Rogier van Frank ziet er vreselijk uit in Koffietijd

Rogier Smit (45), die met zijn man Frank Jansen (74) een excentriek televisieduo vormt op RTL 4, zag er vrijdagochtend echt vreselijk uit in Koffietijd. Hij droeg een zonnebril met pantermotief en een soort goochelaarshoed. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Het is niet bekend in welke kringloopwinkel Rogier ditmaal heeft lopen huishouden, maar dit sloeg echt alles. Hij droeg ook nog eens een soort ochtendjas over zijn blauwe overhemd heen. Het was echt géén porem.

Ze schrokken er bij Koffietijd ook van. Ze vroegen direct aan Rogier of er wat aan de hand is. “Mijn ochtend was niet zo heel erg fraai. Daarom ook mijn hoed in verband met mijn haar en mijn bril in verband met mijn ogen“, legde hij uit.

Wat was er dan? “Mijn allerliefste moeder was vannacht in het ziekenhuis en daar was ik bij, omdat mijn moeder haar arm heeft gebroken. Die is helemaal in het gips gezet en heeft ook nog een gekneusde rib. Mijn ogen zijn niet helemaal helder en mijn hoed is in verband met mijn haar.”

Naast dikke wallen en een bad hair day had Rogier ook een slecht humeur meegenomen naar de studio. Hij begon bij Koffietijd volop te klagen over de koektrommel, tijdschriften en bos bloemen op tafel. “Vreselijk“, vond hij het allemaal.

De wanorde in de Koffietijd-studio staat hem niet aan. “Ik ben een perfectionist“, legde hij uit.

Een perfectionist? Zijn garderobekast ligt nog steeds dubbel.

Foto: RTL

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wil van Bil
september 7, 2020 23:21

Twee onbenullen die ik niet hoef te zien, één keer was meer dan genoeg. Opa met z’n kleindochter.

Gast
Alfons
september 6, 2020 18:28

Vreselijke mannen 😳🙄😳

Gast
Jasmijn
september 6, 2020 10:56

Moeder gaat voor het haar toppie hoor waren maar meer mensen zo.

Gast
Ik
september 6, 2020 10:12

Waarschijnlijk lichtelijk overspannen.

Gast
Fidan
september 6, 2020 07:27

Rogier is in alles vreemd. Hij z iet er niet uit met die botoxkop en kromme benen in een te strakke jeans, maar hij vindt het zelf mooi en daar gaat het om!

Gast
Nick
september 6, 2020 03:00

Iemand moet die dorpsgek eens uitleggen dat hij halverwege de 40 is e niet halverwege de 20.

Gast
Hey i,m not gay
september 5, 2020 20:30

Wat is dat voor een loser zeg……Rogier Smit? dat fossiel komt zo uit Madame Tussaud gewandeld en jullie kijken daarnaar??hahahahahaha

Gast
Actries van Houten
september 5, 2020 20:15

Hoezo heeft Rogier een ‘bad hair day’? Hij vist dan toch gewoon een ander pruikje uit z’n ladenkast? Je maakt mij niet wijs dat die meneer maar één pruik heeft die hij iedere dag draagt.

Gast
Pettie Fart
september 5, 2020 19:38

Die dikke ogen, donkere kringen en wallen heeft hij altijd. Volgens mij zit hij flink aan de zuip bijna elke dag, dat tekent zich.

Gast
Master Beer
september 5, 2020 19:33

Bij Veronica Inside noemen ze Rogier altijd het homofiele tweelingbroertje van Hans Kraay jr.

Gast
Anymous
september 5, 2020 18:23

@Chantal, de leeftijd van Rogier is inderdaad juist.

Verder moet je je niet verbazen over het nivo van de artikelen en dito reacties, dit wordt met de dag erger.

Van de moderator hoef je geen actie te verwachten, die laat/laten (vrijwel) alles toe.

Vraag mij vaak af, of er geen instanties zijn die hier meelezen, want soms is het te gek voor woorden, hoe hier gereageerd wordt. Sociale media is er niets bij.

Gast
Kees
september 5, 2020 18:10

Sneu dat aan dit soort onzin aandacht besteed word..

Gast
Chantal
september 5, 2020 17:14

Die leeftijd klopt wél. Wat een kleinburgerlijk stuk en reacties trouwens. We willen niet allemaal als grijze muis door het leven.

Gast
Anymous
september 5, 2020 17:11

Als we nou eens eenieder in zijn of haar waarde laten, dan zag de wereld er een stuk vriendelijker uit.

Gast
Carl
september 5, 2020 17:00

Wat is dit voor vreemd burgertruttenstuk? Ja, zijn pruik is grotesk en met sie hoed is hij net een Victoriaanse schoorsteenveger, maar dit is echt een beetje mierenneuken. Non-nieuws.

Gast
.WEST*
september 5, 2020 16:14

@ ALLE REAGEERDERS ZITTEN MET EEN PROBLEEM

Ze maken zich vaker druk om artikelen die hier verschijnen dan wat er in het echte leven gebeurt

Ja even na het werk een kwartiertje MC lezen, en je weet meteen wat voor simpele zielen er in Nederland rondlopen

Gast
azijnzeiker
september 5, 2020 15:30

Moeten wij oudere de jeugd nu ook nog leren hoe ze zich moeten kleden. De kleuters in luiers moeten nog heel veel leren. Eens kijken of M met een sneer naar mij komt, of onder een andere naam. Of zelfs onder mijn naam.

Gast
Naut
september 5, 2020 15:11

Wat een stelletje aanstellers zijn het toch.

Gast
John S
september 5, 2020 14:57

Bad hair day….??. Zet toch gewoon die andere pruik op.

Gast
Annet
september 5, 2020 14:45

Rogier Smit is volgens mij veel ouder dan 45. Dat haar is belachelijk , zijn make-up is belachelijk en zijn kleding is belachelijk. Rogier lijkt op Ria Reys, haar geboortedatum 1924 en ze is overleden. Rogier is volgens mij 96 jaar oud en reeds overleden maar nog niet geregistreerd.

Gast
Kip
september 5, 2020 14:42

Maar de camera gaat boven alles…

Gast
anonymous
september 5, 2020 14:17

Prima toch.
Beter dan die 13 in een dozijn kleding.

Gast
M.
september 5, 2020 14:16

Afschuwelijk, gruwelijk bejaarden. Clownesk gedrag bij volwassenen is het meest gruwelijk vorm om je laatste jaren door te gaan.

Gast
Lies
september 5, 2020 14:02

F&R zijn echte mannen die arme sloebers helpen die te lui zijn om zelf wat te doen,dat is toch fantastisch?! Laat ze maar kletsen hoor Rogier want je zag er super mooi uit en die bril? Ge_Wel-Dig!!

Gast
Norvo
september 5, 2020 13:58

Rogier ziet er al een paar maanden wat grauwig en vermoeid uit. Hopelijk heeft hij niks onder de leden…

Gast
Victor
september 5, 2020 13:57

Ik vind hem wel hip zo.

Gast
Teuntje
september 5, 2020 13:48

Fake Rogier mag blij zijn dat hij Frank tegenkwam daarvoor was het een gaynicht die oude mannen verwende hij is over het paard getild dat kan je merken aan zn uitspraken die nergens op slaan hij met een zak over zn botoxkop trekken hij heeft totaal geen klasse ordinair en goedkoop bah aso engerd

Gast
X Æ A-XII
september 5, 2020 13:48

Die man ziet er toch altijd vreselijk uit met zijn plastic kop.

Gast
Mink Vaillant
september 5, 2020 13:34

Wat een sneu, burgerlijk gezeik van de schrijver van dit stukkie. Die man is gewoon zichzelf. Volgende onzinstukkie graag.

Gast
Anouk
september 5, 2020 13:32

Rogier 45 jaar.. hahaha mocht ie willen.. gekke fantast.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen