Meilandjes leiden sterrenleven: privéjet voor Montana

We hoeven tijdens deze crisis gelukkig geen medelijden te hebben met de Meilandjes. Sterker nog: ze leiden door hun lucratieve tv-inkomsten een heus sterrenleven. Vanwege alle reisrestricties is dochter Montana zaterdag met een privéjet overgekomen naar Frankrijk om tijd met de familie door te brengen, werd gisteren gemeld op hun zender SBS 6. “De familie doet altijd bescheiden, maar het water staat ze toch nog niet helemaal aan de lippen“, zei Evert Santegoeds in Shownieuws.

Waar dochter Maxime permanent bij haar ouders in het Franse chateau woont, is Montana altijd in Nederland gebleven. Wel komt ze af en toe op visite, zo ook ditmaal.

Het was een luxe vlucht voor Montana, want ze heeft gebruikgemaakt van een privévlucht, aldus Santegoeds. Hij heeft gelijk contact opgenomen met het management van de Meilandjes om te vragen hoe dit zit.

Santegoeds: “Dan zegt het management dat het allemaal volgens de regels is gegaan en ze met iemand zou zijn meegevlogen, maar daar geloven we weinig van want je ziet verder niemand in dat vliegtuig.”

De Meilandjes boeren behoorlijk goed, denkt de Privé-baas. “Het is goed geregeld in elk geval.

Foto: SBS

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bert Kleinstra
mei 24, 2020 16:57

Deze pisnicht moet eens hard in zijn bek geneukt worden door geer en goor! Wat een engnek!

Gast
De Eerlijke
mei 24, 2020 16:38

Ik begin langzaam helemaal klaar met die overdreven pisnicht en zijn familie te raken, ongelofelijk wat zijn die snel veranderd zeg! Overigens is het streng verboden om als toerist naar Frankrijk te komen, maar met een prive jet mag het opeens wel? Wat is dat voor schande, er zijn zoveel familie die elkaar nu niet kan zien doordat ze buiten Frankrijk wonen maar zij mogen het blijkbaar wel?

Gast
Harry
mei 24, 2020 15:50

Al vliegen ze 3 keer per dag heen en weer in een privejet. Dat is toch hun zaak. Ze betalen het toch zelf.

Gast
Mohammed de Profeet
mei 24, 2020 15:02

Omdat dat kind een vieze hoerige heiden is! Zij moet afgemaakt worden! Leve Allah!

Gast
Simone van de Wal
mei 24, 2020 15:00

Is hier sprake van enige jaloezie?
Waarom mag dat kind zogenaamd niet vliegen?
Het is betaald en bij de douane was geen beletsel.
Dus??

Gast
Mick
mei 24, 2020 14:19

Ze verdienen het toch ook. Ze halen topcijfers. Als dit op de NPO te zien was haalden ze makkelijk drie miljoen kijkers.

Gast
Trudy
mei 24, 2020 12:32

Montana…..???? zijn dat menthol sigaretten?

Gast
Micky
mei 24, 2020 12:29

Hebben we verder ook niks mee te maken dus laat ze lekker..

Gast
Jensen
mei 24, 2020 12:21

Fvd journaal… ben je gek

Gast
Jaap Aap
mei 24, 2020 12:04

@Huismaker: tijd voor je dwangbuis en ductape…

Gast
Barry Man
mei 24, 2020 12:00

En de Meilands lachen de hele wereld uit. Hahaha

Gast
Huismaker
mei 24, 2020 11:37

@B
Dank je. Ga ik doen, maar eerst nog even naar het FvD journaal kijken.

Gast
B
mei 24, 2020 11:00

Huismaker kom van je zolderkamertje af en thee met koekjes eten . Ik adviseer de sprits , altijd lekker bij thee en koffie.

Gast
ano@niem.nl
mei 24, 2020 10:57

Ze hebben wel een probleem. Deze B-acteur wordt zo langzamerhand uitgekotst.
Hij speelt een homo met extra maniertjes en gilletjes.

Gast
Huismaker
mei 24, 2020 10:51

Ik kon mijn oren niet geloven bij WNL daarnet met Rick Nieman (vvd).
Dat Ollengren (DDR66) het referendum als een sneltrein afschafte (alleen de DDR heeft dat zelfde ooit gedaan)omdat de uitslag haar niet beviel is bekend, maar ze wil nu ook de verkiezingen afschaffen. Dat we nog maar lang het beleid van vvd/DDR66 = EU blijven slikken. Natuurlijk knikt Nieman heftig. Vooral omdat Baudet stelling neemt, is dat een reden om dat te combineren met allerlei
“-ismes”.
Het werd nog erger nog één van de gesprekpersonen (ook vvd-er) riep dat we rustig nog maar de verkiezingen een jaar kunnen uitstellen. En als nationale smoes ? “Corona”! Dat Wiebes (vvd) riep dat ondernemers die failliet gaan hun eigen schuld is, wordt angstvallig stil gehouden. Wiebes is weer in de kast om alle schade voor de vvd te beperken. Wellicht hopen ze dat het plebs, na een jaar extra vvd alles weer is vergeten.
TIP: Kijk naar het FvD-journaal (YouTube) van vrijdag en begrijp wat ze van plan zijn!

Gast
Gwendolyn
mei 24, 2020 10:35

Montana. Dat is die zonder koter toch?

Gast
GrijzePilion
mei 24, 2020 10:24

Wauw wat goed zeg! En Evert Santegoeds zegt het dus dan is het sowieso waar en betrouwbaar want Evert is de meest betrouwbare man van Nederland!!!

*kots* op die meiland figuren

*dubbelkots* op evert

En wie noemt zijn kind in hemelsnaam Montana? Stelletje achterlijke tokkies hahah

Gast
Martien
mei 24, 2020 10:23

Wat goeeeeeeeed!

Gast
M.
mei 24, 2020 10:13

Nederland Frankrijk kost al 7 duizend euro, heen en terug tussen 10.000 – 14.000 euro. Geldverspilling

Gast
RoccoS
mei 24, 2020 10:11

Santegoeds had even moeten doorpakken en moeten uitzoeken hoe het mogelijk is dat ze Frankrijk in is gekomen ondanks dat het land de grenzen op dit moment nog gesloten houdt. Er zijn al diverse gevallen bekend van mensen met privé-jets die bij aankomst op het vliegveld linea-recta retour moesten van de Franse grenspolitie.

Gast
By the way
mei 24, 2020 10:07

Santegoets is iemand die fout zou zijn in de oorlog. Wat een volksverrader is dat toch.

Gast
Linde
mei 24, 2020 09:57

Is dat bakkie niet van John de Mol himself?

Gast
HUGO
mei 24, 2020 09:44

Het is jullie gegund.

Ze klagen niet als Bn’ers dus ….. Wat goooeeeeddd.

Gast
mark2
mei 24, 2020 09:41

Als Ze dat zelf betalen… wat is het probleem? Ik heb ze nog nooit horen klagen (daarover)….

Gast
Geertje.
mei 24, 2020 09:41

Het programma wat SBS nog overeind houdt.
Daar doen ze alles voor.

Gast
Pieter
mei 24, 2020 09:41

Een privé-jet kost niet zo heel erg veel.
Elk bedrag is relatief, en als het toestel toch al ergens in de buurt moest zijn dan betaal je nog minder. Vaak zijn het alleen de landingskosten die enorm kunnen variëren en de taxi van het vliegveld naar je eindbestemming.
Over de fooi voor de piloten kun je vantevoren afspraken maken zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Gast
Pieter
mei 24, 2020 09:40

Een privé het kost niet zo heel erg veel.
Elk bedrag is relatief, en als het toestel toch al ergens in de buurt moest zijn dan betaal je nog minder. Vaak zijn het alleen de landingskosten die enorm kunnen variëren en de taxi van het vliegveld naar je eindbestemming.
Over de fooi voor de piloten kun je vantevoren afspraken maken zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Gast
Robbert
mei 24, 2020 09:39

Of de productie heeft het gewoon geregeld.

Gast
Veter r de Pries
mei 24, 2020 09:38

Lekker is dat, met 3 lijpe wijven opgesloten in een kasteel ruïne in f@cking frankrijk

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen