Jan Uriot ergert zich aan Marga Bult: ‘Slecht bereikbaar’

Foto: RTLJan Uriot, sterreporter van weekblad Privé, vindt het vervelend dat het hem maar liefst vier dagen kostte om zangeres Marga Bult aan de lijn te krijgen. Dat laat hij blijken in het weekblad. Uriot wilde Bult wat vragen stellen voor een ditjes-en-datjes-rubriek in Privé, maar kreeg haar maar niet te pakken. Uiteindelijk is het hem gelukt, is te lezen in een transcriptie van hun telefoongesprek. “Wat ben je toch slecht bereikbaar, is er iets met je mobiel aan de hand?“, vraagt Uriot. Bult: “Nee, joh!

Omdat er geen technisch mankement in het spel was, vraagt Uriot haar op de man af waarom ze niet gewoon even terugbelde. “Ik probeer je al vier dagen te bereiken, waarom bel je niet terug?

Het excuus van Bult is dat ze even op vakantie was. “Ik zat een paar dagen ondergedoken in Zeeland. Ik was er even tussenuit en inderdaad moeilijk bereikbaar. Maar ik ben er weer, hoor!

Gaat het wel goed met je?“, vervolgt Uriot. Bult: “Ja, hoezo? Mij mankeert niets!” Uriot: “Je ziet er zo mager uit de laatste tijd, ben je afgevallen?

Bult kreeg het idee dat Uriot met die vraag wilde zeggen dat ze er slecht uitziet, maar dat is volgens Uriot niet aan de orde: “Je ziet er prachtig uit. Maar niet meer afvallen, toch?

De zangeres geeft aan dat ze daar op zal letten en niet te veel zal sporten.

Lees ook: Jan Uriot vindt Mattie Valk niet openhartig genoeg (vorige maand)

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Freek
juli 2, 2016 13:48

Jan heeft een punt. Ik kan Marga ook slecht bereiken

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 14:44

Jan Uriot ergert zich aan Marga Bult, ik aan Jan Uriot.

Gast
Peter
juni 30, 2016 11:59

Interessant stukje, komkommertijd wellicht?

Gast
roomsoes
juni 30, 2016 01:46

*11 of 12 = 10 of 11

Gast
roomsoes
juni 30, 2016 01:44

Alsof die BN’ers zich verplicht beschikbaar moeten houden voor die ratten van de roddelpaparazzi !

Wat een idioot zeg, deze Jan Uriot!

Ik ken hem gelukkig niet, maar ik doe een dringend beroep op MediaCourant om na eit ene bericht gelijk nooit meer iets over deze rioolrat te schrijven! Alleen als hij dood is wil ik het weten, dán mag het groots gebracht worden!

@Anonymous1: Wat zeur je nou toch over RTL10 en RTL11 ? Die zenders bestaan helemaal niet! Of bedoel je een RTL-zender die bij jou onder knopje 11 of 12 zit?

Gast
Grumpy
juni 29, 2016 22:43

Kijk, zonder Jan hadden we dit toch maar mooi niet geweten. Bedankt Jan!

Gast
Rogier, Amsterdam
juni 29, 2016 19:54

Het moet toch niet gekker worden. Waarom zou ze bereikbaar moeten zijn voor zo’n griezelige, onbetrouwbare rioolrat? Waarom zou ze meteen moeten terugbellen? Ik zou dat in haar geval helemaal niet gedaan hebben.

Gast
ANONYMOUS 1
juni 29, 2016 19:45

OP RTL 10 IS NU IETS HEEL MOOIS TE ZIEN

Gast
Bep
juni 29, 2016 18:42

Hahaha, krijg je ook nog op je donder dat je slecht bereikbaar bent. Ziek!!!

Gast
johan d
juni 29, 2016 18:40

zal morgen wel in het item van Evers zitten…lekker belangrijk

Gast
Moeder van een klein meisje
juni 29, 2016 18:37

Martijn, jij bent vast die martijn de pedofiel die het goed vindt dat kindjes misbruikt worden, En jij wilt dan over fout spreken, viespeuk!

Gast
Piet
juni 29, 2016 18:13

Wat is dit toch een valse bruinwerker.

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 17:59

Jan Uriot, ga ajb weg vieze man, en neem die engerd van een Evert Santegoeds mee in je broekzak.

Gast
Martijn
juni 29, 2016 17:59

Maar dat komt door de typefouten die daarna kwamen :)

Gast
Martijn
juni 29, 2016 17:58

Wow Glasbak, doe jij een recordpoging d/t-fouten maken? Ik ben na 1 zin de tel al kwijtgeraakt!

Gast
Glasbak
juni 29, 2016 16:59

Die engert waardeerd, zeg maar liever beledigd, bekende vrouwen en hun kledingstijl met glaasjes. Hoe een griezel is dat dan.
Zo’n griezel wil ik niet eens in de byuurt van mijn nakp[ening hebben, met zijn glaasjes.
Maarja hij heegt natuurlijk helemaal geen verstand van vrouwen, maar des te meer van drank. Hijn zou eens minder aan die glaasjes moeten zitten en vrouwen in hun waarde laten. Maarja, gij is natuurlijk wel homo, dus kan hij er ook niks aan doen dat ie zo is en denkt verstand van vrouwen en hun kleding te hebben.

Maar ik heb er toch nog een gevonden die echt verstand van vrouwen en kleding heeft, kijk maar…

https://www.youtube.com/watch?v=KkFOGKKk7EY

Gast
Boris
juni 29, 2016 16:56

Het werk moet Jan zeker niet te moeilijk gemaakt worden.

Gast
nancy
juni 29, 2016 16:46

hahaha en dat noemt zich een sterreporter. Wat een gek zeg. Als je RTV oost belt krijg je haar direct aan de lijn.

Gast
ANONYMOUS 1
juni 29, 2016 16:32

gisteren naar RTL 10 en 11 gekeken, wat een verademing mooie televisie van de bovenste plank ja RTL kan ook heel mooi zijn

Gast
Anoniem
juni 29, 2016 16:14

Walgelijke man die Jan Uriot,.
Evert Santegoeds en Jan Uriot zijn allebei sowieso verschrikkelijk vals, onbetrouwbaar en gevaarlijk.
Dit soort figuren steekt gewoon een dolk in je rug zodra je je omdraait.

Ze zijn juist ook goede vriendjes met de verschrikkelijkste figuren uit de showbizz

Gast
Zyzz
juni 29, 2016 15:47

ik snap het punt niet zo…. Als je geen zin in iemand hebt dan neem je gewoon niet op..

Gast
slak dutronc
juni 29, 2016 15:46

Bij zo’n engnek als Uriot zou ik ook slecht bereikbaar willen zijn het liefs zelfs onbereikbaar

Gast
Vincent
juni 29, 2016 15:45

Die Ouwe Rot!

Gast
Mediaprak
juni 29, 2016 15:44

Ditjes-en-datjes-rubriek… Geef die man zendtijd in Shownieuws of Boulevard. Zie Telegraaf TV, Uriot/Urinoir.. Net zo’n valse leern*** als Albert V.

Gast
Sneu
juni 29, 2016 15:39

De ditjes-en-datjesrubriek: dat kan geen dág wachten!

Gast
Bonnie Kreukhoven
juni 29, 2016 15:38

En ik erger mij aan Jan Uriot. Enge, geverfde, ouwe nicht.

Gast
Kees de Chinees
juni 29, 2016 15:37

Vat het op als een hint, Uriot!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen