Dennis Schouten slaat terug: ‘Kim Kötter is leugenaar’

Dennis Schouten is verbijsterd dat Kim Kötter haar wangedrag op de uitvaart van zijn ex Lotte van der Zee vorig jaar ontkent. Ze is een leugenaar. Dat heeft hij laten weten op Radio Veronica. Schouten stelt dat Kötter de aandacht naar zich toe trok op de uitvaart en dat hij dat ongepast vond. De tv-persoonlijkheid kwam bij haar collega’s van Shownieuws met een ontkenning en dat programma heeft ook unaniem partij voor haar gekozen. Veronica-ster Wilfred Genee blijft achter Schouten staan. 

Genee gaf Schouten gisteren opnieuw een podium om Kötter te beschuldigen van wangedrag op een uitvaart. “Je bent niet de eerste die belt. Wat een gedoe zeg, wat een gezeur. Er luistert kennelijk niemand naar die podcast van jullie, maar het brengt wel veel gedoe.”

Schouten blijft achter zijn verhaal staan. “Het is écht zo gegaan. Ik liep die kant op, ik liep er met mijn zusje, het regende. Zo’n dag vergeet je niet. Het was een heel verdrietige dag. Het zou wel gek zijn als ik ga liegen over een begrafenis van mijn overleden vriendin. Dan ben je best een klootzak.

Hij vervolgt: “Ik vind het ook dom dat er om zoiets kleins op die begrafenis… Want de reden dat we er waren is natuurlijk veel erger dan het gezeur over het ego van Kim Kötter. Maar we liepen daar en zij stond in de zij-ingang van de kerk en toen was het: ‘Hallo!’ Ik: ‘Hallo.’ Zij: ‘Kom je er hier in?’ Ik: ‘Waarom?’ ‘Nou’, zegt ze. ‘Dan kun je bij de ouders gaan staan en mensen een hand geven.’ Het is letterlijk zo gegaan als ik zei.”

Wilfred Genee: “Zij wil niet reageren. We hebben haar de gelegenheid gegeven om te reageren, maar zij zegt: ‘Het is zoiets pijnlijks en dat mag je niet doen, aangezien Lotte overleden is.’”

Geestig dat ze nu ineens niet in de spotlights wil, aldus Schouten. “Kim Kötter ging bij de uitvaart nog even staan van: ‘Ja, ik ben er bij!’ Die avond stond ze in Shownieuws te vertellen dat de hemel een engel rijker is en daarna werd het bruggetje gemaakt dat zij een zekere Romy Monteiro had zien zoenen bij Holland Zingt Hazes.”

Weet je wat het is, het zal wel gebruikelijk zijn in de mediawereld, maar wat Kim vooral belangrijk vindt is dat het af en toe nog wel over Kim gaat. Dat is haar toen gelukt. En als ik dat dan zeg, dan is Kim boos. Maar ik heb niks van haar gehoord.”

Lees ook: Kim Kötter ontkent wangedrag op uitvaart: ‘Gênant’ (gisteren)

Foto: SBS

67 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bernardus
januari 28, 2020 14:23

Zijn we verbaasd dan over dit soort zaken? Die mensen in medialand gaan letterlijk over lijken om in de spotlights te staan. De één z’n dood is de ander z’n brood. Ook Dennis is niet vies van een potje aandacht, want hij duikt de laatste tijd overal op. Nooit van die kim kötter gehoord, maar één blik op haar manipulatieve paardenkop en je weet genoeg: mediageil tot op de graat.

Gast
Paul
januari 28, 2020 00:08

Roos lul niet zo stom. Dwaasbanaan ben je.

Gast
Roos
januari 27, 2020 16:39

Ergerlijk manipulatief commentaar van R Kotter hierboven. “Kim is gevraagd om tijdens de dienst en erna de pers te woord te staan.” Pardon? Iemand die TIJDENS de dienst de pers te woord staat, dient ervoor te zorgen dat de aanwezige pers zo weinig mogelijk stoort bij de begrafenis. Maar Kim vindt het natuurlijk veel gezelliger om met de pers te praten terwijl ze naast de ouders van de overledene staat in de condoleance rij! Bah!

Gast
247
januari 27, 2020 16:02

Kim is nooit Miss Nederland geweest, ook hierover liegt ze en daar moet ze echt mee stoppen! Miss Nederland 2002 is Elise Boulogne. Kim was Miss Universe Nederland 2002, een andere verkiezing destijds. Dat Kim in 2009 de Miss Nederland organisatie heeft overgenomen van de toenmalige eigenaar, geeft haar niet het recht om zichzelf dan ‘oud-Miss Nederland’ te noemen. Kim ondermijnt daarmee de echte Miss Nederland 2002 en dat is buitengewoon respectloos. Er is in Nederland, onder het algemene publiek, geen tot nauwelijks interesse in Miss verkiezingen, daardoor weten de meeste mensen hier niks over Miss verkiezingen, Kim maakt naar hartelust gebruik van die onwetendheid bij mensen en zet zich neer als voormalig Miss Nederland, ja want ach, niemand die weet hoe het echt zit, hè Kim? Walgelijk!

Gast
Rene
januari 27, 2020 11:01

Ik ken Kim en het is een walgelijk Kötwijf. Vooral bij de miss overijssel en Nederland verkiezing destijds ging zei met de eer vandoor terwijl ze zelf niks deed. In de werkelijkheid doet ze zelf misschien 10% en de rest doen allemaal anderen. Alles draait om haar. Walgelijk…

Gast
Jaap van Zande
januari 26, 2020 09:33

Kim Köt vaarder is plassen. Dat is duidelijk en onbeschaamd!

Gast
Hans
januari 26, 2020 01:46

Lekker straks meiske wel.

Gast
Daaristieweer
januari 25, 2020 23:54

Ik wil dit artikel graag doorverwijzen naar de afdeling LEKKER BELANGRIJK!!

Gast
Alotta Fagina
januari 25, 2020 19:41

Dennis is echt een schatje

Gast
Puppy klok
januari 25, 2020 19:04

Lelijk en arrogant schepsel.Dit wijf is getrouwd met die japie reesema.ook zo mislukte zanger.De man kan niks.behalve neuken met die kotter kut.

Gast
Louise
januari 25, 2020 18:53

Kim Kötter lijkt wel een man met die grote Paardenbek. Is Kim Kutter een transgender?
Ik heb nog nooit van deze transgender gehoord. Laten we dit ombouwpakket met Paardenbek maar snel vergeten.

Gast
Marko
januari 25, 2020 17:31

Anette 12.41

En dan is ’t waar speklap

Gast
Lies
januari 25, 2020 17:29

@Geronimo: dat doe ik ook met stijgende verbazing. Men schijnt niet te beseffen dat we het hier hebben over het overlijden van een veel te jonge meid. Uit respect voor de nabestaanden vind ik dit artikel zwaar onder de gordel.

Gast
Geronimo
januari 25, 2020 16:44

Deze discussie heeft een interessante dynamiek gekregen. Ik sla dit gade met stijgende verbazing.

Gast
Nora
januari 25, 2020 16:30

Dat moet toch vreemd zijn dat er drie keer per week een Jaap in haar jaap komt.

Gast
Sander Schimmelpenis
januari 25, 2020 15:56

Jaap vertelde mij tijdens een podcast dat Kim altijd heel stil op haar rug gaat liggen en dat hij dan van haar op haar gezicht moet klaarkomen en ervoor zorgen dat er wat in die pöt op haar kin moet blijven liggen en dat hij dat er dan uit slurpt en daarna met haar gaat snowballen.

Gast
Je zus
januari 25, 2020 15:10

Aandacht, daar draait het toch om in dat wereldje? Selfies in het kwadraat. Kijk mij eens, daar is ook Dennis geen uitzondering op.

Gast
huismaker
januari 25, 2020 14:10
Gast
Sandra
januari 25, 2020 13:41

Welles…nietus..welles…nietus…welles…nietus.
En Mc gaat er weer even op in.

Gast
Flits Böm
januari 25, 2020 13:07

Wat een kötverhaal

Gast
Thanos
januari 25, 2020 12:45

Knap als je zo’n verhaal gaat verzinnen. Wat een afschuwelijke vrouw.

Gast
Annette
januari 25, 2020 12:21

Marko, waarom?
Dat heeft R. er toch bijgezet!?
Pannenkoek.

Gast
sukkel
januari 25, 2020 12:21

Jaap Reesema en Kim Kutter zijn een echtpaar zegt al genoeg ….Dennis spreekt de waarheid

Gast
Peef
januari 25, 2020 12:21

Er is altijd wel iemand die aandacht wil

Gast
Norbert
januari 25, 2020 12:20

Ik ben er niet bij geweest. Het verhaal van Dennis komt wel erg aannemelijk voor.
Wat me wel aan Kim irriteert: als ze lacht, dan gaat haar hele laadklep wagenwijd open. Dan kan echt wel de helft minder.

Gast
Yuwan
januari 25, 2020 12:19

Zijn er geen getuigen?

Gast
Marko
januari 25, 2020 12:16

11.41

Hij dat zo ervaren heeft waarom is hij dan ’n loser?

Gast
q8
januari 25, 2020 12:16

tja, 2 tukkers,
ik vind ze beide niks, maar hier sta ik aan de kant van dennis,
die kerel van kim is ook zo een aso,
km denkt alles te redden met een smile,
begrijp niet dat kim als miss is gekozen,
t is gewoon een barby popje,
en dit allemaall over de hoofden van de familie van de overledene

Gast
peacock and whitemen
januari 25, 2020 11:53

‘Genee gaf Schouten gisteren opnieuw een podium’

Dit kan niet, gisteren was jan joost van gangelen op radio veronica en in de tv uitzending heb ik hier niks van terug gezien.
In de friday move was dennis schouten ook niet te gast.

Duidelijk dus een nieuwsbericht dat niet klopt.

Gast
Tip
januari 25, 2020 11:50

Robert, gewoon een advocaat erop zetten.
Smaad, laster etc.

Gast
H. B. Pencil
januari 25, 2020 11:50

Dennis is een irritant kutkind dat aandacht zoekt.
En Wilfred Genee is een pisvlek met boter op z’n hoofd die dit kutkind een podium geeft, ergo, die door blijft zuigen over het onderwerp terwijl het hier over rouwende mensen gaat én over een dame die er geen weerwoord op wil geven uit respect voor de nabestaanden en mediastilte betracht.
Zie hierboven, R. Kötter is aan het woord.

Tijdje een boycot voor Dennis Schouten lijkt me wel op z’n plaats.

Gast
Marc
januari 25, 2020 11:49

Ik geloof Dennis 100%!!
Kim zoekt altijd en overal de aandacht op. Kim kende Lotte niet voordat ze Miss Teen Universe werd, sterker nog:Kim wilde (als hoofd van Miss Nederland) nooit iets met andere missverkiezingen te maken hebben. Lotte hoorde bij een andere missverkiezing. Toen Lotte media-aandacht kreeg door haar overwinning bij Miss teen universe, dook Kim er uit het niets meteen bovenop,om zelf in de picture te staan. Kim leeft voor de PR en het valt gewoon op!

RIP lieve Lotte!

Gast
anoniem
januari 25, 2020 11:48

Je krijgt soms de indruk dat veel BN-ers de basisschool hebben overgeslagen..

Gast
Snake Charmer
januari 25, 2020 11:48

Dit soort rotzooi is toch geen media nieuws.

Ik mis nieuws over Netflix, Disney+ en Videoland.

Gast
R kötter
januari 25, 2020 11:41

Wat een ongelofelijke loser die Dennis, ik bemoei mij nooit als er iets over Kim in de pers komt, maar de uitspraak van dat walgelijke ventje zijn pertinent onjuist ik als vader weet hoe Kim oprecht verdrietig en aangedaan was over het overlijden van Lotte , Kim is nota bene door de ouders van Lotte gevraagd om tijdens de dienst en erna de pers te woord te staan en bepaalde taken op haar te nemen. Dat dit zeer vervelende ventje over notabene een overleden iemand Kim willens en wetens in een kwaad daglicht wil zetten gaat mij als vader te ver temeer ook omdat ik pertinent weet dat het leugens zijn. De ouders van Lotte hebben het management van Dennis gebeld en aangegeven dat een excuus op zijn plaats is, ook ondergetekende heeft Dennis benaderd en ook Wilfried een bericht gestuurd, maar de potcast van deze heren is blijkbaar belangrijker dan de waarheid want beide heren hebben er niet op gereageerd . Robert kötter

Gast
Winkelhoekwagentje
januari 25, 2020 11:32

Raar dat Kim Kutter een mannelijker hoofd heeft dan een man.

Gast
Anne
januari 25, 2020 11:27

Ironie of sarcasme is niet aan hem besteed, Diana.

Gast
Diana
januari 25, 2020 11:25

Over ‘helemaal niets kunnen’ gesproken.

Gast
Donald Dumb
januari 25, 2020 11:22

Kim Kotter is samen met Nikkie Plessen, Nicolette van dam en Olcay gulsen verwende dames oftwewel golddiggers die graag in de aandacht willen staan, maar eigenlijk helemaal niets kunnen

Gast
Chiel
januari 25, 2020 11:09

Bij ieder dingetje met het kind, het huis, een babykamer, een gesponsorde vakantie zoekt Kim media-aandacht. Vreselijk! Om toch maar in de aandacht te blijven. Dit verhaalt komt daardoor wel erg geloofwaardig over..

Gast
Britt Scholte Lover
januari 25, 2020 11:06

Dennis is gewoon gek op haar, ze probeert haar te verleiden, maar zo’n mooie knappe zakenvrouw als Kim kan hij helemaal niet krijgen, hij is stik jaloers die boerenpummel uit de achterhoek!

Gast
Come on
januari 25, 2020 11:04

Hoezo allebei. Volgens mij geeft die Kötter aan dat ze precies om die reden haar mond verder houdt.

Gast
Roland Tromp
januari 25, 2020 10:50

Grote verliezer in deze opgeblazen media kwestie, die het benoemen eigenlijk niet waard is, is natuurlijk de familie van de overledene.
De nagedachtenis aan het afscheid van hun dochter wordt op deze manier ernstig bezoedeld door deze twee betweters.
Allebei kapot schamen!

Gast
Ron
januari 25, 2020 10:48

Mooi verwoord voor Dennis, totaal mee eens. Dit soort wijven leven voornamelijk voor zichzelf en proberen een beetje goede sier te maken tegenover de buitenwereld. Ze is niet veel beter dan de Nikkie Plessen’s en Olcay Gulsen’s van deze wereld.

Gast
Bep
januari 25, 2020 10:41

Waarom zou hij dit verzinnen?
Dus geloof ik hem.

Gast
huismaker
januari 25, 2020 10:34

Stukje beluisterd op “Littekens” van Genee ? (Youtube).
Dennis is oprecht en Genee weet dat en kiest zijn kant.
Steeds meer mensen willen graag BN-ertje spelen en politiek-correct doen. Alles voor een baantje, want zij kunnen verder niets bieden.

Gast
Wouter
januari 25, 2020 10:31

Wilfred Genee blijft achter Schouten staan? En waarom? Beetje dom om partij te kiezen als je er niet bij was.

Gast
Nicole
januari 25, 2020 10:31

Ik als RTL trol was de stoker tussen die 2.

RTL Boulevard zat verlegen om roddels.

Gast
Sven L.
januari 25, 2020 10:22

Ik ruik een format omtrent liegende BN’ers tijdens plechtigheden. Misschien iets voor SBS in de vooravond?

Gast
Boudewijn
januari 25, 2020 10:19

Inderdaad Berend

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen