Britt Dekker doodmoe van ‘jankverhalen’ Akwasi

Britt Dekker begint behoorlijk moe te worden van de ‘jankverhalen’ die rapper Akwasi steeds afdraait in de media. Ze vindt zijn aanhoudende gehuil irritant. Dat geeft de presentatrice aan op Twitter. Akwasi, die vandaag wederom in opspraak is geraakt vanwege ronduit moordlustige tweets aan het adres van Zwarte Piet, klaagt vandaag in het AD dat hij zich onbegrepen voelt en dat zijn juf hem vroeger ‘Aquarium’ noemde. “Waarop de hele klas moest lachen“, jammert de artiest.

Ongelooflijk, vindt Britt. Zij twittert: “Ja en mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha moet ik nu ook gaan huilen? Deze man…

Het begint volgens haar echt de spuigaten uit te lopen. “Hij zou met al zijn jankverhalen een aquarium ter grootte van het oude basin van Tilikum uit Seaworld kunnen vullen.

De fans van Britt zijn het helemaal met haar eens. “Tja idd, bij ons vroeger hadden leraren voor iedereen wel een gekke bijnaam….Die mensen zoals Akwakkie zijn geboren om slachtoffer te spelen“, zegt Kischa bijvoorbeeld.

En Marius: “Akwasi is een trieste aandachttrekker geworden.

Zangeres Marga Bult is het ook met Britt eens. “En ze noemden mij spillebeen met ‘n konijnengebit! Grow up man, word je alleen maar sterker van. 💪

Lees ook:
Akwasi: ‘Raar dat men dacht dat ik Piet wilde trappen’ (vanochtend)
Akwasi weer onder vuur: ‘Zwarte Piet moet dood man’ (vanmiddag)

Foto: NPO, RTL

102 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
OssyBear
september 6, 2020 14:02

Eindelijk, top Britt

Gast
Ihm
september 6, 2020 13:21

En ze heeft volkomen gelijk. We zijn het zat. Alles is racisme. Britt je hebt gelijk. Ik wordt ook dwerg genoemd ben 68en nog steeds hahaha

Gast
Woordenkunstenaar
september 6, 2020 10:46

Die vissen zijn Ghanese slaven.

Gast
ropart
september 6, 2020 10:36

arme arme vissen

Gast
Blanke atleet
september 6, 2020 10:29

@Niets is onnozeler……
Iedereen op school had vroeger minstens een bijnaam. En de leerlingen verzonnen ook bijnamen voor de leerkrachten. Ik werd een aap genoemd omdat ik lenig was. Een blanke vriend van mij bosaap omdat hij lange krullende haren had. Dan is de bijnaam aquarium veel onschuldiger.

Gast
critikast
september 6, 2020 09:51

Akwasi: onnozele hals ! Steek over voor mijn auto en ik zet mijn ruitenwissers vast aan. Zelfs als je op een zebrapad loopt, rem ik niet !

Gast
Paul Lamote
september 6, 2020 09:33

Britt heeft gewoon een gezond boerenverstand, daar kun je anno 2020 een eind mee komen

Gast
kruitje roer me niet
september 6, 2020 09:13

Ik begrijp niets van Akwasie, echt niets is stinkend rijk hier en in Ghana heeft daar slaven gehad wat heeft die man te klagen, ga ergens anders huilie doen
met als je vastgoed hoe kom je daaraan ? over de rug van de blanke nederlanders ?

Gast
Niets is onnozeler dan onnozel gelach
september 6, 2020 07:54

Eindelijk een verklaring voor al die achterlijke voornamen van tegenwoordig, of alternatieve spellingen waardoor als het kind dyslexie heeft, zijn eigen naam niet kan spellen. Gepest worden blijkt kennelijk goed voor je opvoeding, omdat je daar hard van wordt, dus geef je kind een goede start.
Vandaar ook dat een docent daarmee begint, omdat de kindertjes in die klas daar kennelijk zelf te dom voor waren. Wat is het toch tof dat we in Nederland zulke goede rolmodellen hebben.

Vreemd wel dat ‘hard worden’ hier als noodzakelijk wordt omschreven, maar zodra dit ‘hard zijn’ iets betreft waar ze het niet mee eens zijn, er eigenlijk alleen onder de gordel kan worden gereageerd.

Ik word vooral moe van al die mensen hun van empathie gespeende meningen met het grote publiek moeten delen. Als Marga Bult in het vervolg haar mond alleen nog maar open trekt om het geweldige Rechtop in de wind te zingen, en Britt Dekker alleen nog maar om te ademen als haar neus verstopt zit, zijn we in Nederland een stuk beter af. De toon van Akwasie bevalt me ook niet, maar daar begrijp ik tenminste waar het vandaan komt. Empathie, voor mij een veel belangrijkere les voor kinderen dan hard worden.

Gast
Sterre
september 6, 2020 07:51

Als ik een kind had dat naar een concert van Akwasi zou willen dan zou ik mijzelf uit de ouderlijke macht laten zetten én dat kind onterven… die huilneger is ZUM KOTZEN!

Gast
Hans van Dijk
september 6, 2020 07:31

De ene minuut alles dood wensen die met zwarte piet te maken hebben; moeders met blije kinderen, vaders enz. Allemaal het ergste toegewenst! Maar de volgende minuut snikkend omdat hij gepest is door 10 jarige kindertjes die tot grote schrik van links hen uitlachen om zijn onbegrijpelijke, ellenlange, onuitspreekbare naam!
Wat een leed! Het leuke van zijn stoornis is dat er altijd massa’s zichzelf verloochende witjes zijn die van hem houden, op een voetstuk zetten en adoreren. Dat is het kaliber mensen die zich in de oorlog verstopten achter vrouw en kinderen, joodse buren stiekum verraden en na de oorlog drammen en gillen dat ze zwaar in het verzet dagelijks hun leven riskeerden voor deze burgers!

Gast
Al mijn collega’s zijn boze witte mannen
september 6, 2020 07:12

Het valt mij op dat ieder nieuwsmedium in Nederland hierover bericht behalve nu punt nl……

Gast
snoezigkleinhertje
september 6, 2020 01:54

En daarna met mij graag Britt dat zou fijn zijn.

Gast
Marco B.
september 6, 2020 00:13

Goed gezegd, Britt!

Neuken?

Gast
lisa
september 5, 2020 23:05

Akwasi de verbinder, althans hij denkt dat hij dat is maar Akwasi als je niks nuttigs kan zeggen of toevoegen aan een debat hou dan gewoon je mond en ga je geld tellen op je zolder.

Gast
Jam
september 5, 2020 22:21

Tsja, de situatie verslechtert in de VS.

Gast
Thierrryyyyyyy BUUUSDETE
september 5, 2020 22:16

JULLIE ZIJN ALLEMAAL DE ONDERDANEN VAN THIERRY BAUDET

Gast
Xavier
september 5, 2020 22:05

Iemand met een waterhoofd voor aquarium uitmaken is het laagste wat je kunt bereiken.

Gast
Donald
september 5, 2020 21:49

Thierry Baudet:

Ipse est, qui est dolor!!!

Gast
azijnzeiker
september 5, 2020 21:41

M lees ik het nu goed, krijg je wat neigingen naar rechts!. Mij voor alles uitmaken en het dan lekker zelf doen. Akwasi en Britt mag ik niet, daar behoor jij ook toe.

Gast
Britt
september 5, 2020 21:25

Het is gebeurd met Akwasi. Nu weet iedereen hoe de vork in de steel zit. Hij is uiterst dom, verwend en heeft geen enkel realiteitsbesef, leeft in een bubble. En een schade dat hij de bewegingen waar hij voor zegt op te treden bezorgt, niet te filmen. En nog is hij te dom om dit te begrijpen. Je zou zo´n AD toch. Die helpen deze totale gek ook nog…

Gast
ster
september 5, 2020 21:13

Wat Akwasi zegt is niet eens pesten. Gewoon een oubollig dom naamgrapje. Als je daar al over klaagt, man je hebt echt nooit ook maar iets meegemaakt. De meeste mensen hebben veel meer meegemaakt en vinden dat normaal. Het is ook echt een halve gare tot en met, he.

Gast
Empathisch Mensch
september 5, 2020 20:58

Mensen weten niet hoezeer zij iemand kunnen kwetsen. Weten zij dan echt niet hoe verschrikkelijk het is, om voor akwarium uitgescholden te worden?

Ik zou zeggen
Leef je eens in een akwarium in.
Neem eens plaats in een akwarium en voel hoe verschrikkelijk dat is.
Vooruit, doe het!

Gast
ONKEL THOM
september 5, 2020 20:51

@Ingrid
Hoeveel zwarte vrienden iemand heeft, is geen maatstaf. Het zegt helemaal niets. Hitler had ook Joodse vrienden. Zijn vrouw was zelfs Joods. Zwarte vrienden als maatstaf voor goedheid, dat maken jullie linksen ervan. Maar jullie linksen zijn niet de maatstaf van alles. Jullie willen natuurlijk graag je maatstaven aan de rest van Nederland opdringen. De media lopen hierin voorop.
Wanneer een rechtse persoon zegt, dat onder zijn beste vrienden homo’s, zwarten en vul maar in, zitten, dan wordt hij door de linksen uitgelachen. Dit toont maar weer eens aan dat jullie alles naar jezelf toe interpreteren.
Ik werd vroeger voor neger, Jood en ik weet niet wat nog meer uitgescholden. Maar mij ouders zeiden niet tegen mij: “Janken joh, janken, keihard janken, zodat iedereen het ziet!” “Schreeuw het uit dat je gediscrimineerd wordt!”
Die Akwasi is slecht opgevoed. Zijn ouders waren ook al huilebalken.
Het marxisme moedigt janken aan, niet uit gevoel voor onrecht, maar om samenlevingen te vernietigen op twee fronten. 1. Heel veel negers binnenlaten. 2. Die negers d.m.v. geschiedvervalsing wijsmaken dat zij gediscrimineerd worden en dat door de hele geschiedenis van de mensheid heen, het alleen blanken waren, die in slaven handelden.

Gast
Cultuur Onder Vuur
september 5, 2020 20:30

Je kunt met z’n allen wel lekker afgeven op Akwasi, maar als de Nederlandse cultuur je lief is, zou je ook eens moeten kijken op de website van

Cultuur onder vuur.nu

Met een donatie van 5 euro van uw zuur verdiende centjes zijn ze ook al blij.

Gast
Ger
september 5, 2020 20:21

Voorlopig zwicht iedereen voor die hond.

Gast
Mamma met ballen (maar niet tussen haar benen)
september 5, 2020 20:18

Stuur Akwakkie maar hier heen. Ik draai een wokkel van z’n stokkie. En z’n balletjes zuig ik zo door z’n pikkie op. Even kauwen en dan doorslikken. Kan ie verder door het leven als mietje.

Gast
Rob
september 5, 2020 20:08

Ze noemden mij altijd flikkerRob en ze hadden nog gelijk ook. Lach er zelf om. Mafkees die Aquarium.

Gast
Maatje Pink
september 5, 2020 20:04

DonkereManLangereStok
za 05 sep 2020 om 14:32

Zeggen ze niet altijd dat donkere mannen ehh. ….humm….een langere stok hebben, zak maar zegge.
Ik hoop je hier een plezier mee te hebben gedaan.
Het is eigenlijk wel een inkoppertje, hè DonkereManLangereStok?
Ik zou ook kunnen zeggen dat donkere hanen vroeg met de kippen op stok gaan.

Gast
Maria
september 5, 2020 19:41

Zwarte piet is altijd met respect behandeld dat krijg je niet zo maar dat heeft hij eerlijk verdiend.

Gast
.WEST*
september 5, 2020 19:36

Hij is een geboren Amsterdammer! dus laat hem daar lekker blijven . daar wordt iedere Amsterdamse inwoner met alle nieuwe dorpen die er ook onder vallen gestraft door hun zelf gekozen gemeente bestuur
En de huisjes melkers vastgoed eigenaren , dus ook Akwasie wordt flink gepluimd

Gast
Zo zit het
september 5, 2020 19:27

Zo is het, die Awkwasi met zijn gejammer en gejank, het is de blanke uitvoering van Trump. Met leugens, wijzen naar anderen, ontkennen etc. het is een verschrikkelijke gozer die helaas teveel geld heeft verdiend door al die domme Nederlandse grietjes van een jaar of 12 of 13 jaar oud die meenden dat dit een leuke gozer is. Hoe dom…….ach ja, meisjes vinden nu eenmaal mode en trends interessant……. Denken vaak niet verder dan een natte poes.

Gast
Surilander
september 5, 2020 19:18

Serieus bewijs dat we de laatste 10 jaar te veel bezuinigen. Vroeger kregen ze lekker een pilletje en zaten ze verzorgd in Heiloo opgesloten met uitzicht op een parkje. Nu heeft iedereen last van zo’n man. Best sneu als je jezelf niet op orde krijgt en blijft hangen in een sneu patienten tripje..

Gast
Sylvana
september 5, 2020 19:09

@19.07
Inderdaad; er waren ook veel meer slavenhandelaren en uiteraard wat buitenlandse soms blanke slaven.

Gast
Woordenkunstenaar
september 5, 2020 19:07

Iek vond het vooral erg omdat een aquarium visjes gevangen houdt en daardoor de link werd gelegd met slaven gevangen houden en ik dus slavenhouder ben. In Ghana was echt niet iedereen slavenhouder hoor.

Gast
Marco
september 5, 2020 19:04

Gelukkig is in Afrika alles echt veel beter dan hier !! Verkoop je miljoenen vastgoed-project in Weesp, koop er een mooie boshut voor in Ghana en ga daar gelukkig worden. Ben je gelijk van die vreselijke Nederlanders af die je al jaren zo pesten, je niet begrijpen en eigenlijk je hele leven hebben verziekt.

p.s. het is ook veel lekkerder weer in Ghana !!

Gast
Help
september 5, 2020 18:58

Lees Geenstijl:
Al 8 jaar heeft deze Marxist het over moorden, doden, vernietigen.
Deze man is LEVENSGEVAARLIJK.
Trouwens: Hoe komt hij aan al dat vastgoed ? Onze subsidie ? Plantjes ?

Gast
Ome Cor
september 5, 2020 18:53

Ik verklaar bij deze eenieder ‘besmet’ die nog aan enige praat-tafel gaat zitten met deze kwezel of ergens naartoe gaat waar deze kleuter-woorden-kunstenaar verschijnt.
Doe je het wel dan ben je solidair met zijn verwerpelijke ideeën en vind je het blijkbaar geen probleem dat hij dat doet als afstammeling van Ashanti-slavendrijvers (en daar trots op is).

Gast
Sjoerd
september 5, 2020 18:44

Wil mark mij niet spreken?

Gast
Sjoerd
september 5, 2020 18:44

Ze zeiden bleekscheet en schele tegen mij

Gast
Willie
september 5, 2020 18:41

Hij had een goed gesprek met Rutten

Gast
Kleine dikke
september 5, 2020 18:37

Akwaaky ik ben in november ZWARTE PIET

Gast
Teuntje
september 5, 2020 18:21

AKWardie oplazeren met je zeikverhalen

Gast
Corry Jankbal
september 5, 2020 18:02

Omdat het een neger is durven alle blanke linkse media niets te zeggen van zijn constante oproepen tot geweld?

Of vinden ze het wel prima dat zo veel Nederlandse tradities en cultuur kapot wordt gemaakt?

Als die loser zo’n hekel heeft aan ons Sint-Nicolaas feest, laat hij dan thuis blijven. Of zijn TV uitzetten.

Gast
Britt is een held
september 5, 2020 17:57

Akwasi wanneer pleur je nou eindelijk eens op

Gast
Hans v Tellingen
september 5, 2020 17:48

Tsja

Gast
MAASTRICHT 2021
september 5, 2020 17:48

MAASTRICHT 2021

Gast
nico
september 5, 2020 17:27

Die vent het land uitschoppen.

Gast
Meneer de Uil 🐦
september 5, 2020 17:16

Vroeger werd ik altijd uitgemaakt voor ransuil of uilebal als ik iets verkeerd deed. Ik ben er echter veel sterker door geworden!

Verder ben ik nooit uitgescholden voor ‘aquarium’ dus ik weet niet of hier hetzelfde voor geldt. Lastig, lastig, lieve Kijkbuis Kinderen.

Gast
Bart
september 5, 2020 17:13

Wanneer komt het openbaar ministerie in actie tegen die man?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen