‘RTL en SBS durven Johnny de Mol-tape niet uit te zenden’

Mark Koster heeft het audiobewijs van de ‘hardhandige’ Johnny de Mol opgestuurd aan de redacties van RTL Boulevard en Shownieuws, maar zij durven het niet uit te zenden. Dat heeft hij vrijdag gezegd op BNR Nieuwsradio.

Johnny de Mol © William Rutten

SBS 6-ster Johnny de Mol is momenteel volop in het nieuws nu op straat ligt dat zijn relatie met Shima Kaes zes jaar geleden behoorlijk turbulent was. Ze zou tijdens hun relatie onder meer een gescheurde lip hebben opgelopen. Een telefoongesprek waarin hij dat min of meer bevestigt, staat in de deze week verschenen biografie over de familie De Mol.

Audiotape

Van dat telefoongesprek heeft Mark Koster, de schrijver van de biografie, een audiotape in handen. Die heeft hij ook opgestuurd aan RTL Boulevard en Shownieuws, zo werd deze week duidelijk in de uitzendingen van beide programma’s. Deskundigen aan de desk vertelden de tape te hebben beluisterd, maar deelden die niet met de kijker.

Ze durven niet, vertelde Mark gisteren in de Wilfred Genee-show The Friday Move op BNR Nieuwsradio. “Het is een bandje. Als je wil kan ik hem hier laten horen. Dan zou dit de eerste zender zijn die het durft uit te zenden.”

Wilfred: “Je wil het graag uitzenden, begrijp ik?”

Mark: “Ik wil het niet graag uitzenden, maar er zijn heel veel mensen die eraan twijfelen en als je het bandje dan naar de redacties toestuurt – alle redacties hebben het – dan zeggen ze: ‘Hmm, je hebt het nog best mild opgeschreven.’”

Hoe komt Mark aan de tape?

Hoe komt Mark eigenlijk aan de audiotape? Wilfred stelt dat Mark die tape heeft verkregen via Shima’s vorige advocaat Mark Teurlings. “Ik ga natuurlijk niet vertellen van wie ik het allemaal heb, maar ga er maar vanuit dat het allemaal klopt. Het is een bandje”, reageert Mark Koster.

Het is overduidelijk dat Shima het telefoongesprek stiekem heeft opgenomen, maar Mark wil dat niet met zo veel woorden bevestigen. “Het is opgenomen door het stel. Nee, niet door Johnny, maar het komt uit het stel. Die hebben dat gelekt.”

Dossier

De Johnny-Shima-rel:

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jack
november 29, 2020 16:30

Na zoveel jaar , ruiken ze naar mijn idee alleen maar geld.

Gast
Ronald.esp
november 29, 2020 11:11

Verschrikkelijk om 6 jaar na dato hiermee naar buiten te treden. Alleen vanwege het feit dat de familie de Mol vermogend is en er aan alle kanten geld geruikt wordt. Ieder normaal mens flipt wel eens in een relatie, Johnny is daar geen uitzondering op. Zum kotsen.

Gast
Jaap Aap
november 29, 2020 08:50

Gaaaaap! Wat een schreeuw om aandacht weer. Niemand is hierin geïnteresseerd.

Gast
Roddelpraat
november 28, 2020 17:54

Wij van Roddelpraat kregen de audiotape aangeboden via een anonieme bron. Daar moesten we wel voor naar een verlaten terrein om de overdracht te voltooien. Daar aangekomen lag er alleen maar een verrekijker met een briefje waarop stond dat we 5 minuten moesten wachten. Uiteindelijk hoorde we helikoptergeluiden en keken snel door de verrekijker naar boven. Tot onze grote schrik zagen we een levenloze man in een mollenpak bungelend met een touw aan de helikopter. In de cockpit zat Johnny lachend te zwaaien naar ons. U begrijpt wel dat we sindsdien elk aanbod van de beruchte audiotape hebben geweigerd voor onze eigen veiligheid. Alvast bedankt voor uw begrip.

Gast
Harry:-D
november 28, 2020 17:52

Fidan Ekiz schijnt een soortgelijke tape

van een ruzietje met haar ex te hebben:

De Wierd Duktape

Gast
Soulman
november 28, 2020 18:12
Antwoord op  Harry:-D

Ik snap ‘m.
Goed gevonden.
Top

Gast
Marco
november 28, 2020 17:42

Wel vreemd dat ze dit niet willen uitzenden op 6. Kunnen ze eindelijk eens hoge kijkcijfers scoren met iets, dan zenden ze het niet uit !

Gast
Ton Beek
november 28, 2020 15:37

Nou beste Bram, ik ken die Mark Koster totaal niet, zal zeker dat volkomen irrelevante boek ook niet lezen, maar dat juist jij hem onbetrouwbaar noemt vind ik iets teveel van het goede.

Gast
Bennie
november 28, 2020 13:21

Groots uitpakken met een seksvideo van Fred van Leer, de man hiermee feitelijk helemaal kapot maken maar een bandje van De Mol junior, daar waagt Shownieuws zich niet aan. Het laat zich raden wat hiervoor de reden is, maar uiteindelijk blijkt dit soort programma’s niets waard. Idem dito voor RTL Boulevard dat Bridget Hazes lang negeerde.

Programma’s over sterren uitgezonden op zenders waar sterren werken, dat heeft geen zin. Wie komt er nu eens op het idee om een onafhankelijke zender op te richten die zich helemaal concentreert op sterren en mensen die (tijdelijk) enige bekendheid genieten. Als ik de hoofdredacteur van Story was zou ik het wel weten.

Gast
mrGer
november 28, 2020 12:38

Koster heeft een bandje en biedt die aan bij allerlei discutabele programmaatjes, hoezo?
Wat is nu de dringende behoefte om daarmee te lopen leuren? Is het erger om een klapop je bek te krijgen of als een farizeeer af te wachten of je daarmee kan cashen. En hoezo zou Johny plots niet deugen? Waarom wacht die mevrouw al die jaren? Omdat het nu ineens in de belangstelling komt, daarom; laag bij de grond, alles daarvan.

Gast
mrGer
november 28, 2020 12:19

Nou, waar blijft Genee dan met zijn grote muil, zend het uit dan, durft ook hij niet.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 28, 2020 12:16

Mevrouw Kaes lijkt me uitstekend onderzoeksmateriaal.

Gast
Corry Jankbal
november 28, 2020 11:15

Vrouwen zoeken geen relatie, maar een sukkel die hulpverlener, taxichauffeur, reisleider, extra papa voor hun kinderen, en animatieteam kan spelen.
En wat krijgen mannen er voor terug?

Gast
JenZ
november 28, 2020 11:21
Antwoord op  Corry Jankbal

Ze denken ongelimiteerde se ks, maar die droogt heel snel op en na de geboorte van het eerste kind raakt de man compleet uit beeld bij de vrouw en wordt de man een slaaf van zijn gezin.
Maar mannen zijn sukkels en trappen er elke keer opnieuw in.

Gast
gglox
november 30, 2020 07:35
Antwoord op  JenZ

wauw jullie moeten wel de gaarste meest seksloze vrouwen gehad hebben. waarschijnlijk omdat julloe zelf niks waard zijn. hier, 2 jaar na komst van eerste kind, nog elke dag opgemaalt, elke dag sportschool en elke dag sks. het is maar wat je kan krijgen he😉

Gast
Duco van Deugen
november 28, 2020 11:57
Antwoord op  Corry Jankbal

Je vergeet nog verpleegkundige, psycholoog en maatschappelijk werker. (eigen ervaring)…

Gast
Help
november 28, 2020 10:51

ANGST ANGST ANGST !
Trump, Die-Wilders, Die-Baudet, Cojana, Brexit en nu De M.
We worden overgoten met angst en intense haat.
Kijk eens naar de uitzending van Jensen gisteren. De macht van de media.
En overvol van trollen. Ingezet met de standaard “-isme”, “gekkie”, “klimaatontkenner” of “complotdenker”. En de schapen hollen er achteraan.
Gewoon 75 jaar vrijheid weggooien. Als schapen met een mondkapje in de supermarkt.
Zowel De Jonge als Van Dissel zeiden eerder: “Het wetenschappelijk bewijs voor het dragen van een mondkapje bestaat nu absoluut NIET !!! ” En waarom moeten we het ineens wel dragen ? ANGST. We moeten angst hebben.
De rel van van De M ? Als “notaris” bepaalt hij wie een liedjesprogramma moet winnen met een wurgcontract.
Kijk eens naar Blue Tiger Studio (Youtube) over de macht van de internationale media (Item FvD).
Durf eens ander media te raadplegen. Durf !

Gast
Statisticus
november 28, 2020 11:08
Antwoord op  Help

Inderdaad. Niet-medische gezichtsmaskers werken niet. Recent Deens onderzoek heeft dat weer aangetoond. Het enige positieve effect is dat de miljoenen antimaskerdragers die ondingen volgende week niet willen dragen, waardoor zij niet of veel minder in supermarkten enz. komen, en zo de kans op besmetting kleiner, minder groot wordt.

Gast
Annette
november 28, 2020 17:18
Antwoord op  Statisticus

Probeer jij nou maar eens een kaars uit te blazen met een niet-medisch mondkapje voor. Gaat je niet lukken!
Conclusie? Nou, nou?
Heel goed!
Denen sporen niet.
Vb: Jensen
Vb 2: De Deense onderzoekers

Gast
Mike Litt
december 1, 2020 16:22
Antwoord op  Annette

Denemarken bestaat helemaal niet…. Daar hoor je de MSM niet over !
“Durf eens ander media te raadplegen. Durf ” ???? En dan kom jij met youtube ? En dan ook nog een complotgekkie kanaal ??

Gast
Frederik
november 28, 2020 10:47

Vermoeiend allemaal, iedereen weet het, ze kennen de foto’s, ze weten hoe het zit maar brengen het niet. Net zoals er wel op meer BN’ers wat aan te merken is. Vraag is wil het publiek het weten wat voor ranzigs de in hun ogen ‘held’ doet, en belangrijker is het in het belang van de boodschapper het nieuws te brengen. In het geval van de familie De Mol duidelijk niet: dat is einde carrière in de NLse showbusiness. En daarom danst iedereen er omzichtig omheen en blijft Shima, die ook niet zonder zonden is, met lege handen achter.

Gast
Yip
november 28, 2020 10:47

Het is wel duidelijk dat Shima er een slaatje uit wil slaan.

Gast
Helio
november 28, 2020 10:51
Antwoord op  Yip

Alle vrouwen willen een slaatje slaan uit een relatie, anders zouden ze geen relatie aangaan.
Het enige verschil is dat de ene vrouw wat directer en sluwer is dan de andere.
Wat een vrouw in een relatie zoekt zijn zekerheden, middelen en status die de man haar kan geven en eventueel kinderen. De man zelf kan de meeste vrouwen niets schelen, die is inwisselbaar.

En nee, ik ben niet gescheiden.

Gast
Yip
november 28, 2020 11:00
Antwoord op  Helio

Jij hebt ervaring met de verkeerde vrouwen gehad en dat vind ik erg vervelend voor je.

Gast
Helio
november 28, 2020 11:03
Antwoord op  Yip

Gut, hoe voorspelbaar en gemakkelijk
Ikzelf heb een prima relatie, in mijn direkte omgeving heb ik echter meerdere vrienden, kennissen en collega’s zien kapotgaan na vechtscheidingen waarin zij aan het kortste eind trokken.
Alles kwijt en kinderen uit beeld, vreselijk.

Gast
Yip
november 28, 2020 11:11
Antwoord op  Helio

Nog triester, dus jij weet dat je partner je gebruikt?

Gast
Helio
november 28, 2020 11:15
Antwoord op  Yip

En ik gebruik haar ook. Zo cynisch is het. Maar mannen kunnen echt van hun vrouw houden, andersom komt dat veel minder voor.

Gast
Yip
november 28, 2020 11:26
Antwoord op  Helio

Haha hou op joh.

Gast
Helio
november 28, 2020 11:29
Antwoord op  Yip

Je moet nog veel leren over de mens en over biologie. Maar ik gaf je alvast een beginnetje.

Gast
Vries
november 28, 2020 11:33
Antwoord op  Helio

Ben jij ook lid van die anti vrouwen beweging, hoe heet dat ook alweer…

Gast
Helio
november 28, 2020 11:39
Antwoord op  Vries

Ik vind sommige vrouwen fantastisch, sommige niet. Maar ik ben me wel bewust van de onderliggende dynamiek in relaties en de biologische fundamenten.
Zouden meer mannen moeten zijn, dan zouden er minder mannen ongelukkig gemaakt worden of verrast worden door bepaalde gedragingen van de vrouw.
Ik laat me niet alleen leiden door hormonen zoals jij, maar probeer ook het verstand, dat wat ons onderscheidt van de dieren, een rol te laten spelen in mijn verhouding met vrouwen.
Maar als jij blind en onwetend door het leven wil gaan, vind ik dat ook prima hoor.

Gast
Vries
november 28, 2020 11:44
Antwoord op  Helio

En waar beweer je dat allemaal op dat ik onwetend zou zijn? Ik vind dat jij je wel erg druk maakt over vrouwen en hoe mannen zouden moeten denken. Volgens mij ben jij gewoon een incel.

Gast
Helio
november 28, 2020 11:45
Antwoord op  Vries

Probeer eens een inhoudelijke discussie te voeren zonder persoonlijk te worden.

Gast
Bente
november 28, 2020 11:25
Antwoord op  Helio

Misschien omdat al je vrienden, kennissen en collega’s in een schijnwereld leven waar alles draait om geld en materialisme.

Gast
Pro RTL zeuren dagelijks over RTL, ziekelijk!
november 28, 2020 15:06
Antwoord op  Bente

Fijne dag tokkie Benthe (voorheen zonder h) Patty Koot en Merthe

Gast
Sandra
november 28, 2020 14:00
Antwoord op  Helio

Mooi dat jezelf een prima relatie hebt. Toch vreemd dat je in een voorgaand bericht zegt dat alle vrouwen een slaatje willen slaan uit een relatie. Als dat daadwerkelijk zou kloppen dan mag je wel oppassen met je zogenaamde prima relatie. Mijn advies is om geen onzin te verspreiden. Succes met die relatie van je trouwens haha

Gast
Helio
november 28, 2020 10:43

Tip voor alle mannen bij wie de relatie niet meer zo lekker loopt. Leg alles op audio of video vast, want anders maakt een vrouw je financieel en psychologisch totaal kapot. Een rechter zal immers altijd de kant van de vrouw kiezen.
Pas tijdens een scheidingsprocedure of daarna komt de ware aard van een vrouw naar boven.

Gast
Tim
november 28, 2020 10:51
Antwoord op  Helio

Niet elke vrouw heeft een verrot karakter.

Gast
Helio
november 28, 2020 10:54
Antwoord op  Tim

Het gaat niet om karakter, het gaat om aard en die is evolutionair biologisch bepaald gedurende miljoenen jaren.

Gast
Jaap
november 28, 2020 11:01
Antwoord op  Helio

Relaties hebben überhaupt maar 1 doel en dat is voortplanting.

Gast
Helio
november 28, 2020 11:08
Antwoord op  Jaap

Klopt, maar in de huidige tijd is dat risicovol en onaangenaam voor veel mannen. je wil als man toch ook comfort en waardering in een relatie, niet alleen een geldboom en fokstier zijn.
De ultieme strijd is om niet te kunnen luisteren naar je hormonale drang.

Gast
IngridHenk
november 28, 2020 10:37

Die Mark Koster krijgt het wel heel goed voor elkaar dat overal in de media goed wordt meegewerkt om zijn niet geautoriseerde biografie van de familie de Mol te promoten. Of er nou waarheden of verzinselen in staan, dat maakt de media totaal niets uit. Als het maar verkoopt; zowel voor Koster als voor de media. Persvrijheid is in NL medialand sterk gerelateerd aan omzet.

Gast
Geox
november 28, 2020 10:34

Het is een kutwijf, dat is overduidelijk, maar Johnny heeft zichzelf een aura van linkse morele verheffing toegemeten en dan kun je zulke misstapjes niet veroorloven.
Wat een domme keuze was dat van Johnny om met zo’n ordinair tokkiewijf te gaan. Had pa daar geen stokje voor kunnen steken?
En wat een laffe en hypocriete mensen werken er toch op tv.

Gast
Patty Koot
november 28, 2020 10:37
Antwoord op  Geox

Soort zoekt soort, familie De Mol is Tokkie.

Gast
Zaterdag
november 28, 2020 10:43
Antwoord op  Patty Koot

En dat schrijft tokkie Benthe (voorheen zonder h)

Fijne dag Merthe

Gast
Zomaar een persoon
november 28, 2020 10:32

Al die mensen zijn voor hun carrière mede van John afhankelijk, óók als ze niet bij Talpa werken. Ze zijn duidelijk bang.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen