The Voice-jurylid Ali B aan de slag voor SBS 6

Ali B, al jaren te zien als jurylid in de RTL 4-show The Voice, maakt een uitstapje naar SBS 6. Hij is het vijfde en laatste jurylid van de nieuwe zangwedstrijd We Want More. Dat heeft Talpa Network laten nemen. Ali B zal plaatsnemen achter de jurydesk naast Davina Michelle, Trijntje Oosterhuis, André Hazes en Henk Poort, van wie de namen al eerder bekend werden. Hij heeft er zin in. “Degene die meedoet kan 100.000 euro winnen. Dat zijn duizend briefjes van honderd!

De vijf juryleden representeren allemaal verschillende muziekgenres. “Net als de kandidaten trouwens, want bij We Want More zijn alle stijlen welkom. Van opera tot fado en van gospel en hardrock tot reggae“, legt een woordvoerder uit.

De kandidaten komen bovendien uit alle windstreken, zijn van alle leeftijden en er zijn solozangers, duo’s en zelfs koren. “Het enige waar het om gaat bij We Want More: zing de sterren van de hemel, want er staat veel op het spel. De winnaar gaat er vandoor met maar liefst 100.000 euro.”

De auditierondes van We Want More lopen tot 15 januari 2020. Bandjes, duo’s, groepen en solozangers van 8 tot 88 jaar en uit alle windstreken kunnen zich nu nog aanmelden via www.sbs6.nl/wewantmore.

We Want More is komend voorjaar al te zien bij SBS 6.

Foto: SBS

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jack the Ripper
januari 10, 2020 21:25

Heeft Lil’ Kleine nog een graf gegraven voor die dooie hond van hem, of heeft ie het beest in de vuilcontainer op straat gedumpt? Ik vraag me dat af……
En wat vind Ali B. ervan dat hij geassocieerd wordt met een dierenmishandelaar?

Gast
Teun vd Woonkamer
januari 10, 2020 21:03

De hoeveelste flop van Talpa wordt dit nou eigenlijk?

Gast
Nils Holgersson
januari 10, 2020 20:39

“100.000 euro is duizend briefjes van honderd”

Wat hebben we toch fantastisch onderwijs in Nederland!

Gast
Flikker Maastricht
januari 10, 2020 20:27

Oprotten criminele zandhaas!

Gast
freddie grolsch
januari 10, 2020 20:12

Dit is echt heel erg kudt.

Gast
Piepmuis
januari 10, 2020 19:56

Ben Ali Bral moe..

Gast
Willem Buitenhuis
januari 10, 2020 19:03

Nou nou. De commentaren niet liegen er niet om.
Maar even terzake: het panel reaguurders alhier heeft klaarblijkelijk heel veel invloed op de besluitvorming bij de programma-makers en de zenderbazen.
De storende reclames die Jinek zouden onderbreken zijn verdwenen, John maakt gewoon weer een campingzender van SBS, Angela reageert binnen een dag op haar eigen racistische uitlatingen. En nu is Ali B. in quarantaine geplaatst bij SBS, Peter vond het beter dat Ali even van de radar verdween. Mooi opgelost, en over een half jaartje duikt hij weer op uit de vergetelheid….

Gast
Guttegut
januari 10, 2020 18:13

Welke randdebiel heeft ooit verzonnen dat deze slissende knuffel Marokkaan verstand van muziek zou hebben?

Gast
Sjors van Kempen
januari 10, 2020 18:08

Ali zou de dood van z’n vader nog commercieel uitnutten.

Oh, wacht…

Gast
Loekie Snol
januari 10, 2020 18:05

Wat erg.

Gast
snoezigkleinhertje
januari 10, 2020 17:19

Samen met die sukkel van een Hazes dat SBS6 woord een groot kneuzen paradijs.

Gast
Marin
januari 10, 2020 17:10

Exit the voice voor Ali B en little kleine. Anouk en waylon blijven nog 2 jaar. Maar wie volgt ze op?

Gast
Donald Dumb
januari 10, 2020 16:37

Achachhach. Wéér een zangwedstrijdje. Van John De Mol…

Gast
sokkenbreier
januari 10, 2020 16:07

Goh, weer die Alie B. weten we nou niks anders????

Gast
K.C.T.
januari 10, 2020 15:44

BNer, deze hersenloze antisemitische mocrocimineel kan niks, totaal nutteloos gedrocht, behalve voor de linksdraaiende gutmensch!!! tuig van de richel!!!

Gast
Samantha
januari 10, 2020 15:43

Weer een talenten jacht 🤔

Gast
Talpa-shit
januari 10, 2020 15:32

De zoveelste zang wedstrijd.
Hou der nu eens mee op! Bedenk eens wat leuks!

Gast
Frits
januari 10, 2020 15:22

André Hazes is toch al jaren dood …

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
januari 10, 2020 15:16

We vinden het wel een beetje een armoedige vertoning.
En er zijn te weinig omkoopbare bn-ers klaarblijkelijk, wéér dezelfde koppen in de jury.
Enfin, we lezen net dat de uitslag al bekend is dus we wachten het rustig af.

Gast
Music
januari 10, 2020 15:01

En wendy van Dijk zeker de presentatie.

Gast
Anoniem
januari 10, 2020 14:59

Ik begrijp ook het vernieuwende niet aan deze show….. the winner is kon je 1 mln euro winnen ..

Gast
Verfrissend en vernieuwend
januari 10, 2020 14:53

Kansloos dit programma.

2021 gaat uiterlijk de stekker er uit.

Gast
B
januari 10, 2020 14:50

Wat een droefheid . Als dit alles is wat duur betaalde creatievelingen kunnen bedenken bij Talpa , dan is het snel gebeurt met SBS

Gast
Mink Vaillant
januari 10, 2020 14:43

Wat een sneue jury. Is dit het nieuwe sbs of wordt de camping heropend?

Gast
Ron
januari 10, 2020 14:27

Het is klaar met zangtalentshows. Zit niemand meer op te wachten. Het liefst 10 varianten van Big Brother/Utopia, dat format is nog niet sleets en kun je door blijven produceren steeds met andere doelen, maar met de basis principes.

Gast
Teun van de Bank
januari 10, 2020 14:24

Ali B. of niet, als een langzame drol die eruitkomt wordt de line-up bekendgemaakt en vervolgens zal met mondjesmaat het hele veld van artiesten voor het voetlicht gebracht worden.
Spoiler: de uitslag is al bekent en de contracten zijn al getekend, het is weer allemaal één grote façade voor een zoveelste poging tot reclameblokken verkopen.

En O ja. Davina Michelle gaat zogenaamd een avontuurtje aan met één van de kandidaten zodat er een schandaaltje in de media kan ontstaan over de zogenaamde belangenverstrelling etc.
Veel plezier en vergeet niet door te trekken.

Gast
hannah
januari 10, 2020 14:21

Joepie weer een kansloze talentshow op SBS6. De zoveelste keer dat er gezwaaid wordt met poen.

Gast
Teun van de Bank
januari 10, 2020 14:18

Ja, of honderd briefjes van duizend.
Als je toch aan het dromen bent dan kan dat ook.
(Want briefjes van duizend bestaan niet in euro-land he. Ik denk ik zal het maar even uitleggen voor al die sukkels die daar dan weervoorspelling gaan reageren)

Gast
Alex
januari 10, 2020 14:16

Ruimt lekker op bij The Voice.

Gast
Timo
januari 10, 2020 14:14

Pijnlijke nietskunner.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen