Nikkie Plessen heeft 28 miljoen, vraagt overheidssteun

RTL Boulevard-ster Nikkie Plessen heeft het geschopt tot Quotes Top 100 Jonge Selfmade Miljonairs. Ze staat op de 32ste plek met een geschat vermogen van 28 miljoen euro, dat ze heeft opgebouwd met haar kledingmerk Nikkie. Een torenhoge schatting, maar toch was Plessen er aan het begin van de coronacrisis als de kippen bij om aan te kloppen bij het noodhulploket van de overheid. Haar klanten bleven weg en de kosten liepen door. “Dan moet je diepe zakken hebben“, legde ze uit bij WNL.

Plessen heeft diepe zakken, maar gelukkig zijn die van de overheid nog veel dieper. Door aan te kloppen bij het noodhulploket van de overheid hoeft de miljonaire niet zelf op haar vermogen in te teren.

Ze is erg te spreken over de subsidieregelingen. “Ik moet zeggen dat ik het heel erg goed vind. Maandag om half negen hebben wij bij het loket alles ingeleverd en drie dagen later kregen we de eerste betaling al binnen van de overheid, dus daar zijn ze echt heel snel in geweest. Absoluut complimenten daarvoor.”

De katoendiva zegt 470 personeelsleden te hebben en fabrieken in Wuhan en Italië. De fabrieken in China waren volgens haar al snel onder controle. “Daar hebben we heel erg last van gehad in het begin van het jaar, maar in China viel het coronavirus tijdens Chinees Nieuwjaar, dus dan gaan fabrieken sowieso al vijf weken dicht en daar hou je in je planning ook rekening mee.

Inmiddels krabbelt de retailsector weer wat op, al mogen er vanwege de 1,5 meter afstand maar een maximaal aantal mensen in haar winkel. Kostbare ruimte, dus Plessen heeft geen zin meer in snuffelaars. Mensen die bij haar komen shoppen moeten wel gewoon wat kopen, aldus de Boulevard-diva.

Al met al vindt weekblad Televizier het allemaal een beetje asociaal van Plessen. “Nikkie Plessen klopt bij de overheid om haar personeel te kunnen blijven betalen in coronatijd. Dat zou ze met 28 miljoen natuurlijk ook gemakkelijk zelf kunnen doen.

Foto: RTL

116 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Van der wagt
mei 28, 2020 15:57

Deze dame wil graag in het nieuws en maakt misbruik van de mogelijkheden en wij geven haar een podium

Gast
Stevan
mei 28, 2020 15:18

Asociaal dat zij een beroep doet bij de overheid terwijl zij 28 miljoen heeft,en dat verjaardagsfeest vind ik echt niet kunnen ASOCIAAL en dan wil zij de hele straat opkopen wie denk zij wel dat ze is.
En hoe zij gekleed is altijd een minirok en dat kapsel met middenscheiding geen porum ze lijk echt op een hoger.

Gast
sjakie
mei 24, 2020 08:44

het enige wat ik hierover kan zeggen dat ik dit ronduit belachelijk vindt de regering en ja daar gaan we weer het stelletje vvdérs steunen elkaar 4 miljard voor KLM nu worden bekende Nederlanders die 28 miljoen hebben ook nog geholpen terwijl er legio mensen zijn waaronder ik niks meer hebben
door dat k..virus waar ik nu thuis mee zit wordt mijn contract niet verlengd ook al zo’n groot super bedrijf waar de ceo zn zakken vult over de rug van jan met de korte achternaam.
er wordt nu overal misbruik gemaakt en de elite vullen hun zakken nog meer
nou van mij mogen ze het allemaal krijgen

Gast
Mark
mei 22, 2020 14:00

Jij staat ook in de quote 100? Ondernemen is een risico maar de kleine man mag gecompenseerd worden meer als dat. je echt niet goed snik met dat vermogen om de staat nog uit te buiten. Als je nog een domme reactie hebt….de meeste moeten soms thuis blijven of ze willen of niet. De rijke onder ons voetballers Ed leveren in. Dat is normaal en dat doe ik ook hypocriet. Maar goed als je thuis zit weet je wat je bent volgens deze man. Bah

Gast
Juriaan
mei 22, 2020 12:19

@Mark
Je kunt ook zeggen dat ondernemers hun eigen broek maar moeten ophouden maar dan moeten ze ook net als in de VS hun mensen kunnen ontslaan als er geen werk meer is. De echte parasieten zijn de werknemers die thuiszitten maar wel doorbetaald willen worden.

Gast
Mark
mei 22, 2020 12:11

? Ze betaald belasting…. Recht er op? Ik heb ook het recht om mijn oudere buren niet te helpen met de container buiten zetten, geen vrijwilligers werk doen. Op de school mee te helpen noem maar op. Waarden geld voor mij hoger als de normen. Groot verdienen is prima als je dit naleeft. Alleen is blijkbaar ondernemen zo een minder risico. Ik zeg als je verliest een keer mag je ook wel eens op de blaren zitten. Wat bedenkt je zelf wie dit geld mag ophoesten straks? Juist ja. Dat ze het krijgt is nog erger dan het vragen. Man man restaurants naar de haaien noem maar op. Geen idee van de wereld behalve van goedkoopste knechten die met een stok boven hun hoofd de kleertjes maakt voor de dames zonder zelfvertrouwen. Die gene die echt naar de knoppen gaan kijk die maar eens in de ogen Nikkie profiteur van regels

Gast
Ivo
mei 21, 2020 23:18

Parasiet van het jaar: Nikki Plessen

Gast
Louise
mei 21, 2020 21:58

Ronduit schandalig en dan kan het gezegd worden “ze betaald toch ook belasting” pffff 28 miljoen waar hebben we het over vreet dat eerst lekker op moeten andere met veeeeeeel minder eigen vermogen ook echt bah bah geen woorden voor

Gast
Peter
mei 21, 2020 20:01

Als je sex met de mol hebt kom ver in deze kut gooi

Gast
IKNOW
mei 21, 2020 19:51

ach die perignon met zijn schijtmerk trust (niets ontwerpen, alles goedkope chinese rebrand meuk) zit ook bij dragons den.

Gast
AdeR
mei 21, 2020 19:30

Wat een veelal domme reaktie van heel domme mensen.

Gast
Jop
mei 21, 2020 18:51

Ze betaald belasting toch? Ze heeft net zoveel recht als ieder andere ondernemer. Omdat ze het gedaan heeft wilt het niet zeggen dat ze haar vermogen moet op eten toch?

Gast
Mark
mei 21, 2020 18:13

Ik kan me vergissen maar dit soort type,s vallen op mensen met geld. Wordt ze gedropt voor een straks een met minder rimpels…Let maar op. En het merk is al bijna passé. Dan komt er in een keer de klad in. Dan is het huillie huillie en een nieuwe lover vinden. Ze had juist nu kunnen zeggen ik vraag geen steun! Dat had haar merk goed gedaan. Straks maar weer met de …….d. dat geld voor tatyana bridget en Yolanthe types allemaal. Of is Johnny de Mol echt zo knap? Ik kan me vergissen maar normaal val je niet op een tuinkabouter…ga maar in de poeier de krant uit de brievenbus halen. Alles bedacht en gemaakt. Bah

Gast
J b
mei 21, 2020 17:30

Schaam je diep Nikkie.

Gast
Esmiralda de Palm
mei 21, 2020 16:53

Ik ben blij,dat er nu eindelijk. N keer oprecht de waarheid word gesproken. Selfmade millonaire????Van Wat?? Ook de presentatie bij BLVD.Als zei praat doe ik mn geluid uit. Sorry ,maar bij de TV kantine word ze zooooo goed nagedaan. Complimenten
PS ik weet niet of deze reactie mag..

Gast
Genaldo
mei 21, 2020 16:04

Plessen, ik verdien 1800 euro per maand..dus blijf van mijn belastingcenten af….

Gast
Anoniem
mei 21, 2020 15:10

Ach, gossie meid (op zijn Amsterdams) heb je met 28 miljoen nog overheidssteun nodig? Zie je het niet meer zitten? Depressie valt goed te behandelen hoor. De psychiater heeft nog antidepressiva voor zwaarmoedigheid eens kijken of je daar van opknapt. Zou dat ook een narcist zijn? Mijn God dat zijn er dan wel veel in de tv, radio en media die daar last van hebben. Zou een regelmatige verplichte psychiatrische check-up bij Bekende Nederlanders niet gewoon standaard moeten zijn?
Oh, wacht dat is natuurlijk waar voor narcisten is niets goed genoeg dus aan de antidepressiva gaan dat soort lui niet, nee dat zijn alleen de lieve mensen die met haar omgaan die dat verplicht moeten slikken. Nee, want narcisten mankeren niets he? Die zijn gewoon in orde. Die hebben geen stoornis of zo. Dat ze de rest van de gemeenschap tot waanzin drijven dat ligt NATUURLIJK aan die ander.

Gast
Dorine
mei 21, 2020 14:29

Klopt hij was allen Nikki Plessen vergeten

Gast
Sander
mei 21, 2020 14:12

Dorine is in het bezit van laag IQ. Derksen benoemt de dingen tenminste en nermt geen blad voor de mond en zet mensen op de plekken die zij verdienen..

Gast
Sander
mei 21, 2020 14:11

Dorine is in het bezit van laag IQ. Derksen benoemt de dingen tenminste en nermt geen blad voor de mond en zet mensen op de plekken die zij verdienen.

Gast
Dorine
mei 21, 2020 13:57

En oh ja meneer Derksen het ontbreekt de nouveaux riches niet aan geld en sluwheid, maar helaas wel vaak aan fatsoen en intelligentie. Het is mi niet ook uw verdienste van fatsoen en verstand dat u als zoveel seizoenen mee mag. Dankzij het de sluwheid en de hebzucht van John de Mol krijgt u de ruimte om pedant uw meningen op onfatsoenlijke wijze te mogen oreren al zijnde de waarheid.
Barbie heeft ook een aantal seizoenen mogen meedraaien…. Die was wel stuk aardiger dat wel!!

Gast
Dorine
mei 21, 2020 13:31

Prima dat de overheid namens het Nederlands volk financieel ondersteund wanneer men onder water dreigt te raken. Maar dit is de onderneming van Mevr.Plessen en zij heeft zelf en haar echtgenoot genoeg kapitaal om een financiële injectie te geven aan haar onderneming.
Als je bij Boulevard uitgebreid staat te figureren voor het Quote verhaal, dan lijkt het mij logisch dat er zulke reactie komen en ja dat kan fatsoenlijker mhr. Derksen. Laat nu fatsoen niet bepaald uw handelsmerk zijn en door u als relatief begrip gehanteerd worden.

Gast
Suzy Wang
mei 21, 2020 11:10

Jaaaa dat is het. Yabjum achtig mokkeltje.

Gast
Barbera ten Have
mei 21, 2020 08:59

Geachte redactie
Zoals het altijd al gaat, worden rijken rijker als de wereld op zijn kop staat, dus deze Nicky ook.
Als ze echte ballen heeft, neemt ze de subsidie niet aan of doet het terug.

Gast
Universalfrederik
mei 21, 2020 07:39

Dat privé vermogen is vergaard over de hoofden van vele veelal onderbetaalde werknemers wereldwijd. Zo blijven de rijken der aarde stinkend rijk en wordt de rekening op termijn aan de gewone man gepresenteerd.

Gast
Olaf_claessen
mei 21, 2020 07:08

Wat een onzin . Zij heeft daar toch gewoon recht op. Zij betaald toch ook veel belasting!!! Dus wat zeuren die mensen nu ???? Ze doet het prima….

Gast
124
mei 21, 2020 02:00

Selfmade.. met enige hulp van landelijke bekendheid.. met weer enige hulp van goeie looks. Selfmade noemt men dat. Uphill battle, hardships.. LOL heel erg knap *applaus*

Gast
Kees
mei 20, 2020 22:25

Wat een ordinaire graaier, die Plessen! Aan de schandpaal met haar! Kots, kots…

Gast
Viefje
mei 20, 2020 21:12

Asociaal is nog niet eens het juiste woord. Ze zou zich diep moeten schamen dat ze dit doet. Niemand zou ooit nog iets van Nikkie moeten kopen! Met 28 miljoen lijkt me dat je wel kunt eten en het hoofd boven water kunt houden.

Gast
dmcvdsloot
mei 20, 2020 20:33

wat een egoistische trut.Hoe durft ze subsidie aan te vragen vragen en de kosten af te wentelen op de burgers. Die betalen het uiteindelijk . schandalige inhaal.

Gast
Lies
mei 20, 2020 20:21

voor sommige mensen is het lastig te begrijpen dat er een verschil tussen je privé en/of zakelijke vermogen.

Gast
Peter
mei 20, 2020 20:06

Zo! Dit is echt schandalig zeg.
Ze moet zich schamen. Te erg voor woorden dit.
Mensen gaan dood van de honger!! Nikkie!!!!

Gast
Piet Pannelap
mei 20, 2020 19:38

Gaby heeft het verstand van een goudvis. Mijn God. Alsof het goed zou zijn als iedereen arm is….. mafklappert.

Gast
Bjorn
mei 20, 2020 19:33

Rtl Boulevard zwijgt weer terwijl ze in de studio aanwezig is. Leren niets daar.

Gast
Gaby
mei 20, 2020 18:49

Ik heb er geen woorden voor. Hoe durft ze. Schandalig. Er zijn zoveel mensen die in armoede leven. Ze moet zich schamen

Gast
Kattie
mei 20, 2020 18:43

Ik vind dat geen leuk mens ..

Gast
M
mei 20, 2020 18:40

Dat achterlijke wijf is niet goed snik.
Duizenden ondernemers gaan failliet en zij houd haar hand op?
Ook de Overheid is niet goed snik om haar te betalen. Terug vorderen diep hap.

Ze moeten geld geven aan degene die het echt nodig hebben.
Vreselijk zulke aasgieren als Nikkie.

Gast
Abij
mei 20, 2020 18:38

Het is te gek voor woorden wie denkt ze wel wie ze is zoveel geld hebben en dan overheidssteun aanvragen als eerste in de rij pfff in Engeland was dat ook het geval met Victoria Beckham maar dat hebben ze terug gedraaid! De overheid moet eens beter controle houden en kijken of dit soort bedrijven genoeg winst heeft gemaakt de afgelopen jaren. Ik denk ook niet dat mevrouw Plessen voor niks bij RTL boulevard zit !

Gast
F.Verwaal
mei 20, 2020 17:52

Ze moest zich de ogen uit haar kop schamen.
Er zijn ondernemers genoeg die chef harder nodig hebben.
Als deze bloedzuiger ikke ikke en de rest kan stikken.

Gast
Pakkme van Agteren
mei 20, 2020 17:33

Een vermogen van 28 miljoen betekent niet dat ze ook letterlijk dat bedrag op haar bankrekening heeft staan. Bijna alles zal in vastgoed of aandelen zitten en dit is niet echt het moment om je aandelen te gaan verkopen.

Gast
Arie
mei 20, 2020 17:30

Je hoeft apen niet te leren klimmen

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
mei 20, 2020 16:41

Self made? Laat me niet lachen. Geld van haar partner. Daar heeft deze gold digger hem specifiek op uitgezocht.

Gast
Hans meijster
mei 20, 2020 16:32

Ik hoop dat niemand wat koopt bij haar en dat haar rekening gauw daalt

Gast
joop
mei 20, 2020 16:10

NIkkie???

het zit zeker in de naam.
zeuren en aandacht trekken ….

Gast
Marvin
mei 20, 2020 16:00

Als zij daadwerkelijk 28 miljoen heeft dan heeft ze daar hard voor gewerkt en ook enorm veel. Belasting aan afgedragen. Ze heeft dus recht op staatssteun.

Gast
Joop
mei 20, 2020 15:48

Ik wil ook wel steun , en graag veel.

Gast
Simon Megma
mei 20, 2020 15:40

Als Plessen haar benen een dag niet scheert heeft ze meer haar dan n pan macaroni van 3 weken oud!

Gast
Ciska Litoris
mei 20, 2020 15:38

Als Plessen haar benen een dag niet scheert heeft ze meer haar dan n pan macaroni van 3 weken oud!

Gast
Donald Dumb
mei 20, 2020 15:19

Egoiste…

Gast
Christian Bibo
mei 20, 2020 15:09

Nikkie Plessen, je moet je schamen met een geschat vermogen van 28.000.000 €,dat je nog overheidssteun durft te vragen.En asociaal ben je inderdaad ook ,om de klant te eisen iets te kopen ,wanneer hij/zij komt shoppen in één van je winkels.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen