Gordon vindt dat NPO tekortschiet in coronacrisis

Gordon vindt dat de NPO tekortschiet tijdens deze coronacrisis. Er wordt veel nepnieuws verspreid, terwijl de publieke omroep niet in de lucht is met een nationale nieuwszender. Dat zegt de SBS 6-ster op Twitter. Gordon wijst op een bericht dat viral ging over de vermeende erbarmelijke situatie in het Amphia-ziekenhuis in Breda. “Waarom is er geen enkele nieuwszender actief bij de NPO om de burgers te informeren over de huidige toestanden? Wat een knulligheid!!!“, zegt hij.

Juist in deze tijd moet de NPO 24 uur per dag in de lucht zijn, vindt hij. De publieke omroep moet er volgens hem voor zorgen dat men een betrouwbare nieuwsbron heeft. “Ik snap werkelijk de gein er niet van om dit soort fake nieuws te verspreiden pffffff.

Zelf heeft Gordon zijn horecazaken gesloten. “Wat een tragedie voor iedereen, voor elke ondernemer een nachtmerrie om te besluiten om je zaken te sluiten per direct. Ik hoop dat men de rust en kalmte kan bewaren en niet om als een idioot te gaan hamsteren.

We zijn een welvarend land met genoeg voorraden dus gun elkaar die ruimte om ook een ander boodschappen te laten doen. Mijn grote dankbaarheid gaat uit naar al die mensen in de zorg die opengesteld staan en er koste wat het kost moeten staan!

De NPO had gisteren torenhoge kijkcijfers dankzij de coronacrisis. De late talkshow Op1 zendt sinds gisterenavond niet vijf, maar zes dagen per week uit.

Foto: SBS, William Rutten

68 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Nils Holgersson
maart 18, 2020 06:44

Fake news.

De NPO zendt op NPO Nieuws 24×7 nieuws uit.
Dat zijn voor een deel herhalingen, maar zodra er nieuwe is worden er extra uitzendingen ingepland die ook op de reguliere zenders worden uitgezonden.

Gordon moet niet zo zeuren.

Gast
Harry Nak
maart 17, 2020 03:03

Gordon lult uit z’n nek, en met serieus kijken en net doen of je weet waar het over gaat is niet genoeg meer.
Waarom?
Omdat at we Gordon al jaren lang kennen als een pathetisch leugenaar die alles maar dan ook alles doet voor aandacht, zelfs als hij daarvoor over zieke of dooie mensen die de coronatyphus verspreiden moet kletsen, het maakt Gordon geen ene mallemoer uit.
Knap hoor.
Zo een enorm dikke plaat voor je kop en geen benul hebben dat je een complete nono bent in het land.

Gast
Harry Nak
maart 17, 2020 03:01

Gordon lult uit z’n nek, en met serieus kijken en net dien of je weet waar het over gaat is niet genoeg meer omdat we Gordon al jaren lang kennen als een pathetisch leugenaar die alles maar dan ook alles doet voor aandacht, zelfs als hij daarvoor over zieke of dooie mensen die de coronatyphus moet kletsen, het maakt Gordon geen ene mallemoer uit. Knap hoor. Zo een enorm dikke plaat voor je kop en geen benul hebben dat je een complete nono bent in het land.

Gast
aammehoela
maart 16, 2020 22:13

Ik word zo moe van al die hersenloze tok kies hier die maar blijven zeuren dat de NPO niet objectief is. Neen, Trump dan zeker. Gisteravond zo blij als een kind dat de rente 0.1 % daalt en dat het corona-virus onder controle is. Zojuist weer een persconferentie van Trump dat de USA min of meer 15 dagen op slot gaat omdat het virus niet onder controle is. Kan wel tot juli/augustus duren aldus Trump. Totale switch binnen 24 uur. Reden is duidelijk. Hij stond gisteravond te liegen en zelfs zijn zendertje Fox sprak gisteravond openlijk de twijfels uit over het beweren van het onder controle hebben van het virus. Ja, Trump lekker gozertje, een randde biel eerste klasse.

Gast
Arjan van Leeuwen
maart 16, 2020 18:32

Als jouw onzin niet zouden horen/zien Gordon, dan had ons leven geen zin meer!

Gast
Mike
maart 16, 2020 17:19

NPO de staatsomroep waar je alleen hoor dat ze willen dat je hoor.

Zo doorzichtig.

Objectieve media is er niet meer dus waar kan je nog vanuit dat zeker de waarheid is.

Gast
JonkieJonkman
maart 16, 2020 16:52

ik weet nog dat ie vorige week samen met Patty Brard enorm schaapachtig weer zat te lachen toen, over t coronavirus bij Jinek aan tafel..Toen nog weer foute grappen erover maken, wat bloedirritant was(omdat toen ook al mensen waren overleden, beste Gordon!..)…en nu weer de heilige maagd-Maria uithangen….#GORDONMOE

Gast
real-Gordon
maart 16, 2020 15:17

MC geeft Gordon even een media moment en de JanRoos-leeghoofden pakken deze gelijk. Echt jammer dat er geen echt nitwit talkshows à la Jensen meer zijn; nu zwerven de Wierd Duk leeghoofden langs NPO programma’s die blijkbaar boven hun denkvermogen liggen.

Gast
Donald Dumb
maart 16, 2020 14:32

De zaken van Gordon zullen waarschijnlijk deze crisis niet overleven.
Vandaar de frustratie…

Gast
Guttegut
maart 16, 2020 14:30

Zijn lelijke, dikke, narcistische teringkop en zijn non talent schieten al tientallen jaren tekort.

Gast
Viola
maart 16, 2020 14:23

Gordon is zoooo droevig.
Emigreer man.

Gast
IKNOW
maart 16, 2020 14:05

Hou jij gewoon je smerige homo coke smoel man, sukkel.

Gast
critikast
maart 16, 2020 13:52

Onze medische deskundige doet zijn stinkend mondje ook weer eens open. Ik hoop dat zijn bedrijf in Amsterdam voorgoed gesloten blijft, of dat anders de keuringsdienst maar eens onverwacht moet binnenvallen straks. Bruine slablaadjes, oud brood en verre van vers beleg. Kortom, dat was eens maar nooit meer !

Gast
discuswerper
maart 16, 2020 13:50

De NPO was helemaal nergens gisteren om 17:00 uur toen de persconferentie eraan kwam. RTL4 was al van vóór 17:00 uur met een extra uitzending in de lucht en het had het nieuws al gebracht dat de scholen zouden sluiten. Terwijl de NPO het belangrijker vond om terug te kijken op het voorbije schaatsseizoen. Stelletje amateurs.

Gast
JoHo
maart 16, 2020 13:45

Ik ben het niet vaak met Gordon eens, maar gelijk heeft hij dit keer wel. Gisteren ook met die persconferentie. De hele dag is het nieuws op net 1. Dat is ook de rampenzender en zo mag je dit toch ook bestempelen. Maar om 17.00 geen nieuws wel een sportuitzending over schaatsen ondanks dat dit om 16.00 was gezegd.. Geen banner in beeld dat de persconferentie was uitgesteld of dat het nieuws op net 2 werd uitgezonden. Ga je om 17.05 een rondje zappen dan is op net 2 niets aan nieuws te zien, net 3 was een kinderprogramma bezig maar RTL 4 was met een live-uitzending bezig (ipv oud nieuws herhalen) met een verslaggever in Den Haag, Breda en vanaf de redactie tot de persconferentie begon. RTL4 was op dat moment informatiever en alerter dan de staatsomroep.

Gast
NPO de enige echte!
maart 16, 2020 13:31

Als jij nou van de beeldbuis af donderd dan is het meeste al opgelost. Viespeuk

Gast
Sip
maart 16, 2020 13:29

Gordon moet ook weer met onzin in de media.

Gast
Apekool
maart 16, 2020 13:20

Niet met al die nichten hier.

Gast
anoniem
maart 16, 2020 13:18

Ik verwacht een geboortegolf over 9 maanden… :-)

Gast
Bep
maart 16, 2020 13:07

Echt het aller-allerlaatste wat ik wil weten in deze crisis is wat Gordon er van vindt.

Deze man is zo verschrikkelijk dom en narcistisch die moeten ze isoleren van de rest van Nederland.
Dat zou mij rust geven.

Gast
Jan
maart 16, 2020 13:03

Gordon, er is meer dan npo1, 2 en 3!!! NPO nieuws op 501 bij ziggo!!

Gast
komopzeg
maart 16, 2020 13:01

Gordon heeft toch net een nieuw autootje van drie ton.
Gewoon ff terug naar de dealer en kan de zaak nog ff dicht blijven :-D

Gast
shrink
maart 16, 2020 13:00

Heeft Gordon nog een 2-inch klaptelefoon of zo? Want dan kan ik begrijpen dat hij het nieuws niet kan volgen…

Gast
Sjors van Kempen
maart 16, 2020 12:51

Is die koffietent al failliet?

Gast
Marloes
maart 16, 2020 12:26

@Rena: als ef één een Rutte-likker is, is het Gordon.
Hij heeft zelfs een verhouding met ‘m gehad.
En als Gordon moeite heeft met dingen die de NPO doet of nalaat, moet hij gewoon even een nieuwsploeg van het fantastische Talpa sturen!

Gast
snoezigkleinhertje
maart 16, 2020 12:22

Het belangrijkste hier is dat die smerige horeca zaken van die Gordon nu ook dicht zijn dat kan de volksgezondheid alleen maar ten goede komen.

Gast
MediaPrak
maart 16, 2020 12:21

Gordon en commentaar op NPO…? Joh ga klagen in Laren. SBS/Talpa is pas een aanfluiting.

Gast
Rena
maart 16, 2020 12:19

En weer heeft Gordon gewoon gelijk
Stelletje amateurs en Ruttelikkers bij die staatsomroep

Gast
teuntje
maart 16, 2020 12:12

Ik vind dat Corry op moet lazeren mediageile narcist met domme uitspraken

Gast
Erwin
maart 16, 2020 12:09

@Klaas Flink Zo is het! Hij heeft een etterend narcisme die hij niet onder controle heeft. Hij moet en zal aandacht.

Gast
Klaas Flink
maart 16, 2020 12:08

Wakker worden met de eerste gedachte: wat zal ik vandaag eens zeggen dat de aandacht trekt. En dan komtie met dit geneuzel. Dat Gordon het zegt, dat is 1 ding, dat je het dan publiceert, ook zoiets. Die man is een aandachtsjunk; verslaafd aan alles waar je verslaafd aan kan zijn, megalomane egocentrische narcist. Wat een ellende die vent, zo namaak.

Gast
Paulien
maart 16, 2020 12:05

Gordon moet lekker weer gaan snuiven en slikken dan liet hij ons lekker met rust met zijn belachelijke ideeen en tips. Minkukel

Gast
Sandra
maart 16, 2020 11:57

Nou Gordon…je werkt bij SBS.
Je kunt in dit geval zelf ook heel veel doen.
Ik zou zeggen..maak een “goed-nieuws” bulletin.
Laat zien hoe goed Nederlanders voor elkaar zorgen,hoe hard veel mensen werken om de winkels weer te vullen of de hond van hun buren uitlaten of in de zorg werken,de opvang noem maar op.Dat geeft mensen het gevoel dat we samen sterk zijn.
En is dat niet beter dan naar elkaar wijzen?

Gast
Tja....
maart 16, 2020 11:46

Och Gordon, mannetje toch. Ga lekker trouwen op tv en beduvel de boel, daar ben jij goed in!

Gast
kantoorpik
maart 16, 2020 11:39

Gordon zijn mening vind ik echt heel belangrijk, de man heeft gestudeerd . heeft een bull gehaald voor dokter, heeft veel levenservaring, is viroloog en een begenadigd tv maker en ook zeer populair bij de mensen. Hij weet waar hij over praat. En geweldig hoe hij dat ook doet, vol eerlijkheid, hij is gewoon te vertouwen. En toch als je dit leest denk je, wat lult ze nou?

Gast
Republikein
maart 16, 2020 11:36

In tijden van nood zie je dat je niets aan de koning hebt.

Gast
Belachelijk
maart 16, 2020 11:29

Juist….de zorg, dat zijn helden. Maar nee hoor, lekker snijden in de salarissen daar. Mensen staan daar voor een schijtloontje keihard te werken. Schande dat de politiek altijd maar beknibbeld op salarissen in de zorg.

Gast
Thea Ternauw
maart 16, 2020 11:27

Het was zooooo rustig, de laatste tijd. Het was ook te mooi om waar te zijn. Die dikke zeiknicht is weer uit z’n winterslaap en snuift er blijkbaar weer vrolijk op los! *zucht*

Gast
anoniem
maart 16, 2020 11:26

eva was naar de coffeeshop

Gast
Corona Gordona
maart 16, 2020 11:20

Wat een harses heeft die man ook.

Gast
Apekool
maart 16, 2020 11:18

Gordon vindt dat de NPO tekortschiet tijdens deze coronacrisis? je hoort niet anders.

Gast
Leo knots
maart 16, 2020 11:18

Grote afwezige gisteren was Jinek met haar ‘show’ maar staat in contract 5 dagen werken. Een aanfluiting. Op1 was goed gisteren

Gast
ome H
maart 16, 2020 11:17

@ron er was ook gecommuniceerd dat de persco om 17.30 zou beginnen, maar ze lagen wel effe te slapen, kan gebeuren.

Gast
Charley
maart 16, 2020 11:14

Daar hebben we onze trol weer.

Gast
ruben
maart 16, 2020 11:14

gordon ga poepen

Meneer Mark Rutte ik heb u ooit vader van Nederland genoemd,

landgenoten en wereld burgers

helpen jullie meneer Mark Rutte waar het moet

houd op met kritiesch zijn NU.

Meneer Mark heeft het goede met ons!!!

Nogmaals
Help hem waar het moet en stop met kritiesch zijn

de wereld draait door!.

Gast
Je moeder is lelijk en dik
maart 16, 2020 11:12

Lekker doorhamsteren stelletje debielen, damn wst staat Nederland hard voor paal zeg! Wat een ontzettend zeikerig talentloos mietjesvolk zijn jullie!!

Gast
CB
maart 16, 2020 11:10

Als ie t zoveel beter kan, moet ie het zelf doen.

Gast
Jaap
maart 16, 2020 11:08

Niet zo zeuren Gordon, er is meer dan genoeg nieuws op NPO, je moet dan alleen wel kijken. Of krijg je zelf niet genoeg aandacht?

Gast
ruben
maart 16, 2020 11:05

gordon
ga poepen

je bent niet geletterd

Ik heb U ooit vader van Nederland genoemd meneer Mark Rutte

God heeft U met 2 handen gemaakt, en U meneer Mark Rutte

gaat nederland en de wereld redden……..

Land genoten nederlanders wereld burgers wees positief, nuchter en steun meneer Mark Rutte waar het moet

de wereld draait dooooooooooooooooooooooooooooooooooor!

Gast
Dadel
maart 16, 2020 11:03

Hij zegt het zelf: Rust en kalmte bewaren. Rare gast.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen