RTL 4 niet boos over SBS 6-uitstapje Ali B

RTL 4 is niet boos over het uitstapje van The Voice of Holland-coach Ali B naar SBS 6. De rapper heeft de zender van tevoren ingelicht over zijn nieuwe televisieklus. Dat heeft een woordvoerder laten weten aan RTL Boulevard. Van alle zangwedstrijden op televisie is The Voice veruit de meest populaire en die van SBS 6 zijn het vaak toch allemaal net niet. Toch durft Ali B het aan om komend voorjaar te verschijnen als een van de vijf juryleden in de nieuwe televisieshow We Want More.

Vindt RTL 4 dit allemaal wel goed? “Ali heeft het met ons besproken en we wensen hem heel veel succes“, zo laat de zender weten.

Heeft dit gevolgen voor zijn toekomst bij The Voice? “Net als ieder jaar nemen we ook dit jaar de coachsamenstelling weer onder de loep. We kunnen daarom op dit moment nog geen uitspraken doen over de coachsamenstelling van volgend seizoen, maar de gesprekken met Ali verlopen naar tevredenheid.”

Voor wie die gesprekken over de coachsamenstelling niet goed dreigen af te lopen, is Lil’ Kleine. Hij blijkt het dit seizoen toch wel heel erg slecht te doen als Voice-coach.

De Telegraaf vandaag: “Wat bijna niet mogelijk leek is toch gebeurd: Lil Kleine heeft zichzelf overtroffen als ongeloofwaardige coach in The voice of Holland.

Lees ook: The Voice-jurylid Ali B aan de slag voor SBS 6 (gisteren)

Foto: RTL

56 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
G.ossip
januari 12, 2020 09:47

Deze bontkraag profiteert zwaar van zijn we willen hem niet maar de andere bontkragen vinden hem zo leuk,en dat zijn vaak de onderkant van onze samenleving.

Gast
Simon Dekker
januari 12, 2020 08:38

@Jan Bik: eerst zijn naam goed leren spellen, daarna mag je als anonieme toetsenbeld geloofwaardiger je mening ventileren. Lutser.

Gast
Fontanelletje
januari 12, 2020 07:28

Jorik heeft ergens een taakstraf opgelopen wegens het betasten van een mongoloide kleuter zodat hij geen tijd heeft om in die jury te zitten.
Zieke jongen met zieke voorkeuren. Opgeruimd staat netjes.

Gast
ℙluk van der ℙettenflet Ⓟ
januari 12, 2020 07:09

Zou het waar zijn?
Misschien kan het dan vanaf heden weer over de inhoud gaan in plaats van over die drie juryleden die steeds het nieuws domineren? Per slot van rekening zal er toch weer een artiest naar buiten komen lopen met een trofee en een platencontract, maar wat is dat waard als de aandacht op heel andere zaken gevestigd was?

Gast
Einde van NL
januari 12, 2020 03:33

Ali B, de door Beatrix gesubsidieerde knuffelmarokkaan. Doel: beeld creëren dat de landverraders ons zullen laten aanpassen.

Gast
A Hilter
januari 12, 2020 00:50

‘Rapper’? Hahahaha

Gast
Deborah
januari 11, 2020 23:32

Lil’ Kleine ligt eruit bij de Voice of Holland?
Zouden ze Peter van der V dan eindelijk een beetje sensitiviteit hebben ingepraat?
Zo een klein misdadertje had bij ons in Belgie een enkeltje tuchthuis gekregen.
Nu wel, laten we afwachten hoe lang het duurt voordat de gendarmes hem in de kladden grijpen, met die junkies vsn dat allooi is het altijd prijs.

Gast
Jan
januari 11, 2020 23:28

Dat is goed nieuws vriend.
Dan heeft dat kutjong tijd om z’n hond te gaan zoeken.

Zo zie je maar weer.
Gerechtigheid kent geen tijd.

Gast
breaking news
januari 11, 2020 22:51

BREAKING NEWS: Lil Kleine ligt eruit bij The Voice!

Gast
Mick
januari 11, 2020 22:43

@Bart en Gerard Joling dan?

Gast
Bart
januari 11, 2020 22:14

De Toppers tekenen voor 3 jaar exclusief bij Talpa maar De Toppers 2019 in Arena is te zien bij npo3

Gast
kelly
januari 11, 2020 22:01

alle nep reppers rijden in een te dure witte bmw,s

Gast
Maria
januari 11, 2020 21:59

Nogmaals…houden: Anouk, Waylon en Ali B.
Aanvullend met Robbie Flex en Lil Minkukel er uit..

Hij heeft niet echt begrepen dat hij vet betaald wordt en daar zit op die stoel om zijn zogenaamde professionele mening te geven.. Not dus. Nikskunner.

Gast
snoezigkleinhertje
januari 11, 2020 17:23

Dat RTL zou nog blijer zijn als die gozer helemaal weg zou gaan maar om nou met die Hazes (deskundig ???) in een panel te gaan zitten is zelfs voor deze mislukte naffer te laag.

Gast
Peter Selie
januari 11, 2020 17:10

Iedereen mag blijven in het allerergste geval zelf die Kleine maar geen Hazes dat ego maakt alles kapot !

Gast
dd
januari 11, 2020 17:03

Weer een miskoop val Talpa, natuurlijk weer een nieuwe talentenjacht.
Meneer de directeur van Talpa verzin iets nieuws, uw wordt er door John goed voor betaald.

Gast
Donald Dumb
januari 11, 2020 16:43

Sum.
Nou,:1.7 milj. mensen blijkbaar wel…

Gast
Sum
januari 11, 2020 16:40

Niemand zit op die berber te wachten.

Gast
Charlie
januari 11, 2020 16:39

Berbertv

Gast
”VeronicaDoet@§₽æ..Beter!“;
januari 11, 2020 16:36

Dikke n e g e r l u l

Gast
Mousy
januari 11, 2020 16:28

Waarom zou rtl4 boos 😡 zijn? Dat maakt de roddelpers /riool journaliek er van.

Zoiets kan in goed overleg zijn gegaan.

Wat Lil’ Kleine betreft die heeft z’n kansen op grootse wijze verprutst. Die zie ik niet snel meer in dergelijk programma, zeker niet bij rtl4 verschijnen.

Gast
André Eijk
januari 11, 2020 16:24

Catharina Geijl, dat komt niet door mij, want ik pomp haar alleen maar in haar anus.

Gast
Catharina Geijl
januari 11, 2020 16:22

Bridget Maasland heeft blaasontsteking!

Gast
Sven
januari 11, 2020 16:10

@Donald Dumb: longk/-\nkerpatient.

Gast
Donald Dumb
januari 11, 2020 16:04

Pia.
Maar toch blijf je The Voice kijken.
Dus Ali B zal dan toch iets goed doen dat je blijft kijken…
Klagen om het klagen?

Gast
Dries Roel Vink
januari 11, 2020 16:02

Jorik is een oetlul eerste klas. Wat een bak kapsones heeft die gast. Optiefen en alle baby’s, kleuters en tieners waarschuwen voor deze nepper!

Gast
Wimlex
januari 11, 2020 15:57

Little Kleine is een gevalletje ‘money can’t buy class’. Getrouwd met een lelijke golddigger, leuk leven heb je dan.

Gast
Pia
januari 11, 2020 15:30

Ali B vind ik verschrikkelijk. Hij trekt alle aandacht naar zich toe die minkukel. Dat nare maroc accent van hem ook, vreeeselijk. Lil Kleine vind ik leuk, Anouk vind ik echt heel goed geworden als jurylid, Wylon vind ik een enge junk.

Gast
Beau
januari 11, 2020 15:29

Ik hou niet van rap.

Gast
Jan Bik
januari 11, 2020 15:25

Flikker op met Frans Bouwer. Kan die verschrikkelijk simpele, zelfgenoegzame bami junk niet uitstaan.

Gast
Jan Bik
januari 11, 2020 15:20

Waarom was jongetje Jorik zo pissed naar die reppers? Ze schijnen iets over hem te hebben gerept maar verstond er geen zak van.

Gast
Wanny
januari 11, 2020 15:00

@ Anoniem

Sterke bedrijven vervangen hun eigen successen voordat een ander het doet.

Gast
Berend de Winter
januari 11, 2020 14:42

Kleine is hier niet populair.
Die kenne ze zo bij het grofvuil dumpen.
Wel ff checke of die geen hartslag meer heeft anders komt ie weert errug.
Dat wil je ook niet. Beter af zonder dat teringlijertje.

Gast
MC bezoeker 2
januari 11, 2020 14:33

Dan kan Kleintje wel populair zijn. Talent voor televisie en coaching heeft ie niet en dat zou voor een zender als RTL4 toch doorslaggevend moeten zijn.

Gast
Sabine
januari 11, 2020 14:31

Ali B is msschn geen goeie zanger (vind ik ook), maar kan heel goed met mensen omgaan en is wel een goeie coach!

Gast
Sabine
januari 11, 2020 14:29

Lil kleine is totaal ongeschikt als coach bij de Voice. Als Peter vd Vorst het programma serieus neemt, dan laat hij hem dus NIET terugkomen volgend seizoen!

Gast
West•
januari 11, 2020 14:28

Lil’ Kleine heeft zoveel poen dat die elke week een nieuwe hond kan kopen en doodmaken. Wie doet hem wat hij is rijk en heeft dan scheit aan alle regels

Gast
Ramon Verweer
januari 11, 2020 14:24

Wat heeft Peter van der Vorst gezegd over de (dode) hond van Lil’?
Dat verdient niet bepaald de schoonheidsprijs momenteel.

Gast
Ramon Verweer
januari 11, 2020 14:22

Ik zou zeggen:
Alles beter dan Lil’ Kleine/Jorik S.
RTL wil toch geen platform bieden aan een drugsverslaafd crimineeltje!

Gast
Normaal Persoon
januari 11, 2020 14:20

Ik zou zeggen

Ali houden
Waylon houden
Anouk houden
Miss Montreal of Ilse De Lange terugbrengen

Gast
Borix
januari 11, 2020 13:57

Jorik Scholte heeft een steekje los.
De roem is hem in de bol geslagen en hij kan de weelde niet aan.
Door de drugs is hij zijn denkvermogen verloren, de drugs hebben zijn hondje Bowgi het leven gekost en door de drugs verliest hij zijn baantje als jurylid bij de voice.

Over een paar jaar loopt Jorik als een dakloze in vuilnisbakken te graaien op zoek naar eten en is iedereen hem vergeten.

Gast
Robin
januari 11, 2020 13:53

Nav de negatieve reacties : Ik heb onlangs de cabaret show van Ali B ‘Je suis Ali’ gezien. Was goed en grappig, dus hij kan echt wel wat !

Gast
NPOMAN
januari 11, 2020 13:52

Bijzonder goed idee, Frans Bauer, hij is razend populair, heeft enorm veel verstand van muziek en kan heel goed met mensen omgaan!!

Gast
Anoniem
januari 11, 2020 13:45

@wanny the voice is nog steeds een suc6 dus waarom ?

Gast
sukkel
januari 11, 2020 13:32

2 totaal niets toevoegende kneuzen Lu Kleine en Ali Babba junken die afhankelijk zijn en die moet en anderen beoordelen te triest voor woorden

Gast
Wanny
januari 11, 2020 13:18

Misschien is het ook een mooi moment voor RTL om afscheid te nemen van die Voice en eens met wat anders te komen.

Gast
Sandra
januari 11, 2020 13:03

Als ze André Hazes maar daar houden.

Gast
Marcel
januari 11, 2020 13:00

Zijn niet boos, ha ha. Ze zijn blij dat ze van hem afzijn.

Gast
K.C.T.
januari 11, 2020 12:59

BNers, Ali B, de mocrocrimineel, hersenloos antsemitisch gedrocht, blijft maar komen, deugers en gutmenschen blijven knuffelen, schop dit geteisem van de beeldbuis, het is constante vervuiling!!!!! slecht voor het milieu!!!

Gast
Frits
januari 11, 2020 12:54

Totaal ondeskundig die Ali en Lil. Overschatte,irritante jochies.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen