Nikkie Plessen bevestigt burenruzie: ‘Buurman is zielig’

Nikkie ‘proletariër’ Plessen ligt de laatste tijd behoorlijk onder vuur. Haar ijdeltuiterij op Instagram, haar bekentenis dat ze mensen die geen geld uitgeven het liefst zo snel mogelijk uit haar winkels heeft en het aanvragen van overheidssteun terwijl ze 28 miljoen euro waard is, wekken ergernis op. En daar kwam vorige week nóg een verhaal bij: onafhankelijk van elkaar kwamen zowel Privé als Weekend met een verhaal over de buren van Plessen, die de Boulevard-ster compleet uitkotsen.

Plessen zadelt het chique Oud-Zuid in Amsterdam al jaren op met een horrorverbouwing, maar wekt ook ergernis met haar Biro die ze te pas en te onpas op de stoep parkeert. Daar komt nog bij dat ze begin deze maand ernstige overlast zou hebben veroorzaakt met haar verjaardagsfeest. Het leidde tot een aanvaring met de bejaarde buurman, die Plessen vroeg om het iets rustiger aan te doen. “Ik ga de hele straat opkopen!“, schreeuwde ze volgens een ooggetuige terug.

Aanvankelijk wilde Plessen niet reageren (“Hi hi voor ons hier echt geen verhaal“), maar gisteren in Boulevard wilde ze toch haar ei kwijt. “Ik was jarig, ik werd 35 en mijn ouders waren op mijn feestje en mijn schoonzus met haar kinderen, wat om 22.15 uur eindigde.”

Ze heeft gewoon een vervelende buurman, aldus Plessen. “Alle gekheid op een stokje: ik ken mijn buurman al 13 jaar en al 13 jaar weet ik hoe ik met mijn buurman om moet gaan, maar nu was het een beetje… Ja… Voor mijn man uit de hand gelopen. Dus hij heeft een reactie gegeven op zijn reactie van: ‘Joh, hè, we hebben genoeg voor jou gedaan, dit gaat een klein beetje te ver.’ Het is geen coronafeestje dat wij hebben gehouden.”

Hoe is de relatie nu met haar buurman? “Mijn buurman waardeer ik als buurman, maar dat is het dan ook. Wij zijn gewoon geen vrienden. Dat is al 13 jaar zo.”

De Privé en Weekend hebben lang niet alleen deze buurman gesproken. De hele buurt zou zich doodergeren aan haar. Luuk Ikink: “Maar het is niet zo dat de hele buurt achter je aan zit?

Plessen: “Nee, we wonen daar al 13 jaar, hou op, hé.”

Marieke Elsinga: “En ga je de hele straat kopen?

Plessen lachend: “De hele straat! Helemaal!

John van den Heuvel: “Gaat zo’n buurman dan de Privé of Story bellen? Hoe gaat dat dan?

Plessen: “Daar heb ik dus geen idee van. Dat denk ik dan. Een beetje zielig, maar ja, weet je… In coronatijd zit het bij iedereen een beetje hoog en zijn er spanningen die wat oplopen. Dat is zo…”

Lees ook:
Nikkie Plessen wil geen snuffelaars meer in haar winkel (29 april)
Nikkie Plessen heeft 28 miljoen, vraagt overheidssteun (20 mei)
Nikkie Plessen compleet uitgekotst door haar buren (24 mei)

Foto: RTL

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Woeste Willem
mei 31, 2020 10:01

Wie betaald, bepaald…

Gast
Wendy de Snuif
mei 29, 2020 13:12

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
De buren spugen haar uit, ze sleepten haar meerdere keren voor de rechter en recent moest de politie nog ingrijpen tijdens een wild feestje. Nu is het de homo vriend, Ruben Bontekoe van de modeontwerpster🤣🤣🤣🤣MODEONTWERPSTER🤣🤣🤣🤣SNIKKIE kan nog geen knoop aanzetten😂

Snikkie, heeft ontwerpsters in dienst met een wurgcontract, zodat deze nooit een mond kunnen optrekken! Snikkie, pronkt met de veren van een ander🤮

Scheldende Snikkie, heeft zelfs geroepen: “Ik ga de hele straat opkopen.” De buurtbewoners zijn het zat! De arrogantie druipt van deze walgelijke goldigger af. De homo en Snikkie wonen inmiddels dertien jaar met veel genoegen in de huidige woning.” Ruben meent dat de buurman boos is omdat ze een bouwvergunning kregen om appartementen in te richten in hun gebouw. Bovendien kregen ze ook de toelating om nog een extra verdieping uit te graven onder hun huis. Uiteraard alles om op stand te blijven wonen! Wat dat met de huizen van de buren doet is niet belangrijk, want Ruben heeft centen zat!

Ruben vertelt dat de buurman na zes uur altijd onder invloed van alcohol is en niet in staat tot enige normale vorm van communicatie.
De buurman wordt afgeschilderd als een halve alcoholist, en dat in zo’n peperdure buurt? De buurman moet óók vermogend zijn anders is het onmogelijk om daar te kunnen wonen! En als buurman echt drinkt, het gesprek voor 18:00 uur aangaan?

Deze fake familie, staat bekend om hun arrogantie! Goldigger en homo wonen samen, om de (uiterlijke) schijn op te houden! Snikkie voor de centen, hij voor het nageslacht. Geeft niet maar gedraag je en heb respect voor je medemens!

Reageerders hier op Media courant hebben Wendy van Snuif ook met de grond gelijkgemaakt Snikkie, datzelfde gaat nu ook met jou gebeuren! Jij bent zo’n walgelijk, arrogant en naar mens dat ziet nu iedereen!

Gast
Mark
mei 29, 2020 10:00

Overheidssteun? Ze heeft geen steun nodig dus weer naar de verkeerde mensen. Ze ziet er indd wat oud uit voor haar leeftijd en heeft fake haar en een identiteitscrisis. Maar dat is niet aan de orde nu, of toch wel? Haha ze heeft het financieel gemaakt op het willen dragen van kleertjes door onzekere meisjes, die door onderbetaalde Chinezen die flink uren moeten draaien anders stokslagen krijgen buiten beeld. Dus de norm van ik ben de koningin en de rest past zich aan zit er wel in. Ik zeg flink geld verdienen prima, veel verliezen prima. Maar met dat eigen vermogen moet niet aankloppen bij de staat omdat je maar belasting betaald. Laat je kleertjes dan in NL maken. In deze tijd is dat echt schaamteloos Nikkie! Profiteren die aan de andere kant van de wereld er ook van? Nee hè door de corona zeker ook nog inleveren. Nu had je een statement kunnen maken! Maar zo zie je maar dat geld niet gelukkig maakt he!! Hier komt ze ook niet van af van dit etiket. Ik kan nog wel even doorgaan maar ga nu de container van de buurvrouw aan de straat zetten. ( Geheel voor niks ) ondertussen steun ik ook mensen die nu zwaar getroffen zijn van mijn schamele inkomen Nikkie bahbahbah en nog eens bah. Lach maar alles weer weg op tv zo gemaakt alles. Prima voer voor Veronica inside maar toch succes Nikkie hoop dat je niet gedwongen aan de lijn hoeft

Gast
Tini
mei 29, 2020 08:44

Ik bedoel boulevard,sorry.kijk ook liever shownieuws geen arrogante figuren.

Gast
Tini
mei 29, 2020 08:42

Zonder die Nikki meer kijkschijver bij shownieuws,wat een arrogant stuk vreten.

Gast
Joris Mul
mei 29, 2020 08:25

Wie is dit nep-mens? Nikkie Plassen….?Nooit van gehoord.

Gast
janssenannelies6@gmail.com
mei 29, 2020 08:14

Die Plessen is nep met haar nephaar. overdreven persoon.

Gast
Geer
mei 28, 2020 23:44

Die moet een keertje echt goed genomen worden.

Gast
Jaap Aap
mei 28, 2020 21:52

Wat een ongelooflijk domme nietsnut is dit toch. Golddigger en debiel.

That’s all I have to say about that…

Gast
Miss Marple
mei 28, 2020 21:20

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Wat een vreselijk, walgelijk, nagemaakt, oneerlijk en arrogant stuk
vreten ben je toch! Een bedrijf opbouwen met het geld van je homo vriend, ontwerpers in dienst met een wurgcontract, zodat jij kan
pochen met ontwerpen van échte ontwerpers! Je vind jezelf heel wat hé? Hoogmoed komt voor de val…. Don’t forget🤮

Gast
Jordy
mei 28, 2020 19:41

Haar buurman is ALi B(orsato)

Gast
Harry
mei 28, 2020 19:40

Golddigger!

Gast
Hadon
mei 28, 2020 19:23

Misselijk wrijf,irritant en aso kijkt neer op mensen die kommen snuffelen in haar winkel maar vraagt wel steun aan de regering echt aso

Gast
Angeltje
mei 28, 2020 17:41

Irritant wijf, door haar, en Peter R. de Vries kijk ik nooit meer naar RTLB.
En hoe ze er altijd bij zat, O, vreselijk, wat heb ik me vaak aan dat mens ge-ergerd, en ook aan die de Vries.

Gast
Snuifje
mei 28, 2020 16:15

@Diana, neem nog n sherry!

Gast
Chantal
mei 28, 2020 16:07

@Diana: je bent duidelijk jaloers.

Gast
Diana
mei 28, 2020 16:05

Nikkie ‘proletariër’ Plessen is gewoon een goedkoop k*twijf. Ze ziet er niet uit met dat gekke haar en eigenaardig smoelwerk. Haar storende Biro moeten bekrassen met vervelende stinkh**r. Die buurman is ok, Plessen is niet ok. Plesse vind ik een goedkoop luidruchtig hysterisch mokkel met een engerd van een vent.

Gast
tim
mei 28, 2020 15:40

3 gasten op haar verjaardag?

Gast
Jaap SmulPaap
mei 28, 2020 15:17

Wat had ze een lekkere doorschijnend jurkje aan, heerlijk bh-tje eronder mmmm

Gast
LLRV
mei 28, 2020 14:10

Zijn er bij RTL Boulevard wel keihard ingedoken in dit verhaal. Heel objectief en journalistiek. En de vragen aan de WC eend uit hun eigen eendenstal waren ook behoorlijk hard. Niks “hand boven het hoofd”, ze hebben geleerd! Hulde!

En nu heb ik toch weer braakneigingen …

Gast
Bart
mei 28, 2020 12:52

Bart de cameraman hier, ze was zalig en vertelde me dat haar homo man haar niet kon bevredigen.

Gast
teuntje
mei 28, 2020 12:15

Tis gewoon een arrogante hoer die zich door iedereen met geld laat naaien

Gast
Alfons
mei 28, 2020 12:04

Raar irritant (blablabla, gele vla) mens.
Blijkbaar genoeg geld om ‘de hele straat op te kopen’ en ondertussen wel overheidssteun aanvragen….

Gast
John
mei 28, 2020 11:56

We horen maar een kant van ’t verhaal dus….
Als zij zo is tegen de buurman als op t.v denk ik
niet dat ze de waarheid spreekt, ze is zo arrogant!!!

Gast
Jubilee
mei 28, 2020 11:23

Ze liegt dat ze barst. Vals kreng.

Gast
Beau ter Ham
mei 28, 2020 10:59

Het antwoord kwam er hakkelend uit en was niet echt overtuigend van N Souplesse.

Gast
Paul
mei 28, 2020 10:58

Ik ken de buurman niet. Ik ken ook die N.Plessen niet. Maar hoef niet veel huiswerk te doen en “die Plessen” is wel een heel erg vervelend en over het paard getild mokkel. Ik ga voor de buurman.

Gast
Connaisoer
mei 28, 2020 10:31

tarief van Nikkie is 2.000 euro per uur per nacht, schijnt

Gast
Stanislav
mei 28, 2020 09:45

Die buurman reageert ook hier tussen de andere bejaarde zeikstralen..

Gast
Jess
mei 28, 2020 09:07

Dom, omhooggevallen wijf. Kan haar eigen naam nog niet eens spellen. Met die lelijke, miniscule ogen van dr.

Gast
mark2
mei 28, 2020 09:06

het meest schokkende aan dit artikel: is zij pas 35???!!!!! wat ziet die er dan een stuk ouder uit!

Gast
Hatsevlats
mei 28, 2020 09:02

Nee nikkie jij bent zielig door de media te gebruiken tutje

Gast
Ria Visser
mei 28, 2020 08:59

Wat moeten wij met deze informatie?

Gast
MolTalk
mei 28, 2020 08:57

Iedereen kotst van Nikkie Plessen. Wat een ordinair wijf. Wil nog niet naast haar wonen, al gaf ze geld toe.

Gast
ZeerNetteHeer
mei 28, 2020 08:49

Het gerucht gaat dat Nikkie
Helemaal stapel is op een pikkie
En als het echt niet anders kan
Wil ze zelfs de leuter van de buurman.

Gast
Bep
mei 28, 2020 08:46

Ik geloof de buurman direct! Vreselijke arrogante troela.Ik zou maar eens dimmen meisje anders staat je Biro nog eens ondersteboven op de stoep.Ga lekker vrijstaand wonen in de Noordoostpolder.

Gast
Antoinette
mei 28, 2020 08:42

Wat ordinair!

Gast
Sjaak echt
mei 28, 2020 08:40

Wat is Boulevard toch een triest programma dat ze alleen Nikkie Plessen laten leeglopen. Waar is het hoor en wederhoor gebleven?

Gast
Grondzeil
mei 28, 2020 08:33

Nikkie lekker? Bah nee. Ik douw em liever in een dood paard.

Gast
Abij
mei 28, 2020 08:25

Vreselijk deze reactie wat een arrogantie zo zit ze er ook bij RTL boulevard deze vrouw lapt alles aan haar laars einselganger word zo iemand ook wel genoemd! Mij kan je niks maken ik doe waar ik zin in heb !

Gast
Eva Quirinius
mei 28, 2020 08:18

“maar wekt ook ergernis met haar Birò” … even opgezocht: dat is een elektrisch mini-autootje, formaat bejaardenmobiel.
Daar rijdt Pikkie Plessen in? Omdat … je dan overal mag parkeren, of zo?

Gast
Lachgas
mei 28, 2020 08:17

Lekker makkelijk dit. Waar is de zendtijd voor die buurman/buurt?
En ja waarom zou die buurman niet met de pers mogen bellen?
Doen toch al die (zelfbenoemde) BN’s. Hoe komen die anders aan hun “nieuws”?

Gast
Guttegut
mei 28, 2020 08:15

Waarom zit dat wijf eigenlijk bij Dragons Den? Ze zit er al 6 uitzendingen en doet werkelijk nergens aan mee. Ga dan lekker bij Boulevard zitten niksen!

Gast
HUGO
mei 28, 2020 08:14

Buurman: Plessen is zielig

Gast
Dr. Bibber
mei 28, 2020 08:13

Oud zuid + nieuw geld: gouden combinatie

Gast
Opus Dei
mei 28, 2020 08:08

Duidelijk gezien de antwoorden. Ze heeft het te bont gemaakt. Moeilijk hè, toegeven!

Gast
Bart tv man
mei 28, 2020 08:07

Succesvol? Waarom ligt haar lente- en zomercollectie dan nu al weken met hoge kortingen in de winkels? En als je een drukke CEO bent van een groot bedrijf, waarom zit je dan werkelijk iedere dag bij Boulevard over ditjes en datjes te keuvelen. Allemaal exact een herhaling van zaken zoals bij Olcay Gulsen, vlak voordat haar ‘succesvolle’ Supertrash falliet ging.

Gast
Vinc
mei 28, 2020 08:06

Tijd voor Mr. Visser.
Lijkt me een vreselijke man die buurman. Ik heb er ook zo ene….als je om 22uur buiten zit, begint hij te zeilen. Vooral die oudjes, denken dat ze zich alles kunnen permiteren.

Gast
Dr. Bibber
mei 28, 2020 08:06

Wat een verschrikkelijk opgepompt reclamebord deze vrouw. Bah! Echt iets wat de wereld nu nodig heeft, dit gedrag en alles waar ze voor staat. Het wordt eens tijd voor iets nieuws. Wat een ongelofelijk droevigmakende ledigheid.

Gast
One and only
mei 28, 2020 08:05

Lekker wijf man, ze mag wel eens ruzie komen zoeken met mij! Maken wij het daarna weer goed ;)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen