Shownieuws-kijkers in shock: gezicht Sonja Bakker verbouwd

Sonja Bakker heeft de kijkers van Shownieuws gisterenavond behoorlijk laten schrikken met haar nieuwe gezicht. Ze leek wel een typetje uit een foute Amerikaanse sitcom.

Sonja Bakker © Shownieuws

Jarenlang leunde Sonja Bakker sterk op haar nuchtere imago en vrolijke voorkomen, maar twinkelend lachen zit er nu niet meer bij. Het aantal mogelijke expressies op Sonja’s gezicht is namelijk in één klap met ongeveer 80 procent verminderd, bleek gisteren tijdens de uitzending van Shownieuws.

Plastic pop

Sonja lijkt ineens sprekend op al die andere vrouwen die voor de cosmetische bijl zijn gegaan. Ze heeft nu zelfs wat weg van Connie Witteman. De kijkers van Shownieuws zijn verbaasd. “Jezus, die Sonja Bakker heeft een flinke verbouwing ondergaan. Why?”, klinkt het op de socials.

“Jemig wat heeft Sonja Bakker zich zelf vol laten spuiten”, zegt een ander. En weer iemand anders: “Is die Sonja Bakker verbouwd zeg.”

Een ander deelt een foto van een plastic pop met daarbij de tekst: “Sonja Bakker ook al.”

Verlies van expressie

Veel vrouwen verliezen na een botoxbehandeling hun expressie, maar dat hoeft volgens botoxkliniek City Clinics niet altíjd zo te zijn. “Een behandeling betekent niet dat je automatisch geen emoties meer kunt tonen. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid botox die wordt gebruikt”, melden zij.

Botoxfans die graag wat expressie willen blijven behouden, kunnen ook kiezen voor een zogeheten baby botox-behandeling, waarbij de hoeveelheid botox minimaal is. “De kans is groot dat de spierkracht alleen wordt verminderd en je zelfs gewoon nog kunt fronsen.”

Nou, díe portie heeft Sonja Bakker aan zich voorbij laten gaan.

Verdriet

Sonja Bakker vertelde in haar interview op SBS 6 onder meer over het gemis van haar overleden vader. Ze was vorige maand in het nieuws omdat ze tegenwoordig wel héél mager is, maar dat komt volgens de dieetgoeroe door haar verdriet.

“Door al het verdriet wat een plekje moet krijgen, ben ik juist gaan wandelen met mijn hond en familie in de natuur. En inderdaad, geen trek in eten en tranen met tuiten.”

Patty steunt Sonja

Het bewijst volgens Shownieuws-deskundige Patty Brard dat we niet altijd zo snel ons oordeel klaar moeten hebben. “Ja, jongens, verdriet hakt er gewoon in. Haar vader had een heel lang ziekbed en zij zorgde echt uitstekend voor hem. Ze heeft echt het hart op de goede plek.”

“Ik ben echt heel blij voor haar dat ze Barry heeft op dit moment, want ze is echt wel door een zware tijd heen gegaan. Hij helpt en steunt haar nu. Ze zijn heel vaak te vinden op Ibiza en het leuke is dat ze vaak met z’n tweetjes zijn. Niet meer met enorm grote tafels zoals voorheen, maar nu alleen met hem.”

75 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pietje puk
december 2, 2020 23:28

O die vriend van Sonja bakker!! Toen ik die de 1e keer zag wist ik al dat ze daar heel veel ellende mee zou krijgen . Wat een enge hufter. Als je zo naïef bent om daar bij te willen horen moet je wel erg dom zijn. Die facelift moest ze vast van hem doen. Het is een zielige vrouw….met al haar geld.

Gast
Jaap Aap
november 29, 2020 08:34

Kansloos dom wijf. Al vanaf dag 1 vind ik het helemaal niks, 1 en al poppenkast.

Gast
Philips de Goede
november 29, 2020 05:59

Sonja’s eierkoeken zijn zo een stuk minder lekker.

Gast
Carl
november 28, 2020 20:41

Dommige vrouw.

Gast
Marijke Helwegen
november 28, 2020 20:41

Als vrouwen dit gaan doen worden ze er vaak niet mooier maar lelijker van. Het gaat er zo onnatuurlijk uitzien. Althans, dat hoor ik mensen vaak achter mijn rug om zeggen.

Gast
Anouk
november 28, 2020 20:03

Oooooh, wat jammer.
De altijd nuchtere en vrolijke Sonja verworden tot,,,ja wat eigenlijk?
Plastic, nep, eng, maar vooral jammer dat ze toch geen ruggengraat blijkt te hebben en wellicht zo onzeker is dat ze
ook naar botox en fillers grijpt.
Ik had haar wat verstandiger ingeschat, ook omdat ze zo natuur en puur altijd oogde en nu helaas verminkt!

Gast
Diklip
november 28, 2020 19:30

Al die botox bitches zien er hetzelfde uit man; snappen die k u t wijven dat nou echt niet?

Echt aantrekkelijk vind ik het ook niet mits ik zin heb in een freak met dikke zuiglippen ofzo; soms ben je gewoon in de mood voor freaky shit toch?

Over het algemeen komen deze botox idioten over op mij als zeer onzeker

Gast
Harry:-D
november 28, 2020 16:57

Ik hoor net dat mevrouw Bakker

heeft meegedaan aan een nieuw
programma, dat vanaf volgend
seizoen te zien is op RTL-4:

‘Verbouwen zonder kijken’

Gast
Annette
november 28, 2020 17:36
Antwoord op  Harry:-D

Rouwen na verbouwen.

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 09:47
Antwoord op  Annette

🤣😂

Gast
Luister
november 28, 2020 16:28

Wat ontzettend jammer. Ik vond Sonja Bakker altijd een heel mooie vrouw maar haar gezicht lijkt wel plastic.
Eeuwig zonde!

Gast
Xantippe
november 28, 2020 16:10

Ze krijgen ook allemaal zo’n rare neus, Monique vd Ven bv ook een verschrikking.

Gast
Lydia
november 28, 2020 15:39

Jammer ! Ieder moet weten hoe ver ze daarin willen gaan.Voorbeeld voor mensen die het overwegen.Vaak zijn het vrouwen die een negatieve zelfbeeld hebben en geld om zich te laten verminken.plastische chirurgen worden schatrijk van die troep inspuiten.In een gezond lichaam.En idd ze gaan op elkaar lijken.
Oei lelijk.

Gast
Er was eens ...
november 28, 2020 18:11
Antwoord op  Lydia

Oei lelijk?

Foeilelijk (synoniem voor monsterlijk, afzichtelijk) zal je bedoelen. Je moet wel erg ver van het padje zijn als je met zo’n reconstructie akkoord gaat. Ik heb medelijden met Barry, maar meer nog met haar kinderen.

Gast
Heel Nederland is weer bijgepraat
november 28, 2020 15:21

Was een mooi contrast daar gisteren aan de Shownieuws-tafel. Die halfnaakte zeug van Brard gehuld in knielaarzen en iets wat op een lange broek leek en daartegenover Santegoeds, die dermate van Brards verlepte voorkome schrok dat ie alsnog per omgaande besloot zijn Black Friday Wibra-coltrui aan te trekken. Kortom. geen gezicht 2021.

Gast
Patrick
november 28, 2020 15:06

Zonde van leuke vrouwtje hele kop verbouwd mvgroet patrick

Gast
Molly
november 28, 2020 14:51

Die Barry is zo’n foute gast. Toen hij nog ‘pandjes verhuurde’ in Noord Holland, zijn er zo vaak brieven van incassobureaus bij ons op de mat gevallen voor deze man.
Eens was echt zo erg dat incasso dreigde de inboedel, die van ons zelf was en niet van de heer Barry, te komen ophalen.
Toen we gingen verhuizen wilde meneer onze borg niet terug betalen (wel te verwachten na alle mensen die geld van vriend Barry kregen) Het geld hebben ook wij via de rechter moeten terug vorderen. Succes Sonja!

Gast
Karbonade
november 28, 2020 14:50

Dat viel me enige tijd geleden al op..
Toen leek ze verdacht veel op woonwagenmeisje Monique.
Die van Dreetje Hazes.

Gast
Molly
november 28, 2020 14:44

Je meent het

Gast
ano@niem.nl
november 28, 2020 14:15

Al die zogenaamde sterren die deze rommel laten inspuiten.
De voorbeelden zijn er van de sterren die van mooi zonder fillers, botox etc naar heel erg lelijk zijn verbouwd.

Linda de Mol lijkt gestopt te zijn met al te veel aan zichzelf laten doen en ze ziet er na haar afslanking weer veel beter uit dan met botox. Het zijn net lachende popjes zonder expressie.

Gast
aammehoela
november 28, 2020 14:10

Botox, ook al zoiets dat per direct verboden zou moeten worden. Weg gegooid geld om je gezicht te laten verminken.

Gast
Ana
november 28, 2020 14:07

Zag het zonde van haar gezicht ..

Gast
Misutoria
november 28, 2020 14:02

Als je goed kijkt naar die foto lijken die wangen wel twee opgezwollen ballonnen, of twee hangende zakjes gevuld met vocht. Echt geen porum om aan te zien!

Gast
Respect ✌️
november 28, 2020 13:54

Tja, het is nou eenmaal zo dat als een vrouw geworpen heeft en ouder wordt zien ze er niet best meer uit dus omdat ze radeloos worden gaan ze hele rare dingen doen.

Gast
Trudy
november 28, 2020 14:31
Antwoord op  Respect ✌️

En uw naam is respect???…. Een vrouw die ‘geworpen heeft’…. Zeg dit tegen uw eigen moeder!

Gast
Xantippe
november 28, 2020 15:40
Antwoord op  Trudy

Respect geeft altijd respectloze reacties let maar op.

Gast
Cafeine
november 29, 2020 15:58
Antwoord op  Trudy

Het woord respect is de laatste jaren weer opnieuw uitgevonden door bepaalden mn de jeugd. Alleen geldt het alleen voor henzelf en niet voor anderen.

Gast
Nicole
november 28, 2020 13:52

Niet alleen der gezicht

Gast
Bor de Wolf
november 28, 2020 13:36

Ze had beter psychische hulp gaan halen.

Gast
Brigitte
november 28, 2020 13:35

Met dit gezicht verkoopt ze geen boeken meer

Gast
Bertus Botox
november 28, 2020 13:27

Tering zeg, het was al niks met die geldwolf maar nu………een kop als een weggooifles

Gast
Renate
november 28, 2020 13:23

Wat een verbouwd hoofd, ziet er niet uit

Gast
Janny
november 28, 2020 13:22

En dan die opgeblazen lippen,is er iemand zo eerlijk om te zeggen dat het wansmaak is of wordt er teveel geld aan verdiend. Schandalig .Wat zijn die vrouwen kuikendom.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Janny
Gast
anonymous
november 28, 2020 13:17

Waarom vinden vrouwen het toch zo vervelend om oud te worden?
Er is niets mis met een paar rimpels.
Alles beter dan die opgevulde hamsterwangem

Gast
Janet
november 28, 2020 15:28
Antwoord op  anonymous

Daar verbaas ik me ook over. Ik kijk naar verbouwde vrouwen met medelijden. Ze zijn zo bang om oud te worden. En toch gaat het verouderingsproces, ondanks de vele rekeningen, gewoon door. Rimpels zijn mooi.

Gast
Xantippe
november 28, 2020 15:43
Antwoord op  Janet

Kijk maar naar Mies Bouwman, ondanks haar hoge leeftijd en veel rimpels die daarmee gepaard gaan een prachtige vrouw gebleven met veel uitstraling en schitterende ogen!

Gast
Annette
november 28, 2020 17:37
Antwoord op  Xantippe

Uh… die is dood.

Gast
Xantippe
november 28, 2020 19:57
Antwoord op  Annette

Ja dat weet ik, ik bedoelde ook tot haar overlijden dan. Excuus voor het misverstand.

Gast
Anoniem
december 2, 2020 10:35
Antwoord op  Janet

Heel dom van al die vrouwen om zich te laten verminken om mooier te lijken.Kijk naar Mary Borsato
strakke wangetjes maar als het het nekje
te voorschijn komt dan is het een en al rimpel .De verhoudingen kloppen niet meer.
In een woord AFSCHUWELIJK.

Gast
Zeker bij vadsige Johnny op bezoek geweest
november 28, 2020 13:16

Bereik je ideale gez(w)icht!

Gast
Janny
november 28, 2020 13:15

Ja verdriet hakt erin,maar doorom hoef je je nog niet zo te verminken,is ze losgeslagen.Eeuwig zonde van zo’n mooie vrouw .

Gast
Koen
november 28, 2020 13:04

wtf, wil ze op Connie Witteman lijken of zo.

Gast
Levi
november 28, 2020 13:34
Antwoord op  Koen

Nee op Koen Kardashian

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 09:51
Antwoord op  Levi

Is die hysterische fake Koen nog steeds niet gedagvaard door the real Kardashians? 🤨

Gast
Kwaaie Pier
november 28, 2020 12:58

Ze heeft net zo een kop als Patries en Connie vreselijk waar zijn  die vrouwen mee  bezig Patty is helemaal plastic

Gast
😷Paulus
november 28, 2020 12:52

😷Goed voor de komende 100 jaar😁

Gast
mrGer
november 28, 2020 12:40

Toch doen ze het verkeerd.
Vreugde, dat deel je. Verdriet ondega je, daar hoef je geen commentaar bij van Brard.

Gast
Jantien Visser
november 28, 2020 12:06

En ook deze dame geeft blijk van een ontzettende onzekerheid. Ik meende dat zij wel redelijk stevig in het leven stond. Niet dus, hoort nu ook thuis in het rijtje ‘plastic’ vrouwen. Wat een zielige kneus.

Gast
Sem
november 28, 2020 11:52

Ik vind het zielig voor die vrouwen. Ze weten heel goed dat het uiterlijk bij vrouwen cruciaal is voor hun positie in de maatschappij en hun waardering. En dat het een strijd is die niet te winnen valt.

Gast
achtmet
november 28, 2020 11:50

Accepteer toch dat je ouder wordt ! Een goede tip ; doe je spiegels de deur uit .

Gast
Duco van Deugen
november 28, 2020 11:48

Zij is momenteel nog lelijker dan het paard van ome Loek…

Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 11:43

Dat is écht jammer. Had haar hoog op m’n lijstje staan van “doable milfs”. Nu helaas van het lijstje moeten schrappen. Sorry Sonja.

Gast
wordt vast verwijderd....
november 28, 2020 11:52
Antwoord op  Piet Pannelap

Ik zou haar nog steeds doen!

Gast
iemand
november 28, 2020 12:43

Vraag je je zelfs weleens af of de vrouwen wel door jouw genomen willen worden. Altijd zo zielig om te roepen ik zou haar doen ik kom zoveel te kort.

Gast
Piet Pannelap
november 29, 2020 09:52
Antwoord op  iemand

Iemand wil mij ook nemen. 😂

Gast
anonymous
november 28, 2020 13:18

Zij jou niet.

Gast
anonymous
november 28, 2020 13:19

Zij jou niet hoor.

Gast
Raarten van Mossem
november 28, 2020 11:40

Godallemachtig. Net een mislukte variant van Connie Breukhoven.

Gast
Xantippe
november 28, 2020 11:51
Antwoord op  Raarten van Mossem

Vind je Connie wel goed gelukt? ;)

Gast
Minoer
november 28, 2020 11:31

Ik moest aan Lindsay Lohan denken.

Gast
Mark
november 28, 2020 11:28

Voor alle vrouwen die dit ooit overwegen om cosmetische redenen. Dit ziet er echt niet uit, dus niet doen. Oud worden hoort ook bij het leven.

Gast
Dreetje Hazes
november 28, 2020 11:41
Antwoord op  Mark

Ik vind een natuurlijke oudere dame die haar uiterlijk accepteert en zelfvertrouwen heeft veel sexier.

Gast
Piet Pannelap
november 28, 2020 11:44
Antwoord op  Mark

Dan zien ze er vaak ook nog attractief genoeg uit. Een rimpel hier of daar is niets mis mee. Ik ken genoeg vrouwen van 55-60 die zeer het aankijken waard zijn.😍

Gast
Ap gast
november 28, 2020 11:18

Patty weet weet natuurlijk weer wat Sonja allemaal heeft gedaan,hoe ze voor haar vader heeft gezorgd,ze maakt er zelf een verhaaltje van,net zoals Evert altijd doet,hypocriet die Patty.

Gast
Piccalilly
november 28, 2020 11:18

Dit is too much! Jammer van haar uitstraling

Gast
Corry Jankbal
november 28, 2020 11:18

Slim wijffie. Terwijl iedereen met enig gezond verstand weet dat sporten en gezond eten de manier is om af te vallen en er beter uit te zien, slaagde zij er in om miljoenen te verdienen met haar dieet ongein.
There’s a sucker born every minute.

Gast
Geert
november 28, 2020 11:35
Antwoord op  Corry Jankbal

Ik hou van hele dikke vrouwen dus wie zegt dat afvallen er beter uitziet?

Gast
Mieke
november 28, 2020 12:18
Antwoord op  Geert

Dan ben je helaas de enige… Als je forser bent wordt je altijd afgewezen ongeacht je uitstraling, koppie en karakter

Gast
Pettie Fart
november 28, 2020 11:17

Oh wat erg dit!!! Dat komt nooit meer goed. Onbegrijpelijk wat van nature mooie vrouwen zichzelf aandoen omdat ze denken er van op te knappen. Dat is NOOIT het geval, ik herhaal NOOIT!!!! Zo zonde.

Gast
Keessie
november 28, 2020 11:08

Ik vind het altijd triest vrouwen die niet kunnen accepteren dat ze ouder worden en dan maar proberen met botox jonger uit te zien.

Gast
Lisa
november 28, 2020 11:15
Antwoord op  Keessie

Moet van haar man, net als haar vorige gedaanteverwisselingen.
Op die manier hoopt ze dat hij bij haar blijft, Sonja is een nogal wanhopige vrouw.

Gast
Jonnie
november 28, 2020 12:15
Antwoord op  Keessie

Dit is wel meer als botox, hoor. Botox vult niet op en geeft geen opgeblazen hoofd.

Gast
By the way....
november 28, 2020 14:04
Antwoord op  Jonnie

Ze ziet er ónherkenbaar uit, jammer. Er is méér aan te pas gekomen dan ‘n paar spuitjes botox en fillers: het mes van de plastisch chirurg….

Gast
Donald
november 28, 2020 11:04

Die Sonja toch. Tien minuten plezier met een spuit, zie je er voor eeuwig als een mummie uit.

Gast
Roekoe Roekoe
november 28, 2020 11:03

Waarom gebruiken jullie een foto van Connie Witteman?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen