Geen coronastop Veronica Inside: talkshow door in juni

De mannen van Veronica Inside zijn nu al geruime tijd op de buis zónder dat er gevoetbald wordt en dat blijft ook even zo. Hoewel aanvankelijk het plan was om aan het eind van deze maand met zomerstop te gaan, blijft het VI-trio ook in juni nog op de buis. Dat heeft Talpa Network laten weten aan De Telegraaf. Wel wordt het aantal uitzendingen teruggeschroefd: VI is er straks alleen nog op maandag. “Wegens succes zal Veronica Inside tot en met 29 juni op de zender te zien zijn.

De maandageditie van VI is altijd al de meest bekeken editie van het programma. “Er is gekozen voor de maandag, zodat de mannen kunnen terugblikken op het weekend en vooruitblikken op de week. Op deze manier hopen we de fans een plezier te kunnen doen.”

Na 29 juni is er definitief een zomerstop. “Het is nog niet bekend wanneer Veronica Inside weer zal worden hervat.

Eerder deze maand hield Johan Derksen nog rekening met een vroegtijdig einde van VI, omdat de advertentie-inkomsten van Talpa met zo’n 80 procent zijn gedaald. “Door de coronacrisis hebben bedrijven helemaal geen trek om te adverteren.”

Derksen: “Wanneer de productiekosten van zo’n programma hoger worden dan de reclame-inkomsten, dan zijn mensen bij commerciële televisiestations sneller geneigd om er een film in te gooien, in plaats van zo’n programma, want die film hebben ze toch in het magazijn liggen.

De vrijdagavond van Veronica wordt vanaf juni ingevuld met films.

Foto: SBS

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
ikweethetbeter
mei 22, 2020 18:28

Ik moet er niet aan denken ,ik ben verslaafd aan het programma !!!!!!

Gast
TopShow
mei 21, 2020 19:29

Heerlijk, gelukkig is nog echt leuke tv.
Jammer dat het alleen nog op maandag is in juni, terwijl de vrijdag show in coronatijd niet onder doet voor de maandag kwa kijkgedrag.

Gast
Paul Lamote
mei 21, 2020 14:03

Jammer dat het nog maar één keer per week is.

Gast
Wendy
mei 21, 2020 11:58

Marko
do 21 mei 2020 om 10:04
West,

Zielige reactie!!!

—-
Zie de waarheid maar onder ogen honnepon

Gast
Gerda
mei 21, 2020 11:55

Gelukkig, jammer niet meer op vrijdag. 😘

Gast
Raymond
mei 21, 2020 11:03

Micromanagement is het overal overheen piesen door x verschillende managerpoppetjes waarvan er een aantal niet verder gekomen zijn dan een LOI-cursus vingerverven of kantklossen. Maar menen wel verstand te hebben van het werk van een ander die dan zes keer kan aanpassen. En dat kost klauwen met geld. Zijn vast op hun positie gekomen doir vriendjespolitiek of de beneb wijd.
Weg met dat soort lui.

Gast
Raymond
mei 21, 2020 10:59

Vooral micromanagement is funest voor bedrijven. Bij de tv zenders is het een plaag.

Gast
Raymond
mei 21, 2020 10:56

Deze coronaperiode is een perfect moment voor bedrijven om dure managementlagen weg te saneren. Opzouten met die dure fte’s die weinig uitvoeren en voirnamelijk irritatie opwekken.

Gast
Angeltje
mei 21, 2020 10:53

Heel fijn dat het in Junie nog door gaat, een fijn programma waar tenminste de waarheid nog gezegd word.
En er word gelachen, ook heel voornaam.
Hopelijk komen de mannen van VI na de vakantie weer terug.
Fijne vakantie mannen.

Gast
Ron
mei 21, 2020 10:40

Terecht natuurlijk, als ze het dan ook maar echt over voetbal gaan hebben, dat kan makkelijk in zo’n uurtje. Dat geneuzel over corona horen we al genoeg in andere talkshows. Dus in VI moet het c-woord verboden worden.

Gast
chris?
mei 21, 2020 10:35

Een paradepaardje voor de Mol met deze afzeikers

Gast
WEST*
mei 21, 2020 10:14

Ook Jaja is blind. Neenee, het wordt niet meer wat het voorheen was. De samenleving van voor maart 2020 is definitief voorbij..

Gast
Jaja
mei 21, 2020 10:12

West, laat je opnemen gek. Of neem samen met Claudia de Breij een enkeltje naar Noord Korea. Idioot!

Gast
q8
mei 21, 2020 10:06

kost een paar duiten, maar je hebt wel ff een leuk uurtje,
heeft John goed bekeken,

Gast
M.
mei 21, 2020 10:04

Geef deze mannen een eigen Talkshow op SBS 6, OP1 concurrent, een sterk optie, Merel Westrik vergeet haar niet SBS een capabele en ongekend talent.

Gast
Marko
mei 21, 2020 10:04

West,

Zielige reactie!!!

Gast
WEST*
mei 21, 2020 10:02

Ach het is toch over. De toernooien keren niet meer terug. Europa League en Champions League, het is voorbij. Voetbalclubs gaan failliet bij bosjes.
2020 markeert het einde van het voetbal. Het virus zal nog jaren rondwaren en grote mensenmassa’s bij elkaar zal niet meer kunnen. Dus ook van festivals als Lowlands en Pinkpop hebben we definitief afscheid genomen.
Koningsdag, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag. Ze zullen de geschiefenisboeken ingaan als dagen die we ooit hadden maar niet meer zijn.

De nieuwe wereldorde. We gaan er allemaal aan kapot met dank aan China.

Gast
Paul
mei 21, 2020 10:00

Prima. Ik heb niets met voetballen, nooit een wedstrijd gezien ook niet op TV maar kijk wel graag naar Veronica Insiders. Prima dus. Dat is een professionele talkshow.

Gast
HansR
mei 21, 2020 09:49

Dit is een verademing. De heren lullen maar wat en Johan Derksen is nu helemaal aan het aftakelen 2x per week 8x per maand vertelt hij hetzelfde verhaaltje , dat wordt dan nu nog 1x per week en 4x in de maand moet je zijn riedeltje KNVB, Feijenoord perikelen, van Gaal etc etc aanhoren. John de Mol zou veel goedkoper uit zijn als hij de contracten met VI verbreekt en gewoon alles in de herhaling gooit, iets waar de commerciëlen zich constant aan beschuldigen.

Gast
Jos
mei 21, 2020 09:31

Armoede.

Gast
Fred
mei 21, 2020 09:29

VI verliest aandacht bij mij. Geleuter over KNVB en de regels, hoe nu verder met voetbal/corona, etc. Johan wordt (net zoals vele andere in deze crisis) ook steeds kritischer over iedereen. Speel liever een wedstrijdje voetbal op de PS4. :)

Gast
Nou, nou, nou
mei 21, 2020 09:09

4 afleveringen extra.

Het moet niet gekker worden.

Gast
ome H
mei 21, 2020 08:48

Ben vi-fan maar van mij mag het slot er op

Gast
HUGO
mei 21, 2020 08:46

Helemaal top!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen