Catherine Keyl verwacht geen belletje Erland Galjaard

Foto: Dirk-Jan van DijkCatherine Keyl denkt niet dat RTL-baas Erland Galjaard haar gaat bellen voor de presentatie van het nieuwe vijf-uurshow RTL Live. Dat heeft de tv-diva gezegd op 100% NL. RTL Live is de opvolger van de vroegere 5 Uur Show met Keyl. “Ik denk niet dat ze me gaan bellen, nee. Waarom zouden ze? Zou je dat leuk vinden? Dan moet je dat even tegen hoe-heet-‘ie, meneer Galjaard, zeggen“, zegt ze. “Het is wel echt een soort programma waar behoefte aan is, lijkt mij. Hartstikke leuk. Ik vind het een goed idee.

Jarenlang heeft Keyl tevergeefs geprobeerd om een nieuwe vijf-uurshow van de grond te krijgen. “Ik heb jarenlang geprobeerd om het van de grond te krijgen, maar niemand wilde het. Er zit blijkbaar een bepaalde tijd aan vast: het moet even weg zijn en als het lang genoeg weg is, wil iedereen het weer. Zoiets.”

Het was ook een geldkwestie, denkt Keyl. “Ja, het zijn wel dure programma’s natuurlijk. Misschien dat ze het tegenwoordig laten sponsoren. Dat zou voor mij al een reden zijn om het niet te doen. Ik wil gewoon lekker onafhankelijk kunnen zijn en zeggen wat ik wil. Met sponsor is dat een beetje moeilijk. Dat je moet zeggen: ‘Deze tandpasta is zo ontzettend goed, dat moeten jullie proberen.’ Dat wil ik niet doen.”

Als ze niet hoeft te praten namens de sponsor, dan mogen ze Keyl bellen. “Ik zou het best leuk vinden, maar ik zou er niet aan moeten denken om het elke dag te moeten doen. Dat is toch wel heel heftig.

Keyl denkt dat Beau van Erven Dorens een goede presentator zou zijn. “Die zou het heel goed kunnen, denk ik, maar ik zou er zeker een vrouw bij willen hebben. Maar wie? Dat is moeilijk.”

Lees ook:
RTL 4 volgt concurrent NPO 1 met eigen vijf-uurshow (vanochtend)
Beau vindt RTL Live echt iets voor Irene Moors (vanochtend)

13 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
ANONYMOUS 1
juli 1, 2016 08:17

CATHERINE WAT BEN JE TOCH EEN HEERLIJKE VROUW!
JAMMER DAT WE JE NOOIT MEER ZIEN OP DE TV

Gast
Edwin
juni 30, 2016 18:59

Ik schat haar toch hoger in dan Angela Groothuizen.

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 14:38

Ik heb het gouden duo gevonden…..

https://www.youtube.com/watch?v=ZkA03SSq4cw

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 14:24

Waarom zo negatief, is toch een leuke vrouw uit het verleden.
Ze Heeft samen met Viola middag tv enorm groot gemaakt.

Gast
LOL
juni 30, 2016 13:05

Als Catherine Keyl had gewilt dat ze gingen bellen had ze wel een oorbel aangedaan.
Een van mijn vriendinnen heeft ook een oorbel en als he haar wilt spreken moet je daar op drukken.

Persoonlijk houd ik meer van bellen op de fiets.
En als ik drie keer met mijn fietsbel bel, nou dan weet ze het wel!

Laatst belde ik nog erg luchtig gezeten in een grote wagen in Amerika , het was in een Chvfrolet Bel Air.

Het was dus de laatste tijd flink bellen geblazen door mij.
Ik velde zo veel dat mijn vriendin (je weet wel die ene met die oorbel) mij in het Bel-Me-Niet Register heeft laten opnemen. Ook heeft zij een logboek bijgehouden waarin al meen bellen naar haar opgetekend zijn. het is een zogenoemde oo logboek.

Nu heb ik verplicht een cursus n=moeten doen om goed te leren bellen, maar deze deed ik weer te goed, dus kreeg ik de aantekening “Beltegoed” op mijn cijferlijst in boekvorm en digitaal landelijk verspreidt

Dus als Catherine Keyl echt gebeld wil worden dan………..

Gast
BRAAK
juni 30, 2016 12:43

Bedankt voor de info?

Gast
Arno
juni 30, 2016 12:33

@BRAAK, en bovenstaande foto is van 30 jaar geleden ongeveer. Wie zit nou daarop te wachten? Beeldbuis vervuiling dus.

Gast
Arno
juni 30, 2016 12:30

Dacht ze dat dan? Wat wilde ze dan gaan presenteren, een boerenkoolstampot-vreterij programma? Weg met dat negatieve mens. Ze is echt passe met haar idiote onmenselijke meningen.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 12:30

@Anonymous (12:25)

Dat is niet raar: dat is gemakzucht van een redactie, met een publiek dat dat pikt. ;-)

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 12:25

Het is ook zo raar dat ze haar dan ineens gaan bellen. Laat die vrouw lekker met rust. Ze gaat het zeker weten niet presenteren en de show gaat er totaal anders uit zien dan doen. Bel dan Erkand Galjaart als je er meer over wil weten. Of Nance want ik denk dat zij een van de mensen is die het gaat doen.

Gast
BRAAK
juni 30, 2016 12:18

Dat kippenhok is dan vervolgens tegen jouw porem aan gevlogen.

Gast
PvPuffelen
juni 30, 2016 12:15

Keyl is al zo lang vergane glorie , heeft de uitstraling van een weggewaaid kippenhok !

Gast
Marly van der velden Lover
juni 30, 2016 11:02

Deze gеile vrouw mag mij wel eens bellen hoor!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen