Alberto vindt Peter R. respectloos en zeer oncollegiaal

Alberto Stegeman vindt dat Peter R. de Vries respectloos en zeer oncollegiaal is. De SBS 6-ster is teleurgesteld over de manier waarop hij gisteren aangevallen werd in RTL Boulevard. Dat heeft hij gezegd in Ekdom in de Morgen op Radio 10. De Vries beschuldigde Stegeman ervan ‘schijnnieuws’ te maken en dat is behoorlijk rauw op zijn dak gevallen. “Ik vond zijn reactie wel zeer oncollegiaal. Hij weet ook dat voor de onderzoeken die we doen, met het hele team, vaak maanden bezig zijn.”

Het was gewoon niet leuk, aldus Stegeman. “Hij had het dan over: ‘Ik kan iedere dag wel een uitzending maken met zo’n pasje op Schiphol.’ We hebben daar medewerkers drie maanden aan het werk gehad, dat heeft ontzettend veel tijd gekost. Ik vond het een beetje respectloos. Als hij dat dan zo eventjes noemt en zegt; ‘Dat kan ik ook.’ Nou, soms kan hij misschien ook eens een keertje dingen gewoon niet en dat wilde ik hem duidelijk maken.

Presentator Gerard Ekdom: “Hij zegt dat hij het een overdreven reactie vindt van het Openbaar Ministerie om zo te handelen en vervolgens doet hij dit.

Alberto Stegeman: “Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel verbaast. Ik ken hem echt al heel erg lang. We gaan heel goed met elkaar om en hij heeft ook in het verleden altijd hele andere woorden gesproken over het programma, ook wel bij Boulevard. Dus dit kwam een beetje uit de lucht vallen.”

De Vries mag toch wel een mening hebben hierover? “Ik vind het niet erg hè, iedereen mag vinden van het programma wat ze willen. Of je nou fan bent of dat je het hartstikke stom vindt. Het maakt me oprecht niet uit. Als hij het niet leuk zou vinden, vind ik het ook prima. Alleen wat je niet moet doen is een beetje de onderzoeken die wij doen klein maken. Dat is gewoon onterecht. Daar zit heel veel tijd in en dat gaat echt niet vanzelf.”

Het zijn echt belangrijke onderwerpen, aldus Stegeman. “Daar kunnen we over van mening verschillen en dat is ook prima, maar je moet niet het team daar een beetje mee belachelijk lopen maken. Dat vond ik oncollegiaal en respectloos.

Hand na afloop

Gerard Ekdom: “Hoe werkt zoiets? Dan is zo’n aflevering afgelopen, spreken jullie elkaar dan nog?

Stegeman: “In de uitzending gaat het hard tegen hard. We hebben de discussie daarna niet doorgezet. We zijn allebei mans genoeg om elkaar de hand te schudden en nog even over wat andere dingen te praten. Daar gaat het niet om. Het is ook geen persoonlijke vete, want ik heb hem zelf hoog zitten. Daarom vind ik het extra teleurstellend dat hij dat dan zegt. Niet dat hij dat vindt, dat moet hij zelf weten, maar hij moet niet laatdunkend doen over onze onderzoeken en over ons team. Dan word ik boos.

De Vries heeft vanochtend ook nog gereageerd, maar dan op Radio 538: “We hebben daar toch erg over gelachen hoor. Alberto Stegeman en ik kennen elkaar ook al twintig jaar denk ik en wij kunnen dat best van elkaar hebben. In de uitzending gaat het dan even hard tegen hard, maar daarna geven we elkaar een knipoog en een hand en is er niets aan de hand hoor.

Foto: SBS

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
A. Tempelman
februari 28, 2020 07:18

Bij Peter R de Vries maakt het testosteron langzaam plaats voor gal. Dat krijg je op die leeftijd. Heeft Youp ook last van.

Gast
Robert
februari 26, 2020 17:52

We zijn wel klaar met PR … de Vries

Gast
Ton
februari 26, 2020 07:58

Die de Vries , de grote talkshow snabelaar, is niet meer dan een ziekelijke aandacht trekker.

Gast
Je zus
februari 25, 2020 18:16

Zo Joop, dat is eruit.

Gast
Sjaak
februari 25, 2020 18:00

Dat mensen die vuiligheid van Peter R de Vries kijken.

Gast
Toan
februari 25, 2020 15:01

Jammer dat Peter vd Vorst geen enkel idee heeft waar de kijkers behoefte aan hebben! Dat is nl oprechte ongesponserde informatie!!! En die kunnen een “Peter R” en een Plessen ons niet geven! Iedere avond dezelfde tronies, die zich zelfs zó belangrijk vinden! Ik walg ervan….nu écht helemaal klaar met BLV! Gelukkig hebben we keuzes genoeg op andere zenders!!!

Gast
Ronnie
februari 25, 2020 14:32

Ik vind Peter r. de Vries steeds meer met stip dé vervelendste BN-er worden. Dat irritante toontje en het feit dat hij eigenlijk ook als vertegenwoordiger van het advocatenkantoor van zijn zoon aan de desk staat. Ik snap werkelijk niet waarom RTL het contract verlengd heeft. Wat voegt deze man nou toe?

Gast
Jelle
februari 25, 2020 14:18

Alberto vindt Alberto reuze belangrijk.

Gast
Bert
februari 25, 2020 14:17

Naturlijk op een Talpa zender!!!

Gast
Bert
februari 25, 2020 14:15

Natturlijk op een Talpa zender!!!

Gast
Herman Hoogsteder
februari 25, 2020 13:39

vdVorst en de vries.Deze 2 extreem linkse maatjes kunnen het wel met elkaar vinden hoor.Bah

Gast
Joop
februari 25, 2020 13:36

Hoe denk je dat het voor de ouders van Nikki Verstappen is (God hebben zijn ziel) , om jou te pas en te onpas op de tv zien te verschijnen PETER ,denk je daar wel eens aan PETER ,ik denk van niet zo veel hersens heb je namelijk niet .Hoe moet dat zijn voor die mensen ondanks dat je je daar voor ingezet had JOU smoelwerk elke dag op die tv te verschijnen ,elke keer een mes door hun hart elke keer weer die rot film voor hun ogen af speeld en zoals het er nu uitziet met je nieuwe contrakie blijf dat verlopig zo .Het had je gesierd als je toen een stapje terug had gedaan.Maar NEE je gaat er voluit tegen aan met bv Alberto een sneer te geven wat heeft je dat op geleverd PETER, rot op van die buis vuile stink media HOER.

Gast
Fred
februari 25, 2020 13:34

Peter R. zijn contract is gisteren verlengd. Hij kreeg veel complimenten voor zijn werk door Peter v.d. Vorst en zei dat hij zo door moest gaan. Een ego van een narcist reist dan in een koter tijd nog even nog meer. Wat resulteert in het arrogante gedrag wat gister te zien was op TV tegen Alberto.

Gast
Mick
februari 25, 2020 13:32

Peter R. De Vries schijnt ook de winnaar te zijn geworden van het SBS6 programma De Alleskunner. Hij is er alleen uitgeknipt na het exclusieve RTL-contract. Peter is voetbaldeskundige, entertainmentdeskundige, royaltydeskundige, talkshowdeskundige, Amerika-deskundige, Nederland-deskundige, EU-deskundige, mediadeskundige en blablabla.

Deze man is zo’n enorme zelfingenomen kwal.

En voor de overheid: Alberto verdient geen taakstraf, Alberto verdient een bos bloemen.

Gast
saywhut
februari 25, 2020 13:31

Ook ontzettend belachelijk: als je de naam van deze website typt moet het blijkbaar eerst beoordeeld worden door de moderator. Maar over anderen mag je hier zonder controle de meest gore dingen roepen… Als je maar goed voor jezelf zorgt he! ;- )

Gast
saywhut
februari 25, 2020 13:30

LOL ‘hart tegen hart?’ Die schrijver van MC mag wel terug naar de basisschool zeg… Come on. En dan continu anderen belachelijk maken en de maat nemen hahah. Wauw.

Gast
Zalmneusje
februari 25, 2020 13:25

Als Peter ergens aanwezig is, is het standaard wachten totdat ie losgaat op iets of iemand. Dan verschijnt ineens die enge, fonkelende blik in zn ogen. Het is lopen zieken om het zieken.

Gast
Webcrawler
februari 25, 2020 13:24

oncollegiaal in deze wereld waar het ieder voor zich is.

Gast
peacock and whitemen
februari 25, 2020 13:23

Het betreffende fragment van de ruzie is via de volgende link te zien

https://www.youtube.com/watch?v=YBLoGuAhnRo

Gast
Remi
februari 25, 2020 13:18

In het bewuste boterhammentrommeltje had een briefje moeten zitten met de tekst … “Dit had een bom kunnen zijn” … Peter had méér dan gelijk.

Gast
Net even anders
februari 25, 2020 13:17

Misschien heeft Peter wel “leuk” beeldmateriaal van een hoge RTL pief, dat hij daar tot zijn pensioen kan blijven zitten.

Gast
Rollins
februari 25, 2020 13:14

Het is als een dierentuin waar de chimpansee fittie krijgt met een gorilla. Probleem is, ik ga nooit naar een dierentuin. I don’t care. Kinderen gaan naar een dierentuin. En dat is het hele niveau van deze twee apen, kinderlijk.

Gast
Jan Kloot van Dam
februari 25, 2020 13:12

OMG! Snoezigkleinhertje is beroemd!

Gast
Wilton
februari 25, 2020 13:08

De grootste schijnvertoning kwam ooit van de hand van Peter toen hij heel Nederland wijs maakte dat een Nederlandse crimineel in een auto met verborgen microfoon zou bekennen dat hij een Amerikaans meisje had vermoord en wat hij met haar gedaan zou hebben. Half Nederland zat voor de buis maar er gebeurde vervolgens niets. De beste 1 april-grap ooit, ja, die mag Peter op zijn conto schrijven.

Gast
hENK
februari 25, 2020 13:06

Alberto tracht in zijn programmaatje telkens weer de spanning op te bouwen tussen de reclamespotjes en de introotjes door en elke keer gaat de ‘onthulling’ dan razendsnel uit als een nachtkaarsje

Gast
OMG
februari 25, 2020 12:59

Alberto had gewoon terug moeten antwoorden: En wat heb jij de afgelopen 5 jaar verwezenlijkt?

Ik begrijp eigenlijk niet waarom Peter R de Vries nog volop in de schijnwerpers staat? Zijn hoogtijdagen zijn al lang voorbij, zijn laatste solo programma gigantisch geflopt en zelfs zijn ‘advocaten’bureau verliest de ene na de andere zaak…

Gast
Gast
Antonio
februari 25, 2020 12:52

Het is altijd RTL Boulevard die Talpa behandeld als een stuk vuil
Andersom hoor je nooit kwaad van Talpa richting RTL

PvdV is een stuk onbenul die alleen maar reclame maakt voor zijn zoon bij RTL Boulevard.

Gast
time to die
februari 25, 2020 12:48

gatverdamme, onze Pe ter R. met grootheidswaan laat ook weer eens van zich horen, die man denkt echt dat hij persoonlijk afgezant is van God.

Gast
Potverdorie
februari 25, 2020 12:46

@snoezigkleinhertje je wordt genoemd door merel op Linda’s Instagram

Gast
Kuis
februari 25, 2020 12:45

Het onderwijsniveau in NL is echt erg laag hoor… : “hart tegen hart” ???

Gast
Curryworst
februari 25, 2020 12:44

Het egootje van Stegeman heeft een deukje opgelopen.
Arme knul…

Gast
Marijke
februari 25, 2020 12:42

Redactie: harT tegen harT ! Ahhhhhh

Gast
Ron
februari 25, 2020 12:41

Alles voor de show, voorop gezet ‘toneelstukje’ van Peter en Boulevard. Ondertussen haalt Alberto wel dramatische kijkcijfers nu het niet meer op zondagavond wordt uitgezonden. Het is al eens eerder op een doordeweekse avond uitgezonden maar toen is het na 1 of 2 afleveringen gauw weer naar de zondagavond gezet. Dat duurt dit keer wat langer dus blijkbaar vind Talpa de kijkcijfers fantastisch genoeg…

Gast
Bert
februari 25, 2020 12:40

Hallo Alberto,

Gisteren bij Jinek werd het vertoond en ik citeer

MOET JE DIE KOP VAN ALBERTO ZIEN hahahahha. Zei de tafeldame.

Overigens heb je helemaal gelijk….

Gast
reactie
februari 25, 2020 12:39

het is toch ook onzin wat hij doet.

Gast
Joop55
februari 25, 2020 12:39

Stoere Alberto kan niet tegen opbouwende kritiek van de wijsheid Peter zelve.

Gast
Axel-F(Arnhem)
februari 25, 2020 12:38

Ach dan plaats je verborgen cameras en microfoons bij hem en kijk wat je kan vangen ;-p)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen