Telegraaf vindt kritiek AD op John de Mol heel flauw

Mediajournalist Rob Goossens van De Telegraaf begrijpt helemaal niets van het artikel dat AD-mediajournalist Gudo Tienhooven gisteren publiceerde over het Talpa TV (voorheen SBS) van John de Mol. Dat laat hij weten op Twitter. De Mol is nu al een jaar eigenaar van SBS, maar bakt er helemaal niets van, is de teneur van het artikel in het AD. Allerlei deskundigen laten vervolgens weten dat De Mol nu écht moet gaan scoren, omdat het anders nooit meer wat zou gaan worden met SBS.

Goossens vindt het stuk bizar, omdat De Mol pas net aan het bouwen is met de zendergroep. “Dit stuk leest toch alsof je op de bouwplaats ziet hoe men de fundering stort, en iemand naast je staat te roepen: ‘Dat is toch geen huis? Waar is de deur dan?’

SBS 6 staat aan de vooravond van grote veranderingen. Niet alleen is recent een nieuwe huisstijl doorgevoerd, maar ook zwijgt de persdienst van de zender in alle talen over de vermeende naamswijziging van het station. Er wordt gespeculeerd over de namen Talpa 6 of gewoon 6.

Bovendien wil De Mol de Nederlandse kijker een derde latenighttalkshow bezorgen, naast Pauw/Jinek op NPO 1 en Twan Huys op RTL 4. Die wil hij echter pas in 2019 lanceren.

Foto: AD

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen