Nikkie Plessen compleet uitgekotst door haar buren

Op een vermogen van 28 miljoen euro zitten, maar wel overheidssteun vragen om in coronatijd het personeel van je kledingwinkeltjes te betalen: Nikkie Plessen kreeg eerder deze week flink wat drek over zich heen. Helaas voor de Boulevard-ster is de strontkar nog niet vertrokken, want weekbladen Privé en Weekend komen deze week afzonderlijk van elkaar met een verhaal over de enorme frustratie die La Plessen opwekt bij haar buren. Zij ergeren zich suf aan haar proletengedrag.

Nikkie Plessen en haar partner, liftmiljonair Ruben Bontekoe, kochten in 2018 voor bijna 6 miljoen euro het pand van de buren in de Amsterdamse Van Eeghenstraat. Het plan was om er appartementjes in te maken die in de verhuur zo’n 5.000 euro per maand opbrengen, de tuin bij hun eigen tuin te betrekken, daar een tuinhuis in te zetten én een extra verdieping ónder het huis te maken.

Het resultaat? De verbouwing die in 2018 begon houdt nog zeker tot 2021 aan. Ondertussen vrezen de buren voor verzakkingen, aangezien het een riskante verbouwing is: het ‘onderkelderen’ van huizen is niet voor niets aan banden gelegd door de gemeente Amsterdam. Daar komt nog bij dat de parkeerplaatsen voor de woning al jaren zijn afgezet voor de verbouwing. Zélf kunnen ze er wel staan, omdat ze bij de verbouwing betrokken zijn.

Proletengedrag

Het is duidelijk: Nikkie heeft de chique Van Eeghenstraat behoorlijk op zijn kop gezet. “Ik denk dat ze inmiddels al tien, vijftien keer voor de rechter hebben gestaan, maar ze hebben de vergunningen en krijgen vaak gelijk“, zegt een omwonende in de Weekend.

Het is vooral haar proletengedrag dat velen een doorn in het oog is, zegt deze bron. “Veel mensen die hier al lange tijd wonen hebben wel het huis, maar niet het geld. Zij willen de buurt niet uit, maar zien rijke mensen alle beschikbare panden opkopen. Het heeft voor een heel andere sfeer in de buurt gezorgd.”

Oud-Zuid is een hele dure patserbuurt geworden. “Daar kan het stel natuurlijk niks aan doen, maar met name Nikkie zorgt voor irritaties en wordt met argusogen door de buurt bekeken. Hoewel ze altijd aardig is, denkt ze zich alles te kunnen veroorloven.”

Financieel kán dat ook bij hen, maar Nikkie parkeert bijvoorbeeld haar elektrische karretje midden op de stoep en vindt het dan heel vervelend als ze daarop wordt aangesproken. Dat heeft kwaad bloed gezet.

Proletenfeest

Het verhaal in weekblad Privé gaat nog een stukje verder. Dat gaat over het huisfeestje dat Nikkie op 8 mei gaf ter ere van haar 35ste verjaardag. Daar is zelfs de politie aan te pas gekomen, vertelt een anonieme buurvrouw.

Een Privé-bron, die niet met naam genoemd wil worden omdat ze dan bang is voor nog meer ellende, kan niet meer aanzien wat er allemaal gebeurt in haar ooit zo rustige straat in het exclusiefste deel van de hoofdstad“, is te lezen in de intro.

Deze buurvrouw zegt dat de maat voor veel buren vol is: “Het is een schande wat ze uithalen, de hele buurt kotst ze uit. Je mag best een feestje geven, daar is niets mis mee, maar houd dan wel een beetje rekening met je buren, zéker in deze tijd.”

Tot diep in de nacht werd er harde muziek gedraaid, zegt ze. “Mensen op de achtergelegen Willemsparkweg hoorden zelfs binnen de harde basdreunen. Een van de naaste buren van Nikkie en Ruben – de man is al op leeftijd en zijn vrouw is ziek – kon er niet van in slaap komen.”

Deze oudere man riep vanuit zijn tuin of het allemaal niet wat zachter kon. “Zijn letterlijke woorden waren: ‘Ik hoop dat onze buren beseffen dat ze ook buren hebben.’ Nou, dat was nog netjes gezegd toch? Maar hierop kreeg die man weer een scheldkannonade over zich heen waar de honden geen brood van lusten. Eerst door Ruben, later door Nikkie, die met haar hoofd door de haag was gekropen en haar bejaarde buurman bejegende. Ook schreeuwde ze nog: ‘Ik ga de hele straat opkopen!’ Het was zo platvloers…

Privé heeft ook foto’s van vernielingen in een naastgelegen tuin die door Nikkie en haar mede-feestgangers zouden zijn aangericht. “De overlast en ruzie werd zo erg, dat de politie erbij werd gehaald. Die heeft de boel gesust, er is een gesprek geweest en de agenten hebben een en ander op papier gezet.”

‘Bang voor Nikkie

Waarom durft men hier niet mee naar buiten te treden? “Niemand durft eigenlijk wat te zeggen, omdat ze bang zijn voor het stel.”

De spanning is om te snijden in de straat, zegt de bron. En dat komt allemaal door de eerdergenoemde verbouwing. “Hoorndol werd iedereen daarvan, er kwam geen einde aan. En het resultaat? In de tuin staat nu een afschuwelijk lelijk zwart gebouw, dat veel mensen een doorn in het oog is. Het maakt ze allemaal niet uit hoe de buurt erover denkt.”

Er zijn ideeën om een handtekeningenactie op touw te zetten om instanties te vragen de overlast te stoppen. Met een lang zomer te gaan, met waarschijnlijk iedereen thuis, kan dit zo echt niet langer!

Hi hi

Zelf laat Nikkie in een reactie aan Privé weten: “Hi hi voor ons hier echt geen verhaal.”

Showbizzsite Bekende Buren vat het allemaal handig samen: “Het is altijd leuk wanneer iemands ware aard plotseling naar boven komt. Dat is ook het geval bij Nikkie Plessen. Klasse is iets dat kun je niet kopen en dat blijkt in haar geval ook zo te zijn.

Foto: RTL

86 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Big sister
mei 25, 2020 23:00

Vreselijke types, helaas geeft geld macht en grootheidswaan, waar is Willem H sls je hem nodig hebt…Abfuhren deze vrouw en Schnell…

Gast
Piet
mei 25, 2020 16:46

Liever deze Nikkie met een echte kut dan die andere met die dikke opgemaakte kop en wat hangt daar tussen zijn/haar benen?

Gast
Jim
mei 25, 2020 16:25

Bosuil Nikkie met die achterlijke bos nephaar op dat gekke hoofd. Dat maffe wijf en die slapjanus van een vent van haar moet je gewoon een stoot tussen hun asymmetrische ogen geven, dat is de taal die deze proleten verstaan. Niet praten gewoon beuken.

Gast
Axel-F(Arnhem)
mei 25, 2020 15:14

Als ze staats sub heeft aangevraagd en echt zoveel geld heeft, moet ze weg.
gewoon weg.

Gast
Kneefel
mei 25, 2020 12:10

Tja…dit zijn de nieuwe rijken, asociaal in gedrag en nooit gehoord van etiketten…geef mij maar mentaliteit van ‘oud geld’ als je nog weet wat daarmee bedoeld wordt…

Gast
Sookie Stackhouse
mei 25, 2020 09:45

Deze plagiaathoer moet eigenlijk nergens meer aan de bak komen……als zij haar bek opendoet in dragon’s den vraag ik me af wie ze gepepen heeft om daar te mogen zitten. Het wijf kan echt niks behalve jatten van een ander….

Gast
Frank
mei 24, 2020 22:05

Stom wijf staat altijd met de ogen dicht bij boulevard.

Gast
Ruben
mei 24, 2020 21:07

Bla bla bla bla chocoladevla

Gast
Clevus Jackson
mei 24, 2020 19:04

het is omdat ik val op leuke en verzorgde vrouwen. Anders had nikkie wel een kans gemaakt bij mij! Echt wel!

Gast
WikiPedia
mei 24, 2020 18:14

Onderweg naar morgen – Marieke de Jong (1998 – 1999)
Goede tijden, slechte tijden – Nikki (2001)
Wet en Waan – gastrol, Bianca (2001)
Costa! – gastrol, Berdien (2002)
IC – gastrol, Tessa (2002)
Onderweg naar morgen – Lizzy Vehmeijer (#2) (2003 – 2005)
Kees & Co – Mariël Speier (2004 – 2006)
Hotnews.nl – Irina van Beek (2006)
TMF – VJ Nikkie (2006 – 2008)
Dancing with the Stars 3 (2007)
Can’t buy me love – presentatie en gastspeler (2008)
Miss & Mrs. Perfect (televisieprogramma) – presentatie (2008)
We Love The 90’s (televisieprogramma) – presentatie (2009)
Ibiza 24/7 (televisieprogramma) – presentatie (2009)
Holland’s Best Fashion Designer (televisieprogramma) – presentatie (2010)
X Cherso (televisieprogramma) – presentatie (2011)
De 15… (televisieprogramma) – presentatie (2010 – heden)
New Chicks: Brabantse Nachten op Curacao (televisieprogramma) – presentatie (2011)
AVRO Junior Dance – VIP-jurylid (2012)
RTL Boulevard – lifestyledeskundige (2014 – heden)
Dragons’ Den – jurylid/dragon (2020-heden)

Gast
Dr Pepper
mei 24, 2020 17:58

Heb je zoveel geld en dan ga je in Amsterdam wonen. Voor hetzelfde bedrag heb je een grote lap grond met een gigantische villa midden in de natuur.

Gast
Bert Kleinstra
mei 24, 2020 15:37

De buren van Nikkie Plessen zijn stuk voor stuk jaloerse zeikende zure droge oude wijven die niks anders te doen hebben dan de hele dag uit het raam te kijken. Zonder een sprankje hoop op verbetering van hun bestaan lopen ze constant af te geven op alles wat ze zien. Bouwcontsiner in de straat: bellen! Kapvergunning aangevraagd? Bezwaar maken! Auto even dubbelgezet: sleepdienst bellen! Fietsen met kratje in het rek? Klagen bij stadstoezicht! Fietsen op de stoep: ruzie maken! Echt een zooitje bijeengeraapte kutburen zijn het en dat maakt de sfeer in de straat ook extra explosief. Ze denken allemaal dat ze wat voorstellen.

Gast
Zeikerd
mei 24, 2020 15:10

@jaap aap reageer jij nou op je eigen reacties? Dat is echt zielig!

Gast
Jaap Aap
mei 24, 2020 15:08

@Jaap Aap om 13:10:

Alleen de trouwe fans van de enige echte Jaap Aap zouden haar doen. Dat is het grote verschil tussen jullie en mij!

Gast
Bejaarde
mei 24, 2020 15:06
Gast
WEST*1
mei 24, 2020 13:39

Fien de la Mar was een grote ster , een groot actrice met de noemer de grote K
er zijn maar weinige die in haar schaduw kunnen staan !

Gast
nn
mei 24, 2020 13:26

@Andre Hazes ☑️
Fien de la Mar ?

Gast
RaymondVL
mei 24, 2020 13:16

Nou, niet alleen door haar buren hoor. Bijna heel Nederland kotst op die over het paard getilde jatmuis.

Gast
Jaap Aap
mei 24, 2020 13:10

Ik ben jaap aap en zou haar graag doen

Gast
Banaan
mei 24, 2020 12:53

@polletje 1 natuurlijk!

Gast
Her
mei 24, 2020 12:47

Jaap
Jammer jaap. Maar met een beetje mensenkennis was het niet zover gekomen. Als je alles betaald dan maak je van jezelf een hoer en dan krijg je ook een hoer. Hoe je jezelf behandeld is hoe een ander je zal behandelen en visa versa. Succes de volgende keer!

Gast
Polletje
mei 24, 2020 12:42

Wow al die haatreacties.

Ik denk dat ik de uitslag wel kan raden op de volgende poll.

Zou je Nikkie van een klif afduwen als je de kans had?
1= Ja 2= Nee

Gast
Dr. Bibber
mei 24, 2020 12:37

Elegantie ten top

Gast
Big Bosser
mei 24, 2020 12:36

Nikki doet haar ding met geld van manlief, mag.

Maar het domme oppervlakkig vrouwenvolk koopt al die troep van haar.
Geselecteerd door Kate-Coke Moss. 😂

Gast
teuntje
mei 24, 2020 12:28

Ordinaire tokkie ho e ze er bij zit in Boulevard een echte stinkhoer haar man heeft geld zelf kan ze niks dan zich als een aso opstellen

Gast
Big
mei 24, 2020 12:28

Is ze vergeten haar bek af te vegen nadat de buurman in haar gezicht kwam of wat is die witte vlek op haar kin?

Gast
Lilly Labiamus
mei 24, 2020 12:12

Vroegoud oranje heksje dat de zakenvrouw speelt met haar gejatte kleedjestoko en altijd weer bij manlief terecht kan voor centjes.

Gast
Romme Doe
mei 24, 2020 12:04

@jaap
zo 24 mei 2020 om 11:58

Aha, Jaap is ervaringsdeskundige.
Vertel Jaap, ook door je ex leeggeplukt?

Gast
jaap
mei 24, 2020 11:58

iedere vrouw is de prive hoer van haar man, vriend etc.

Het gaat om geld en deze is leeggeplukt dan opeens houden ze niet meer van je.

Gast
Arie
mei 24, 2020 11:46

“Van niets tot iets, kent zich zelve niet”.
MC vergist zich ook: “boulevard ster: an me hoela!

Het rare en droevige is ook nog, dat ze zelf denkt dat ze mooi en knap is met die hooiberg op haar hoofd. Nou ze heeft geen klasse, teveel kapsones en ik kotst als ik haar op TV zie en gauw weg zap! En ik ben geen Amsterdammer.

RTl is er nu geen echt niveau meer te vinden op jullie terrein?

Gast
Peter
mei 24, 2020 11:42

Deze mensen en velen BNers zijn keihard lopen over lijken .Ik egoisten profiteren van onze aandacht en steun door naar concerten te gaan en kleding te kopen van hun en vaak door slinkse wegen de belasting te ontduiken Wij Nederlanders zijn zo naïef daar maken zei misbruik van en denken dan dat ze zich alles kunnen permiteren ..Al die zogenaamde BNers klagen nu het meest en profiteren weer van ons Nederlandse Naïevelingen stom zijn we zei vragen met al hun duizenden en miljoenen euro’s steun aan .😂😋word wakker pik het niet koop niets van hun en ga niet meer naar concerten of. Theather Degenen die het verdienen zijn de mensen die maanden hard hebben gewerkt in n deze Covid-19 ellende Verplegend personeel supermarkt personeel met risico van eigenleven en het minst betaald krijgen. Denk daar eens aan zei zijn ons goud niet dat BNR volk dat altijd maar aandacht wil .

Gast
Jaap Aap
mei 24, 2020 11:39

Domme snol.

Gast
CopycatNikki
mei 24, 2020 11:36

Haha @anouk! Naast elke dag bij Boulevard staan, is vreemdgaan inderdaad een tweede hobby. In de wandelgangen is ’t ook bekend dat mevrouw copycat mede-verantwoordelijk was voor de breuk tussen Sylvie en Rafael. Boulevard was hier ook van op de hoogte, maar wilde dit nooit delen.

Gast
iemand
mei 24, 2020 11:34

Wat ik niet begrijp is hoe kan zij feest gevierd hebben met vrienden in corona tijd. Heeft de politie toen die langskwam haar niet op de bon geslingerd en heeft ze nu ook een strafblad. Of klopt dit hele verhaal niet.

Gast
Dorine
mei 24, 2020 11:29

Het is als een luchtballon; hoe hoger ze komen hoe kleiner ze worden.
Iemand met geld en gebrek aan manieren kan een straat kopen, maar helaas geen beschaving. Wie is daar nou jaloers op. Zeker de mensen in Oud Zuid niet.
Zonder manieren, maar met coke, drank en een feestje is geen pretje om naast je te hebben waar en voor wie dan ook.

Gast
Geronimo
mei 24, 2020 11:22

Even terzijde, maar ik vind dat die Plessen niet echt mooi opdroogt. Al dat plamuur en al die botox kan toch niet goed zijn voor je. Als ook het resultaat te wensen overlaat, waarom zou je het dan doen? Een gebrek aan klasse en stijl, ligt daar misschien de oorzaak?

Gast
Wijze van Zion
mei 24, 2020 11:21

Tsja, als je als varken in de manege wordt geboren, maakt je dat nog geen paard….

Gast
Dick Stryker
mei 24, 2020 11:15

Ik dacht dat dat wicht al dik over de 50 was met die harde grote kop, lijkt wel een verklede bouwvakker die nicker plagiarism. Wibra zooi voor goudgeld. Die domme wijven kopen het wel daar in Amsterdam.

Gast
Stanislav
mei 24, 2020 11:13

Het kleine Nederlandse wereldje draait tegenwoordig geheel om de wensen van zure zeikbejaarden.. Verkoop je dure pandje en koop een vrijstaand huis ergens in Drenthe denk ik dan..

Gast
Banaan
mei 24, 2020 11:13

Wat een eng mens is dit zeg!

Gast
Nette.Opa.69
mei 24, 2020 11:04

Ik zou er wel een kunstje op kunnen.

Gast
Paul Lamote
mei 24, 2020 11:03

Ik proef nogal wat jaloezie van sjieke mensen in de buurt zonder geld.

Gast
Ron
mei 24, 2020 11:01

De meest arrogant me irritante IQ-loze vrouw op tv

Gast
Huub
mei 24, 2020 10:59

Al die oude mensen in de straat zijn gewoon jaloers op Nikkie

Gast
..
mei 24, 2020 10:58

scheisse

Gast
Omhoog gevallen meisje, nieuw geld maar het blijft een tokkie
mei 24, 2020 10:52

Droevig type die met het veel geluk en gelik het nodige geld bij elkaar heeft gegraaid.

Maar de innerlijke mens veranderd niet, sterker ket laat zich nog beter duiden in zo’n situatie en dan blijft het asociale karakter toch niet te veranderen.

Gast
Gwendolyn
mei 24, 2020 10:46

Het raarste in dit stuk: er staat dat ze pas 35 werd! Ik dacht dat dat al tegen de 50 liep met d’r plastic kop. Ze is net Playmobil!

Gast
Ron
mei 24, 2020 10:41

Het verwondert me niets dat gedrag van Plessen met haar copycat ontwerpjes en haar totaal niet relevante gereutel in Boulevard.

Gast
Bron Baron
mei 24, 2020 10:33

Anouk
zo 24 mei 2020 om 9:43
als dat goedkope meisje 24 miljoen zou hebben, ging ze niet een paar keer per week voor een paar tientjes bij boulevard staan.

Zeker wel, gratis ook.
Aandacht aandacht aandacht.

Gast
GrijzePilion
mei 24, 2020 10:27

Bn’ers zijn kakkerlakken, en deze crisis is het ideale moment om ze eens allemaal te verdelgen want nu is eens te meer duidelijk geworden dat ze er niet toe doen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen