RTL Boulevard-ster Diederik Jekel is heteroseksueel

Diederik Jekel, sinds kort een van de vaste gezichten van RTL Boulevard, is heteroseksueel. Dat geeft hij dit weekend aan in een openhartig gesprek met Het Parool. Jekel is voor veel mensen een relatief onbekend gezicht, maar tijdens deze coronacrisis is hij bijna dagelijks te zien in RTL Boulevard om schande te spreken over mensen die ondanks de coronacrisis lekker naar buiten gaan. Maar wie is hij nou eigenlijk? Uit het interview blijkt dat vooroordelen lang niet altijd kloppen.

De wetenschapsjournalist benadrukt in het interview tweemaal heteroseksueel te zijn. Eerst, als hij over corona vertelt, zegt hij: “Ik loop met mijn diabetes ook risico. Niet dat ik te koop wil lopen met mijn eigen shit, maar om te laten zien dat ook een jonge, gezonde, witte, heteroseksuele man, die normaal gesproken dus nooit issues heeft, er last van kan krijgen.

En aan het eind van het gesprek: “Ik heb een akelige hoeveelheid mazzel gehad: ik ben in Nederland geboren, als witte, heteroseksuele man heb ik een voordeel, ik heb ouders die als voorbeeld kunnen dienen en me ook af en toe een schop onder mijn hol hebben gegeven, en ik heb een goede aandachtsspanne, ik kan relativeren, 14 uur per dag werken. Er zijn wel veertig knopjes die bij mijn geboorte al goed stonden.

Heteroseksueel is hij dus. Dan rest wel de vraag: hoe wist Jekel destijds in De Slimste Mens wat een LBD is? Hij won er zelfs een aflevering mee. “De little black dress! Mijn toenmalige vriendin keek vaak TLC en ik ging na een tijdje meekijken naar Say yes to the dress. Daar kwam de little black dress langs. Die bleek ideaal om te combineren.

De heteroseksuele voorkeuren van Jekel, bijvoorbeeld of hij een borsten- of billenman is, komen overigens niet voorbij in het interview.

Het hele Parool-interview met Diederik Jekel kunt u lezen via Blendle.

Lees ook: BLVD’s boze tante Diederik Jekel: ‘Wil geen zeurpiet zijn’ (27 april)

Foto: RTL

42 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mizzz Milly
mei 4, 2020 15:38

Maakt niet uit wat hij is…ik vind hem zowiezo leuk

Gast
anoniem
mei 4, 2020 12:13

niets serieus nemen

het staat in het parool……

Gast
😷Paulus
mei 4, 2020 09:05

😷Moet niet gekker worden, dit klinkt als: Uit de kast komen omdat je heteroseksueel ben. 😁😁

Gast
Jelle B.C.
mei 4, 2020 08:35

Diederik – zweetkees – Jekel liegt als ie zegt dat ie hetero is. Ik weet wel beter uit eigen ervaring!

Gast
Axel-F(Arnhem)
mei 4, 2020 01:32

Hij ? Hij straalt gay van hier tot kim youn un uit.

Gast
Geronimo
mei 3, 2020 22:56

Kasthomo, net als Luuk Ikink.

Gast
pepe
mei 3, 2020 18:51

hij is verloofd geweest met de dochter van Ernst Daniel Smit

Gast
Jan de Mal
mei 3, 2020 18:33

Altijd dat omgekeerde racisme van dit soort linkse gekkies. Maak wat van je leven en klaar. Met je gelul over 40 goede knopjes. LUL

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
mei 3, 2020 18:04

Dat geloof ik meteen. En die kerel naast hem op de foto?

Gast
Bedorven Aambeienspleet
mei 3, 2020 17:49

“De heteroseksuele voorkeuren van Jekel, bijvoorbeeld of hij een borsten- of billenman is, komen overigens niet voorbij in het interview.”

1 keer raden bij Jekel: manboobs

Gast
HBaz
mei 3, 2020 16:12

Het maakt weinig verschil; het is mijn type niet.

Gast
Wat
mei 3, 2020 15:30

Dus een heteroseksuele man kan niet weten wat een LBD is? Diep triest artikel dit. A new low. Dit was voor mij wel de laatste druppel, ik boycot mediacourant.

Gast
Carrie
mei 3, 2020 15:25

Ik ben verbijsterd. Hetero? Serieus?

Gast
Bedorven Aambeienspleet
mei 3, 2020 14:05

“Ik loop met mijn diabetes ook risico. Niet dat ik te koop wil lopen met mijn eigen shit, maar om te laten zien dat ook een jonge, gezonde, witte, heteroseksuele man, die normaal gesproken dus nooit issues heeft, er last van kan krijgen.”

Ehm Jekel, als je diabetes hebt ben je niet jong en gezond.

Gast
Lilly Labiamus
mei 3, 2020 13:08

@Max minstens zo zielig als een issue maken van je heteroseksualiteit.

Gast
Hatsevlats
mei 3, 2020 12:41

Waar gaat dit over nou ja oké gelukkig niet over corona Next rol wappies

Gast
💭🖱
mei 3, 2020 12:32

Diederik Jekel is een zeikerd. Zou m een luchtdicht mondkapje om doen

Gast
Alfons
mei 3, 2020 12:29

Het feit dat hij het tot 2x toe zo nadrukkelijk zegt, wil al genoeg zeggen….. homo dus 👍👍, maar dat zal over een jaar over 10 wel naar buiten komen als ook hij zijn coming-out eindelijk heeft gehad

Gast
max
mei 3, 2020 12:28

De meeste idioten die hier hun bagger uitstorten hebben het artikel niet eens gelezen. Doe eens moeite en lees het stuk en stop met die vuilspuiterij over mensen die je niet kent.

Gast
J. Bloemheuvel
mei 3, 2020 12:11

Wereldnieuws.
Het lijkt wel of ik het eerder wist dan hij nu, eindelijk, toegeeft.
Maar ik vind het ern zielige openbaring want het heeft
Niets met zijn tv werk te maken of het moet zijn dat hij
evt chanteurs/scgandknaaojez de wind uit de zeilen wil halen.

Gast
Jantje Shit
mei 3, 2020 11:42

Wow Luuk is flink aangekomen.

Gast
Henk
mei 3, 2020 11:36

Diederik Jekel is een coronajammerkont

Gast
Huismaker
mei 3, 2020 11:21

Natuurlijk.
Trouwens Rutten ook. Echt waar.

Gast
Max
mei 3, 2020 11:13

Zo, weer een nieuw slachtoffer gevonden om af te zeiken? Gezien de reacties is het weer aardig gelukt. Een issue maken van homoseksualiteit, hoe zielig kun je zijn

Gast
Fox Mulder
mei 3, 2020 11:12

Wat een stoere bink is die Jekel toch. Iemand koffie?

Gast
Pfff
mei 3, 2020 11:09

Tja en Albert Mol was een bouwvakster..

Gast
Rastom
mei 3, 2020 11:00

Is dit de broer van rapper Sjors?

Gast
henk broekhoest
mei 3, 2020 10:51

impliciet voor homo uitgemaakt door de ongetwijfeld gefrustreerde schrijver van dit ‘nieuws’

Gast
Lilly Labiamus
mei 3, 2020 10:47

Homo dus.

Gast
Semmie
mei 3, 2020 10:47

Heel slim van hem, je moet bij de media te werk gaan als bij een juridisch contract: overduidelijk zijn en geen mogelijkheden tot speculeren geven, alles uitsluiten.
Want de media maken je anders kapot, tenminste dat kunnen ze.

Zoals MC met dit artikel probeert hem te shamen.

Gast
real-Gordon
mei 3, 2020 10:44

MC: ik kijk ook vaak naar Say yes to the dress, maar dat komt doordat mijn vrouw en dochter daar graag naar kijken. Kunnen jullie nu dan een artikel over mij schrijven? Stelletje leeghoofden bij de redactie. Wanneer gaan jullie weer iets positief schrijven over Jan Roos?

Gast
man pan
mei 3, 2020 10:43

En wat is de nieuwswaarde van dit artikel ?

Gast
Derhal Flynn
mei 3, 2020 10:40

Kan dit wel?
Volgens mij gaat niemand het iets aan . Dit wist Petertje hoogstwaarschijnlijk niet eens, anders had hij een ander aangesteld.

Gast
Jim
mei 3, 2020 10:39

Zit mijn gayradar er dan écht zo naast? Dat zou voor het eerst zijn!

Gast
Trudy
mei 3, 2020 10:33

Schandalig!

Gast
Jack Hiemstra
mei 3, 2020 10:27

Absolute eis bij RTL 4! Elke man is daar homo, geen uitzonderingen. Zender is ook voor kinderen, zwangeren, peuters, homo’s, enz. Biezen pakken en plaats maken voor een echte nicht!

Gast
M.
mei 3, 2020 10:20

Nou Diederik, Als de MC lezers jouw heteroseksualiteit in twijfel gaan trekken en jij zo opdringerig en ongevraagd wil benadrukken dat jij hetero bent, dan is er iets aan de hand, Bij deze ben ik team: MC. Ik hoop dat Diederik snel de kastdeur vindt.

Gast
Apfelflapf
mei 3, 2020 10:20

Woest aantrekkelijke man .

Gast
Victor
mei 3, 2020 10:10

Hij was toch met die Coosje, dochter van Ernst Daniel Smid? Los van zijn seksuele voorkeur: prima gast die Diederik. Meer brains op tv, altijd goed.

Gast
Curryworst
mei 3, 2020 10:08

Haha, hij zegt het echt. Tot 2x toe. ‘Witte’.
Lekker politiek correct meeliften met de identiteitspolitiek. Waar je nu ook niets meer over hoort.
Je bent gewoon een b0lle blanke Hollander.

Gast
Hugo
mei 3, 2020 10:08

Hij kan ook liegen. Doen ze allemaal achter de desk bij Boulevard.

Alles voor de kijkcijfers.

Gast
Ralf
mei 3, 2020 10:01

Gelukkig maar
Hoef ik niet bang te zijn dat hij op mij valt met zijn ongetwijfeld harige penis

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen