Jeroen Pauw onthult leernichtfoto Linda de Mol

De leernichtfoto van Linda de Mol is boven water gekomen. Jeroen Pauw liet hem donderdagavond zien in zijn talkshow, waarin de tv-koningin te gast was. Dat was te zien in de uitzending op NPO 1. LINDA-hoofdredacteur Jildou van der Bijl verklapte deze week in RTL Boulevard dat het aanvankelijk helemaal niet de bedoeling was om Arie Boomsma op de cover van de allereerste l’HOMO te zetten, omdat er een cover was gepland met de sterpresentatrice als leernicht. 

Negen jaar later komt de geplande coverfoto met De Mol alsnog aan het licht. “Deze heeft het nooit gehaald. Dat was voor de allereerste l’HOMO. We hebben deze foto gemaakt, want we dachten: als we het voor het eerst doen, dan ga ik eerst zelf op de cover en daarna homoseksuele mannen“, legde ze uit aan Pauw.

De Mol: “Maar toen hadden we een hele mooie modereportage met Arie Boomsma gemaakt en hij werd bij de EO ontslagen op grond van het feit dat hij in de l’HOMO kwam. We besloten hem op de cover te zetten, omdat het eigenlijk meteen aangaf dat Nederland nog helemaal niet zo tolerant is op het gebied van homoseksualiteit als wij misschien wel denken.”

Lees ook: Linda de Mol wilde als leernicht op cover l’HOMO (woensdag)

Foto: LINDA., BNNVARA

13 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lala
september 29, 2018 10:06

Deze foto heb ik tijden geleden al gezien bij Humberto toen Arie Boomsma daar was over het jubileum van de L’Homo. Dus wat een onzin!

Gast
LD
september 29, 2018 07:52

Daar zag ze dr nog goed uit zeg.

Gast
KeesVee
september 28, 2018 17:30

Als Linda praat over Nederland, bedoelt ze eigenlijk de consumentendoelgroep van Unilever.

Gast
HanzWorsd
september 28, 2018 15:39

Bedank adobe maar voor het beschikbaar stellen van de software om die dikke pens te doen afslanken.

Linda de mol staat voor alle nederlandse vrouwen, boven de 35 gaat het rap achteruit qua verzorging, BMI en aantrekkelijkheid.

Gast
Bassie
september 28, 2018 15:28

Dit was min dertig kilo

Gast
Mark
september 28, 2018 15:16

Een vrouw kan toch geen leernicht zijn, of wel. Of heet dat dat leerneef?

Gast
SOLANGE
september 28, 2018 14:56

Gun factor heeft ze niet meer… maakt zich onsterfelijk belachelijken die bladen zijn te duur te veel fotos en onzinnige onderwerpen..

Gast
anoniem
september 28, 2018 12:27

linda

reacties blijven weg

pas op

het volk begint langzaam van je afkeer te nemen

pas op voor je imago

Gast
Gerard de Jolige
september 28, 2018 12:20

@Albert Verlinken: De pruik bij vd Gijp was om te provoceren, de pruiken op de cover zijn een knipoog naar Linda. Je snapt het nog steeds niet he?

Gast
Botte Nelis
september 28, 2018 11:57

Niet eens vermeldenswaardig.

Gast
Wilhelmus
september 28, 2018 10:58

Was n heel leuk gesprek met n sympathieke vakvrouw. Linda doet het goed .Ze heeft dan ook n prettige uitstraling. Nooit uit de hoogte of kapsones.

Gast
Vrede
september 28, 2018 10:24

Niet gezien maar iedereen ging vast hard schaterlachen.

Gast
Albert Verlinken
september 28, 2018 10:09

KWETSEND!!!!!!!!!! Alle deugmensen moeten nu gelijk adverteerders in de Linda bellen om ze over te halen te stoppen met adverteren in dat blaadje! René van der Gijp met een dames pruik was een schande en dit dus ook! Met pek en veren Linda het land uit schoppen!!!!!!!

Of zoals van der Gijp zou zeggen: ‘Laat gaan joh!’

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen