‘Shownieuws is een moetje voor Olcay Gulsen’

Olcay Gulsen ziet de presentatie van Shownieuws als een moetje. De rubriek, waarin haar zus Dolshe ooit deskundige was, is niet waarom ze is overgestapt van RTL naar SBS. Dat zegt haar voormalig Boulevard-collega Ron Vergouwen in een tv-analyse. Gulsen verklapte onlangs in Beau Monde dat ze door Talpa op autocueles is gezet en sinds kort maakt ze vlieguren bij Shownieuws. Ondanks dat Boulevard sinds de Albert-exit flink is afgegleden, staat Shownieuws nog altijd flink in de schaduw.

Het was voor Gulsen dan ook geen diepgekoesterde wens om voor Shownieuws te gaan werken, zegt Vergouwen. “Ik kan me voorstellen dat het fantastisch is dat ze die kans nu krijgt, maar als wisselgeld moet ze wel af en toe Shownieuws presenteren. Dat doet ze niet omdat ze dat zo graag wil doen, maar omdat het moet.

De reden van haar overstap ligt namelijk in het feit dat ze meer human interest mag gaan maken. “Olcay is enorm in haar element, omdat ze op die zender eindelijk een programma mag maken over Blijf-van-mijn-lijf-huizen. Dat wilde ze al heel lang, maar bij RTL kon dat niet.

Toch vreest Vergouwen het ergste voor Gulsen, wiens tv-carrière bij RTL een vlucht nam. “Het is de vraag of ze dat niveau kan vasthouden op een zender waar Merel Westrik ook wegglijdt qua kijkcijfers en roem.

De RTL Boulevard-longread ‘Een blik op tv-transfers: wie doet het top en wie is een flop?’ kunt u hier lezen.

Foto: SBS

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Poetin
december 3, 2019 20:58

Lekker Armeens dik wijf.
Olcay mag blijven slapen.

Gast
Maria
december 3, 2019 16:48

Jammer voor Olcay , maar ik zit met kromme tenen te kijken.

Gast
Gup
december 3, 2019 13:33

Benieuwd in wat voor caravan ze nu woont.

Gast
WaveX
december 3, 2019 12:10

Constant dezelfde uitgebluste tronies op tv gaat echt vervelen.

Gast
Solomon
december 3, 2019 12:08

Ron Vergouwen kan zich voortaan maar beter bezig gaan houden met de vele flops van zijn eigen zendergroep, misschien dat hij daar nog naar wat roddels kan gaan zitten wroeten om die vervolgens op RTL-Bertelsmann’s open riool propaganda rubriek te gaan verkondigen als pure stank vanuit Luxembourg !..

Gast
Jan
december 3, 2019 11:28

Dat deze mevrouw überhaupt nog een platform krijgt…

Gast
Belle
december 3, 2019 10:52

Wiens? Moet wier zijn. Is vrouwelijk.

Gast
eline
december 3, 2019 10:51

ik krijg nog geld van olcay

Gast
Bart
december 3, 2019 10:39

Olcay zou een soort Week van Willibrord moeten maken voor SBS6. Dat zou ze heel goed kunnen.

Gast
Angela de Jong - eet van 2 walletjes
december 3, 2019 10:37

Wat een roddel en leugenverspreiders staan er achter de desk hun onzin voor te lezen.

Gast
Henk
december 3, 2019 10:18

Haal toch al die mensen van de buis! Fris, nieuw, kundig, intelligent, erudiet dat moeten ze op ons loslaten, niet al die wannabe’s.

Gast
Henk
december 3, 2019 10:17

Haal toch al die mensen van de buis! Fris, nieuw, kundig, intelligent, erudiet dat moeten ze op ons loslaten, niet al die wannabe’s

Gast
Wendy's dealertje
december 3, 2019 09:57

Kan altijd slechter, kijk bijv. naar verwendy

Gast
Pro Du Cent
december 3, 2019 09:52

Dus haar door de NPO goed betaalde vriendje Ruud mag nu elke avond goedbetaald bijbeunen bij haar commerciële oud-club in de door haar gekozen kleurige kleding terwijl zij in haar mollengang zit te wachten tot ze weer boven de grond mag komen?

Gast
Mieke
december 3, 2019 09:51

MC meldt vaak in berichten dat de kijkcijfers van RTL Boulevard enorm gedaald zijn. Echter de dagelijkse kijkcijfers geven een ander beeld. Marktaandelen tussen 15 en 20% voor Boulevard is tegenwoordig standaard en dat is dus erg goed. In de doelgroepen waarschijnlijk nog hoger.

Gast
Curryworst
december 3, 2019 09:49

Bij RTL Boulevard hebben ze echt een agenda om alles wat van Talpa is af te kraken.
Maar hun eigen debacle De Villa weten ze onbeschaamd te bagatelliseren.
En dan hebben we het maar niet over Beau of GTST.

Gast
Hans
december 3, 2019 09:39

Waarom hebben ze Olcay niet prominent op de hoofdzender gezet maar op NET5?
Dit gaat hem niet worden…..

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen