Chateau-Nadège verdient meer dan Dennis Storm

Nadège Coffinet, de huishoudster uit Chateau Meiland die door de tv-familie bij het grofvuil is gezet, verdient meer geld dan de vroegere tv-ster Dennis Storm. Waar zij 1.710 euro per maand pakt, moet hij genoegen nemen met zo’n 20.000 euro per jaar, oftewel zo’n 1.670 euro per maand. Nu Dennis Storm niet meer voor de publieke omroep werkt, is hij dus onder het niveau van een huishoudster gezakt. Het enig voordeel is dat hij nog wel wat tv-tonnen op de bank heeft staan en zij niet.

Nadège deed deze week bij Shownieuws haar beklag over haar lage salaris. “Ik zie dat hij bereid is om mijn salaris door te betalen. Om dit salaris heb ik niet zelf gevraagd, maar dat hebben ze me zelf gegeven. 1.710 euro netto per maand voor 30 uur werk per week.”

Voor dat salaris is ze als een sloof gebruikt, vindt Nadège. “Ik denk dat ze moeten stoppen met die schijnvertoning, want ik begin er een beetje klaar mee te zijn. Stop ermee. Denk aan jullie verhuizing en niet meer aan Nadège.”

Tegelijkertijd staat Dennis Storm er qua salaris nog slechter voor, onthult hij in de Volkskrant. “20 duizend euro? Zoiets? Maar hiervoor heb ik natuurlijk lang televisie gemaakt, en dat geld heb ik niet allemaal over de balk gesmeten. Ik zie het als een overgangsfase, ik werk toe naar iets waar ik modaal mee kan verdienen.

Dennis woont tegenwoordig met zijn gezin op Bali, waar hij wat dingetjes doet voor een groenere wereld. Zo heeft hij het boek Weg Ermee geschreven, waar met 10.000 verkochte exemplaren flink wat dode boom in is gaan zitten.

Ondanks zijn groene hobbyisme, blijft Dennis wel lekker op-en-neer vliegen tussen Bali en Nederland. Ook hier heeft hij namelijk nog een huis. “Ja, omdat we op Bali wonen moet ik één keer per jaar heen en weer. Maar ook daar baal ik ontzettend van.

Lees ook: Dennis Storm nu klimaatactivist, blijft wel lekker vliegen (18 mei)

Foto: SBS, NPO

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Hannah
juni 29, 2020 15:38

Een nare verongelijkte vrouw, klampt zich aan de familie vast. Het was maar een baan maar zij dacht een vaste plek in het gezin verworven te hebben.sneu type…

Gast
Tycho Graagnat
juni 29, 2020 08:51

Suckerpunch
ma 29 jun 2020 om 7:17

Storm wil helemaal niet meer op tv.
Keuze voor ander ( met meer diepgang) leven op Bali met gezin.
En nee er liegt niemand. Het gaat over Storm’s huidige inkomen. Minder inderdaad dan de dame die jij beschrijft. Minder geld,maar ‘rijkere’ man daat kunnen we van de dame in jouw voorbeeld niet zeggen.

Gast
Karel
juni 29, 2020 08:35

Heel veel mensen gaan voorbij aan het feit dat zij met haar hoofd op de tv was als onderdeel van een goed bekeken tv programma. En ja ze was een belangrijk onderdeel omdat de Meiland familie zelf één dimensionaal is en zelf niet in staat zijn om genoeg content te maken tijdens opname dagen. Daarom kreeg zij daar een rol in en tevens begonnen de opgevoerde toneelstukjes., het is gewoon een oer saaie duffe familie.

Gast
Suckerpunch
juni 29, 2020 07:17

Hoe kan het dat Emma Wortelboer dan +- 5000,- ballen per maand binnen harkt en deze Storm niet? Is toch dezelfde omroep? Of liegt er hier iemand?

Gast
[MikE]
juni 28, 2020 23:10

Als je een netto salaris van ongeveer 1.700 euro omzet in bruto dan kom je uit op ongeveer 2.200 euro bruto per maand. Als je dan uitgaat van een 40-urige werkweek, kom je uit op een bruto salaris dat ergens dussen 2.700 en 2.900 euro ligt.

Ik ken wel schoonmakers in Nederland die het voor minder doen…

Gast
Leo knots
juni 28, 2020 19:13

Bijzonder hoogwaardig artikel

Gast
Jan.
juni 28, 2020 18:40

Dennis heeft hier een huisje dat voor een schamele 3k in de maand verhuurd wordt en het leven op Bali kost een fractie van het leven in NL.

Gast
Jahhj
juni 28, 2020 14:07

Haha dat gaat ze in geen enkel hotel of B&B verdienen.

Het is ruim boven het minimum salaris van €1550 (bruto voor full-time job) in Frankrijk. En zij krijgt 1700 netto voor 30 uur… vele zullen jaloers zijn.

En als er geen werk is, dan is het nog netjes dat ze haar wel uitbetalen. Menig bedrijf had op grond van financiële beperktheid per ontslag met een maand opzegtermijn aangehouden.

Gast
Teuntje
juni 28, 2020 13:23

Caroline weg met ruzie nu Nadege geeft wel te denken

Gast
Roos
juni 28, 2020 12:19

Wat een stomme vergelijking.

Gast
burgos
juni 28, 2020 11:58

Houd nu eens op met aan de kant gezet.
Die vrouw is keurig tot het eind betaald.

Gast
Retemb
juni 28, 2020 11:49

Dit bericht is nep! Hoorde ik net bij TMF- factory facts

Gast
Magere Hein
juni 28, 2020 11:43

Max = Martin. Joehoe….

Gast
Moniek
juni 28, 2020 11:23

C’est une catastrofe!

Gast
Showsjaak
juni 28, 2020 11:20

Wie kan het verotten wat ene Dennis Storm verdient!!

Gast
Martijn
juni 28, 2020 11:02

Nadege is zelf akkoord gegaan met het salaris. Dus achteraf niet zo zeiken. Wat wen zure vrouw.

Gast
Wilfred Degens
juni 28, 2020 10:55

Wat een onderwerp, “het inkomen van een poetsdame ivm dat van een tv” ster” in ons land”. Hoe zou Teloos kun je het nog meer krijgen om op te reageren?

Gast
De Eerlijke
juni 28, 2020 10:51

Het is toch opvallend dat iedereen die met de Meilandjes werkt met bonje na een tijdje weer vertrekt…die familie laat echt letterlijk een spoor van vernieling achter.

Gast
Max
juni 28, 2020 10:48

Geef aub dat domme wijf geen aandacht, smeken dat ze mee wil en dat ze niks doet is onzin, ze wil verder niks doen, ze heeft extra werk aangeboden gekregen maar nee hoor dat wijf wil alleen het ontbijt en bedden opmakrn doen terwijl er geen gasten zijn. En dan dom reageren om zo medelijden te krijgen, last dat wijf in Frankrijk.. Ga niet de Meilandjes zwartmaken, stelletje sadisten

Gast
Sabine
juni 28, 2020 10:39

Ondankbaar mens die Nadège. Ze kan het gewoon niet hebben dat ze niet mee mag naar NL.
Erika zei in een vd laatste uitzendingen: ‘ik wil niet verantwoordelijk zijn voor haar geluk’.
En terecht!

Gast
Dr. Bibber
juni 28, 2020 10:37

Appels met peren vergelijken

Gast
René
juni 28, 2020 10:35

Lijkt me een behoorlijk salaris voor 30 uur. Wellicht zit er een toeslag in omdat ze gefilmd wordt.

Gast
Heidi
juni 28, 2020 10:33

En maar het millieu vervuilen met die CO2-vervuilde vliegtuigen…
Dan hebben we het nog maar niet over de ziektes die zij via het vliegverkeer met zich meenemen…..
Ik stel voor om iedere roekeloze jongere met corona niet meer te behandelen
Laat ze maar stikken in hun eigen egoïsme…

Gast
Eva Quirinius
juni 28, 2020 10:31

@ T.E.D.

Klopt. Maar het zijn wel Fransen, hè? Weinig werken, veel klagen over dat werk.

Gast
Siem
juni 28, 2020 10:30

Je hebt rupsjes nooit genoeg en rupsjes nooit genoeg.

Wat een ondankbaar mens is Nadège

Gast
Tycho Graagnat
juni 28, 2020 10:29

‘Met de kennis van nu’…zei hij dus.

Gast
Curryworst
juni 28, 2020 10:25

Dennis Storm liet ook weten dat hij spijt heeft van zijn vele vliegreizen voor BNN.
Riant betaald door ons kijkers op werkvakantie naar verre exotische oorden en nu, vele jaren later, er spijt van hebben.
Dennis is ook een Deugmensch.

Gast
T.E.D.
juni 28, 2020 10:21

1710 euro voor 30 uur per week. Dat mens moet zich niet zo aanstellen, ze is meer dan redelijk betaald voor een poetsmiep!

Gast
Tycho Graagnat
juni 28, 2020 10:19

Maar Storm is wel een veel lekkerder hapje.
Het oog wil ook iets.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen