Ook DWDD, Op1 en Jinek voorlopig zonder publiek

Niet alleen Tijd voor MAX, maar ook De Wereld Draait Door, Op1 en Jinek zullen voorlopig worden uitgezonden zónder publiek. Dat hebben woordvoerder van de NPO en RTL laten weten. Den Haag heeft vandaag besloten dat bijeenkomsten van meer dan honderd personen niet langer zijn toegestaan, waardoor het hele land nu op zijn kop staat. Het coronavirus raakt ook Hilversum. “Tot nader order hebben we bij onze (live)uitzendingen geen publiek“, zo laat DWDD-omroep BNNVARA weten.

Op1 zal in elk geval de komende dagen zonder publiek worden uitgezonden en daarna wordt gekeken naar de mogelijkheden voor een kleiner publiek, aldus de hoofdredacteur van de talkshow tegen NU.nl.

Gisterenavond was er ook al geen publiek aanwezig in Op1, omdat een van de aanwezige gasten bij het Radboudumc werkt.

Medegast Cornald Maas vond dat eigenlijk wel een prettige ervaring: “Het pakte (noodgedwongen) ook goed uit bij ⁦‪Op1‬⁩ gisteravond: geen publiek, waardoor de focus voor ons als gasten op wat er aan tafel gebeurde nog groter (en intiemer) werd.

RTL heeft besloten om ook de talkshow van Eva Jinek voorlopig zonder publiek uit te zenden. De hele uitzending staat vanavond in het teken van het coronavirus.

Momenteel heeft RTL een marathonuitzending van 17.30 tot 20.00 uur over het coronavirus. Het is een samenwerking van RTL Nieuws en RTL Boulevard.

Eerder vandaag liet Omroep MAX al weten dat er geen publiek meer aanwezig zal zijn in de seniorentalkshow Tijd voor MAX.

Foto: BNNVARA

53 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Paulus
maart 16, 2020 15:47

Het publiek heeft gekozen om te hamsteren. 🐹🐹🐹🐹

Gast
Caramba
maart 15, 2020 10:50

Mijn god, waar moet het klapvee dan heen? “Boer zoekt klapvee?”

Gast
Me
maart 13, 2020 13:30

De Rosse Buurt van Amsterdam zal ondertussen ook wel failliet zijn. Er is niemand die nog naar de hóeren gaat waar al tientallen anderen met weet ik niet met wat nog meer van ziektes en virussen overheen zijn gegaan.

Gast
Wilfred Degens
maart 13, 2020 10:55

Bij ons kunnen we weer kijken en luisteren naar dit soort praatprogramma’s zonder dat oorverdovende geklap van hun hersenloze stoelvullers op de smakeloze Amerikaanse leest geschoeid.

Gast
Erwin
maart 13, 2020 07:55

Je mag het natuurlijk niet zeggen maar ik heb echt het gevoel dat dit virus in Nederland niet zo ver was gekomen als de domme tokkie, simpele Telegraaflezer, de domrechtse bontkragengeneratie wat meer had geluisterd. Maar ja, Rutte zegt het en die is persoonlijk verantwoordelijk voor al je falen in je leven. En je grote messiah Baudet weet het allemaal beter.

Was gewoon je fokking handen. Wil je dat je iemand besmet die zijn oma besmet die er vervolgens aan overlijdt? Google naar de situatie in Italië. Denk verdomme na. En ga over een maand weer zeiken op alles.

Gast
Sjors van Kempen
maart 13, 2020 07:20

Is de koffietent van Heuckeroth al failliet?

Gast
Geronimo
maart 13, 2020 00:32

Spaart de publieke omroep wel fees uit voor het klapvee. Positief en nuchter denken en dat van mij! Als de media hier nu een voorbeeld aannemen, zouden we over een half jaar niet allemaal werkloos zijn. Hebben we het hier over ebola? Neen, over een griepsoort met een lagere death score dan de echte griep. Goed bezig met zijn allen.

Gast
Caramba
maart 12, 2020 23:40

HAHAHAHAHAHA, ik kijk geen Jinek, maar ik weet dat conclusies trekken nou niet bepaald gemakkelijk is voor een idiote Op1-kijker als jij!

Gast
Wim
maart 12, 2020 23:32

Caramba, HAHAHAHAHA dan zijn er meer Simpele zielen die naar Jinek oftewel Boulevard 2.0 kijken.

Gast
Caramba
maart 12, 2020 23:28

HAHAHAHAHAHAHAHA, dan zijn er dus meer idioten dan dat er Jinekkijkers zijn.

Gast
Wim
maart 12, 2020 23:27

Caramba, HAHAHAHAHA er kijken meer mensen naar OP1 dan naar Jinek.

Gast
Caramba
maart 12, 2020 23:24

HAHAHAHA, wie kijkt er dan ook Op1.

Gast
123
maart 12, 2020 23:20

Eigenlijk best wel fijn; ik heb gisteren geen enkele keer hoeven te schakelen qua volume. En toch een erg goede talkshow bij Op1.

Jammer dat Op1 vanavond alleen maar over covid-19 gaat; waarom zoveel aandacht daarvoor? Als iedereen gewoon eens een x goed zijn/haar handen zouden wassen (en géén telefoon naar de wc meenemen), dan ben je al half zo ver!

Ik heb Jinek vanavond opgenomen, en ga dan vergelijken. Maar zonder publiek; fijn!

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 23:07

@1-2-tjuh
Probeer het morgen opnieuw, en zonder drank, en jouw denkbeeldige vriendin.

Gast
anoniem
maart 12, 2020 23:01

@1-2-tjuh: Nee, op dit moment is het onverantwoord gedrag van de Hollanders, waar ze zichzelf mee in de vingers snijden. Maar wie weet komen we er bovenop :)

Gast
1-2-tjuh
maart 12, 2020 22:55

Wordt maar kots misselijk dan. Het komt door spleet ogen die vampiers hebben gegeten. in opgezette opdracht.

Gast
1-2-tjuh
maart 12, 2020 22:54

Ik heb en mijn vriendne ook, Ontiechelijk veel humor. Wij lachen ons helemaal dubbel om al die Zomaars en en Erwins die als kippen zonder kop rond rennen omdat je regereing ze dat opdraagt. Wordt bang, zegt de EU knuffel overheid en de gutmenschen hollen als smurfen door elkaar omdat Gargamel in de buurt van het dorpje is. Daar rollen wij keihard de kamer van door met het bulder lachen!

Gast
anoniem
maart 12, 2020 22:50

Jammer dat we een overheid hebben die niet betrouwbaar is.. En lacherig deed over deze crisis die vooral de zwakkeren treft. En ik word zo onderhand kotsmisselijk van de schuld aan buitenlanders geven.

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 22:39

Erwin.
Domrechts heeft geen enkel gevoel voor humor.
En dat maakt ze juist zo lachwekkend.

Gast
Gerrie
maart 12, 2020 22:37

Zomaar, haha, jouw laatste zin. Zo goed!

Gast
Erwin
maart 12, 2020 22:34

Wow aan de comments te lezen vindt domrechts het allemaal een hoax want hun grote held Trump zegt het. Nou als je echt dit soort complottheorieën gelooft ben je niet meer te redden.

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 22:23

@Gerrie.
Je hebt gelijk, ik haal de virussen van Huwawei en Huwan een beetje door elkaar.
Maar het blijven kut virussen.

Gast
Britt Scholte Lover
maart 12, 2020 22:22

Vrijdag en maandag gaan door van Veronica inside Maandag maar tot 21.30 uur uitzending

Gast
anoniem
maart 12, 2020 22:16

@Zomaa: Of een virus ontwikkelen die alleen graaiers treft? :-)

Gast
Gerrie
maart 12, 2020 22:15

Zomaar, Huawei is een bedrijf, slimpo!

Gast
🖱
maart 12, 2020 22:13

Ik betaalde vandaag €1,489 per liter bezine bij Shell.

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 22:11

1 atoombom op die stelletje ongure levergele kutchinezen in Huawei was afdoende geweest, en hadden onze wekelijkse (studio)sport samenvattingen op de zondagavond zonder problemen kunnen bekijken.

Gast
anoniem
maart 12, 2020 22:03

@Zomaar: Ik maak mij meer zorgen over het gevaar dat men deze crisis probeert uit te buiten…

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 21:54

Het gele gevaar, maar nooit vooraf bedacht dat ze het op deze manier zouden doen.

Gast
Zomaar
maart 12, 2020 21:50

We draaien doorrrrr.

Gast
We zien wel!
maart 12, 2020 21:44

Tja gaan we de tv weer massaal omarmen?. Heel veel dingen geskipt. Geen theather, kerk, musea, sportwedstrijd festivals beurzen woonboulevard??. Rest ons de kijkbuis?

Gast
toxilogic
maart 12, 2020 21:33

Nou DWDD had een prima uitzending zonder publiek, ben benieuwd of Matthijs dit volhoud. hij kan nu persoonlijk op interview gaan.

Gast
Mousse
maart 12, 2020 19:52

@Wim 18.47, precies. VI krijgt het programma wel vol met de nodige achterklap. Draaien ze hun hand niet (meer) voor om.

Gast
anoniem
maart 12, 2020 19:35

@Jan: Hollanders hebben in deze crisis ook nog niet zo’n beste indruk gewekt…

Gast
Jan
maart 12, 2020 19:28

ALLEEN JAMMER KAN NIET NAAR DE HO8REN , slel je voor dat je een ziekte oploopt omdat een italiaan voor je is geweest of een chinees

Gast
Jan
maart 12, 2020 19:26

En in het weekend zijn de winkelcentra`s overvol wil je ook corana virus oplopen? even gezellig dagje Amsterdam kalverstraat nieuwendijk rembrands of leidse plein ja gezellig winkelen, en uitgaan tussen duizende mensen

Gast
Ruud
maart 12, 2020 19:19

Prima afscheid.
Graaier en sekteleider Nieuwkerk krijgt hiermee z’n verdiende loon.

Gast
anoniem
maart 12, 2020 19:18

Naast de kwetsbaren wordt ook de elite “sociaal geïsoleerd”?

Gast
Max
maart 12, 2020 19:17

Krankzinnig hoe sommigen reageren. Belachelijk

Gast
Dreetje H.
maart 12, 2020 19:04

Dus ik mag nog maar 100 wijven per avond neuqen?

Gast
Leo knots
maart 12, 2020 18:58

Jinek zit straks zonder publiek en zonder kijkers. Zal de kleine meid niet leuk vinden

Gast
Wim
maart 12, 2020 18:47

Brit Lover
VI gaat al lang niet meer over voetbal.

Gast
Ron
maart 12, 2020 18:44

@Britt Lover: nee VI gaat gewoon door maar zonder publiek.

Gast
Jojo
maart 12, 2020 18:38

Twee weken en dan is het voorgoed zonder publiek! Goeei zaak. Iedereen blij.

Gast
Uw echo
maart 12, 2020 18:36

1-2-tjuh,

guttegut, de vergelijking met jaren 30 en de nazi’s wordt weer uit de kast getrokken
.
Rukt dat nou lekker af, zo’n Godwin?

Gast
Britt Scholte Lover
maart 12, 2020 18:28

Veronica inside zal ook wel worden geschrapt aangezien er geen voetbal meer is! verwacht tot eind maart geen Veronica Inside!

Gast
97% van Nederland kijkt al geen Jinek
maart 12, 2020 18:24

Dus die paar mensen in de studio missen ook niets meer.

Gast
Ron
maart 12, 2020 18:23

Ook VI morgen zonder publiek.

Gast
1-2-tjuh
maart 12, 2020 18:23

Ach ach wat stellen we ons weer aan met zijn alleen. NOS voorop. Ze iwllen ons bang maken zodat we in de pas gaan lopen achter de EU, zo deden ze dat ook in jaren dertig, die linksjes! Ondertussen weet ieder mens die weldenkend is dat het vanzelf verdwijnt waarschijnlijk al in April. Volg de echte nieuws brengers, daar toe roep ik ten strengste op!!

Gast
M.
maart 12, 2020 18:11

Op 1 zendt sinds gister al zonder publiek. Wat een ramp wacht onze af.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen