‘Humberto bij stralende Borsatootjes was kijkersbedrog’

De RTL Late Night-special van twee jaar geleden waarin Humberto Tan thuis met Marco Borsato sprak over zijn succes terwijl zijn Leontine front row op de thuis opgebouwde publiekstribune zat, was gewoon kijkersbedrog. Dat vindt Johan Derksen, heeft hij gezegd op Veronica. Als je jezelf zo op televisie etaleert als een succesvolle zanger met een geweldig huwelijk, terwijl je ondertussen stiekem met Iris Hond in bed ligt, dan ben je gewoon de kijker aan het bedriegen, vindt Derksen.

De voetbalkenner moest destijds al kotsen van de Borsato-special, maar nu alleen nog maar meer. “Die mensen van RTL hebben toen allemaal van die kwijlebabbelprogramma’s gemaakt, georganiseerd door Erland, dat de héle familie bij elkaar zat met Humberto erbij. Met een tribune in de woonkamer“, vertelt Derksen vol afschuw.

Het was vreselijk, aldus Derksen. “Het leek een sprookjeshuwelijk, het kwijl liep uit de bek. Die mensen moeten zich ook doodschamen voor die volksverlakkerij. Het was één groot toneelstuk.”

Inmiddels wordt de scheiding van de Borsatootjes breed uitgemeten in de pers. Wilfred Genee: “Het nadeel van jezelf zo laten zien en etaleren is dat er het risico is dat je zo uitgevent wordt op deze manier.”

Het moment

Waar was Derksen eigenlijk op het moment dat het nieuws brak? “Dat herinner ik me nog goed. Ik zat in de auto en ik hoorde het op de radio. Toen dacht ik: ja, hij liet De Hond niet alleen uit, maar gaf De Hond ook nog een beurt. Dan heb je een probleem thuis. Vrouwen vergeten dat nooit. Als jij in een krant onthult dat je het gedaan hebt met mevrouw De Hond, dan vergeten ze dat thuis nooit.”

Collega René van der Gijp: “Ik was in de serre en kreeg het binnen via het AD en Telegraaf.nl. Ik was gelijk helemaal van slag. Werkelijk, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest.”

Derksen: “Ik heb het idee dat de dingen die nog boven water komen het spannendste zijn. Die muziek van hem heeft niks met rock and roll te maken, maar hij leefde dus blijkbaar wel een rock and roll-leven.”

Genee: “Het is op zich triest, maar zoals de hele wereld erop reageert wordt het wel heel groot.”

Derksen: “Kijk, het klinkt oneerbiedig, maar het interesseert met toch geen reet of die twee nou wel of niet bij elkaar zijn?

Van der Gijp: “Ik had De Hond ook wel even uitgelaten. Lekker man. Jij niet?

Derksen: “Het is een mooie vrouw.”

Lees ook: ‘Borsato en Tan hebben elkaar helemaal gevonden’ (januari 2018)

Een fragment van toen:

Foto: RTL

45 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jordao
februari 11, 2020 07:09

Natuurlijk dat VI zich hierop stort kon niet uitblijven en Genee als geile aangever. Ze hebben blijkbaar niets anders te vertellen. Scheidingen als dit komen toch dagelijks voor . Nu het Borsato betreft is dit allemaal smullen en leedvermaak bij hen. VI radio pist lekker mee en die 2 Pipo’s side kicks kunnen er ook maar geen genoeg van krijgen. Wat een idioterie.

Gast
BRAAK
februari 11, 2020 00:09

Leuk Ma
Marco, je gezin laten barsten voor die temeijer!

Gast
The Voice - de grootste Fopneus van Nederland
februari 10, 2020 17:30

Het volgende kijkersbedrog.

Gast
Donald Dumb
februari 10, 2020 16:44

Volksverlakkerij.
Joh je verwacht het niet bij de commercielen…
Nu is The Voice daar synoniem voor.
Maar bepaald deel van het volk vind dat blijkbaar prettig. Lekker bedrogen worden…

Gast
Kim
februari 10, 2020 15:50

@ Snake Charmer: haha, vandaag wel. En ben een speurneus ;-)

Gast
100% Gegarandeerde RTL Pulp
februari 10, 2020 15:38

Hoeveel inteelt kun je als RTL zender hebben?

Gast
RaymondVL
februari 10, 2020 15:07

Wat mij betreft komen we strontkarren tekort om over die fake Marco Borsato heen te walsen.

Gast
Fred
februari 10, 2020 14:27

Ach ja, destijds ook volop in het nieuws met een droomhuwelijk. De bladen stonden er vol van. De belangstelling was enorm. Nu is de droom over en willen mensen ook meegenieten met de ellende. Het klinkt misschien gemeen, maar als je bekend bent en je gaat heulen met de bladen krijg je het ook voor je kiezen in mindere tijden. Nu niet huilen maar je verlies nemen.

Gast
Guttegut
februari 10, 2020 14:14

Humberto zat bij dit programma tot aan zijn elleboog in Borsato’s hol

Gast
Kusje van meneer
februari 10, 2020 13:48

Ik heb uit betrouwbare bron dat de scheiding groots en meeslepend zal worden voltrokken op ’n stampvol Italiaans plein. De hele plechtigheid zal ongeveer 4 dagen duren en rechtstreeks worden uitgezonden op RAI UNO.

Gast
Snake Charmer
februari 10, 2020 13:15

@Kim je hebt echt tijd dat je bij houdt wie wie volgt.

Gast
Kim
februari 10, 2020 13:14

Gaat de naam van Marieke Elsinga ook al rond? Leontine heeft haar ontvolgd op instagram.

Gast
StefanV
februari 10, 2020 13:12

Ik vind kijkersbedrog een rare term. Humberto Tan en zijn redactie konden niet weten wat Borsato allemaal uitspookte. Wat wél totaal absurd is, is dat het tv-programma bij Borsato thuis moest worden gemaakt. De kritiekloze manier waarop Borsato jarenlang op een voetstuk is geplaatst door talloze media verdient het nodige commentaar.

Gast
Po
februari 10, 2020 13:05

W. v. D.

Gast
Snake Charmer
februari 10, 2020 12:45

Bart gelukkig ben jij zo heilig.

Gast
Masterplugger
februari 10, 2020 12:44

Davina dus…..

Gast
Masterplugger
februari 10, 2020 12:42

Ach binnenkort horen wel dat hij er veel meer gepakt heeft…. Sitar toen ze 18 was. Maan toen ze 18 was, Trijntje, Do en waarschijnlijk Davinson en daarom vind Leonie niet het nu welletjes….

Gast
Sjiek
februari 10, 2020 12:41

Vrouwen zijn uitgekookt want ze zoeken mannen met genoeg geld uit.
En vreemd gaan ze ook.

Gast
sukkel
februari 10, 2020 12:15

Tan en Borsato 2 vreemdgaanders en leugenaars zum kotzen

Gast
Martin Gaus
februari 10, 2020 12:12

@oja

Hier ben ik!

Gast
Bart
februari 10, 2020 12:05

Dat was natuurlijk helemaal in scène gezet. En Humberto wist er van. Er gaat nog meer boven tafel komen over meneer Borsato. Wacht maar toch Leontien gaat praten. Blijkt toch niet de ideale schoonzoon te zijn. Net als zijn grote vriend Humberto.

Gast
oja
februari 10, 2020 11:52

Willen de andere heren die vaak langskomen bij De Hond ook even opstaan?

Gast
snoezigkleinhertje
februari 10, 2020 11:37

Die Humberto is ook een charletan en komt uit een roversnest dus dat kan je wel verwachten.

Gast
snoezigkleinhertje
februari 10, 2020 11:32

Die Borsato is ook gewoon een leugenaar en een oplichter dat is algemeen bekend.
Als je dan ook nog met een golddigger trouwt dan kan je wel aan nemen dat die kinderen ook zwendelaars zullen worden.

Gast
Nozem
februari 10, 2020 11:31

Ben nog wel benieuwd welke andere namen er nog boven tafel komen ! Behalve die golddigger (Hond) en Maan en die hoge tante van Warchild heeft hij er vast wel meer gepaald !!!

Gast
critikast
februari 10, 2020 11:24

Zoals bijna altijd ben ik het nu weer volkomen eens met Derksen. De man verwoordt de mening van velen als hij zegt dat Nederland langzaam dat geslijm, dat gezoen, die huichelarij, die leugens, die overschatting, dat vileine gedoe van al die Bekende Nederlanders kotsbeu zijn. Nicolai, Egbers, Van der Vaart, Erland, Van Dijk, Van Barneveld, Borsato, De Wildt, Beelen, Spijkerman, Donders en noem ze allemaal maar op, het is één onvolwassen, verwaande, oerdomme en nauwelijks opgeleide kliek , die wat mij betreft zo gezamenlijk de kliko in kan. Wel het deksel goed afsluiten, want hun misselijkmakende geuren mogen niet ontsnappen !
PPPfff…fijne dag allemaal !

Gast
Kuis
februari 10, 2020 11:24

Dat krijg je als mensen elkaar teveel claimen.

Leontine had moeten weten wat voor soort man Marco was voordat ze trouwde en hem binnen het huwelijk meer vrij moeten laten en dat moeten accepteren. Dat hoort bij een huwelijk, elkaar iets gunnen, tot het einde, daar hebben ze allebei “ja” tegen gezegd.

En dat is waarom veel mensen willen scheiden, vreemdgaan en uberhaupt niet meer willen trouwen. Als je elkaar niks gunt word het een gevangenis en dat wil niemand.

Gast
Sandra
februari 10, 2020 11:21

Soms blijven mensen in oude dromen hangen of gaan ze nieuwe dromen leven.
Misschien omwille van de kinderen of omdat ze echt graag samen verder willen.
En dan blijkt dit toch niet te lukken.
Is dit dan kijkers bedrog?
Trieste uitspraak van Derksen.
Niet verder willen kijken dan je neus lang is.

Gast
anonim
februari 10, 2020 11:18

Johan Derksen zou je

Johanna willen heten!!

Rene heet al renatte en

Wilfred Willy

ik denk dat jullie drie

nederland goed zouden vermaken op tv

John de mol

ga met ze praten

we hebben kwaliteit in eigen huis………….

de drie bedriegers..

mag ik ook mee doen

Gast
Gea
februari 10, 2020 11:14

@Hallo, mag ik even ?? En met wie gaan ze dan vreemd? Alleen met vrouwen die geen relatie hebben? Doe ff normaal zeg.

Gast
Ron
februari 10, 2020 11:11

Heerlijke opmerkingen weer, oh zo mee eens.

Gast
Bep
februari 10, 2020 11:07

@Jacob ,juist en toen ben ik afgehaakt!!!!!

Toen vertrouwde in Marco niet meer.

Gast
John Ew.
februari 10, 2020 11:03

Als ik Marco was dan had ik precies hetzelfde gedaan, al die hitsige vrouwtjes waar je geen enkele moeite voor hoeft te doen.

Gast
Po
februari 10, 2020 10:56

Hij wilde een thuisbasis en kinderen. Zij een man met geld. Haar taken zitten erop. Hij is loaded. Dus maak de rekening op en ga uit elkaar. Aan de vakantiefoto’s kon je zien dat het nep was en anders lag het bewijs van het vreemdgaan voor het oprapen.

Gast
anonymous
februari 10, 2020 10:55

Derksen heeft gelijk, de dingen die nog boven water moeten komen zijn het leukst..
Dat zijn veel namen van o.a. Maan en Miss Montreal

Gast
Hallo, mag ik even ??
februari 10, 2020 10:53

Wie is er nog wel eerlijk tegenwoordig, dat zijn er niet veel meer hoor.
En het zijn 9 van de 10 keer de mannen die vreemd gaan…bah !!

Gast
Dries Roel Vink
februari 10, 2020 10:52

Voor De Hond trek ik mijn gele zwembroek niet uit!

Gast
Robert
februari 10, 2020 10:52

Over een paar maandjes even naar Eva, beetje janken wat die allemaal verkeerd heeft gedaan, aankondiging concert en de huisvrouwen gaan er weer allemaal heen.
Nog even wat zeggen over Warchild en hij is het weer helemaal terug.
Derksen zoals vaak +1

Gast
robb
februari 10, 2020 10:49

Met de woorden van Derksen het interesseert me geen reet .

Gast
Jacob
februari 10, 2020 10:48

Marco B is toch ook gewoon de grootste bedrieger en oplichter van het land. Met die Symphonica concerten van Diana Ross heeft hij al zijn fans al bedrogen door het geld overal aan het uit te geven, behalve aan de concerten.
Moest er zonodig een Marco and friends concert gegeven worden om geld binnen te halen, zodat Diana gewoon kon optreden, was ook een grote oplichtingspraktijk

Gast
Bert
februari 10, 2020 10:43

Lekker man, van die vrouwen waar een twintig jaar oudere getrouwde kerel op heeft gelegen. Alles voor de roem. Lijkt wel Jinek.

Misschien probeerde Marco inspiratie te halen van nieuwe teksten nadat hij een hond heeft vol geblaft. Wie zal het zeggen.

Gast
De meeste dromen zijn bedrog
februari 10, 2020 10:40

Ha, ha, ha,….

Die domme RTL kijkers.

Gast
pepe
februari 10, 2020 10:38

Marco natuurlijk is dan ook een potente Italiaan

Gast
Wat moet je er nog van zeggen....
februari 10, 2020 10:37

RTL is één en al bedrog.
Echter, een klein deel van het Nederlandse volk laat zich nog graag door RTL fopneuzen.

Gast
pepe
februari 10, 2020 10:31

hij lag 8 jaar daarvoor met Iris in bed, toen Iris nog een jonge blom van 22 was en Marko 20 jaar ouder is.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen