Wendy van Dijk bij NPO uitgescholden voor mediahoer

Wendy van Dijk wekt niet veel sympathie op met haar filmpje waarin ze haar zestienjarige zoontje Sem verwent met een exorbitant duur cadeau, dat ze heeft laten betalen door een sponsor. Er klinken veel kritische geluiden op social media en op NPO Radio 1 is ze vanochtend zelfs uitgescholden voor mediahoer. “Waarom kan dit niet gewoon in huiselijke kring worden gedaan? Pfffff“, twittert Jack van Gelder bijvoorbeeld. “Zodat iedereen het kan en moet zien??! Wat erg is dit.

Opiniemaker Nausicaa Marbe daarop: “Omdat nieuw geld exhibitionistisch is. Omdat het een ordinaire reclamedeal is. En er moest kennelijk ook wat gedaan worden aan damage control mbt relatieperikelen van pa en ma. Nu geeft iedereen het over die auto.

Quote-baas Sander Schimmelpenninck: “Wat genieten dit. Die arelaxte kop van Galjaard, de gesponsorde Canta-de-luxe, het ertussenwurmkoppie van die nieuwe vriendin van Xander, de dictie van Wendy, de parapluomstanders, die arme arme jongen zelf en natuurlijk de duizenden halfjes die reageren in de comments.

Columnist Marcel van Roosmalen gebruikte vanochtend op NPO Radio 1 het KRO-NCRV-personeel om Wendy van Dijk uit te schelden voor mediahoer.

Van Roosmalen over het cadeau voor Sem: “Hij kreeg van zijn moeder namens de grootste fabrikant van nepauto’s een invalidenauto. Wendy liet het allemaal filmen en zond het uit op haar socials. Nou weet ik wel dat er een heleboel anonieme KRO-NCRV-medewerkers zijn die dat om te kotsen vinden en die in dat gedrag van Wendy heel veel van hun eigen leiders herkennen.”

De eerste anonieme e-mail is alweer onderweg naar Albert Verlinde en Koos van Plateringen waarin ze anoniem onthullen dat Wendy van Dijk een mediahoer is die net als de leiding van KRO-NCRV drugs gebruikt.

Van Dijk gaf haar zoontje Sem een brommobiel waarmee je als zestienjarige de weg mee op mag. Een soort veredelde invalidenwagen ter waarde van een jaar lang minimumloon. Dat hoeft Van Dijk dus niet uit eigen zak te betalen.

Lees ook: Wendy van Dijk peutert dure brommobiel los voor zoon (maandag)

Van Roosmalen op NPO Radio 1:

Foto: RTL

62 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
John
februari 16, 2019 20:23

Hier zal die brommobiel fabrikant ook wel blij mee zijn. Een nieuwe slogan canta de witte motor

Gast
Meneer Kaktus
februari 13, 2019 20:16

Niet echt handig, Wendy

Gast
TT
februari 13, 2019 14:41

Wat een nep familie. Gatver en dat komt sbs6 opluisteren, vreselijk.

Gast
Yuwan
februari 13, 2019 14:39

Ik vind het echt wanhopig hoe Wendy die selfie maakt, laat zien dat ze enorm met status bezig is.

Gast
John de M.
februari 13, 2019 14:29

Leuk programma voor Wendy, de naam hebben we al; Snuif es in.

Gast
Randy
februari 13, 2019 12:13

Wat krijgt ie verwende jongen op zn 18e dan een ferrari ofzo, dom wijf, doe dat in prive sfeer maar niet publiekelijk. Blij dat ze is opgerot naar sbs want die zender kijk ik toch niet. Die verwende zoon moet er maar voor werken en niet alles in zn schootje geworpen krijgen.. dan staat ie Erland er ook bij en Vader, stiefmoeder, stiefzusje en weet ik veel wat nog meer alsof de Koning iets krijgt ofzo.. LUIE DONDER.. ga werken joh gek

Gast
JohanV
februari 13, 2019 11:52

Arme Sem, je zult maar zulke ouders hebben.

Gast
Morris
februari 13, 2019 11:48

Ha die Ronald, ge een crusus haken doen trutje

Gast
Morris
februari 13, 2019 11:48

Wendy vind ik een hele vieze oude lelijke vrouw en een cokesnuiver.

Gast
Ronald
februari 13, 2019 11:12

Met stijgende verbazing lees ik hier hoe sommige mensen hun vuil spuien. Zouden ze dit in het dagelijkse leven ook doen ? Geen prettige mensen die je dan maar beter uit de weg kan gaan,

Gast
ron
februari 13, 2019 10:37

volgens mijn is dit Peter R. de Vries

Gast
Judeska
februari 13, 2019 01:08

Het jong wilde graag een scooter maar dan met zo’n vierkante kist achterop met een gaaf logo, Domino ofzo, maar dat wilde Erland niet. Die is tegen reclame.

Gast
Sven
februari 13, 2019 00:27

@Lieke van Lexmond Lover , heb je veel geld? dan maak je nog kans voor Lieke!

Gast
Lieke van Lexmond Lover
februari 12, 2019 23:57

Wendy deed net als dat kado van haar kwam, maar het kwam van een sponsor, maar ze wil zelf graag met de eer ervandoor, naar vreselijk mens is het

Gast
Meneer Kaktus
februari 12, 2019 23:03

Het is inderdaad allemaal erg treurig, maar sommige reakties, mensen: ach, ach, ach…..die zijn me toch ook wel erg treurig hoor! Zoveel agressie, zoveel haat. Ongelooflijk. Ga je schamen.

Gast
robbe
februari 12, 2019 22:25

Erger dan Wendy vind je ze niet. Zij is echt het laagste van het laagste.

Gast
Krezus Jistus
februari 12, 2019 22:17

@brakiebra: je hebt het helemaal door, goed gezien. Die arme jongen verder, genant.

Gast
Jaap Aap
februari 12, 2019 22:16

Zielige troela. Terecht dat ze in de media tot op het bot wordt afgebrand. Wat een naar en arrogant mens is het toch. Driewerf bah!

Gast
Ben
februari 12, 2019 22:00

Wat een walgelijke familie die Van Dijkjes. Oh oh wat een tok-kies staan daar bij elkaar. Lachwekkend gewoon die lui. Nooit dat ik naar SBS zal gaan kijken .

Gast
anoniem
februari 12, 2019 21:55

Tja, mediajunkie is ook niet alles…. :-D

Gast
dr phil
februari 12, 2019 21:38

wendy sorry

Gast
dr phil
februari 12, 2019 21:38

wendy mediahoer nou laad dat media maar weg

Gast
Xander
februari 12, 2019 21:22

Daar heb je Wendy weer met haar coke oogjes

Gast
Brakieba
februari 12, 2019 20:47

Erland komt uit een academisch gezin. Hij is slim en begrijpt heel goed hoe (commerciele) media werkt. Daarin heeft hij ook de absolute top gehaald. Hij zou nooit een reclamedeal aangaan, waarmee hij zijn imago zou kunnen schaden in ruil voor persoonlijk gewin. Dat cadeau is daarnaast niet eens voor zijn eigen kind. Hij heeft dus geen belang om mee te werken. Maar hij werkt -zichtbaar ongemakkelijk- wel mee. Daartoe is hij dus gedwongen door Wendy. Erland heeft dus wat goed te maken. Dit is Wendy’s variant van de pikstraf. Alle intelligente vrienden van Erland weten nu dat Erland de schuldige is aan de breuk. En dat Erland hele erge dingen heeft gedaan, want anders laat hij zich niet op deze manier publiekelijk vernederen. Erland is de academicus, maar Wendy is de straatvechter die gewonnen heeft!

Gast
Rikkie van Slingertje
februari 12, 2019 20:15

Sletje van de markt.

Gast
Rikkie van Slingertje
februari 12, 2019 20:14

Geef die vie ze stin kho er een C O K E programma!

Gast
Bart
februari 12, 2019 20:13

@edwin Helemaal waar wat je zegt. Het is werkelijk onbegrijpelijk.

Gast
Johnny👀
februari 12, 2019 19:57

Op dat filmpje zien ze er allemaal doorgesnoven uit..was dat mischien ook een cadeau van de dealer?

Gast
lik
februari 12, 2019 19:34

Geloof niet dat het helemaal gratis was. Waarschijnlijk een baterdeal en Wendy zal zelf de BTW en/of BPM, als dat erop zit, hebben betaald.

Gast
liefkleinhertje
februari 12, 2019 18:49

Laat dat media maar weg.

Gast
Anonymous
februari 12, 2019 17:58

@Edwin: John de Mol is meer een showman dan dat hij loyaal is aan/met ‘gewone’ Nederlanders.

Feit dat Patty Brard weer terug is, zegt ook alweer genoeg. Daarom gaat het ook zo slecht met SBS. De zender komt steeds meer van de Nederlanders af te staan.

Gast
ivan
februari 12, 2019 17:44

snuifh0er

Gast
edwin
februari 12, 2019 17:37

Het is allemaal zo walgelijk, nep en onsympathiek, dat ik 1 ding niet begrijp. John de Mol is een zakenman, die door goede beslissingen nemen en risico nemen rijk is geworden. Waar ik respect voor heb. Wat je ook van zijn programma’s of wat dan ook vindt. Waarom haal je dan Wendy in vredesnaam naar SBS???? Het is dacht ik alom bekend dat Wendy haar beste tijd gehad heeft, en nog belangrijker: Veel mensen (kijkers dus!) helemaal klaar zijn met haar vanwege haar snobistische en buitengewoon domme gedrag. zo populair is ze echt niet meer! neem dit maar als voorbeeld. John, trek je conclusie! afvoeren en een leuk iemand ervoor terug nemen.

Gast
Pietpiet
februari 12, 2019 17:06

@mezelf en Frans, eens, dit heeft ze niet verdiend. Iemand bijv. een rijbewijs geven als compensatie voor het niet roken is toch net zoiets? Een scooter is ook veel gevaarlijker en ik heb respect voor een liefhebbende moeder die haar kind wil behoeden voor ziekte of ongelukken. En haar zoon moet dan toch maar in zo’n kar gaan zitten, terwijl een scooter natuurlijk stoerder is… Als Wendy niks over haar priveleven deelt is ze arrogant en een golddigger en weet ik wat, nu ze dat wel doet is het weer niet goed en moet ze ‘zonodig in de schijnwerpers staan’. Je moet stevig in je schoenen staan om dit langs je heen te laten glijden. Nu zal wel weer iemand zeggen dat dat bij het leventje als BN’er hoort met de luxe en blablabla, maar ik heb bewondering voor Wendy! (wat je ook al niet meer hardop mag zeggen)

Gast
Hdksg
februari 12, 2019 17:05

Ik zie dat sander schimmelpe nis zichhzelf ook ver boven andere mensen vind staan

Doe ff normaal eng su kkeltje
Je komt niet echt verder dan je je bulls hit mening op alles geven
Dat kan elke idi oort

Gast
Grover
februari 12, 2019 17:05

Vieze smerige c o k e h o e r is het.

Gast
Frans
februari 12, 2019 16:55

Wendy kan gerust een goede douche nemen vanavond, wat een bak strond krijgt ze weer over zich heen gegooid

Gast
Bart
februari 12, 2019 16:44

Spijker op de kop van Sander en Marcel.
Dit draagt niet positief bij aan het toch al negatieve imago wat Wendy van Dijk al heeft de laatste jaren zowel in het wereldje als bij de kijker.

Gast
marco D Z
februari 12, 2019 16:43

Dat Donald Duck stemmetje van die uitgedroogde vrouw. Het is zo sneu.

Gast
n
februari 12, 2019 16:34

Awww. De haat en nijd.

Gast
Hans
februari 12, 2019 16:34

De vader van Erland is Professor Hans Galjaard, vroeger een zeer gerespecteerd persoon,Erland komt uit een intellectueel milieu,wat zoekt hij in godsnaam bij dit domme, onnozele gansje?

Gast
Mezelf
februari 12, 2019 16:31

@Pietpiet, ze heeft duidelijk aangegeven dat ze een scooter gevaarlijk vindt. Ik weet dat het karaktervormend is om ergens voor te werken ipv alles in de schoot geworpen te krijgen. Zoals je zelf al aangeeft, ze moeten er wat voor doen. Verder zit er niks achter anders had ze dat wel met de media gedeeld.

Gast
Boris
februari 12, 2019 16:18

Helemaal geen probleem dat ze het filmt en deelt met al je volgers, maar zo’n bak cadeau geven aan je puberzoon kan echt niet. Er zijn kinderen voor minder van hun ouders weggehaald.

Gast
Pietpiet
februari 12, 2019 16:17

Allemensen wat een agressie weer. Ik hoop dat Wendy dit niet leest allemaal. Zit al wat betreft haar huwelijk in een moeilijke tijd, werd al ongefundeerd met drugs in verband gebracht en nu dit weer. Is het jaloezie ofzo voor wat zij met haar talenten heeft bereikt? Ik vind het slim dat ze dit niet uit eigen zak hoeft te betalen. En hoeveel kinderen krijgen niet een scooter voor als ze niet gaan roken ofzo? Je hebt geen idee wat erachter zit. Get a life.

Gast
KekkeKarel
februari 12, 2019 16:14

Wendy was leuk in het begin met Ushi. Daarna is ze geforceerder en geforceerder geworden. Snap wel dat je dan naar de coke grijpt.

Gast
Enzo Voorthuijsen
februari 12, 2019 16:07

Mevrouw heeft de eigenschappen van een snob.

Gast
RaymondVL
februari 12, 2019 16:05

Wendy van Dijk is mediahoer en cokehoer tegelijk.

Gast
Bart M.
februari 12, 2019 16:04

Wendy is vol van zichzelf, haar bovenkamer vooral gevuld met leegte.

Gast
Rariteitenkabinet
februari 12, 2019 15:59

Ik vraag me echt af wat er met die familie aan de hand is. Is er dan niemand die denkt dat het misschien niet verstandig is? Hebben ze werkelijk alle hersencellen weg gesnoven met hebzucht en coke? Onderdeel van de Talpa familie. Tijd voor een nieuwe roast met de hele familie en aanhang. En ook nog denken dat ze met deze mentaliteit het televisiegebeuren gaan overheersen.

Gast
Pauline254
februari 12, 2019 15:53

Helemaal waar, een ordinaire “hieperdepiep wat ben ik jong en vrolijk” actie van mrs coke verslaafd. Zoon rijdt in een invalidenkar die moeder geritseld heeft. Die jongen schaamt zich dood en dat alles suprise sursprise bij een gezellig familietafereeltje oh oh wat zijn we gelukkig. En in de toekomst natuurlijk veel berichten posten over dit geweldige invalidenkarretje want dat staat in het sponsorcontract.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen