zeker, ha ha ha!

Gast
Captain Caveman
juni 26, 2020 18:05

Wim zit erg in de knoop met zichzelf. Als je alle niet BN’rs neerzet als tokkies, tokkies die gaan overwerken om té dure toegangskaartjes te kopen voor de shows van dezen. Daar zijn we/ze wel goed voor hé Wimpie?

Gast
Jeroen Smit
juni 26, 2020 17:59

@Wim uit H,veen. Er staan maar liefst 5 fouten in je betoog. Inhoudelijk is het helemaal bagger. Zoek een hobby en val ons niet lastig met die bagger uit je hoofd.

Gast
Peter Selie
juni 26, 2020 17:31

@Wim uit H’veen.Dat meen je toch niet wat je hier schrijft anders ben jezelf ook een enorme proleet.

Gast
.WEST*
juni 26, 2020 16:43

@Wim uit H,veen , Jij krijgt zeker een zaad lozing als je ver NIKKIE schrijft
Wat een geeiilaard zeker verliefd op haar of zo? , slijm bal!

Gast
Showsjaak
juni 26, 2020 16:33

Lekker klimaat-bewust bezig die zg BN’ers , ze hebben dus zelf overal schijt aan , als het hun eigen pleziertje is #walgvogels

Gast
Gerda
juni 26, 2020 15:58

Nicolette vind ik nog wel kunnen. Maar die Nikkie een succesvol ondernemer noemen? Haar man steekt er geld in en alles wat ze doet is plagiaat plegen. En inderdaad ze ziet er nooit fris uit, net alsof er een nest vleermuizen in haar haar woont…en de make-up in 1990 voor het laatst verwijderd is..

Gast
iemand
juni 26, 2020 15:43

Het enige erge aan Nicolette van Dam is haar verschrikkelijke man. Je zou als je hem tegenkomt de vreselijke neplach van zijn smoel af willen slaan. Altijd staan ze erbij of ze het gelukkigste stel op aarde zijn. Dan nog die achterlijke foto’s van de achterkant van hun dochters iedere keer die er hetzelfde bijstaan. Zo’n fake familie brrrrrrrr.

Gast
Wim uit H'veen
juni 26, 2020 15:25

@Irene van Ballegooijen tot Kermistent
vr 26 jun 2020 om 15:10

Tja, daar kun jij met je criminele verleden en daarbij behorende enkelband niet tegenop, onnozele, jaloerse nietsnut. En niet te vergeten je schuld bij het CJIB die maandelijks hoger wordt en uiteindelijk uitmondt in gijzeling. Chapeau.

Gast
Guttegut
juni 26, 2020 15:25

Waarom zat ze eigenlijk in Dragon’s Den? 9 uitzendingen en ze heeft geen euro in wat of wie dan ook geïnvesteerd. Ze zal er toch niet voor haar uiterlijk gezeten hebben wel?

Gast
Tovenaar
juni 26, 2020 15:17

Ik ben benieuwd welke bn’er achter 15:05 zit.

Gast
Irene van Ballegooijen tot Kermistent
juni 26, 2020 15:10

@Wim blabla chocolade vla en de ware zin des levens en oppervlakkigheid als levenskunst verheffen. Proficiat.

Gast
MolTalk
juni 26, 2020 15:06

Walgelijk. Zum kotzen!

Gast
Wim uit H'veen
juni 26, 2020 15:05

Als je, zoals Nikki Plessen, onderneemster bent en daarbij succesvol, krijg je bakken met stront over je heen van het jaloerse plebs.

Voortdurend middels daartoe strekkende, opruiende artikelen in het zadel geholpen door sites als MC, uit deze onderlaag van de bevolking, ook wel aangeduid als hersenloze nietsnutten, deze jaloezie door te reageren met behulp van asociaal taalgebruik. En trots dat ze zijn! Logisch, ze weten niet beter.

Eigenlijk kan men deze tokkies die te lui zijn om hun handen uit de mouwen te steken en hun kont te keren, dit niet kwalijk nemen, want zij hebben dit tijdens hun opvoeding ingeprent gekregen door hun eveneens IQ-loze ouders.

Het enige hoogtepunt in hun nutteloze ‘leven’ zijn de dagelijkse, met taal-, stijl- en spelfouten doorspekte reacties op sites zoals deze, welke reaguursels hun afkomst kenmerken en deze plebejers in staat van welhaast ongelooflijke verrukking brengt. Tja, een kinderhand is gauw gevuld en of je dan als zieke geest of geesteszieke te boek staat, maakt verder niet uit.

Ik gun Nikki Plessen en aanhang hun successen van harte en de weelde die daarbij hoort, in welke vorm dan ook, straalt volkomen terecht op haar en haar aanhang af. Chapeau.

Gast
Poes
juni 26, 2020 15:00

Vraag mij af wie daar die suffe te dure kleding koopt.

Gast
Natte Nel
juni 26, 2020 14:47

Spelen allemaal mooi weer maar zijn diep ongelukkig. Alles voor het perfecte plaatje.

Gast
Niet klikken!
juni 26, 2020 14:41

Ik word zo schijtziek van die Insta bn’ers.

Gast
natte sjaan
juni 26, 2020 14:31

Jammer ik heb geen bootje, maar wel een nieuw kunstgebit waar ik mee poch op de grachten met mijn man PIET

Gast
LLRV
juni 26, 2020 14:28

Ik hoop toch dat Nikkie Plessen een figuur uit Koefnoen is. Iets dat verschrikkelijk uitvergroot wordt. Laat het niet de werkelijkheid zijn!

Gast
Suckerpunch in je vagina
juni 26, 2020 14:22

Lekker boeie met je suffe kut instagram account! Echte badboys maken zelf een website…. Nog beter echte kings laten zich niet zien in het openbaar en pochen niet met spullen!

Dahaaaaag!

Gast
Jan de Mal
juni 26, 2020 14:09

Prachtig artikel 😂😂😂

Gast
Henk
juni 26, 2020 13:43

MC weet weer een opruiend bericht te plaatsen en reacties uit te lokken. Laat maar komen alle scheldwoorden.

Gast
.WEST*
juni 26, 2020 13:30

Gelukkig word ik nergens herkend , wat een luxe !
wat moeten die nep bNers ongelukkig zijn , als ze niet gezien worden!

Gast
VI
juni 26, 2020 13:28

Nou Nicolet van Dam is maar normaal hoor…

maar die buurt heks plassen, o nee plessen vind ik een verschrikkelijk mens, ze zit er altijd net bij of de hele wereld van haar is….kots….kots…

Gast
Beau ter Ham
juni 26, 2020 13:26

Nikkie Souplesse – Kees Overtollig – Caroline Intens – Miley Citruspers – Betty Glasbak – Anna Onzin – Jim Camping Bakkum – Wolter Kroeshaar – Karin Bos Bloemen – Jaimy Vaas – John Vluchtheuvel- die bn’ers vinden zichzelf allemaal zo belangrijk-

Gast
demoedervancheyenna
juni 26, 2020 13:19

vuil e oplichtrs verdien geld met niks doen nog ff n ik pak n hakbijl en sl oop hun bootjes eigehandig

Gast
Captain Caveman
juni 26, 2020 13:14

Helaas interesseert het 99.9999999999999% van de humans hier totaal niet wat die feeks nou weer uitvreet op kosten van een ander!

Gast
Gerard Cocks
juni 26, 2020 13:13

Pikkie Flessen (1,58) met haar heksenkinnetje, oranje teint en ongewassen nephaar. Brrrrr… Eng vroeg oud vrouwtje dat lekker malle dingetjes doen dankzij het kapitaal van manlief Ruben Bontekoe, kasthomoseksueel en liftenboer.

Gast
Teuntje
juni 26, 2020 13:07

Leeghoofd Nikkie Plassen komt uit een soapserie waar ze uitgeflikkerd is

Gast
Linda
juni 26, 2020 13:06

Ik denk dat degene die dit stuk geschreven heeft allang geen beurt heeft gehad. Wat een zure meidddd😁

Gast
Bob
juni 26, 2020 13:05

#Braak

Gast
rooie Rinus
juni 26, 2020 13:02

Mis enkel Ari Boomsma die met een regenboogboot door de grachten roeit. Met een opblaaspop van Rosa Parks achterin.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen