‘EO-directeur ging vreemd met directrice basisschool’

Foto: RTLDe scheiding van EO-baas Arjan Lock heeft te maken met een buitenechtelijke affaire. Dat vertelt een bron aan weekblad Weekend. Volgens het showblad wordt er bij de EO volop gepraat over de geheime romance van hun baas, omdat Lock er altijd een strikte moraal op na leek te houden. Zo stuurde hij Arie Boomsma in 2009 de laan uit toen hij schaars gekleed op de cover van l’Homo verscheen. Zelf verschijnt hij echter al ruim een jaar lang schaars gekleed bij schooldirectrice Suzanne, aldus de bron.

Suzanne is de directrice van een gereformeerde basisschool in Leusden. Extra pikant is dat Lock goed bevriend was met Sander, de man van Suzanne, aldus de bron.

Volgens de ingewijde gingen Lock en zijn vrouw Eva regelmatig op stap met Suzanne en Sander. “Vorig jaar mei zijn ze nog gezellig met z’n allen op vakantie geweest.

Tijdens die vakantie waren Lock en de schooldirectrice hun gezinnen al aan het bedriegen, aldus de bron. “Vlak voor de zomer van 2015 heeft Arjan deze affaire opgebiecht aan zijn vrouw en na die zomer heeft Suzanne het aan haar man verteld. Daarna zijn ze beiden vertrokken uit hun echtelijke woning.

Arjan en Suzanne wonen nu allebei ergens in Amersfoort en zien elkaar stiekem. Ze willen hun relatie wellicht geheimhouden totdat hun huwelijken zijn ontbonden. Hun kinderen, familie en vrienden weten er echter ondertussen wel al vanaf.

Weekend denkt dat het overspel van Lock niet goed ligt bij de EO-achterban. EO-leden vinden een scheiding al choquerend, maar schuinsmarcheerders worden helemaal niet geaccepteerd. “De omroep wil dan ook niet reageren“, aldus het blad.

Het showblad heeft de EO-woordvoering opgebeld. De persvoorlichtster reageerde in eerste instantie ‘vol ongeloof’, aldus het blad, maar toen ze terugbelde, zei ze: “We doen geen uitspraken over het privéleven van onze mensen. Dat heb ik afgestemd met onze directeur.

Lees ook: EO laat directeur Arjan Lock niet vallen na scheiding (woensdag)

62 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sneu
juni 24, 2016 13:51

Ik vind het dan weer zielig als er echt mensen zijn die zitten te wachten op meer artikelen over het privéleven van Arjan Lock. ;-)

Gast
Kak
juni 24, 2016 13:47

@An

“Als er mensen echt zielig zijn, zijn het wel de mensen die dit zonder zelf na te denken gewoon geloven”

Dat heb ik nou met de bijbel.

Gast
An
juni 24, 2016 13:44

Wat een achterlijke reacties hier. Ik zou eerst eens naar de ‘bron’ op zoek gaan, want dit is waarschijnlijk echt bullshit. Als dit echt zo zou zijn, zouden andere kranten, magazines en weet ik wat wie allemaal dit allang hebben opgepakt en dus gepost hebben. Dat hij gescheiden is, is duidelijk. Dit artikel is alleen onzin. Als er mensen echt zielig zijn, zijn het wel de mensen die dit zonder zelf na te denken gewoon geloven en hun mond maar een douw geven. Ik wacht nog steeds op meer artikelen.

Gast
Tessa
juni 24, 2016 06:56

Tja zelfs de eo directeur is gewoon een mens…

Gast
Lorelei Johanson
juni 16, 2016 02:12

Net zoals álle reli-tutjes het altijd doen: Jesus van het kruis bidden, en zodra ze kunnen, meestal stiekum overigens, de grootste smeerpijpen uithangen: drux, vreemdgaan, kontneuken, orgies, kippeneuken, kleutersraggen, vreemdbeffen, tampekluiven, roomsoesjes, etc.
Maar, ondertussen lekker met dat vieze vingertje op anderen wijzen…

Gast
Mark
juni 13, 2016 14:21

Gódslástering! Die gaat dus naar de hél. Net als alle príesters… ;)

Gast
Bakje
juni 13, 2016 10:44

Verdorie, net in komkommertijd. Waarom niet net voor de carnaval..

Gast
Anoniem
juni 13, 2016 09:46

Niemand die vreemdgaat met jouw grafkop.

Gast
Pietje
juni 13, 2016 09:37

Ik heb een buitenechtelijke relatie gehad met Arjan Lock, hij was meteen verliefd op mij. Wij hebben het heel vaak gedaan in de kerk. Hij was erg hardhandig, soms zelfs wreed. Dat vond ik wel erg eng. Als Arjan dan klaar kwam ging hij allemaal dingen gillen over god en jezus. Dat vond ik dan weer wel erg leuk. Samen konden wij heel erg lachen. Het lachen verging mij dan wel weer als hij de zweep te voorschijn haalde. Hij wilde mij in onze langdurende relatie wel altijd betalen voor mijn bewezen diensten, natuurlijk uit de EO-pot. Hij was echt mijn directeur, hij heeft een man van mij gemaakt.
Kusje van Pietje

Gast
ANONYMOUS 1
juni 13, 2016 09:08

de hypocrietsy viert hoogtij
we gaan allemaal wel eens vreemd als we we de kans krijgen
dat was in de pre hisorie al zo

dan kwam er een mooie meid in koeievel voorbij weet je wel
die was hout aan het sprokkelenen , want als ze sàvonds naar GTST wilde kijken
wilde ze er wel warm bij zitten in haar plaggehut
en een ridder op het witte paard die getrouwd was , die toevalig langs reed en geen vuur bij zich had om zijn sigaar op te steken zei tegen de vrouw … heb jij vuur voor mij schone dame ?
waarop de mooie meid zei .. jazeker edelman , en stond zelf in vuur en vlam
van de edelman
nou en zo is het eigenlijk gekomen dat vreemd gaan in de wereld kwam
daarom waren er in de pre historie zoveel onechte kindertjes
Alie Roelvink, de moeder van Dries heeft er nog een liedje over gezongen

Gast
Wim en Lanny
juni 13, 2016 02:21

Als de kinderen van juf Suzanne hierover een opstel maken en een tekening, zetten we mooisten in de EO Kinderkrant. Doe je best!

Gast
Kaaskijker
juni 12, 2016 22:30

Ben toch wel benieuwd of deze Arjan Lock als toch niet zo vrome christen het met of zonder (Onno) hoesje gedaan heeft.

Gast
BRAAK
juni 12, 2016 20:22

LOL

Gast
Wauter
juni 12, 2016 19:58

Hahahahaha wat een klucht dit! Prachtig!

Gast
anna
juni 12, 2016 18:51

Ik stel voor dat u uw functie neerlegt mr Lock. Gelijke monniken …

Gast
Onze Boze Heer
juni 12, 2016 18:42

Wacht maar tot jij boven komt ,Lock.Voorbij Petrus zul je niet geraken.

Gast
Marc E. Putto
juni 12, 2016 18:26

Stuitend Lock, gij zou zich kapoet moeten schamen!

Gast
Sneu
juni 12, 2016 17:36

Ja nee, het staat in de Weekend, dus er ís een affaire: dat durf ik verder niet meer te betwijfelen, Wgnw! En pijnlijke oorzaak = affaire; daar durf ik ook niet meer aan te twijfelen. Ik zal toch ‘ns abonnement nemen op dat blad, want daar kan ik nog ’n hoop van leren.

;-)

Gast
Wgnw
juni 12, 2016 17:30

Kom op, Sneu. Boomsma moest weg (want op de foto voor een homo-blad). Venderbos moest weg (want religie vaarwel gezegd). En dan zou Lock kunnen blijven die z’n huwelijk sloopt vanwege een affaire? Mensen gaan over het algemeen niet ‘zomaar’ scheiden en de geheimzinnigheid eromheen is wel een teken dat er een pijnlijke oorzaak achter ligt.

Gast
Rick
juni 12, 2016 17:30

Christenen plegen overspel, katholieken m*sbruiken, m*slims dealen. Ik als atheist denk dat ik alle overtuigingen aan ga hangen; ongegeneerd er op los leven!

Gast
Rick
juni 12, 2016 17:29

Christenen plegen overspel, katholieken misbruiken, m*slims dealen. Ik als atheist denk dat ik alle overtuigingen aan ga hangen; ongegeneerd er op los leven!

Gast
Mam
juni 12, 2016 17:24

Het zijn net mensen die gelovigen, alleen hyptocrieter…

Gast
Sneu
juni 12, 2016 16:54

Vraagje aan David: wie vind je meer betrouwbaar: Weekend of Privé? ;-)

Hoewel, “kan maar 1 ding betekenen” kan maar 1 ding betekenen: het staat in Weekend = bewijs. Dus ik herformuleer mijn vraag: Is Privé even betrouwbaar als Weekend? En is Keesjan dus (het kan maar 1 ding betekenen) ook ’n schuinsmarcheerder? ;-)

Gast
David
juni 12, 2016 16:43

Niks mis met die Suzanne. Maar dit is natuurlijk heel pijnlijk voor iemand die de bijbel serieus neemt. Hij heeft boomsma bijv. ook stevig de maat genomen. Normaal gesproken blijven werk en prive gescheiden. Deze casus kan echter maar 1 ding betekenen: ontslag voor arjan, hoe pijnlijk ook.

Gast
Jan
juni 12, 2016 16:38

Heerlijk, die hypocriete gristelijke gereformeerden met hun dubbele moraal!😄

Gast
Sneu
juni 12, 2016 16:34

Zijn die minstens zo betrouwbaar als Weekend? In dat geval is Keesjan inderdaad een schuinsmarcheerder, kan hij een carrière bij de EO wel op zijn buik schrijven en ligt er vast nog wel ergens daar ’n kruis om hem aan te nagelen.

Hmm… Misschien best ’n goed format voor de EO: The Passion kunnen ze immers maar één keer per jaar.

Gast
hihi
juni 12, 2016 16:27

Ik heb mijn info over Keesjan uit de Privé. :-P

Gast
Sneu
juni 12, 2016 16:20

@hihi
Ik wacht nog even met mijn verdere oordeel over Keesjan tot Weekend mij van de juiste informatie voorziet. ;-)

Gast
hihi
juni 12, 2016 16:16

@Sneu

Keesjan is gewoon zelf een schuinsmarcheerder, anders zeg je zoiets niet. Iedereen wordt tijdens zijn relatie wel eens verliefd op een ander, maar verliefdheid is van voorbijgaande aard. Lock is een slappe zak.

Gast
PvPuffelen
juni 12, 2016 15:50

Niks menselijks is hem kennelijk “vreemd” !!

Gast
Bettina Wertheimer
juni 12, 2016 14:25

God moet de EO de laatste tijd wel erg hebben: eerst Thijs, nu de baas zelf. What’s next? Andries Knevel die uit de kast komt?

Gast
Sneu
juni 12, 2016 14:13

@Keejan: Wow! Nuance op in de commentaren hier, vreemd. Maar welkom.
Tenslotte: wat weten we ervan (afgezien wat Weekend ons vertelt)?

Gast
Wgnw
juni 12, 2016 14:10

KeesJan, je kunt wel verliefd worden maar er is ook nog zoiets als verstand en verantwoordelijkheidsgevoel. Twee gezinnen kapot maken voor je eigen ‘spannende romantische avontuur’, ik vind het nogal wat. En dat staat nog los van geloof en EO.

Gast
Joost
juni 12, 2016 14:08

Hopelijk laat God de kijkcijfers van de EO instorten.

Gast
Dominee
juni 12, 2016 14:07

Fries
De here zou tegen hem zegge als hij ter verantwoording word geroepen.
“Waarom heb je er geen video van gemaakt?”

Gast
Keesjan
juni 12, 2016 14:05

wat een onzin, de man is toch gewoon een mens die verliefd kan worden op een ander. hou even op met basen!

Gast
ANONYMOUS
juni 12, 2016 13:57

Ik walg van gereformeerden, moslims en alle andere engnekken die claimen dat ze het enige juiste geloof aanhangen.

Gast
Fries
juni 12, 2016 13:51

@Dominee
Laat hem dat dan met zijn wettige vrouw doen. Nu hebben ze meerdere Heilige Geboden geschonden. Ze mogen niet vergeten dat ze hier verantwoording af moeten leggen. Ik hoop dat de Here hen vergeving wil schenken.

Gast
Frank
juni 12, 2016 13:46

Ik ben het trouwens ook helemaal eens met de heer T.E.D.

Gast
Frank
juni 12, 2016 13:43

Hoe oud is deze snotneus eigenlijk 30? Bedenk dat den Here u zwaar zal straffen!

Gast
Pieter
juni 12, 2016 13:29

Lik – lik -lik

van wie is deze EO-stick?

Gast
Anoniem
juni 12, 2016 13:28

Op zondag vooraan in de kerk en de rest van de week buiten de deur n..ken.

Gast
Dominee
juni 12, 2016 13:28

De mensen begrijpen het verkeerd. het was juist zijn plicht om als goed christen met de directrice van deze gereformeerde bsisschool het bed in te duiken.
Want deze bsisschool kampt met een dreigend tekort aan kinderen in de komende jaren, zodat deze zou moeten sluiten op termijn.
Dus wat doe je als goed christen, je zorgd dat er kindjes komen en offer je daar voor op.
Dus zie het niet verkeerd; deze twee personen verdienen eigenlijk een lintje voor hun initiatief. een lintje, want een A C Pil past niet in het goede christelijk geloof. En dit geloof is een geloof van intiem samenzijn om kindjes te maken, dus niet voor het plezier.
Dus weg met die morele verwerpelijkheid en ga het toejuigen wat zij doen in het belang van het onderwijs, want je moet er toch niet aan denken dat anders de overgebleven kinderen geen school meer zouden hebben; dat is pas verwerpelijik.

Het Zei Zo

Gast
Sjakie
juni 12, 2016 13:28

Nieuw EO-program : Scheiden doet Lijden

Geproduceerd door SkyHigh
Presentatie Bert van Leeuwen

Gast
Peter
juni 12, 2016 13:27

Maar NPO vindt de EO de vertegenwoordiging van het Protestantse deel
van NL

Denk dat zij zich moet afvragen of dit zo is?!

Gast
Sven
juni 12, 2016 13:14

oooooh, foei!!

Gast
T.E.D.
juni 12, 2016 12:41

Die christen honden ook altijd! Ze ruïneren anders denkenden maar wat graag, maar ondertussen zijn ze net zo ‘verdorven’ als de zondenaren die ze veroordelen!

Religie, het meest kwaadaardige wat de mensheid ooit voortgebracht heeft!

Gast
rene
juni 12, 2016 12:38

Tja ontslag zonder vergoeding EO als je principieel bent. Laten we wel eerlijk blijven andere mensen werden ook zo door jullie behandeld, gelijke monniken gelijke kappen.

Gast
Johan
juni 12, 2016 12:37

EO-ers zijn huichelachtige mensen die de kat in het donker knijpen.

Gast
Vincent
juni 12, 2016 12:33

EN WEER EEN STORING BIJ SKO…ONGELOOFLIJK!! HIER MOET ECHT IETS MEE GEDAAN WORDEN…DIT KAN ZO NIET LANGER!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen