BN’ers missen aandacht: Hazes start internetshow

Het is niet makkelijk voor onze BN’ers: plotseling kraait er niemand meer naar wat ze allemaal aan het doen zijn. Of eigenlijk: niet aan het doen zijn. Veel sterren zijn even al hun werk kwijt door de coronacrisis en dat brengt de nodige ontwenningsverschijnselen met zich mee. Met name André Hazes jr. vindt het lastig dat de enige spotlight waar hij nog in staat, het keukenspotje is. Daarom is hij gisteren met een eigen YouTube-show begonnen, waarin hij een platina plaat aan zichzelf liet uitreiken.

Hazes kondigde zijn show Live met André donderdagavond aan op de socials en ging vervolgens om 23.00 uur live op Livemetandre.nl. Het resultaat? Er hebben zo’n 10.000 mensen gekeken.

Al die mensen zagen hoe Hazes zichzelf in de watten liet leggen met een platina plaat. “Gisteren in (de nog te rommelige maar hé pas de eerste) uitzending van Live met André kreeg ik van mijn grote muziek vriend Rolf Sanchez een dubbel platina award!

Hazes zegt zich thuis ‘dood te vervelen’. Leuk voor zijn knipperlichtvrouw Monique Westenberg. Nu voelt hij zich weer helemaal het mannetje. “Zo fijn om weer met werk, muziek en deze mensen bezig te zijn. Alles op gepaste afstand!❤️

Begin maart riep Hazes ons land nog op om vooral lekker naar feesten te blijven gaan, tot grotere ergernis van onder meer Jack van Gelder.

Britt Dekker vindt het geestig hoe moeilijk al die BN’ers het hebben zonder aandacht, zegt ze op NU.nl. “BN’ers ontdekken nu dat ze niet zo belangrijk zijn, ik heb dat zelf ook. Iedereen heeft het nu over artsen, verplegers en andere medewerkers in de zorg, dus de mensen die werk doen dat er echt toedoet.

Ik ben de hele dag bij de paarden en maak een paar keer per week ZAPP Live Extra met Klaas van Kruistum. Dat is maar goed ook, anders was ik misschien wel een liedje gaan zingen. BN’ers die zich vervelen blijkt een gevaarlijk gegeven.

Foto: YouTube

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bastiaan
april 12, 2020 21:04

Schijt zat van die aandacht zoekende BN-ers

Gast
Niels Domisse
april 12, 2020 15:25

Ik ken dat gevoel wel, als ik een dagje niks Zuurs op Twitter of hier zet voel in mij ook zo eenzaam. Ik ben tenslotte ook maar alleen met mijn eendjes…

Gast
Geilneef
april 11, 2020 10:30

Kijk hem spartelen in de rivier der vergetelheid

Gast
iemand
april 11, 2020 09:45

Peter Lamstraal jij maakt gelijk mijn zaterdag goed met je commentaar. Zo vermakelijk hahaha. Ook jouw commentaar bij dat andere Andre Hazes artikel. Kwam niet meer bij.

Gast
Peter Lamstraal
april 11, 2020 08:44

Wat Dreetje Hazes zegt kan best.
Dat mensen twijfelen ligt aan die mensen maar je kan niet aan hem gaan voorschrijven wat hij denkt. Nou, dan heeft hij een ‘kuchje’ gehad, hij heeft hoofdpijn gehad en heeft een keertje slecht geslapen… dat is toch zeker gewoon corona!? En als je daarna weer fit en kiplekker rondloopt dan ben je toch zeker blij dat je nog leeft?

Ik denk heel sterk dat hier allemaal jaloerse bejaarden zitten te zeveren en Dreetje zijn gezondheid misgunnen.
En dat vind ik jammer.

Gast
Derhal Flynn
april 11, 2020 01:03

Alles van harte toegewenst.
Leuke analyse Josien. Doe je goed!

Gast
critikast
april 10, 2020 23:59

Dan wens ik mee….

Gast
Er ist wieder da
april 10, 2020 22:31

Als je iemand iets zou toewensen…

Gast
Ap
april 10, 2020 22:19

Geef die kneus Dreetje Hazes toch geen podium,hij is zo vol van zichzelf,een kleuter is het nog,walgelijk ventje

Gast
Marry Hens
april 10, 2020 20:50

@Josien Prima reactie! Hier geniet ik van.

Gast
Josien van Mekkelenburg
april 10, 2020 20:37

@sip.
Binnenkort verschijnt de biologie van dreetje en z’n vriendin.
Dan kun je alles leze over de controvisiele levenswandel van dezen groten artiest, inclufies dus de enorme impact die de quanene had op hun privé leven en hoe of dat dit hun invidualistische levenswandel behoorlijk verstoorde. Bijna belandden hij in een idifentificatiecrisis omdat hij de bevestiging mistecvan het zijn, zoals alle groten der aarde hebben.
Succes ermee Sip. Scholing is geen garantie op succes btw, dus je schoolgeld terughalen gaat nie.

Gast
Quorona
april 10, 2020 20:19

Sip
vr 10 apr 2020 om 16:51
In de Telegraaf zegt hij dat hij en Monique Corona gehad heeft; dan moet hij in quanene blijven.

@Sip
Dit is veruit de beste reactie die ik vandaag ben tegengekomen. Bij de quanene af, zogezegd.

Gast
Skunk
april 10, 2020 20:09

Maar hij komt er wel gewoon eerlijk voor uit dat hij aandachtsgeil is.

Gast
Marry Hens
april 10, 2020 19:56

De grootste ontkenner van het Corona-virus met het kleinste instrumentje vraagt ook weer eens misplaatste aandacht. Wat een loser!

Gast
teuntje
april 10, 2020 18:46

Weer de grootste aandachtsjunk die niks presteert

Gast
Lies
april 10, 2020 17:55

“Als deze krankzinnige tijden ons één ding duidelijk maken, is het wel hoe volslagen nutteloos roem en succes zijn nu we allemaal op onszelf worden teruggeworpen. Je ziet het aan de wanhopige manier waarop al die beroemdheden proberen iets bij te dragen. Door filmpjes op te nemen en steun te betuigen. Hoe ze allemaal langzaam tot de conclusie komen dat de kracht van roem verdampt op het moment dat je zelf niets te verkopen hebt.”

Gast
Suzy Wang
april 10, 2020 17:55

Hahahahah ,pooier.Samen met zn moeder als de Madam.

Gast
MM
april 10, 2020 17:53

John ik heb een nieuw format ,mag je voor niks hebben.
BN-ers springen van de rots….. of ergens anders vanaf dat hoog genoeg is

Gast
MM
april 10, 2020 17:51

André Hazes is er vrij zeker van dat hij en zijn vriendin Monique Westenberg besmet zijn geraakt met het coronavirus. Dat vertelt de zanger aan Shownieuws.
.
ALLES OM MAAR IN HET NIEUWS TE KOMEN

Gast
Guttegut
april 10, 2020 17:42

Nou lees ik godverdomme weer dat die lul ook weer corona gehad heeft. Hou verdomme gewoon is even een paar weken je gekke bek dicht kuttekop

Gast
Denk Na
april 10, 2020 17:42

Die Jack van Gelder moeten ze ook opsluiten met zijn angstzaaiende retweets van mensen. Heb hem maar even ontvolgt. Wat een populist is dat.

Gast
Sip
april 10, 2020 16:51

In de Telegraaf zegt hij dat hij en Monique Corona gehad heeft; dan moet hij in quanene blijven.

Gast
Henk
april 10, 2020 16:35

Sorry Dré, geen enkele interesse in jouw tokkieleven.

Gast
Bridget Hazesland
april 10, 2020 16:18

Grappig hij zei dus dat ie geen echte Hazes is.

Gast
Toetsenbordridder
april 10, 2020 16:09

Mijn Youtube livestream over de menstrueerende cavia had woensdagochtend 30000 kijkers.

Gast
Kamal
april 10, 2020 15:53

Je kan altijd nog aanschuiven bij de Jinek met een tafel vol BN’ers als opvulling.

Gast
Broer van....
april 10, 2020 15:52

Wat een stumperds zeg!

Gast
Wendy's dealertje
april 10, 2020 15:42

Hazes, ja wat moet ie anders doen, volgens mij heeft hij toch een beetje last van het Danny de Munk Syndroom.

Gast
Guttegut
april 10, 2020 15:34

Deze minkukel heeft toch een tien meter dikke plaat voor zijn harses!!

Gast
Donald Dumb
april 10, 2020 14:54

Enge narcist die Hazes. Laat hem lekker naar feestjes gaan en hem een virusje oplopen…
En die Britt Dekker is zo dom nog niet. Zegt iets zinnigs..

Gast
Ikke
april 10, 2020 14:31

Ja MC begint ook een slap kran te worden.

Gast
Marco Borsato
april 10, 2020 14:25

Als ik aandacht tekortkom ga ik even met de hond naar buiten om naar de maan te kijken.

Gast
Peter van der Plas
april 10, 2020 14:17

Monica Hazes ? Haha alles wat Dre doet kun je toch niet meer serieus nemen. Hij komt inderdaad aandacht tekort maar daar zit toch geen hond op te wachten. Britt heeft best gelijk in deze tijd leren we hoe onbelangrijk die zelfzuchtige Bn’rs. Influencers, bloggers en bloggers zijn. Ze hebben ook niets te melden en als ze wat zeggen blijkt hoe wereldvreemd ze zijn en hoever van ze de mensen afstaan.

Gast
Luitenant X
april 10, 2020 14:08

Heet jij Monica tegenwoordig Monique???

Gast
Gwendolyn
april 10, 2020 14:08

Britt vind ik leuk. André is een koekwous.

Gast
Monica
april 10, 2020 14:03

De internetshow van André Hazes was fenomenaal. Goed gemaakt, grappig, leuke gasten. André was uiteraard waanzinnig goed, maar dat is natuurlijk logisch.

Ik raad iedereen aan om de volgende keer te kijken naar de internetshow van André Hazes. Het is beter dan de NPO, RTL, SBS en Netflix samen. U zult er geen spijt van krijgen als u de volgende keer kijkt!

Gast
Winterklaar
april 10, 2020 14:01

Logisch wel, je kunt niet de hele dag neuken.

Gast
Josien
april 10, 2020 13:43

Morgen komt Dreetje met een nieuwe aflevering.
Een mysteryguest wiens naam niet bekend wordt gemaakt geeft hem orale verwenning vanonder de tafel.
De spin-off met Bridget Maasland is daarna volgende week te zien.
Pure eigenpijperij in dit wereldje van bn-ers.

Gast
André Eijk
april 10, 2020 13:31

Kwam hij er nou voor uit dat hij geen biologische zoon van André Hazes is?

Gast
Jack Hiemstra
april 10, 2020 13:29

Dreetje, de hele dag in zijn trainingspakje met zichzelf spelend op de bank. Webcam erbij en hup.. 75 plus dames ook weer tevreden!

Gast
Bridget
april 10, 2020 13:29

Nou Andreetje ik weet wel iets om je van de verveling af te helpen

Gast
Tsja
april 10, 2020 13:25

Jezelf een platina plaat uitreiken is wel echt een dieptepunt. Hysterisch. TV Kantine had het zo gek niet kunnen bedenken.

Gast
Jantien Visser
april 10, 2020 13:21

Wat een rust! En ik mis der niks an.

Gast
Max
april 10, 2020 13:20

Is hier iemand die zich nog interesseert voor André Hazes?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen